Προς το περιεχόμενο

Opel astra k


dktermi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, stylish είπε

Τον ίδιο κινητήρα έχουμε. Είναι γνωστό και λυμένο το θέμα.

Είχε βγει και μια τύπου ανάκληση από την Opel και την έκανα δωρεάν. Βάζεις μια φλάντζα και δεν ασχολείσαι με καδένα. Επειδή θα μπεις στην διαδικασία αλλάζεις και τεντωτηρα γύρω στα 350 μαξ και δεν ασχολείσαι μετά.

Σωστό ζεσταμα και προσοχή στο σβήσιμο μόνο θέλει.

 

Καλούς δρόμους!

Ευχαριστώ επίσης φίλε μου ,....τι εννοείς προσοχή στο σβήσιμο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, dktermi είπε

Ευχαριστώ επίσης φίλε μου ,....τι εννοείς προσοχή στο σβήσιμο?

Γενικά σε όλα τα οχήματα με turbo δεν σβήνουμε την μηχανή άμεσος μόλις σταματήσουμε, αφήνουμε λίγο το οχημα να ρολάρει χωρίς ταχύτητα (εάν μπορούμε) και όταν σταματήσουμε περιμένουμε 1 λεπτό πριν σβήσουμε την μηχανή. Μεγάλο λάθος σε ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο που βγαίνουμε να κάνουμε μια στάση και σβήνουμε αμεσος τον κινητήρα ….

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Γενικά σε όλα τα οχήματα με turbo δεν σβήνουμε την μηχανή άμεσος μόλις σταματήσουμε, αφήνουμε λίγο το οχημα να ρολάρει χωρίς ταχύτητα (εάν μπορούμε) και όταν σταματήσουμε περιμένουμε 1 λεπτό πριν σβήσουμε την μηχανή. Μεγάλο λάθος σε ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο που βγαίνουμε να κάνουμε μια στάση και σβήνουμε αμεσος τον κινητήρα ….

Αυτό καλό θα είναι να γίνεται και σε ατμοσφαιρικά , βέβαια δεν θα έχει τις επιπτώσεις που θα έχει σε turbo αυτοκίνητο , αλλά ειδικά όπως λες μετά από ταξίδι όταν τα λάδια φτάνουν και τους 110 "C όταν κάνουμε στάση καλό θα ήταν να το αφήσουμε να κρυώσει στο ρελαντί χαλαρά πριν σβήσουμε τον κινητήρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Γενικά σε όλα τα οχήματα με turbo δεν σβήνουμε την μηχανή άμεσος μόλις σταματήσουμε, αφήνουμε λίγο το οχημα να ρολάρει χωρίς ταχύτητα (εάν μπορούμε) και όταν σταματήσουμε περιμένουμε 1 λεπτό πριν σβήσουμε την μηχανή. Μεγάλο λάθος σε ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο που βγαίνουμε να κάνουμε μια στάση και σβήνουμε αμεσος τον κινητήρα ….

Έχει λογική σε μεγάλα ταξίδια αλλά σε αστικές περιοχές η μικρές αποστάσεις δεν προλαβαίνει να ανεβάσει θερμοκρασία. Επίσης αν μετά από ταξίδι κάνεις δυο χιλιόμετρα  με χαμηλή ταχύτητα είναι ακόμα καλύτερα από ρελαντί 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

Έχει λογική σε μεγάλα ταξίδια αλλά σε αστικές περιοχές η μικρές αποστάσεις δεν προλαβαίνει να ανεβάσει θερμοκρασία. Επίσης αν μετά από ταξίδι κάνεις δυο χιλιόμετρα  με χαμηλή ταχύτητα είναι ακόμα καλύτερα από ρελαντί 

Το turbo στα diesel δουλεύει από  χαμηλά δηλαδή ακόμα και σε μικρές ταχύτητες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dark_Nightfall είπε

Αυτό καλό θα είναι να γίνεται και σε ατμοσφαιρικά , βέβαια δεν θα έχει τις επιπτώσεις που θα έχει σε turbo αυτοκίνητο , αλλά ειδικά όπως λες μετά από ταξίδι όταν τα λάδια φτάνουν και τους 110 "C όταν κάνουμε στάση καλό θα ήταν να το αφήσουμε να κρυώσει στο ρελαντί χαλαρά πριν σβήσουμε τον κινητήρα.

