Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Apple έχει κατακτήσει τη γενία Z στις ΗΠΑ τόσο καλά που οι νεότεροι καταναλωτές φοβούνται ότι θα «εξοστρακιστούν κοινωνικά» επειδή δεν έχουν iPhone, μια τάση που θα επιτρέψει στον τεχνολογικό γίγαντα να κερδίσει μερίδιο αγοράς σε πολλές κατηγορίες προϊόντων.

Οι χρήστες της Gen Z σύμφωνα με τους Financial Times -δηλαδή όσοι γεννήθηκαν μετά το 1996- αποτελούν το 34% όλων των κατόχων iPhone στις ΗΠΑ, έναντι 10% για τη Samsung, σύμφωνα με νέα στοιχεία της Attain, μιας πλατφόρμας δεδομένων adtech.

Το ποσοστό αυτό αποτελεί και την εξήγηση του τρόπου με τον οποίο το iPhone αύξησε το συνολικό μερίδιο αγοράς του στην πραγματική χρήση του τηλεφώνου από 35% το 2019 σε 50% πέρυσι, σύμφωνα με την Counterpoint, επιτρέποντας στην Apple να αυξάνει τα κέρδη της ακόμη και όταν η ευρύτερη αγορά παραμένει στάσιμη.

Η επιρροή του τεχνολογικού γίγαντα στους νεότερους καταναλωτές σηματοδοτεί μια σημαντική αλλαγή, καθώς η έρευνα αγοράς έχει δείξει ότι, για τις μεγαλύτερες γενιές Αμερικανών, υπάρχει μια σχετικά ομοιόμορφη κατανομή μεταξύ των κατόχων συσκευών που χρησιμοποιούν Android και iOS.

Η Σάνον Κρος, αναλύτρια της Credit Suisse, δήλωσε ότι οι επιπτώσεις αυτών των μεταβαλλόμενων προτιμήσεων επεκτείνονται και πέρα από τα smartphones, καθώς οι χρήστες iPhone είναι πιο πιθανό να αγοράσουν MacBooks, Apple Watch και AirPods.

«Η ισχύς του οικοσυστήματος της Apple δημιουργεί μια κλειστή κατάσταση που είναι αρκετά αδιαπέραστη από τον ανταγωνισμό», δήλωσε η Cross. «Πραγματικά καθιστά δύσκολο να αλλάξει η πορεία. Η Apple απλώς θα συνεχίσει να κερδίζει μερίδιο με την πάροδο του χρόνου» προσθέτει.

Καθώς η Gen Z είναι η πιο διαδικτυακή από κάθε άλλη ηλικιακή ομάδα περνώντας έως και έξι ώρες την ημέρα στα smartphones τους, η κυριαρχία του iPhone διαμορφώνει τους κοινωνικούς κύκλους των νεαρών Αμερικανών, σύμφωνα με ερευνητές που συμβουλεύουν εταιρείες σχετικά με την προτίμηση των καταναλωτών της Gen Z.

Ένα ζήτημα που αναφέρεται συχνά είναι ότι τα Android smartphones δεν μπορούν να στείλουν μηνύματα μέσω του συστήματος iMessage της Apple, πράγμα που σημαίνει ότι ένας μόνο χρήστης Android που συμμετέχει σε μια ομαδική συνομιλία κατόχων iPhone μετατρέπει τα εξερχόμενα μηνύματα όλων των χρηστών σε πράσινα αντί για μπλε. Κάτι τέτοιο αποτελεί ένδειξη ότι η συνομιλία έχει προεπιλεγεί στο πρότυπο SMS και όχι στο iMessage. Σημαίνει επίσης ότι όταν οι χρήστες iPhone στην ομάδα στέλνουν βίντεο ή φωτογραφίες, αυτές είναι συχνά μικρότερες και πιο δυσλειτουργικές από ό,τι θα εμφανίζονταν μέσω του iMessage. 

