Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Nakis93 είπε

Το συγκεκριμένο είναι λες και δεν προσπάθησαν καν. Μετά την ΚΙΑ με τα γκουγκλαρίσματα "What's the KN car?" θα έχουμε και το "What the f*ck is ΛΟCIA?"

Απολυτως αποτυχημενο το νεο λογοτυπο της ΚΙΑ, οταν δε σε ξερουν οι πελατες πως θα σε προτιμησουν; Την ιδια αποτυχημενη νοοτροπια αντεγραψε και η Nokia και απο οτι φαινεται θα εχει και την ιδια τακτικη μαρκετινκ...

  • Like 1
  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Αντιλαμβανεστε ότι η Nokia, εκτός από τα κινητά, έχει τεράστιο footprint τηλεπικοινωνιακου εξοπλισμού σε όλους τους παροχους, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο ε;

και ειδικά μετά την εκπαραθυρωση της Huawei, έχει αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη πίτα, μαζί με Ericsson 

 

  • Like 3
Δημοσ.
10 ώρες πριν, tutuyo είπε

Αντιλαμβανεστε ότι η Nokia, εκτός από τα κινητά, έχει τεράστιο footprint τηλεπικοινωνιακου εξοπλισμού σε όλους τους παροχους, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο ε;

και ειδικά μετά την εκπαραθυρωση της Huawei, έχει αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη πίτα, μαζί με Ericsson 

 

Ακριβώς και η είδηση αφορά τη b2b εταιρεία και όχι την hmd που έχει τα κινητά. Εκεί το brand παραμένει το ίδιο.

nokia.com:

image.png.03bc80c922e88314498cd1e509f1abec.png

nokia.com/phones:

image.png.26fcb08cb74a5ff5952dc9bc981bb118.png

  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, klaftop είπε

συμβολιζει την νοκια μετα τις περικοπες προσωπικου

Αυτό που κάποιοι νομίζετε ακόμη οτι ζείτε στη Σοβιετική Ένωση, να το δείτε.

Μάλλον είστε οι ίδιοι που θέλετε να ξημεροβραδυάζεστε σε ουρές των γκισέ για να πάρετε ένα έγγραφο ή να ... θεωρήσετε τα βιβλιάρια σας.

Δεν κάνει καλό η τεχνολογία βεβαίως βεβαίως. Θα βάλουμε λοιπόν τα ρομποτικά στο σαλόνι να βλέπουν στρουμφάκια, ενώ εμείς θα εργαζόμαστε. Γι'αυτό δεν την εξελίξαμε ντε; 

  • Sad 2
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, DarkNGrimm είπε

Αυτό που κάποιοι νομίζετε ακόμη οτι ζείτε στη Σοβιετική Ένωση, να το δείτε.

Μάλλον είστε οι ίδιοι που θέλετε να ξημεροβραδυάζεστε σε ουρές των γκισέ για να πάρετε ένα έγγραφο ή να ... θεωρήσετε τα βιβλιάρια σας.

Δεν κάνει καλό η τεχνολογία βεβαίως βεβαίως. Θα βάλουμε λοιπόν τα ρομποτικά στο σαλόνι να βλέπουν στρουμφάκια, ενώ εμείς θα εργαζόμαστε. Γι'αυτό δεν την εξελίξαμε ντε; 

δε το εχεις με το χιουμορ και το σαρκασμο απο οτι βλεπω. Δεν ειμαστε εμεις που εχουμε κανει διαφημιστική καμπανια οτι απολυουμε κοσμο κατι που ξεκινησε σαν μοδα για λογους που δεν εχουν καθολου να κανουν με τα οικονομικα της εταιριας. Ισα ισα ειναι αισχρο και το χλευαζουμε με σαρκασμο. Επισης η σοβιετική ενωση δεν ειχε εταιριες ουτε καπιταλισμο και δεν καταλαβαινω καν πως δενει η ουρα στον γκισε ή τα στρουμφακια με τα ρομποτακια με ολα αυτα. 

Μονο τον σπαιντερμαν και τους εξωγηινους δεν εβαλες μεσα στην κουβεντα 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

να τους πει καποιος εκει στην Νοκια, να παρουν αλλον εκτυπωτη inkjet ... εχει προβλημα η κεφαλη εκτυπωσης στο λευκο χρωμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, klaftop είπε

δε το εχεις με το χιουμορ και το σαρκασμο απο οτι βλεπω. Δεν ειμαστε εμεις που εχουμε κανει διαφημιστική καμπανια οτι απολυουμε κοσμο κατι που ξεκινησε σαν μοδα για λογους που δεν εχουν καθολου να κανουν με τα οικονομικα της εταιριας. Ισα ισα ειναι αισχρο και το χλευαζουμε με σαρκασμο. Επισης η σοβιετική ενωση δεν ειχε εταιριες ουτε καπιταλισμο και δεν καταλαβαινω καν πως δενει η ουρα στον γκισε ή τα στρουμφακια με τα ρομποτακια με ολα αυτα. 

Μονο τον σπαιντερμαν και τους εξωγηινους δεν εβαλες μεσα στην κουβεντα 

Ε προφανώς δεν το έχεις με την πραγματικότητα. 

Χθες: για την παραγωγή του x χρειάζονται ψ άτομα.

Σημέρα,λόγω αυτοματισμού και τεχνολογίας: για την παραγωγή του x χρειάζονται ψ/2 άτομα.

