Dj_kourampies Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Θα επανέλθω σε λίγες μέρες όταν ξεμπλέξω οριστικά (ελπίζω) από την ταλαιπωρία που τραβάω από 31/10 για να πω τι έγινε ακριβώς. Για συνήγορους του καταναλωτή και τέτοια δε ξέρω αν έχει νόημα καθώς τελικά λογικά θα πάρω τα λεφτά μου πίσω. Γίνεται κάποια συντονισμένη προσπάθεια ενημέρωσης του διεθνούς ομίλου ώστε να αφαιρεθεί η εκπροσώπηση στην Ελλάδα; Μπορούμε να επικοινωνήσουμε κάπως μαζί τους;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα