Προς το περιεχόμενο

IKEA e-shop / μεγάλες καθυστερήσεις


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 minutes ago, kostasgr78 said:

Ωστόσο, συνεχίζω να διαπιστώνω εκτεταμένα προβλήματα που είχαν και πριν με τον συνεργάτη μεταφορέα.
Βρίσκεται σε κατάσταση τριτοκοσμικής χώρας και υπάρχει πρόβλημα ροής παραγγελίας και εξυπηρέτησης από τη στιγμή που την πάρει ο μεταφορέας στα χέρια του, από το κατάστημα IKEA.


Ναι, πλέον οι αποστολές δρομολογούνται μάλλον σχετικά γρήγορα. Υπάρχουν όμως ακόμα σοβαρά θέματα και στο ίδιο το σύστημα του ΙΚΕΑ. Ειδικά σε ό,τι αφορά την πορεία της παραγγελίας, τις διαδικασίες ακύρωσης, και πολλά άλλα. Μια περίληψη του τι έχει συμβεί στην περίπτωσή μου, απλά και μόνο για να καταλάβουν όλοι τι παίζει.

- 06/11 παραγγέλνω δύο μικρά κομοδίνα. Πληρώνω κανονικά στo e-shop του ΙΚΕΑ με πιστωτική κάρτα
- 07/11 στέλνω με email (σύμφωνα με τις οδηγίες τους) ότι θέλω να προχωρήσω σε ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα μου. Το ίδιο κάνω και τηλεφωνικά, για να εξασφαλίσω πως τα προϊόντα δεν θα παραδοθούν στην μεταφορική. Έτυχε (απροσδόκητα) να βρω χρόνο και να μεταβώ στον Κηφισό ο ίδιος, οπότε και αγόρασα από εκεί τα έπιπλα και τα μετέφερα μόνος στο σπίτι μου. Στην κατάσταση παραγγελίας (στο site τους) φαίνεται ακόμα οτι δεν έχει δρομολογηθεί η παραγγελία (για αποστολή).
- 08/11 πρωί ξανακαλώ για να σιγουρευτώ ότι έχει ακυρωθεί η παραγγελία. Με ενημερώνουν ότι δεν υπάρχει θέμα και θα ενημερωθώ επίσημα για την ακύρωση σύντομα
- 09/11 λαμβάνω email ότι η παραγγελία μου έχει δρομολογηθεί ( ! ). Ξανακαλώ και τους παραπέμπω στο σύστημά του όπου φαίνεται ότι έχω δηλώσει ακύρωση πριν την δρομολόγηση της παραγγελίας. Τους τονίζω και το ότι σύμφωνα με το site τους: 
 

Quote

Στην περίπτωση που έχετε ήδη προχωρήσει σε εξόφληση της παραγγελίας σας και η παραγγελία σας δεν έχει δοθεί στη μεταφορική εταιρεία, τότε θα σας επιστρέψουμε άμεσα την χρηματική αξία που αντιστοιχεί, με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την συναλλαγή σας (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, Pay Pal, My Bank).


Μου λένε ότι προφανώς δεν έχουν ακόμα παραδοθεί στην μεταφορική τα προϊόντα διότι είναι πολύ πρόσφατη η παραγγελία, έτσι κι αλλιώς.

- 10/11 καχύποπτος πλέον, τους ξανακαλώ και μου λένε να μην ανησυχώ, κι ότι στην περίπτωση που γίνει λάθος και σταλούν τα προϊόντα, να κάνω άρνηση παραλαβής. Τους επισημαίνω ξανά ότι έχουν ήδη παραβιάσει τους όρους της πολιτικής που αναγράφεται στο site τους και τα χρήματα θα έπρεπε να είχαν "άμεσα" δρομολογηθεί για επιστροφή. Μου απαντούν ότι δεν χρειάζεται να ανησυχώ. Θα προωθήσουν το αίτημά μου...