«Ένα πράσινο μήνυμα -που προέρχεται από κάτοχο Android- αλλάζει ολόκληρη τη συνομιλία, επειδή τώρα αυτή θα πρέπει να γίνει μέσω SMS», δήλωσε η Annelise Hillman, η 24χρονη διευθύνουσα σύμβουλος της Frontman, μιας επιχείρησης ανδρικής περιποίησης. «Η κοινωνική πίεση για να αποκτήσει κανείς ένα iPhone είναι αρκετά τρελή».


View full article

  • Απαντ. 91
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

 οι νεότεροι καταναλωτές φοβούνται ότι θα «εξοστρακιστούν κοινωνικά» επειδή δεν έχουν iPhone,

Γκόμενα  δεν πειράζει που δεν έχουν  αρκεί να κρατάνε το μήλο για να βρεθεί και η Εύα να  τους  το δαγκώσει   

πόσα προβλήματα έχουν λύσει εκεί στην Αμερική ρε παιδιά ώστε αυτό να είναι  το τεράστιο κοινωνικό τους θέμα?

............................................................................ Αυτά.............................................................

Επεξ/σία από tadegr
  • Like 9
  • Thanks 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν λίγα χρόνια θα φάνταζε σουρεαλιστικό. Αλλά από την άλλη θα μου πεις πολλά σουρεαλιστικά έγιναν ρεαλιστικά τον τελευταίο καιρό.

Όπως και να έχει προφανώς σαν κοινωνία έχουμε βάλει λάθος προτεραιότητες και αξίες, δυστυχώς. Συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου βεβαίως.

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 22
  • Thanks 2
Δημοσ.

Το άρθρο είναι πολύ σημαντικό και δείχνει την δύναμη του μάρκετινγκ σε ένα άλλο επίπεδο και δουλεύοντας για χρόνια μεθοδικά με σκοπό την εξόντωση της υπόλοιπης αγοράς. Φανατικός λάτρης και χρήστης συσκευών apple εδώ και 25 χρόνια , σοκαριστικά όταν ο γιος μου πήρε το παλαιό XR μου , μου είπε πρόσφατα ότι η “φιλη΅ του έχει το 11αρι και ο ιδιος δεν νιώθει καλά που έχει το XR…..

εκεί ομολογώ ότι τρόμαξα λίγο….

  • Like 3
  • Thanks 2
  • Sad 12
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, dasimo είπε

Το άρθρο είναι πολύ σημαντικό και δείχνει την δύναμη του μάρκετινγκ σε ένα άλλο επίπεδο και δουλεύοντας για χρόνια μεθοδικά με σκοπό την εξόντωση της υπόλοιπης αγοράς. Φανατικός λάτρης και χρήστης συσκευών apple εδώ και 25 χρόνια , σοκαριστικά όταν ο γιος μου πήρε το παλαιό XR μου , μου είπε πρόσφατα ότι η “φιλη΅ του έχει το 11αρι και ο ιδιος δεν νιώθει καλά που έχει το XR…..

εκεί ομολογώ ότι τρόμαξα λίγο….

Ε πως να νιώθει το παιδί ! Πέντε χρόνων είναι το XR .

 Παρτου ένα 12 αρι να ισιώσει 😎

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, dasimo είπε

Το άρθρο είναι πολύ σημαντικό και δείχνει την δύναμη του μάρκετινγκ σε ένα άλλο επίπεδο και δουλεύοντας για χρόνια μεθοδικά με σκοπό την εξόντωση της υπόλοιπης αγοράς. Φανατικός λάτρης και χρήστης συσκευών apple εδώ και 25 χρόνια , σοκαριστικά όταν ο γιος μου πήρε το παλαιό XR μου , μου είπε πρόσφατα ότι η “φιλη΅ του έχει το 11αρι και ο ιδιος δεν νιώθει καλά που έχει το XR…..

εκεί ομολογώ ότι τρόμαξα λίγο….

Δυστυχως, οι μεγάλοι κοιτάνε να κρίνουν τα παιδιά με βάση τα κριτήρια ενός μεγάλου και όχι μικρου. Και εμείς λέγαμε σε γονείς γιαγιάδες και παππούδες ότι ο φίλος μου πήρε το τάδε παιχνίδι game boy που εγώ δεν το έχω, ο άλλος αγόρασε μπάλα champions league και εμείς παίζουμε με μπάλες της κακιάς ώρας κτλ κτλ.

Τώρα στο τι θα κάνουν οι γονείς, πρέπει να βρουν έναν τρόπο να εξηγήσουν στο παιδί να μην νιώθει άσχημα και ότι αυτό που το παιδί θεωρεί σημαντικό και προτεραιότητα για την ηλικία του και την δεδομένη χρονική στιγμή που το λέει, στην πραγματικότητα και μπροστά στην ζωή είναι κάτι ασήμαντο. Βέβαια αντε να ακούσει το παιδί, αφού και εμείς ούτε δίναμε σημασία σε αυτά και τα ακούγαμε βερεσέ. 

  • Like 21
  • Thanks 7
Δημοσ.

Μην ξεχνάμε ότι τα iphone  εκεί κοστίζουν πολύ λιγότερο... Και με συμβόλαια τα παίρνουν δωρεάν ...

7 ώρες πριν, nchatz είπε

Ένα ζήτημα που αναφέρεται συχνά είναι ότι τα Android smartphones δεν μπορούν να στείλουν μηνύματα μέσω του συστήματος iMessage της Apple, πράγμα που σημαίνει ότι ένας μόνο χρήστης Android που συμμετέχει σε μια ομαδική συνομιλία κατόχων iPhone μετατρέπει τα εξερχόμενα μηνύματα όλων των χρηστών σε πράσινα αντί για μπλε.

Πωπω κακό που μας βρήηηκεεεεε.
 

Spoiler

Η apple δεν εργάζεται στο να φέρει το imessage στο android? Νομίζω εδώ μέσα το είχα διαβάσει σαν είδηση πριν λίγο καιρό ....

 

  • Like 1
Δημοσ.

"24χρονη Διευθύνουσα Σύμβουλος"  διαβάζω... 

Δηλαδή μόλις πήρε το πτυχίο. Να πεις έκανε και μεταπτυχιακό, πρόλαβε, το τελείωσε άραγε; Αλλά και να το τελείωσε, με ποια εμπειρία έγινε κιόλας Διευθύνουσα Σύμβουλος; 

  • Like 9
Δημοσ.

σε ολα μας αντιγραφουν οι κουτοφραγκοι πια, γατακια,  οταν εμεις στις καφετεριες το 2004 απλωναμε τα νοκια  για μοστρα εσεις παιζατε φιδακια....

Δημοσ.

οταν οι γονεις δινουν tablet κινητα στο παιδι αντι να το πανε ενα hobby μην παραξενευομαστε μετα τι παει στραβα. ευκολη λυση για τον γονιο να ξεφορτωθει το παιδι.

  • Like 23
  • Thanks 1
Δημοσ.

Σε όσους έχουν κάνει (ή θα κάνουν) τατουάζ το μήλο και θα το ανεβάσουν στα σόσιαλ, έκπτωση 20% στο επόμενο i-marafeti 🙃

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, jerry banana είπε

Το gen z τι είναι ?  Σαν σειρά ακούγεται . 

Generation Ζ και καλά, αυτοί που είναι μετά από τους milenials. 

1 λεπτό πριν, CyanBlue είπε

Σε όσους έχουν κάνει (ή θα κάνουν) τατουάζ το μήλο και θα το ανεβάσουν στα σόσιαλ, έκπτωση 20% στο επόμενο i-marafeti 🙃

Μπα. Προβλέπω με κάθε photo από το τατουάζ με το μήλο, δώρο μια αγωγή από την Apple που έκαναν τατου το σήμα κατατεθέν της χωρίς άδεια. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...