Καλησπέρα, καληνύχτα.

 

Δημοσ.

Το νέο λογότυπο είναι λιτό και κομψό (όπως ταιριάζει σε μια εταιρία τεχνολογίας), αιχμηρό και αφαιρετικό. Με αυτό το λογότυπο οι νέοι ιδιοκτήτες του brand θέλουν να δηλώσουν τομή και την αποδέσμευση από το παρελθόν και τη χάραξη νέας πορείας για τα προϊόντα Nokia. Ταυτόχρονα όμως, αφήνουν πίσω και τη μεγάλη ιστορία που το όνομα Nokia έχει - και που συναισθηματικά ή και από άγνοια - οι μεγαλύτεροι σε ηλικία πελάτες επιλέγουν μια συσκευή Nokia. Καταθέτοντας ταπεινά την επαγγελματική μου γνώμη, δεν απορίπτω το νέο λογότυπο, αν ήταν για μια νέα εταιρία τεχνολογίας. Το παλιό δεν έπασχε σχεδιαστικά, ήταν διαχρονικό και από τα πιο αναγνωρίσιμα λογότυπα ανεξαρτήτως δραστηριότητας.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, CyanBlue είπε

Το νέο λογότυπο είναι λιτό και κομψό (όπως ταιριάζει σε μια εταιρία τεχνολογίας), αιχμηρό και αφαιρετικό. Με αυτό το λογότυπο οι νέοι ιδιοκτήτες του brand θέλουν να δηλώσουν τομή και την αποδέσμευση από το παρελθόν και τη χάραξη νέας πορείας για τα προϊόντα Nokia. Ταυτόχρονα όμως, αφήνουν πίσω και τη μεγάλη ιστορία που το όνομα Nokia έχει - και που συναισθηματικά ή και από άγνοια - οι μεγαλύτεροι σε ηλικία πελάτες επιλέγουν μια συσκευή Nokia. Καταθέτοντας ταπεινά την επαγγελματική μου γνώμη, δεν απορίπτω το νέο λογότυπο, αν ήταν για μια νέα εταιρία τεχνολογίας. Το παλιό δεν έπασχε σχεδιαστικά, ήταν διαχρονικό και από τα πιο αναγνωρίσιμα λογότυπα ανεξαρτήτως δραστηριότητας.

Τη νέα Νοκια δεν την ενδιαφέρει τόσο η πώληση κινητών αφού δεν τα φτιάχνει αυτή .Από κάθε κινητό απλά παίρνει ένα μικρό ποσό για δικαιώματα που αποτελεί μικρό μέρος του τζίρου της που έρχεται από τα δίκτυα τηλεπικοινωνιών. Είναι μια αγορά  πολύπλοκη που ο χρήστης δεν ξέρει την δαιδαλώδη αρχιτεκτονική που κρυβεται από πίσω και δεν τον νοιαζει κιολας.Για αυτόν όλα είναι ένα κινητο και μια κεραία. Οπότε η μόνη αξία που έχει από τη Νοκια να την αναγνωρίσει το κοινό είναι για το χρηματιστηριο και τη retail αγορά. 9/10 εδω μεσα βλεπουν Νοκια και νομίζουν ότι φτιάχνει αποτυχημένα κινητα οποτε δεν παιζει να επενδύσουν. Τέτοια rebrandings αρέσουν στο χρηματιστήριο και αυτό φανηκε από την κίνηση της μετοχής . Με το τζερτζελο για το όνομα ίσως μάθει και κανένας ακόμη τι πουλαει πραγματικα η νοκια γιατί οι πελάτες την την ξέρουν πολύ καλά.

  • Like 1
Δημοσ.

Η νοκια στο τμήμα κινητών έχει πεθανει απο τοτε που αποφάσισε να μην δεχτεί το Android στις συσκευές της. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tcktcktck είπε

Τη νέα Νοκια δεν την ενδιαφέρει τόσο η πώληση κινητών αφού δεν τα φτιάχνει αυτή .Από κάθε κινητό απλά παίρνει ένα μικρό ποσό για δικαιώματα που αποτελεί μικρό μέρος του τζίρου της που έρχεται από τα δίκτυα τηλεπικοινωνιών. Είναι μια αγορά  πολύπλοκη που ο χρήστης δεν ξέρει την δαιδαλώδη αρχιτεκτονική που κρυβεται από πίσω και δεν τον νοιαζει κιολας.Για αυτόν όλα είναι ένα κινητο και μια κεραία. Οπότε η μόνη αξία που έχει από τη Νοκια να την αναγνωρίσει το κοινό είναι για το χρηματιστηριο και τη retail αγορά. 9/10 εδω μεσα βλεπουν Νοκια και νομίζουν ότι φτιάχνει αποτυχημένα κινητα οποτε δεν παιζει να επενδύσουν. Τέτοια rebrandings αρέσουν στο χρηματιστήριο και αυτό φανηκε από την κίνηση της μετοχής . Με το τζερτζελο για το όνομα ίσως μάθει και κανένας ακόμη τι πουλαει πραγματικα η νοκια γιατί οι πελάτες την την ξέρουν πολύ καλά.

Τομή και νέα πορεία. Rebranding κάνουτν πολλοί, όπως και η Intel πρόσφατα. Πάντως rebranding έτσι, χωρίς λόγο δεν κάνεις. Αναφέρομαι σε μεγάλες εταιρίες φυσικά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...