Strat8 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2023 Πριν απο περίπου 2 εβδομάδες, συγγενικό πρόσωπο χρεώθηκε διπλά 2 φορές σε 2 διαφορετικά καταστήματα (πληρωμή με κάρτα). Στο πρώτο κατάστημα η δεύτερη χρέωση επιστράφηκε αυτόματα μετά απο 1 εργάσιμη ημέρα. Στο δεύτερο κατάστημα η διπλή χρέωση έμεινε λίγες ημέρες κρατημένη σαν δεσμευμένο ποσό αλλά εν τέλει πέρασαν και οι 2 σαν κανονικές χρεώσεις χωρίς να έχει επιστραφεί τίποτα. Πήγαμε στο κατάστημα και μας είπαν πως σε αυτούς δείχνει μόνο μια χρέωση. Ήθελα να ρωτήσω αν κάποια στιγμή -έστω και καθυστερημένα- επιστραφεί αυτόματα το ποσό ή αν θα πρέπει να προβούμε εμείς σε αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα. Έχει κανείς παραπλήσιες εμπειρίες;
Ukforthemoment Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2023 10 λεπτά πριν, Strat8 είπε Πριν απο περίπου 2 εβδομάδες, συγγενικό πρόσωπο χρεώθηκε διπλά 2 φορές σε 2 διαφορετικά καταστήματα (πληρωμή με κάρτα). Στο πρώτο κατάστημα η δεύτερη χρέωση επιστράφηκε αυτόματα μετά απο 1 εργάσιμη ημέρα. Στο δεύτερο κατάστημα η διπλή χρέωση έμεινε λίγες ημέρες κρατημένη σαν δεσμευμένο ποσό αλλά εν τέλει πέρασαν και οι 2 σαν κανονικές χρεώσεις χωρίς να έχει επιστραφεί τίποτα. Πήγαμε στο κατάστημα και μας είπαν πως σε αυτούς δείχνει μόνο μια χρέωση. Ήθελα να ρωτήσω αν κάποια στιγμή -έστω και καθυστερημένα- επιστραφεί αυτόματα το ποσό ή αν θα πρέπει να προβούμε εμείς σε αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα. Έχει κανείς παραπλήσιες εμπειρίες; Επρεπε να έχετε πάρει ήδη τηλ την τράπεζα.
Strat8 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2023 2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Επρεπε να έχετε πάρει ήδη τηλ την τράπεζα. Ok μάλλον αυτό θα κάνουμε. Θέλαμε να περιμένουμε μπας και τα επιστρέψουν αυτόματα όπως έκαναν στο πρώτο κατάστημα και επίσης το ποσό είναι μικρό, κάτω των 10 ευρώ, οπότε όπως καταλαβαίνεις δεν αγχωθήκαμε ιδιαίτερα.
johnmegarythmos Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 αυτο ειναι το κακο με τις καρτες μου εχει τυχει και εμενα και κυριως σε eccomerce που ειναι της alpha bank και συνηθως στην ανανεωση της vodafone cu που εχει συνεργασια με την alpha bank. καλεις τον εμπορο που εγινε η χρεωση και εκεινος μιλαει με την τραπεζα του για να σου επιστρψει τα χρηματα . Εγω καλεσα την vodafone και εκαναν αμεσα αιτημα για επιστροφη του ποσου της ανανεωσης που διπλο χρεωθηκε.