Τόσο παίζει να μην έχουν φτάσει ποτέ τα λάδια μου. Σε ζόρισμα (σβέλτο ανέβασμα στην Πάρνηθα) τα 'χω δει μέχρι 103-105. Με φυσιολογική οδήγηση παίζουν 85-95 την πιο πολλή ώρα. Σε ταξίδι μάλιστα είναι στο "χαμηλό" άκρο των θερμοκρασιών. :P

3 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Το turbo στα diesel δουλεύει από  χαμηλά δηλαδή ακόμα και σε μικρές ταχύτητες 

Όπως και σε όλα τα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού με turbo. Δηλαδή στην πλειοψηφία των σύγχρονων. Σε μεγάλες ταχύτητες ή/και στροφές μπαίνουν το γομαρο-turbo, αφού για να spoolάρουν θέλουν καυσαέριο από βαπόρι. Αλλά σε ένα σύγχρονο αμάξι το turbo δουλεύει από πολύ πιο χαμηλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Haldol είπε

Τόσο παίζει να μην έχουν φτάσει ποτέ τα λάδια μου. Σε ζόρισμα (σβέλτο ανέβασμα στην Πάρνηθα) τα 'χω δει μέχρι 103-105. Με φυσιολογική οδήγηση παίζουν 85-95 την πιο πολλή ώρα. Σε ταξίδι μάλιστα είναι στο "χαμηλό" άκρο των θερμοκρασιών. :P

Εξαρτάται και το αμάξι προφανώς , σε "κυνηγητό" έχω δει το δικό μου να φτάνει και τους 110, ε όταν είναι να σταματήσεις και η θερμοκρασία λαδιού εκείνη την ώρα είναι στους 110 και turbo να μην είναι καλό θα ήταν να το αφήσεις λίγο στο ρελαντί να κρυώσει χαλαρά και όχι απότομα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Το turbo στα diesel δουλεύει από  χαμηλά δηλαδή ακόμα και σε μικρές ταχύτητες 

σωστο, δεν σκεφτηκα οτι μιλαμε για diesel εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κυριος λογος που περιμενουμε πριν σβησουμε κινητηρα με τουρμπο ειναι για να πεσουν οι στροφες της τουρμπινας, γιατι μπορει να κολλησει με την αποτομη διακοπη παροχης λαδιου οταν σβηνει ο κινητηρας…

Τις παλιες εποχες με τα Turbo Kawasaki & Honda πολλοι ηταν αυτοι που μετα απο σκισιμο, εσκαγαν με μαγκια καφετερια και εσβηναν αμεσως, με αποτελεσμα να ακους κυριολεκτικα την τουρμπινα να κολλαει σε δευτερολεπτα…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αλλαγη καδενας θελει κατω κινητηρα ειναι απο την μερια του σασμαν.Τετοια αναποδια δεν εχω ξαναδει.Γενικα εχουν προβλημα με την καδενα,Ωστοσο τα 100.000 χλμ ειναι λιγα.ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΟΠΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΙΑ ΓΛΊΣΤΡΑ ΚΑΙ ΤΕΝΤΩΤΗΡΑ και στρωνει .Ρωτα σε αντιπρωσωπεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, filipprin said:

Για αλλαγη καδενας θελει κατω κινητηρα ειναι απο την μερια του σασμαν.Τετοια αναποδια δεν εχω ξαναδει.Γενικα εχουν προβλημα με την καδενα,Ωστοσο τα 100.000 χλμ ειναι λιγα.ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΟΠΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΙΑ ΓΛΊΣΤΡΑ ΚΑΙ ΤΕΝΤΩΤΗΡΑ και στρωνει .Ρωτα σε αντιπρωσωπεια.

Μόνο για Astra είναι η ανάκληση η αφορά και Corsa? Υπάρχει κάπου Link ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η ανάκληση αφορά τα 1.6 turbo και biturbo με 110, 136 και 160 άλογα. στο δικό μου ακουγόταν αραιά και που η καδένα από τα πρώτα χλμ. στα 50000 χλμ άρχισε να χειροτερεύει το θέμα οπότε και πέρασα το κιτ που αναφέρθηκε και έγινε καλύτερο κι από καινούριο

Επεξ/σία από gsisr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, gsisr είπε

η ανάκληση αφορά τα 1.6 turbo και biturbo με 110, 136 και 160 άλογα. στο δικό μου ακουγόταν αραιά και που η καδένα από τα πρώτα χλμ. στα 50000 χλμ άρχισε να χειροτερεύει το θέμα οπότε και πέρασα το κιτ που αναφέρθηκε και έγινε καλύτερο κι από καινούριο

καποιο λινκ για το κιτ ή που να κοιταξω γενικοτερα; ευχαριστω εχω το 1.6 turbo 136 αλογα, οχι οτι ειναι ανησυχητικο αλλα να το εχω στο νου μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, geomrk είπε

καποιο λινκ για το κιτ ή που να κοιταξω γενικοτερα; ευχαριστω εχω το 1.6 turbo 136 αλογα, οχι οτι ειναι ανησυχητικο αλλα να το εχω στο νου μου

https://photos.app.goo.gl/Vcdqn3wkcVHskKmX7 .Κλείσε άμεσα ραντεβού για να το περάσεις

Επεξ/σία από gsisr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...