SpectralQ Δημοσ. 4 Ιανουαρίου Δημοσ. 4 Ιανουαρίου Μπάχαλο ακόμα δυστυχώς. Και η διαθεσιμότητα κολλημένη για μήνες εκτός... Να κοιτάτε τα email που σας στέλνουν πάντως. Μου έστειλαν τώρα τον Δεκέμβριο δωροεπιταγή 40 ευρώ από το customer care για την καθυστερημένη παραγγελία που είχα τον περασμένο Ιούλιο! Ο τίτλος του μηνύματος ήταν "Μία ενέργεια αποκλειστικά για εσάς" και παραλίγο να μην το ανοίξω καν...
Antoinette72 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 27/11/24 έκανα παραγγελία που δεν έχω λάβει ακόμη (7/01/25).Να διευκρινίσω οτι είναι πληρωμένη ,έχω πάρει αμέτρητα τηλέφωνα και ακόμη περιμένω !!!Αν σα είχα διαβάσει δεν θα είχα κάνει ποτέ την παραγγελία !!!Εσεις τα λάβατε τα πράγματα σας τελικά; 1
johnios Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2 ώρες πριν, Antoinette72 είπε 27/11/24 έκανα παραγγελία που δεν έχω λάβει ακόμη (7/01/25).Να διευκρινίσω οτι είναι πληρωμένη ,έχω πάρει αμέτρητα τηλέφωνα και ακόμη περιμένω !!!Αν σα είχα διαβάσει δεν θα είχα κάνει ποτέ την παραγγελία !!!Εσεις τα λάβατε τα πράγματα σας τελικά; Όχι... Παραγγελία από 20/11 με παραλαβή από κατάστημα και δεν έχουν ιδέα αν υπάρχει το προιόν.
Morosis Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 11 ώρες πριν, Antoinette72 είπε 27/11/24 έκανα παραγγελία που δεν έχω λάβει ακόμη (7/01/25).Να διευκρινίσω οτι είναι πληρωμένη ,έχω πάρει αμέτρητα τηλέφωνα και ακόμη περιμένω !!!Αν σα είχα διαβάσει δεν θα είχα κάνει ποτέ την παραγγελία !!!Εσεις τα λάβατε τα πράγματα σας τελικά; Ιδια ημερα παραγγελιας,εχω ακυρωσει απο 4/12 και ακομα δεν εχουν βαλει τα λεφτα και καθε μερα οι ιδιες δικαιολογιες..Εχω προχωρησει ηδη σε καταγγελια και τους εχω δωσει διορια μεχρι Παρασκευη,αν ακομα με κοροιδευουν στα μουτρα μου θα προχωρησω με δικηγορο
QuantumWanderer Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Πάμε σχεδόν να κλείσουμε 2ετία από όταν δημιούργησα το θέμα, και τα προβλήματα του ελληνικού IKEA φαίνονται πλέον αιώνια. Και δεν πρόκειται να λυθούν άμεσα, το διάστημα ήταν υπεραρκετό. Φαίνεται ότι τα πρόβλημα είναι διοικητικό και ξεβράζει σε διάφορα πράγματα εντός. Προσωπικά έχω κόψει, πλέον, πλήρως τις ηλεκτρονικές παραγγελίες από εκεί. Αποκλειστικά παίρνω αν βρω κάτι διαθέσιμο σε κατάστημα.