- 13/11 έλαβα μήνυμα στο Viber ότι θα παραλάβω μέσα στην ημέρα... ( ! ) Κάλεσα στο ΙΚΕΑ και στον ίδιο τον οδηγό (σου δίνουν link στο οποίο βλέπεις πού βρίσκεται το φορτηγό και το κινητό του οδηγού) και τους είπα για πολλοστή φορά ότι δεν έχει νόημα να σταματήσουν από το σπίτι μου καθώς η παραγγελία έχει ακυρωθεί εδώ και μέρες. Στο τηλέφωνο τα ίδια. Αργότερα την ίδια μέρα μου ήρθε email με το οποίο με ενημέρωναν για τα εξής:
 

Quote

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έπειτα από αίτημά σας, έχουμε προβεί στην ακύρωση της παραγγελίας σας με αριθμό XXXXXXXXX. Λόγω του ότι η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί από κεντρικές μας αποθήκες (8/11/2023) εάν λάβετε επικοινωνία από τη μεταφορική εταιρία για παράδοση της παρακαλώ αρνηθείτε την παραλαβή. Επιπλέον η επιστροφή της χρηματικής αξίας της ακυρωθείσας παραγγελίας, θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την συναλλαγή σας (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, Pay Pal, My Bank), μόλις τα προϊόντα επιστραφούν στη HOUSEMARKET Α.Ε.. 

Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία χρειαστείτε.

Με εκτίμηση,

Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών / ΙΚΕΑ e-shop

 

Προφανώς ακόμα περιμένω για την επιστροφή των χρημάτων. Αν ήταν μεγαλύτερο το ποσό που έδωσα θα τους έτρεχα με Συνήγορο του καταναλωτή, κλπ. Θα περιμένω λίγες μέρες ακόμα και θα δω τι θα κάνω στη συνέχεια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Από μέσα Δεκεμβρίου έχω αίτημα αντικατάστασης/επιστροφής σε ελαττωματικό προϊόν (>200 ευρώ) που έχει αγοραστεί από το e-shop τους, και μετά από γραπτή και τηλεφωνική υπενθύμιση, μού αναφέρουν ότι χρειάζεται να περιμένω κι άλλο ακόμα για να διεκπεραιώσουν το αίτημα, χωρίς κανένα χρονικό προσδιορισμό.

Έχουν πιάσει τελείως πάτο. Σε πολλές περιπτώσεις μαζί τους πλέον, είναι καταστάσεις που αναγκαστικά οδηγούν σε καταγγελία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χθες έκανα μια παραγγελία από το e shop τους,αφού έβαλα την κάρτα μου και πλήρωσα κανονικά (τα λεφτά δεσμεύτηκαν από την τράπεζα μου) κόλλησε η σελίδα τους με αποτέλεσμα να μην φαίνεται καταχωρημένη η παραγγελία.πηρα τηλέφωνο και μου λένε ότι θα με καλέσει το αρμόδιο τμήμα μέσα σε 48 ώρες,οι πρώτες 24 πέρασαν.λετε να έμπλεξα?μήπως πρέπει να μιλήσω και με την τράπεζα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • 3 μήνες μετά...
Στις 7/5/2024 στις 4:45 ΜΜ, alexx_bauer είπε

Πρέπει να έχει στρώσει το πράγμα τώρα ε;

Λογικά Ναι. Τελευταία φορά ήρθαν γρήγορα. 

Πλέον παραγγέλνω από το e-shop για παραλαβή από το κατάστημα για να μπορώ να πληρώνω με KLARNA. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27.04.24 Έκανα μια μεγάλη παραγγελία στο ikea Gr και μέχρι σήμερα η κατάσταση αποστολής δεν αλλάζει. Τα αντικείμενα είναι ακόμα έτοιμα για αποστολή. Δεν υπάρχει απάντηση στα ερωτήματά μου μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Οι προσπάθειές μου να τηλεφωνήσω εκεί είναι άσκοπες, γιατί πρέπει να τηλεφωνήσω από το εξωτερικό και το τηλεφώνημα τερματίζεται αμέσως μετά την αυτόματη ανακοίνωση με τις πληροφορίες για τις ώρες λειτουργίας. Είμαι έκπληκτος. Έχω αγοράσει από την Ikea Γερμανία για 25 χρόνια και να λάβει τα αγαθά μου την επόμενη μέρα το αργότερο. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Μια από τα ίδια. Παραγγελία 8 μέρες πριν, ακόμα στο "Έτοιμη προς αποστολή". 5 mail , καμία απάντηση. Τηλέφωνα σηκώνουν, ξέρει κανείς;

Στις 11/5/2024 στις 10:56 ΜΜ, artgerecht είπε

Στις 27.04.24 Έκανα μια μεγάλη παραγγελία στο ikea Gr και μέχρι σήμερα η κατάσταση αποστολής δεν αλλάζει. Τα αντικείμενα είναι ακόμα έτοιμα για αποστολή. Δεν υπάρχει απάντηση στα ερωτήματά μου μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Οι προσπάθειές μου να τηλεφωνήσω εκεί είναι άσκοπες, γιατί πρέπει να τηλεφωνήσω από το εξωτερικό και το τηλεφώνημα τερματίζεται αμέσως μετά την αυτόματη ανακοίνωση με τις πληροφορίες για τις ώρες λειτουργίας. Είμαι έκπληκτος. Έχω αγοράσει από την Ikea Γερμανία για 25 χρόνια και να λάβει τα αγαθά μου την επόμενη μέρα το αργότερο. 

