dktermi Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 1 ώρα πριν, stylish είπε Τον ίδιο κινητήρα έχουμε. Είναι γνωστό και λυμένο το θέμα. Είχε βγει και μια τύπου ανάκληση από την Opel και την έκανα δωρεάν. Βάζεις μια φλάντζα και δεν ασχολείσαι με καδένα. Επειδή θα μπεις στην διαδικασία αλλάζεις και τεντωτηρα γύρω στα 350 μαξ και δεν ασχολείσαι μετά. Σωστό ζεσταμα και προσοχή στο σβήσιμο μόνο θέλει. Καλούς δρόμους! Ευχαριστώ επίσης φίλε μου ,....τι εννοείς προσοχή στο σβήσιμο?
stylish Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 2 λεπτά πριν, dktermi είπε Ευχαριστώ επίσης φίλε μου ,....τι εννοείς προσοχή στο σβήσιμο? Δες το προηγούμενο ποστ. Το απάντησα εκεί
Dinos1973 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 20 λεπτά πριν, dktermi είπε Ευχαριστώ επίσης φίλε μου ,....τι εννοείς προσοχή στο σβήσιμο? Γενικά σε όλα τα οχήματα με turbo δεν σβήνουμε την μηχανή άμεσος μόλις σταματήσουμε, αφήνουμε λίγο το οχημα να ρολάρει χωρίς ταχύτητα (εάν μπορούμε) και όταν σταματήσουμε περιμένουμε 1 λεπτό πριν σβήσουμε την μηχανή. Μεγάλο λάθος σε ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο που βγαίνουμε να κάνουμε μια στάση και σβήνουμε αμεσος τον κινητήρα ….
Dark_Nightfall Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 53 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε Γενικά σε όλα τα οχήματα με turbo δεν σβήνουμε την μηχανή άμεσος μόλις σταματήσουμε, αφήνουμε λίγο το οχημα να ρολάρει χωρίς ταχύτητα (εάν μπορούμε) και όταν σταματήσουμε περιμένουμε 1 λεπτό πριν σβήσουμε την μηχανή. Μεγάλο λάθος σε ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο που βγαίνουμε να κάνουμε μια στάση και σβήνουμε αμεσος τον κινητήρα …. Αυτό καλό θα είναι να γίνεται και σε ατμοσφαιρικά , βέβαια δεν θα έχει τις επιπτώσεις που θα έχει σε turbo αυτοκίνητο , αλλά ειδικά όπως λες μετά από ταξίδι όταν τα λάδια φτάνουν και τους 110 "C όταν κάνουμε στάση καλό θα ήταν να το αφήσουμε να κρυώσει στο ρελαντί χαλαρά πριν σβήσουμε τον κινητήρα.
Sakiz105 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 2 ώρες πριν, Dinos1973 είπε Γενικά σε όλα τα οχήματα με turbo δεν σβήνουμε την μηχανή άμεσος μόλις σταματήσουμε, αφήνουμε λίγο το οχημα να ρολάρει χωρίς ταχύτητα (εάν μπορούμε) και όταν σταματήσουμε περιμένουμε 1 λεπτό πριν σβήσουμε την μηχανή. Μεγάλο λάθος σε ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο που βγαίνουμε να κάνουμε μια στάση και σβήνουμε αμεσος τον κινητήρα …. Έχει λογική σε μεγάλα ταξίδια αλλά σε αστικές περιοχές η μικρές αποστάσεις δεν προλαβαίνει να ανεβάσει θερμοκρασία. Επίσης αν μετά από ταξίδι κάνεις δυο χιλιόμετρα με χαμηλή ταχύτητα είναι ακόμα καλύτερα από ρελαντί
Dinos1973 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 6 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε Έχει λογική σε μεγάλα ταξίδια αλλά σε αστικές περιοχές η μικρές αποστάσεις δεν προλαβαίνει να ανεβάσει θερμοκρασία. Επίσης αν μετά από ταξίδι κάνεις δυο χιλιόμετρα με χαμηλή ταχύτητα είναι ακόμα καλύτερα από ρελαντί Το turbo στα diesel δουλεύει από χαμηλά δηλαδή ακόμα και σε μικρές ταχύτητες
Haldol Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 1 ώρα πριν, Dark_Nightfall είπε Αυτό καλό θα είναι να γίνεται και σε ατμοσφαιρικά , βέβαια δεν θα έχει τις επιπτώσεις που θα έχει σε turbo αυτοκίνητο , αλλά ειδικά όπως λες μετά από ταξίδι όταν τα λάδια φτάνουν και τους 110 "C όταν κάνουμε στάση καλό θα ήταν να το αφήσουμε να κρυώσει στο ρελαντί χαλαρά πριν σβήσουμε τον κινητήρα. Τόσο παίζει να μην έχουν φτάσει ποτέ τα λάδια μου. Σε ζόρισμα (σβέλτο ανέβασμα στην Πάρνηθα) τα 'χω δει μέχρι 103-105. Με φυσιολογική οδήγηση παίζουν 85-95 την πιο πολλή ώρα. Σε ταξίδι μάλιστα είναι στο "χαμηλό" άκρο των θερμοκρασιών. 3 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε Το turbo στα diesel δουλεύει από χαμηλά δηλαδή ακόμα και σε μικρές ταχύτητες Όπως και σε όλα τα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού με turbo. Δηλαδή στην πλειοψηφία των σύγχρονων. Σε μεγάλες ταχύτητες ή/και στροφές μπαίνουν το γομαρο-turbo, αφού για να spoolάρουν θέλουν καυσαέριο από βαπόρι. Αλλά σε ένα σύγχρονο αμάξι το turbo δουλεύει από πολύ πιο χαμηλά.
Dark_Nightfall Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 29 λεπτά πριν, Haldol είπε Τόσο παίζει να μην έχουν φτάσει ποτέ τα λάδια μου. Σε ζόρισμα (σβέλτο ανέβασμα στην Πάρνηθα) τα 'χω δει μέχρι 103-105. Με φυσιολογική οδήγηση παίζουν 85-95 την πιο πολλή ώρα. Σε ταξίδι μάλιστα είναι στο "χαμηλό" άκρο των θερμοκρασιών. Εξαρτάται και το αμάξι προφανώς , σε "κυνηγητό" έχω δει το δικό μου να φτάνει και τους 110, ε όταν είναι να σταματήσεις και η θερμοκρασία λαδιού εκείνη την ώρα είναι στους 110 και turbo να μην είναι καλό θα ήταν να το αφήσεις λίγο στο ρελαντί να κρυώσει χαλαρά και όχι απότομα.
Sakiz105 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 3 ώρες πριν, Dinos1973 είπε Το turbo στα diesel δουλεύει από χαμηλά δηλαδή ακόμα και σε μικρές ταχύτητες σωστο, δεν σκεφτηκα οτι μιλαμε για diesel εδώ.
SaFiS Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Ο κυριος λογος που περιμενουμε πριν σβησουμε κινητηρα με τουρμπο ειναι για να πεσουν οι στροφες της τουρμπινας, γιατι μπορει να κολλησει με την αποτομη διακοπη παροχης λαδιου οταν σβηνει ο κινητηρας… Τις παλιες εποχες με τα Turbo Kawasaki & Honda πολλοι ηταν αυτοι που μετα απο σκισιμο, εσκαγαν με μαγκια καφετερια και εσβηναν αμεσως, με αποτελεσμα να ακους κυριολεκτικα την τουρμπινα να κολλαει σε δευτερολεπτα…
filipprin Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Για αλλαγη καδενας θελει κατω κινητηρα ειναι απο την μερια του σασμαν.Τετοια αναποδια δεν εχω ξαναδει.Γενικα εχουν προβλημα με την καδενα,Ωστοσο τα 100.000 χλμ ειναι λιγα.ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΟΠΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΙΑ ΓΛΊΣΤΡΑ ΚΑΙ ΤΕΝΤΩΤΗΡΑ και στρωνει .Ρωτα σε αντιπρωσωπεια.
Tsino Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 10 hours ago, filipprin said: Για αλλαγη καδενας θελει κατω κινητηρα ειναι απο την μερια του σασμαν.Τετοια αναποδια δεν εχω ξαναδει.Γενικα εχουν προβλημα με την καδενα,Ωστοσο τα 100.000 χλμ ειναι λιγα.ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΟΠΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΙΑ ΓΛΊΣΤΡΑ ΚΑΙ ΤΕΝΤΩΤΗΡΑ και στρωνει .Ρωτα σε αντιπρωσωπεια. Μόνο για Astra είναι η ανάκληση η αφορά και Corsa? Υπάρχει κάπου Link ?
gsisr Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) η ανάκληση αφορά τα 1.6 turbo και biturbo με 110, 136 και 160 άλογα. στο δικό μου ακουγόταν αραιά και που η καδένα από τα πρώτα χλμ. στα 50000 χλμ άρχισε να χειροτερεύει το θέμα οπότε και πέρασα το κιτ που αναφέρθηκε και έγινε καλύτερο κι από καινούριο Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2023 από gsisr 2
geomrk Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 6 ώρες πριν, gsisr είπε η ανάκληση αφορά τα 1.6 turbo και biturbo με 110, 136 και 160 άλογα. στο δικό μου ακουγόταν αραιά και που η καδένα από τα πρώτα χλμ. στα 50000 χλμ άρχισε να χειροτερεύει το θέμα οπότε και πέρασα το κιτ που αναφέρθηκε και έγινε καλύτερο κι από καινούριο καποιο λινκ για το κιτ ή που να κοιταξω γενικοτερα; ευχαριστω εχω το 1.6 turbo 136 αλογα, οχι οτι ειναι ανησυχητικο αλλα να το εχω στο νου μου
gsisr Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, geomrk είπε καποιο λινκ για το κιτ ή που να κοιταξω γενικοτερα; ευχαριστω εχω το 1.6 turbo 136 αλογα, οχι οτι ειναι ανησυχητικο αλλα να το εχω στο νου μου https://photos.app.goo.gl/Vcdqn3wkcVHskKmX7 .Κλείσε άμεσα ραντεβού για να το περάσεις Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2023 από gsisr 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα