Προς το περιεχόμενο

IKEA e-shop / μεγάλες καθυστερήσεις


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 πρόβλημα είναι και οι μεταφορικές....καμμία οργανωση

μια παραγγελία που είχα κάνει είχε έρθει και επειδή πέρναγα τυχαια από τη μεταφορική την είδα και τη πηρα ....μετά από 13 μέρες με πήρε τηλεφωννο η μεταφορική να πάω να παραλάβω ....όταν τους είπα ότι τα έχω πάρει απλά είπαν εντάξει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ο συνήγορος του καταναλωτή απο οτι διαβάζω δεν εχει κυρώσεις ως προς την επιχειρηση, το υπουργείο αναπτυξης ομως ναι οπου και εκει μπορουμε να κανουμε καταγγελια....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/10/2024 στις 12:17 ΜΜ, generalb31 είπε

Εγω που εχω απο 28/9 και στο site την εχουν σε αναμονη.....ποτε θα κουνηθει ?? Σε τηλ απαντουν οτι δεν ξερουν και υπαρχει φορτος στην αποθηκη !

Εμενα εσκασε ειδοποιηση σημερα στο viber απο την ικεα/διακινηση οτι αυριο παραλαμβανω ! Μεχρι χτες η παραγγελια ηταν σε αναμονη .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Σχεδόν 2 χρόνια από όταν άνοιξα το παρόν θέμα, συνεχίζουν να έχουν εκτεταμένα προβλήματα.

Δεν ήταν διαθέσιμο ένα έπιπλο στο κατάστημα που με εξυπηρετεί και έκανα μια παραγγελία από το ηλεκτρονικό τους κατάστημα και πλήρωσα με πιστωτική. Δύο μέρες μετά βλέπω ότι δεν έχουν κάνει κάτι με την παραγγελία και έχουν δώσει έτσι κι αλλιώς αργή προβλεπόμενη ημερομηνία παράδοσης (που δεν είναι και αξιόπιστη από τις ως τώρα εμπειρίες). Το κατάστημα που με εξυπηρετεί, φέρνει ξανά διαθέσιμο το έπιπλο. Ακυρώνω την ηλεκτρονική παραγγελία και πηγαίνω και παίρνω το έπιπλο μόνος μου από το κατάστημα.

Στο ενδιάμεσο, έχουν περάσει 10 μέρες από το αίτημα ακύρωσης της ηλεκτρονικής παραγγελίας και δεν έχω δει καμία ενέργεια. Παίρνω τηλέφωνο, μού επιβεβαιώνουν ότι έχουν λάβει το αίτημα και θα το δουν. Κάποιες μέρες μετά, ακόμα καμία ενέργεια επιστροφής χρημάτων.

Σκέφτομαι ότι τούς αξίζουν όλες οι μορφές καταγγελίας που υπάρχουν στο ελληνικό περιβάλλον.

Πλέον, μπορούμε να θεωρούμε ότι αν δεν υπάρχει κάτι σε φυσικό κατάστημα να πας να το πάρεις και να φύγεις, είναι όλα στον αέρα για ηλεκτρονικό τρόπο.

Να κλείσω λέγοντας, ότι για το έπιπλο που είχα παραγγείλει ηλεκτρονικά και ακόμα δεν μού έχουν επιστρέψει τα χρήματα, ήδη έχω προλάβει να πάω να το πάρω από το φυσικό κατάστημα και να το συναρμολογήσω και να το χρησιμοποιώ ήδη.

Αν ήμουν στα κεντρικά της IKEA στη Σουηδία, θα τούς είχα ήδη επιβάλει ποινές για ζημιά στο brand name.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...