 

Τελικά τι έγινε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά βοήθεια,  παραθέτω τι συμβαίνει με μια παραγγελία που έκανα στην ΙΚΕΑ και την οποία, όχι μόνο δεν έχω λάβει ακόμα, αλλά δεν μπορούν να με ενημερώσουν πότε θα την παραλάβω και θέλω συμβολές τι μπορώ να κάνω. 
Την Κυριακή 19/05 σπάει ο καναπές κρεβάτι μου και αποφασίζω να μπω στο eshop της ΙΚΕΑ να δω τι υπάρχει διαθέσιμο. Πράγματι βρίσκω προϊόν που να με καλύπτει,  
διαβάζω  για τον χρόνο παράδοσης 5 εργάσιμων ημερών και αποφασίζω να προχωρήσω σε παραγγελία. Κάνω την παραγγελία,  λαμβάνω  το τυπικό  email παραγγελίας.  Ολα καλά μέχρι εδώ. 
Πέμπτη 24/05 μία ημέρα πριν την, υποτιθέμενη ημέρα παραλαβής, δέχομαι ένα τηλεφώνημα από το eshop τους και με ενημερώνουν ότι υπάρχει καθυστέρηση και θα παραλάβω την Τρίτη 28/05(σήμερα δηλαδή). 
 Την Παρασκευή 25/05, τηλεφωνώ εγώ στο τμήμα εξυπηρέτησης να ρωτήσω γιατί αυτή η καθυστέρηση και να ρωτήσω εάν  σίγουρα θα παραλάβω στις 28/05 ώστε 
να πάρω ρεπό από την εργασία μου. Κατά την διάρκεια της κλήσης και αφού εξηγώ ότι από την στιγμή που δεν έγινε η παράδοση της παραγγελίας στις 5 εργάσιμες έχουν ήδη αθετήσει τους όρους χρήσης, τους οποίους η ίδιοι έχουν θέσει, της ξεφεύγει της υπαλλήλου ότι από Τετάρτη θα παραλάβω.
  Κλείνω ψάχνω σε άλλο κατάστημα καναπέ βρίσκω, αλλά δεν έχω χρήματα, τα έχει η ΙΚΕΑ. Ξανακαλώ την ΙΚΕΑ για να γίνει ακύρωση της παραγγελίας και άμεση επιστροφή χρημάτων. Κατά την διάρκεια της κλήσης μαθαίνω ότι θα πρέπει να γίνει αίτημα ακύρωσης να επιστραφούν τα προϊόντα στην αποθήκη και μετά θα με καλέσει το λογιστήριο για την επιστροφή χρημάτων. Παγώνω την ακύρωση, τους ενημερώνω να  συνεχίσουν την παραγγελία, αλλά για την ταλαιπωρία περιμένω να γίνει επιστροφή τουλάχιστον το κόστος αποστολής (49 ευρώ). Ο υπάλληλος με ενημερώνει ότι θα καταγράψει το αίτημά μου, αλλά δεν μπορεί να μου πει με σιγουριά πότε θα παραλάβω.
 Επειδή την μυρίζομαι την δουλειά, κάνω καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή. 
 Χθες Δευτέρα 27/05 περιμένω κάποια ενημέρωση για την παραγγελία μου, τίποτα. Τηλεφωνώ το απόγευμα, ακούω τα ίδια πράγματα "θα κάνουμε αίτημα στην μεταφορική"
"Λυπούμαστε¨κτλ. Τι άλλο να πουν και τα παιδιά, και αυτά εργαζόμενοι είναι, δεν φτιάχνουν τις διαδικασίες. 
 Σήμερα Τρίτη 28/05, εννοείται, πως ούτε έχω παραλάβει ούτε έχω ενημέρωση. Τηλεφωνώ ξανά, ίδιες ερωτήσεις, ίδιες απαντήσεις. Τους λέω ώπα έχω πληρώσει ένα τριψήφιο νούμερο, δεν έχω παραλάβει, είστε εκτός του χρόνου παράδοσης που εσείς έχετε θέσει και συνεχίζεται να μου λέτε πως δεν γνωρίζετέ πότε θα παραλάβω.
Επιπλέον όταν ζήτησα ακύρωση δεν μπορούσατε να μου επιστρέψετε τα χρήματά μου άμεσα, λέγοντάς μου ότι αυτοί είναι οι όροι χρήσης όμως τον χρόνο παράδοσης 
δεν τον τιμήσατε, καμιά απάντηση.  Με τα πολλά μαθαίνω ότι η μεταφορική που χρησιμοποιούν είναι ο Δελατόλας. Κάνω ένα τηλέφωνο εκεί , αυτοί τα ρίχνουν στην ΙΚΕΑ, πως σήμερα τους πήγε αίτημα  να παραλάβουν τα πράγματά μου από την αποθήκη της ΙΚΕΑ. 
 

Επειδή η δουλειά θα πάει μπαλάκι μεταξύ μεταφορικής και ΙΚΕΑ έχουμε άλλο τρόπο προστασίας σαν καταναλωτές, πέραν του Συνηγόρου, στον οποίο έχω ήδη κάνει καταγγελία?  

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από ότι φαίνεται δεν είναι να παραγγέλνεις online από τα ΙΚΕΑ.

Παρήγγειλα προϊόν άμεσα διαθέσιμο και παραλαβή από το κατάστημα την Τρίτη και ακόμα περιμένω.

Εντωμεταξυ τηλεφωνικά σου λένε έχει κολλήσει σε δρομολόγηση και απλά περίμενε. Άσε που σου βγάζει κάτι κουλές ώρες για παραλαβή, τύπου 11 το πρωί καθημερινής.

Ότι νάναι το σύστημα τους.

Σε προηγούμενη παραγγελια για κοντιμα κουρτίνας περίμενα εναμησι μήνα ενώ λέγανε υπηρεσία 3 εργασιμων!

Επεξ/σία από ltodd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έκανα ηλεκτρονικά παραγγελία στις 20/6/24 για καναπέδες, κρεβάτια, γραφεία. Μετά από 7 ημέρες με ενημερώνουν ότι εντοπίσανε φθορά σε ένα κάλυμμα που όμως για λόγους ασφαλείας δεν μπορούν να το αντικαταστήσουν με ένα άλλο, οπότε πρέπει να αποδεχτώ την παραγγελία χωρίς μόνο αυτό το τεμάχιο ή να ακυρώσω συνολικά την παραγγελία. Προχωρώ σε ακύρωση και την ξανατοποθετώ στις 30/6. Σήμερα 18 ημέρες αργότερα, δεν έχω παραλάβει ούτε την επιστροφή χρημάτων της πρώτης ακυρωθήσας παραγγελίας ούτε τα πράγματα της 2ης παραγγελίας. Εννοείται ότι στέλνω σχεδόν καθημερινά email και έχω γίνει φίλος με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών, οι οποίοι δεν ξέρουν να μου πούνε τίποτα... Κάποια στιγμή ελπίζω να παραλάβω γιατί έχω απογοητευθεί...

Επεξ/σία από kostler
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχώς δεν είχα διαβάσει ότι υπήρχε πρόβλημα με καθυστερήσεις και την πάτησα! Έχω παραγγείλει από 6/7 στρώμα με την προσφορά που είχε βγάλει και ακόμα περιμένω στο στάδιο "Καταχώρηση παραγγελίας"... Τους έστειλα e-mail για να μάθω τι συμβαίνει και πήρα μια αυτοματοποιημένη απάντηση οτι "ενδέχεται να υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση 2-3 ημερών". Φυσικά και αυτές έχουν παρέλθει. Εντωμεταξύ το ποσό το έχουν χρεώσει κατευθείαν στην κάρτα με την καταχώρηση παραγγελίας και όχι με την ετοιμασία και δρομολόγηση. Αν ήταν άλλο κατάστημα θα με είχε πιάσει κρύος ιδρώτας αλλά και πάλι, ο πελάτης πρέπει να γνωρίζει πότε θα παραλάβει, ειδικά εν μέσω καλοκαιριού.

Επεξ/σία από SpectralQ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SpectralQ είπε

Δυστυχώς δεν είχα διαβάσει ότι υπήρχε πρόβλημα με καθυστερήσεις και την πάτησα! Έχω παραγγείλει από 6/7 στρώμα με την προσφορά που είχε βγάλει και ακόμα περιμένω στο στάδιο "Καταχώρηση παραγγελίας"... Τους έστειλα e-mail για να μάθω τι συμβαίνει και πήρα μια αυτοματοποιημένη απάντηση οτι "ενδέχεται να υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση 2-3 ημερών". Φυσικά και αυτές έχουν παρέλθει. Εντωμεταξύ το ποσό το έχουν χρεώσει κατευθείαν στην κάρτα με την καταχώρηση παραγγελίας και όχι με την ετοιμασία και δρομολόγηση. Αν ήταν άλλο κατάστημα θα με είχε πιάσει κρύος ιδρώτας αλλά και πάλι, ο πελάτης πρέπει να γνωρίζει πότε θα παραλάβει, ειδικά εν μέσω καλοκαιριού.

Εγώ εν τέλει ακύρωσα την παραγγελία και ακόμα περιμένω να επιστραφούν τα χρήματα.

Είναι απαράδεκτο να σε χρεώνουν αμέσως και να σε έχουν στο περίμενε επ' αόριστον χωρίς καμία ενημέρωση. Θα παραλάβεις κάποια στιγμή, αλλά θα σου βγάλουν την πίστη, πρέπει να τους κυνηγάς στα τηλέφωνα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ίδια και εδώ.

Παραγγελία 16 του μηνός με μικρά σχετικά πράγματα (κουτιά και 2 ράφια)  τα οποία υποτίθεται ήταν άμεσα διαθέσιμα. Ορίστηκε να γίνει παραλαβή στις 24 του μηνός από το κατάστημα Θεσσαλίας (Λάρισα). Ακόμα δεν έχω ενημέρωση για το που βρίσκονται τα πράγματα (τα οποία έχουν πληρωθεί). Πήρα δυο φορές τηλέφωνο και μου είπαν οτι θα υπάρξει ενημέρωση αλλά πραγματικά τίποτα. Έστειλα και email στο customer care και δεν έλαβα απάντηση.

Έχω παρατηρήσει επίσης ότι υπάρχει θέμα με το τηλεφωνικό τους κέντρο τις καθημερινές. Επιχειρείς κλήση και δεν μπαίνεις καν σε ουρά αναμονής, ακούς τον τόνο ότι η γραμμή είναι κατειλημμένη και η κλήση απορρίπτεται. Η κλήση απορρίπτεται άμεσα επίσης αν δοκιμάσεις τον αριθμό που δίνουν για κινητά. 

Τραγική ειρωνία ο "ψηφιακός" - "ai" βοηθός, ονόματι "Σοφία" που έχουν στο site ο οποίος δεν μπορεί να βοηθήσει σε ουσιαστικά πράγματα (δεν έχει γίνει μάλλον train για support)

image.png.1e092c11aaf586e2535604aca3ae66d1.png
  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/7/2024 στις 5:02 ΜΜ, kostler είπε

Έκανα ηλεκτρονικά παραγγελία στις 20/6/24 για καναπέδες, κρεβάτια, γραφεία. Μετά από 7 ημέρες με ενημερώνουν ότι εντοπίσανε φθορά σε ένα κάλυμμα που όμως για λόγους ασφαλείας δεν μπορούν να το αντικαταστήσουν με ένα άλλο, οπότε πρέπει να αποδεχτώ την παραγγελία χωρίς μόνο αυτό το τεμάχιο ή να ακυρώσω συνολικά την παραγγελία. Προχωρώ σε ακύρωση και την ξανατοποθετώ στις 30/6. Σήμερα 18 ημέρες αργότερα, δεν έχω παραλάβει ούτε την επιστροφή χρημάτων της πρώτης ακυρωθήσας παραγγελίας ούτε τα πράγματα της 2ης παραγγελίας. Εννοείται ότι στέλνω σχεδόν καθημερινά email και έχω γίνει φίλος με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών, οι οποίοι δεν ξέρουν να μου πούνε τίποτα... Κάποια στιγμή ελπίζω να παραλάβω γιατί έχω απογοητευθεί...

29/7 και ακόμα τίποτα και για τα 2 θέματα... 'Ημαρτον!
Αν υπάρχει contact από τα κεντρικά του ΙΚΕΑ στην Ευρώπη, παρακαλώ κοινοποιήσετε για να κάνουμε εκεί παράπονα, αφού εδώ δεν υπάρχει διάθεση (ίσως και δυνατότητα) για να βρεθεί λύση. Αυτό που φοβάμαι είναι μην για κάποιο λόγο μου ακυρώσουν την παραγγελία και ψάχνω από την αρχή για έπιπλα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...