lephleg Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Δημοσ. 12 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Κι εγώ περιμένω χρήματα από ακυρωμένη παραγγελία στις 20/11. Γνωρίζει κανείς εάν η εταιρεία πάει για πτώχευση? Αρχίζω και φοβάμαι... Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου από lephleg
Morosis Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, lephleg είπε Κι εγώ περιμένω χρήματα από ακυρωμένη παραγγελία στις 20/11. Γνωρίζει κανείς εάν η εταιρεία πάει για πτώχευση? Αρχίζω και φοβάμαι... Ξεκινάμε με καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και πριξε τους στα τηλέφωνα,αλλιώς εγώ είμαι έτοιμος να προχωρήσω με δικηγόρο γιατί όπως έγραψα πιο πάνω εδώ και κοντά 2 μήνες με κοροϊδεύουν 1
lephleg Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Δημοσ. 12 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Προχώρησα σε αμφισβήτηση της συναλλαγής μέσω της τράπεζας μου και περιμένω να μεσολαβήσουν κι αυτοί. Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου από lephleg
Luciddream Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Δημοσ. 12 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Εμένα πάντως από την μέρα που τιμολογήσαν ήρθε πολύ γρήγορα αυτό που είχα παραγγείλει. Είχα διαβάσει από πριν τα πολλά προβλήματα που έχουν όλοι αλλά το παρείγγειλα το έπιπλο γιατί ήταν σε Black Friday τιμή. Και ήρθε μια χαρά (αφού πέρασε το hack που είχαν φάει) Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου από Luciddream
Ntinaras Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Παιδια, τους εχουν χακαρει με ransomware και εχουν χασει τα παντα.
lephleg Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Το γνωρίζουμε, αλλά όλο αυτό πάει 2 μήνες χωρίς καμία εκτίμηση πόσο ακόμη θα κρατήσει. Έχασαν Black Friday, Cyber Monday, όλη την εορταστική περίοδο κτλ. Δε θα τους αφήσει αλώβητους όλο αυτό.
Morosis Δημοσ. 15 Ιανουαρίου Δημοσ. 15 Ιανουαρίου Ειχα κανει την παραγγελια με μεθοδο πληρωμης μεσω klarna,επικοινωνησα μαζι τους και ειχε μια επιλογη οτι χαθηκε η παραγγελια μου για να σταματησουν οι επομενες πληρωμες, οι ιδιοι επικοινωνησαν με ΙΚΕΑ για να δουν τι εχει γινει,ευτυχως ΕΠΕΙΔΗ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΕ η klarna παιρνω τα λεφτα μου πισω..Περα απο καταγγελια που εχω ηδη κανει θα στειλω και email στα κεντρικα της εταιριας ΙΚΕΑ μπας και πεταξουν εξω τον Ομιλο που εχει στην κατοχη του το brand στην Ελλαδα,ειναι ντροπη να εχεις αυτη την εξυπηρετηση σε μια τετοια εταιρια.Φαντασου ακομα αμα μπεις στο site της IKEA η παραγγελια ειναι ακομα σε status δρομολογησης δεν εχει γινει καν ακυρωση η οτιδηποτε,τονιζω και παλι μονο επειδη ηταν μεσω klarna ειχα αυτη την καταληξη,συγνωμη αν σας κουρασα αλλα η ταλαιπωρια μου ειναι απο 27/11/24 2
lephleg Δημοσ. Πέμπτη στις 01:38 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 01:38 μμ Στις 15/1/2025 στις 6:48 ΠΜ, Morosis είπε ΕΠΕΙΔΗ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΕ η klarna παιρνω τα λεφτα μου πισω Χαίρομαι που έβγαλες άκρη. Εγώ ακόμη δεν έχω πάρει απάντηση από Eurobank κι έχουν περάσει 4 εργάσιμες. Ούτε επιβεβαίωση παραλαβής του email δε μου έστειλαν. 1
Morosis Δημοσ. Πέμπτη στις 01:41 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 01:41 μμ Μόλις τώρα, lephleg είπε Χαίρομαι που έβγαλες άκρη. Εγώ ακόμη δεν έχω πάρει απάντηση από Eurobank κι έχουν περάσει 4 εργάσιμες. Ούτε επιβεβαίωση παραλαβής του email δε μου έστειλαν. Ξεκαθαρα εβγαλα ακρη λογο της Klarna οπως εγραψα πιο πανω,επιστραφηκαν ηδη τα λεφτα λογο revolut κιολας. Ποτε ξανα Ικεα μεχρι να αλλαξει ιδιοκτητη,διεγραψα ηδη τον λογαριασμο μου. Κανε υπομονη γιατι νομιζω αργουν να απαντησουν στα αιτηματα αμφισβητησης 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα