Fan Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 Εδώ και κάποιες ημέρες όταν σηκώνεται ο συνεπιβάτης από το κάθισμα ανάβει το λαμπάκι για τον αερόσακο. Το πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι χρειάζεται αντικατάσταση ο αισθητήρας (πλέγμα) που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Μοντέλο BMW E90. Τιμή περίπου 300 ευρώ!! Κοίταξα στο διαδίκτυο και βλέπω ότι μεταχειρισμένο το βρίσκεις 50-70 ευρώ. Πόσο δύσκολη είναι η τοποθέτησή του; Αξίζει να το αλλάξω, αφού το μόνο θέμα είναι ότι δεν αναγνωρίζει το πότε δεν κάθεται κάποιος.
jimis_vts Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 Αυτά τα γερμανικά δεν είναι που δεν χαλάνε?? 😂. Ενώ ο Ιταλός αισθητήρα αερόσακου 50€...
Ukforthemoment Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 Λογικά χρειάζεται ταπετσέρης να βγάλει το κάτω μέρος του καθίσματος για να το αλλάξει.
Gataros Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 Σε εξουσιοδοτημενο αν πας, κάνουν πατέντα όπου με 100 ευρώ στον φτιάχνουν. Το έκανα για έναν Άσσο του 2007, 300άρι μου ζητούσε η αντιπροσωπεία και σε μένα.
definitio Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 2 ώρες πριν, Fan είπε Εδώ και κάποιες ημέρες όταν σηκώνεται ο συνεπιβάτης από το κάθισμα ανάβει το λαμπάκι για τον αερόσακο. Το πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι χρειάζεται αντικατάσταση ο αισθητήρας (πλέγμα) που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Μοντέλο BMW E90. Τιμή περίπου 300 ευρώ!! Κοίταξα στο διαδίκτυο και βλέπω ότι μεταχειρισμένο το βρίσκεις 50-70 ευρώ. Πόσο δύσκολη είναι η τοποθέτησή του; Αξίζει να το αλλάξω, αφού το μόνο θέμα είναι ότι δεν αναγνωρίζει το πότε δεν κάθεται κάποιος. Υπάρχουν και οι λύσεις της "αντίστασης/emulator/bypass" που κοστίζουν φθηνότερα...πολύ κοινό για μοντέλα BMW E36-46 όπως διαπίστωσα (υπάρχει ολόκληρος οδηγός σε ελληνι΄κο φόρουμ BMW για τη διαδικασία αυτή)... https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=2492 https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=15176 Ψάξε στο ebay για "seat occupancy sensor BMW E90" (δοκίμασε και με τις λέξεις resistor / emulator / bypass) και δες τί θα σου βγάλει για τη συσκευή αυτή. https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2380057.m570.l1313&_nkw=seat+occupancy+sensor+BMW+E90+&_sacat=0 Τοποθετείται στη φίσα και εμφανίζει το κάθισμα του συνοδηγού μονίμως κατειλημμένο, δλδ αν "τσουγκρίσεις" θα ανοίξει και ο αερόσακος του συνοδηγού ακόμη κι αν δεν κάθεται κανείς...έτσι θα γλιτώσεις άλλα έξοδα για ανταλλακτικά αλλά και εργατι΄κα (μπορείς πιθανότατα να το κάνεις και μόνος σου) Εγώ είχα κι έχω το ίδιο πρόβλημα από Νοέμβρη με μια Αλφα 156...άρχισαν να ανάβουν οι λυχνίες αερόσακων οδηγού + συνοδηγού μαζί...έσβηνα τα σφάλματα με OBD και επανέρχονταν ανά διαστήματα. ...αυτά αφορούσαν α) τη κλειδαριά απενεργοποίησης του αερόσακου συνοδηγού (πχ για όταν υπάρχει παιδι΄κο κάθισμα μπροστά), β) τον εν λόγω αισθητήρα καθίσματος συνοδηγού (κατά κανόνα το πρώτο, μια φορά το δεύτερο) Στο συνεργείο αλλάξαμε πρώτα τη κλειδαριά, αλλά το σφάλμα επέμεινε...οπότε θεώρησαν ότι είναι το άλλο σφάλμα που προκαλεί το πρώτο... Πριν βρω τη λύση του bypass (πριν μάθω ότι υπάρχει) κατάφερα και βρήκα το γνήσιο ανταλλακτικό καινούριο από Ολλανδία στα 109€...οπότε είπα να το δοκιμάσω... https://www.ebay.com/itm/265113390299 δυστυχώς δεν έλυσε το πρόβλημα...οπότε 109€ + 70€ πήγαν χαμένα...κι έτσι δεν ξέρω αν λειτουργεί καν το ανταλλακτικό...ενώ είναι πιθανόν να μην είναι καν εκεί το πρόβλημα. αυτή τη στιγμή πρέπει να ψάξουμε αλλού για την αιτία (καλωδίωση ίσως...η φίσα είχε καθαριστεί, δεν είναι αυτό, ολόκληρη η καλωδίωση ίσως...δε ξέρω)...αλλά με αυτή την "ευκαιρία" είχα ψάξει το θέμα.
cthulhucarbide Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 30 λεπτά πριν, definitio είπε Τοποθετείται στη φίσα και εμφανίζει το κάθισμα του συνοδηγού μονίμως κατειλημμένο, δλδ αν "τσουγκρίσεις" θα ανοίξει και ο αερόσακος του συνοδηγού ακόμη κι αν δεν κάθεται κανείς...έτσι θα γλιτώσεις άλλα έξοδα για ανταλλακτικά αλλά και εργατι΄κα Έτσι όμως υπάρχουν δύο προβλήματα. Αν τρακάρεις και ανοίξει άδικα ο 2ος αερόσακος θα υπάρχει πολύ μεγάλο κόστος στο φτιάξιμο του αμαξιού, και τέλος θα βαράει συνεχώς το αλάρμ για την ζώνη του συνοδηγού εκτός αν την έχεις μόνιμα κουμπωμένη
definitio Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 38 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε Έτσι όμως υπάρχουν δύο προβλήματα. Αν τρακάρεις και ανοίξει άδικα ο 2ος αερόσακος θα υπάρχει πολύ μεγάλο κόστος στο φτιάξιμο του αμαξιού, και τέλος θα βαράει συνεχώς το αλάρμ για την ζώνη του συνοδηγού εκτός αν την έχεις μόνιμα κουμπωμένη 1) Αν τρακάρεις ώστε να ανοίξουν οι αερόσακοι, τό κόστος θα είναι ήδη μεγάλο...δεν νομίζω ότι είναι πρώτιστο μέλημα για τη περίπτωση αυτή 2) Στο φόρουμ της BMW δεν είδα κανέναν να αναφέρει ότι προκύπτει τέτοιο θέμα με προειδοποιητικούς ήχους για τη ζώνη...αλλά μπορεί να διαφέρει ανά μοντέλο....καλύτερα να ρωτήσει στο φόρουμ της BMW για επαλήθευση. Σημείωσα ωστόσο, βάσει της εμπειρίας μου, ότι η αναζήτηση μεταχειρισμένων ανταλλακτικών (αλλά και καινούριων) έχει τα ρίσκα της, ως προς τα κόστη και το αποτέλεσμα... ...σε αντιπροσωπεία δε, αμφιβάλλω αν θα έμπλεκαν με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, σε εξειδικευμενα/εξουσιοδοτημένα ασφαλώς... ...αλλά κι εκεί έχει βγάλε/βάλε ύφασμα κτλ κι εκεί μπορεί να πάει κάτι στραβά με μικροφθορές κτλ... Επιλογή του συμφορουμίτη, απλώς εγώ, έχοντας περάσει τη διαδικασία της αλλαγής αισθητήρα μόλις τη περασμένη Δευτέρα, δεν θα το επαναλάμβανα...θα πήγαινα κατευθείαν σε bypass συσκευή. το θέμα με το αλάρμ για τη ζώνη αξίζει διερεύνησης, αν είναι στη πράξη μεγάλος κόπος να κουμπώνει η ζώνη δε ξέρω...πιθανώς σε πιθανή μεταπώληση να είναι παράγοντας μείωσης αξίας, αν υπάρχει αυτή η προοπτική... ...αλλά το ίδιο ισχύει για φθορές σε κάθισμα και μη επίλυση πρακτικά του προβλήματος... Το δε κόστος της συσκευής bypass μικρό, για την αλλαγή αισθητήρα μεγαλυτερο με εργατι΄κα κλπ, ενώ επειδή δεν συνεπάγεται κολλήσεις καλωδίων και τα καθέκαστα, είναι δλδ πληρως αναστρέψιμο, μπορεί να δοκιμαστεί πρώτο. Επεξ/σία 24 Φεβρουαρίου 2023 από definitio
Fan Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 1 ώρα πριν, definitio είπε Ψάξε στο ebay για "seat occupancy sensor BMW E90" (δοκίμασε και με τις λέξεις resistor / emulator / bypass) και δες τί θα σου βγάλει για τη συσκευή αυτή. https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2380057.m570.l1313&_nkw=seat+occupancy+sensor+BMW+E90+&_sacat=0 Τοποθετείται στη φίσα και εμφανίζει το κάθισμα του συνοδηγού μονίμως κατειλημμένο, δλδ αν "τσουγκρίσεις" θα ανοίξει και ο αερόσακος του συνοδηγού ακόμη κι αν δεν κάθεται κανείς...έτσι θα γλιτώσεις άλλα έξοδα για ανταλλακτικά αλλά και εργατι΄κα (μπορείς πιθανότατα να το κάνεις και μόνος σου) Μάλλον σε αυτή λύση θα πάω. Δεν ήξερα ότι είναι τόσο κοινό αυτό το πρόβλημα
definitio Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, Fan είπε Μάλλον σε αυτή λύση θα πάω. Δεν ήξερα ότι είναι τόσο κοινό αυτό το πρόβλημα Σε κάθε περίπτωση ψάξε ή/και ρώτα και στο φόρουμ της BMW για επιβεβαίωση/επαλήθευση και για πιθανές εμπειρίες χρήσης των ίδιων ή αντίστοιχων συσκευών (μπορεί με τη Χ υλοποίηση να υπάρχει ΄καποιο θέμα, με τη Ψ κανένα ή αντιστοίχως με πωλητές) κι αν εκ των υστέρων υποχρεώνεσαι σε χρήση της ζώνης και σε κενό κάθισμα. να είσαι όσο μπορείς πιο ενημερωμένος δλδ, πριν παραγγείλεις. Μπορεί κι ο μηχανικός σου να έχει εμπειρία από τέτοιες συσκευές...εμένα το δεύτερο συνεργείο που το πήγα για επαλήθευση μού είπε ότι τοποθετούσαν παλιότερα κι είχε αντίστοιχες αντιστάσεις, αλλά όχι πλέον (λόγω παλαιότητας μοντέλου). Επεξ/σία 24 Φεβρουαρίου 2023 από definitio
Black Demis Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, definitio είπε Υπάρχουν και οι λύσεις της "αντίστασης/emulator/bypass" που κοστίζουν φθηνότερα...πολύ κοινό για μοντέλα BMW E36-46 όπως διαπίστωσα (υπάρχει ολόκληρος οδηγός σε ελληνι΄κο φόρουμ BMW για τη διαδικασία αυτή)... https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=2492 https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=15176 Ψάξε στο ebay για "seat occupancy sensor BMW E90" (δοκίμασε και με τις λέξεις resistor / emulator / bypass) και δες τί θα σου βγάλει για τη συσκευή αυτή. https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2380057.m570.l1313&_nkw=seat+occupancy+sensor+BMW+E90+&_sacat=0 Τοποθετείται στη φίσα και εμφανίζει το κάθισμα του συνοδηγού μονίμως κατειλημμένο, δλδ αν "τσουγκρίσεις" θα ανοίξει και ο αερόσακος του συνοδηγού ακόμη κι αν δεν κάθεται κανείς...έτσι θα γλιτώσεις άλλα έξοδα για ανταλλακτικά αλλά και εργατι΄κα (μπορείς πιθανότατα να το κάνεις και μόνος σου) Εγώ είχα κι έχω το ίδιο πρόβλημα από Νοέμβρη με μια Αλφα 156...άρχισαν να ανάβουν οι λυχνίες αερόσακων οδηγού + συνοδηγού μαζί...έσβηνα τα σφάλματα με OBD και επανέρχονταν ανά διαστήματα. ...αυτά αφορούσαν α) τη κλειδαριά απενεργοποίησης του αερόσακου συνοδηγού (πχ για όταν υπάρχει παιδι΄κο κάθισμα μπροστά), β) τον εν λόγω αισθητήρα καθίσματος συνοδηγού (κατά κανόνα το πρώτο, μια φορά το δεύτερο) Στο συνεργείο αλλάξαμε πρώτα τη κλειδαριά, αλλά το σφάλμα επέμεινε...οπότε θεώρησαν ότι είναι το άλλο σφάλμα που προκαλεί το πρώτο... Πριν βρω τη λύση του bypass (πριν μάθω ότι υπάρχει) κατάφερα και βρήκα το γνήσιο ανταλλακτικό καινούριο από Ολλανδία στα 109€...οπότε είπα να το δοκιμάσω... https://www.ebay.com/itm/265113390299 δυστυχώς δεν έλυσε το πρόβλημα...οπότε 109€ + 70€ πήγαν χαμένα...κι έτσι δεν ξέρω αν λειτουργεί καν το ανταλλακτικό...ενώ είναι πιθανόν να μην είναι καν εκεί το πρόβλημα. αυτή τη στιγμή πρέπει να ψάξουμε αλλού για την αιτία (καλωδίωση ίσως...η φίσα είχε καθαριστεί, δεν είναι αυτό, ολόκληρη η καλωδίωση ίσως...δε ξέρω)...αλλά με αυτή την "ευκαιρία" είχα ψάξει το θέμα. απο που και ως που emulator ειναι λυση? και να μην βλεπει μετά αν κάθεται καποιος η όχι και αν γίνει ατύχημα αερόσακος δεν θα ανοίξει η θα ανοιξει αδικα γιατι θα νωμιζει οτι μονημα ειναι καποιος εκει γιατι θα νομίζει οτι δεν υπρχει καποιος Επεξ/σία 24 Φεβρουαρίου 2023 από Black Demis
definitio Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, Black Demis είπε απο που και ως που emulator ειναι λυση? και να μην βλεπει μετά αν κάθεται καποιος η οχη και αν γίνει ατύχημα αερόσακος δεν θα ανοίξει γιατι θα νομίζει οτι δεν υπρχει καποιος τί λες; Με αυτή τη λύση θα νομίζει ότι ΠΑΝΤΑ είναι κατειλημμένο το κάθισμα και θα ανοίξει κι ο αερόσακος συνοδηγού κι ας μην υπάρχει συνεπιβάτης, σε περίπτωση ατυχήματος που πυροδοτήσει τους αερόσακους. Ας διαβάζουμε και λίγο πριν γράψουμε. Επεξ/σία 24 Φεβρουαρίου 2023 από definitio
Black Demis Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 8 λεπτά πριν, definitio είπε τί λες; Με αυτή τη λύση θα νομίζει ότι ΠΑΝΤΑ είναι κατειλημμένο το κάθισμα και θα ανοίξει κι ο αερόσακος συνοδηγού κι ας μην υπάρχει συνεπιβάτης, σε περίπτωση ατυχήματος που πυροδοτήσει τους αερόσακους. Ας διαβάζουμε και λίγο πριν γράψουμε. έγραψα και τα δυο πάντως γιατι εχω δει και τα δυο emulator το ένα νομίζει ότι ποτέ δεν κάθετε κανείς και το άλλο οτι πάντα καποιος κάθετα και τα δυο ειναι fail κατά την γνώμη μου απλά ένας ποιο επικινδύνως δυο φορές έτυχε σε φίλους και γνωστούς αυτό (μια σε golf την άλλη σε ένα bmw) και της δυο φορές βρήκαμε σε μια μάντρα ολόκληρο κάθισμα σε τιμή χώμα και τελείωσε το θέμα
definitio Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 22 λεπτά πριν, Black Demis είπε έγραψα και τα δυο πάντως γιατι εχω δει και τα δυο emulator το ένα νομίζει ότι ποτέ δεν κάθετε κανείς και το άλλο οτι πάντα καποιος κάθετα και τα δυο ειναι fail κατά την γνώμη μου απλά ένας ποιο επικινδύνως δυο φορές έτυχε σε φίλους και γνωστούς αυτό (μια σε golf την άλλη σε ένα bmw) και της δυο φορές βρήκαμε σε μια μάντρα ολόκληρο κάθισμα σε τιμή χώμα και τελείωσε το θέμα Πώς είναι επικίνδυνο να εντοπίζει μόνιμα επιβάτη; Αν ο emulator δε λειτουργεί όπως πρέπει, είναι για επιστροφή, και σε κάθε περίπτωση πρέπει να ελέγχεται με διαγνωστικό ότι εντοπίζεται επιβάτης, ώστε να επαληθευθεί ότι έγινε και σωστή εγκατάσταση κ λειτουργεί κανονικά Η αναζήτηση καθίσματος είναι μια αποδεκτή λύση, αλλά σε αυτή τη περίπτωση καλύτερα να γίνει μέσω συνεργείου, ώστε να αναλάβει τις διαδικασίες επιστροφής αν κάτι δεν λειτουργέι όπως πρέπει (σε ιδιώτες μπορεί να πει "μού το χάλασες") ...και σαφώς θα πρέπει να γίνει έρευνα για κάθισμα ταιριαστό και σε αντίστοιχη κατάσταση αφρού και υφάσματος (επίσης προστίθενται έξοδα βιολογικού καθαρισμου, γιατί από μάντρα δεν το βάζεις και το ξεχνάς) Τιμή χώμα = πχ 50€;; Όπως είπα η λύση του bypass είναι πλήρως αναστρέψιμη, φθηνότερη, κι έχει το λιγότερο κόπο... 54 λεπτά πριν, definitio είπε Σε κάθε περίπτωση ψάξε ή/και ρώτα και στο φόρουμ της BMW για επιβεβαίωση/επαλήθευση και για πιθανές εμπειρίες χρήσης των ίδιων ή αντίστοιχων συσκευών (μπορεί με τη Χ υλοποίηση να υπάρχει ΄καποιο θέμα, με τη Ψ κανένα ή αντιστοίχως με πωλητές) κι αν εκ των υστέρων υποχρεώνεσαι σε χρήση της ζώνης και σε κενό κάθισμα. να είσαι όσο μπορείς πιο ενημερωμένος δλδ, πριν παραγγείλεις. Μπορεί κι ο μηχανικός σου να έχει εμπειρία από τέτοιες συσκευές...εμένα το δεύτερο συνεργείο που το πήγα για επαλήθευση μού είπε ότι τοποθετούσαν παλιότερα κι είχε αντίστοιχες αντιστάσεις, αλλά όχι πλέον (λόγω παλαιότητας μοντέλου). Επίσης όπως έγραψα στον φίλο παραπάνω, να ρωτήσει για υλοποιήσεις κτλ.