Moderators stormrain Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Moderators Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Δεν γινεται αυτοματα η επιστροφη. Απ'οσο μπορω να υποθεσω η πρωτη επιστροφη εγινε "αυτοματα" επειδη στο καταστημα ειτε ειδαν πως εχουν διαφορα ταμειου με καρτα ή επειδη εγινε και σε αλλους πελατες και τσεκαραν τις συναλλαγες. Μου εχει συμβει να εχει παθει κοκομπλοκο το pos και να κανει τα δικα του. Στο δευτερο καταστημα λογικα δεν το παρατηρησαν ή "δεν το παρατηρησαν". Μιλα με τον εμπορο και την τραπεζα, ιδανικο ειναι αυτο να γινεται οσο πιο συντομα απο την ωρα που το διαπιστωνουμε για να ξεδιαλυνεται πιο ευκολα
Strat8 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 6 ώρες πριν, stormrain είπε Δεν γινεται αυτοματα η επιστροφη. Απ'οσο μπορω να υποθεσω η πρωτη επιστροφη εγινε "αυτοματα" επειδη στο καταστημα ειτε ειδαν πως εχουν διαφορα ταμειου με καρτα ή επειδη εγινε και σε αλλους πελατες και τσεκαραν τις συναλλαγες. Μου εχει συμβει να εχει παθει κοκομπλοκο το pos και να κανει τα δικα του. Στο δευτερο καταστημα λογικα δεν το παρατηρησαν ή "δεν το παρατηρησαν". Μιλα με τον εμπορο και την τραπεζα, ιδανικο ειναι αυτο να γινεται οσο πιο συντομα απο την ωρα που το διαπιστωνουμε για να ξεδιαλυνεται πιο ευκολα Ευχαριστώ για την απάντηση. Όπως είχα πει και στο πρώτο μήνυμα, έχουμε ήδη πάει στον έμπορο και εκείνος είδε μια χρέωση μόνο, οπότε δεν ξέρω αν έχει νόημα να του ξαναμιλήσουμε. Θα επικοινωνήσουμε με την τράπεζα για να δούμε τι μπορεί να γίνει. Ελπίζω μόνο να μην υπάρξει κάποιο πρόβλημα εξαιτίας της καθυστέρησης απο πλευράς μας να διευθετήσουμε το ζήτημα.
Raylan Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Έχω κάνει λάθος σε πελάτη να περάσω δυο φορές την κάρτα του, δεν θα το πρόσεχα αν δεν μου το έλεγε ο ίδιος.. Παρε την τράπεζα σου τηλέφωνο και ρωτά τους να σου πούνε τι έγινε
evi001 Δημοσ. 8 Μαΐου 2024 Δημοσ. 8 Μαΐου 2024 Επειδή αντιμετώπισα και εγώ το ίδιο θέμα με τον έμπορο να λέει ότι υπάρχει μόνο μια συναλλαγή, τι έγινε τελικά;
Skrobo Δημοσ. 8 Μαΐου 2024 Δημοσ. 8 Μαΐου 2024 Ο έμπορος μπορεί να δει την συναλλαγή μόνο από την δικιά του μεριά, τι έχει φτάσει σε αυτόν ξέρει. Η πληρωμή σου μπορεί να κόλλησε στην viva / MasterCard ή στην τράπεζα σου. Αυτά ο μαγαζατορας δεν μπορεί να τα γνωρίζει Σε όλες τις περιπτώσεις που μου έχουν τύχει, οι πελάτες μου έχουν πει ότι τους έχουν επιστραφεί τα λεφτά στον λογαριασμό μέσα σε λίγες μέρες
evi001 Δημοσ. 9 Μαΐου 2024 Δημοσ. 9 Μαΐου 2024 6 ώρες πριν, Skrobo είπε Ο έμπορος μπορεί να δει την συναλλαγή μόνο από την δικιά του μεριά, τι έχει φτάσει σε αυτόν ξέρει. Η πληρωμή σου μπορεί να κόλλησε στην viva / MasterCard ή στην τράπεζα σου. Αυτά ο μαγαζατορας δεν μπορεί να τα γνωρίζει Σε όλες τις περιπτώσεις που μου έχουν τύχει, οι πελάτες μου έχουν πει ότι τους έχουν επιστραφεί τα λεφτά στον λογαριασμό μέσα σε λίγες μέρες Κι εγώ έτσι ήξερα, αλλά στην δικιά μας περίπτωση, πέρασαν μέρες και το ποσό χρεώθηκε κανονικά. Και από την τράπεζα μας μας λένε ότι βλέπουν κανονική χρέωση, ενώ ο έμπορος βλέπει μόνο μια.
LouCi4er Δημοσ. 9 Μαΐου 2024 Δημοσ. 9 Μαΐου 2024 Τι εννοείς από την τράπεζα βλέπουν κανονική χρέωση?Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει διπλή χρέωση ίδια ημερομηνία-ωρα-ποσο.Εσενα στις κινήσεις της κάρτας δείχνει μια χρέωση?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα