Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 πρόβλημα είναι και οι μεταφορικές....καμμία οργανωση

μια παραγγελία που είχα κάνει είχε έρθει και επειδή πέρναγα τυχαια από τη μεταφορική την είδα και τη πηρα ....μετά από 13 μέρες με πήρε τηλεφωννο η μεταφορική να πάω να παραλάβω ....όταν τους είπα ότι τα έχω πάρει απλά είπαν εντάξει

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Εγω που εχω απο 28/9 και στο site την εχουν σε αναμονη.....ποτε θα κουνηθει ?? Σε τηλ απαντουν οτι δεν ξερουν και υπαρχει φορτος στην αποθηκη !

Δημοσ.

Ο συνήγορος του καταναλωτή απο οτι διαβάζω δεν εχει κυρώσεις ως προς την επιχειρηση, το υπουργείο αναπτυξης ομως ναι οπου και εκει μπορουμε να κανουμε καταγγελια....

Δημοσ.
Στις 12/10/2024 στις 12:17 ΜΜ, generalb31 είπε

Εγω που εχω απο 28/9 και στο site την εχουν σε αναμονη.....ποτε θα κουνηθει ?? Σε τηλ απαντουν οτι δεν ξερουν και υπαρχει φορτος στην αποθηκη !

Εμενα εσκασε ειδοποιηση σημερα στο viber απο την ικεα/διακινηση οτι αυριο παραλαμβανω ! Μεχρι χτες η παραγγελια ηταν σε αναμονη .

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Σχεδόν 2 χρόνια από όταν άνοιξα το παρόν θέμα, συνεχίζουν να έχουν εκτεταμένα προβλήματα.

Δεν ήταν διαθέσιμο ένα έπιπλο στο κατάστημα που με εξυπηρετεί και έκανα μια παραγγελία από το ηλεκτρονικό τους κατάστημα και πλήρωσα με πιστωτική. Δύο μέρες μετά βλέπω ότι δεν έχουν κάνει κάτι με την παραγγελία και έχουν δώσει έτσι κι αλλιώς αργή προβλεπόμενη ημερομηνία παράδοσης (που δεν είναι και αξιόπιστη από τις ως τώρα εμπειρίες). Το κατάστημα που με εξυπηρετεί, φέρνει ξανά διαθέσιμο το έπιπλο. Ακυρώνω την ηλεκτρονική παραγγελία και πηγαίνω και παίρνω το έπιπλο μόνος μου από το κατάστημα.

Στο ενδιάμεσο, έχουν περάσει 10 μέρες από το αίτημα ακύρωσης της ηλεκτρονικής παραγγελίας και δεν έχω δει καμία ενέργεια. Παίρνω τηλέφωνο, μού επιβεβαιώνουν ότι έχουν λάβει το αίτημα και θα το δουν. Κάποιες μέρες μετά, ακόμα καμία ενέργεια επιστροφής χρημάτων.

Σκέφτομαι ότι τούς αξίζουν όλες οι μορφές καταγγελίας που υπάρχουν στο ελληνικό περιβάλλον.

Πλέον, μπορούμε να θεωρούμε ότι αν δεν υπάρχει κάτι σε φυσικό κατάστημα να πας να το πάρεις και να φύγεις, είναι όλα στον αέρα για ηλεκτρονικό τρόπο.

Να κλείσω λέγοντας, ότι για το έπιπλο που είχα παραγγείλει ηλεκτρονικά και ακόμα δεν μού έχουν επιστρέψει τα χρήματα, ήδη έχω προλάβει να πάω να το πάρω από το φυσικό κατάστημα και να το συναρμολογήσω και να το χρησιμοποιώ ήδη.

Αν ήμουν στα κεντρικά της IKEA στη Σουηδία, θα τούς είχα ήδη επιβάλει ποινές για ζημιά στο brand name.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Καθυστέρηση μήνα και βάλε είναι δεδομένη, έχει όμως 4 μέρες τουλάχιστον που δε μπορείς να κάνεις online παραγγελία.

Μάλιστα για 2 μέρες έλεγε ότι δε μπορούσες ούτε να αγοράσεις δια ζώσης, και ότι δε λειτουργούσαν ούτε τα εστιατόρια!

Τι γίνεται, πάει για κανόνι;

  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, Dj_kourampies said:

Καθυστέρηση μήνα και βάλε είναι δεδομένη, έχει όμως 4 μέρες τουλάχιστον που δε μπορείς να κάνεις online παραγγελία.

Μάλιστα για 2 μέρες έλεγε ότι δε μπορούσες ούτε να αγοράσεις δια ζώσης, και ότι δε λειτουργούσαν ούτε τα εστιατόρια!

Τι γίνεται, πάει για κανόνι;

ΚΛΕΙΣΤΑ τα ΙΚΕΑ λόγω επίθεσης από χάκερς...

https://www.press-gr.com/2024/11/blog-post_534.html

  • Like 1
Δημοσ.
On 30/10/2024 at 10:43, kostasgr78 said:

Σχεδόν 2 χρόνια από όταν άνοιξα το παρόν θέμα, συνεχίζουν να έχουν εκτεταμένα προβλήματα.

Δεν ήταν διαθέσιμο ένα έπιπλο στο κατάστημα που με εξυπηρετεί και έκανα μια παραγγελία από το ηλεκτρονικό τους κατάστημα και πλήρωσα με πιστωτική. Δύο μέρες μετά βλέπω ότι δεν έχουν κάνει κάτι με την παραγγελία και έχουν δώσει έτσι κι αλλιώς αργή προβλεπόμενη ημερομηνία παράδοσης (που δεν είναι και αξιόπιστη από τις ως τώρα εμπειρίες). Το κατάστημα που με εξυπηρετεί, φέρνει ξανά διαθέσιμο το έπιπλο. Ακυρώνω την ηλεκτρονική παραγγελία και πηγαίνω και παίρνω το έπιπλο μόνος μου από το κατάστημα.

Στο ενδιάμεσο, έχουν περάσει 10 μέρες από το αίτημα ακύρωσης της ηλεκτρονικής παραγγελίας και δεν έχω δει καμία ενέργεια. Παίρνω τηλέφωνο, μού επιβεβαιώνουν ότι έχουν λάβει το αίτημα και θα το δουν. Κάποιες μέρες μετά, ακόμα καμία ενέργεια επιστροφής χρημάτων.

Σκέφτομαι ότι τούς αξίζουν όλες οι μορφές καταγγελίας που υπάρχουν στο ελληνικό περιβάλλον.

Πλέον, μπορούμε να θεωρούμε ότι αν δεν υπάρχει κάτι σε φυσικό κατάστημα να πας να το πάρεις και να φύγεις, είναι όλα στον αέρα για ηλεκτρονικό τρόπο.

Να κλείσω λέγοντας, ότι για το έπιπλο που είχα παραγγείλει ηλεκτρονικά και ακόμα δεν μού έχουν επιστρέψει τα χρήματα, ήδη έχω προλάβει να πάω να το πάρω από το φυσικό κατάστημα και να το συναρμολογήσω και να το χρησιμοποιώ ήδη.

Αν ήμουν στα κεντρικά της IKEA στη Σουηδία, θα τούς είχα ήδη επιβάλει ποινές για ζημιά στο brand name.

κανονικά η κάρτα δεν έπρεπε να έχει χρεωθεί αλλά να δεσμεύθει το ποσό και η χρέωση να γίνει την ημέρα που κόπηκε το δελτίο αποστολής -απόδειξη........

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, kostasbm είπε

κανονικά η κάρτα δεν έπρεπε να έχει χρεωθεί αλλά να δεσμεύθει το ποσό και η χρέωση να γίνει την ημέρα που κόπηκε το δελτίο αποστολής -απόδειξη........

Πολύ σωστά.

Είναι σε ερασιτεχνικό επίπεδο οι υπηρεσίες τους, εντελώς.

Δημοσ.

Θεωρητικά πάντα, με τις νέες αποθήκες στον Ασπρόπυργο θα βελτιωθούν πολύ οι χρόνοι και το απόθεμα στο εκάστωτε κατάστημα.

Δημοσ.
Στις 3/12/2024 στις 6:15 ΜΜ, UncleKim είπε

Θεωρητικά πάντα, με τις νέες αποθήκες στον Ασπρόπυργο θα βελτιωθούν πολύ οι χρόνοι και το απόθεμα στο εκάστωτε κατάστημα.

Η αναξιοπιστία σε μια εταιρεία/μονάδα/υπηρεσία είναι state-of-mind, δεν είναι πρόβλημα υποδομών.

Τα ίδια μυαλά στις ίδιες θέσεις, όσα resources και να τούς δώσεις να εξυπηρετήσουν ένα αντικείμενο, πάντα θα τα κάνουν μπουρδ.λο.

Κι αυτό πηγαίνει κατεξοχήν στους έχοντες θέσεις ευθύνης.

  • Thanks 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Αν είναι σοβαροί στα κεντρικά της IKEA διεθνώς, θα πρέπει ήδη να έχουν δρομολογήσει να βρουν άλλον να πάρει την ελληνική αλυσίδα και να ρίξουν ποινές στο Fourlis Group για ζημιά στο brand name.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...