Black Demis Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 24 λεπτά πριν, definitio είπε Πώς είναι επικίνδυνο να εντοπίζει μόνιμα επιβάτη; Αν ο emulator δε λειτουργεί όπως πρέπει, είναι για επιστροφή, και σε κάθε περίπτωση πρέπει να ελέγχεται με διαγνωστικό ότι εντοπίζεται επιβάτης, ώστε να επαληθευθεί ότι έγινε και σωστή εγκατάσταση κ λειτουργεί κανονικά Η αναζήτηση καθίσματος είναι μια αποδεκτή λύση, αλλά σε αυτή τη περίπτωση καλύτερα να γίνει μέσω συνεργείου, ώστε να αναλάβει τις διαδικασίες επιστροφής αν κάτι δεν λειτουργέι όπως πρέπει (σε ιδιώτες μπορεί να πει "μού το χάλασες") ...και σαφώς θα πρέπει να γίνει έρευνα για κάθισμα ταιριαστό και σε αντίστοιχη κατάσταση αφρού και υφάσματος (επίσης προστίθενται έξοδα βιολογικού καθαρισμου, γιατί από μάντρα δεν το βάζεις και το ξεχνάς) Τιμή χώμα = πχ 50€;; Όπως είπα η λύση του bypass είναι πλήρως αναστρέψιμη, φθηνότερη, κι έχει το λιγότερο κόπο... Επίσης όπως έγραψα στον φίλο παραπάνω, να ρωτήσει για υλοποιήσεις κτλ. 80 στην μια περίπτωση (ήταν πολύ καλό) 65 στην άλλη ηθελε "αγιασμο" αλλα μετα το βιολογικό έγινε αω
cthulhucarbide Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2023 5 ώρες πριν, definitio είπε 1) Αν τρακάρεις ώστε να ανοίξουν οι αερόσακοι, τό κόστος θα είναι ήδη μεγάλο...δεν νομίζω ότι είναι πρώτιστο μέλημα για τη περίπτωση αυτή 2) Στο φόρουμ της BMW δεν είδα κανέναν να αναφέρει ότι προκύπτει τέτοιο θέμα με προειδοποιητικούς ήχους για τη ζώνη...αλλά μπορεί να διαφέρει ανά μοντέλο....καλύτερα να ρωτήσει στο φόρουμ της BMW για επαλήθευση. Σημείωσα ωστόσο, βάσει της εμπειρίας μου, ότι η αναζήτηση μεταχειρισμένων ανταλλακτικών (αλλά και καινούριων) έχει τα ρίσκα της, ως προς τα κόστη και το αποτέλεσμα... ...σε αντιπροσωπεία δε, αμφιβάλλω αν θα έμπλεκαν με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, σε εξειδικευμενα/εξουσιοδοτημένα ασφαλώς... ...αλλά κι εκεί έχει βγάλε/βάλε ύφασμα κτλ κι εκεί μπορεί να πάει κάτι στραβά με μικροφθορές κτλ... Επιλογή του συμφορουμίτη, απλώς εγώ, έχοντας περάσει τη διαδικασία της αλλαγής αισθητήρα μόλις τη περασμένη Δευτέρα, δεν θα το επαναλάμβανα...θα πήγαινα κατευθείαν σε bypass συσκευή. το θέμα με το αλάρμ για τη ζώνη αξίζει διερεύνησης, αν είναι στη πράξη μεγάλος κόπος να κουμπώνει η ζώνη δε ξέρω...πιθανώς σε πιθανή μεταπώληση να είναι παράγοντας μείωσης αξίας, αν υπάρχει αυτή η προοπτική... ...αλλά το ίδιο ισχύει για φθορές σε κάθισμα και μη επίλυση πρακτικά του προβλήματος... Το δε κόστος της συσκευής bypass μικρό, για την αλλαγή αισθητήρα μεγαλυτερο με εργατι΄κα κλπ, ενώ επειδή δεν συνεπάγεται κολλήσεις καλωδίων και τα καθέκαστα, είναι δλδ πληρως αναστρέψιμο, μπορεί να δοκιμαστεί πρώτο. Σε όλα τα αμάξια των τελευταίων 20 ετών, όταν δεν φοράει ζώνη ο συνοδηγός βαράει το μπίπερ. Η λύση του να έχεις μόνιμα την ζώνη κουμπωμένη είναι μεγάλη γυφτιά, άβολο όταν βάζεις στο αμάξι ξένους ανθρώπους που δεν ξέρουν το κουσούρι, και σίγουρα υποβιβάζει πολύ το αμάξι και σαν αξία αλλά και σαν λειτουργία. Επίσης για το θέμα των αερόσακων, καμιά φορά μπορεί να είναι η διαφορά στο αν θα φτιάξεις το αμάξι ή θα το πας για ολική όπως είδαμε πρόσφατα σε αυτό το θέμα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα