Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, στο σπίτι που νοικιάζω (επιπλωμένο) έχει μία τηλεόραση Samsung 4k 50 ιντσών η οποία οπότε την ανοίγω της τελευταίες 2 βδομάδες βγάζει μια γραμμή από πίξελ κολλημένα αλλά εξαφανίζονται μετά απο 5 λεπτά περίπου και δουλεύει κανονικά.

Να ενημερώσω τον ιδιοκτήτη γιατί πρέπει να έχει εγγύηση κιόλας ή μπορώ να κάνω κάτι εγώ? 

1-3 ώρες δουλεύει καθημερινά και αυτό για να παίζει ραδιόφωνο 😋

 

IMG_20230222_103918.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H καλωδιοταινια του πάνελ ειναι, συνηθησμενο το φαινομενο. Μολις λιγο ζεσταθει "παταει" και για αυτο φεύγει και η γραμμή. Δοκίμασε να πιέσεις πολυ ελαφρώς το σημείο ειτε πάνω, ειτε κάτω για αν δεις αν αλλάζει κάτι.
Και ναι αν εχει εγγύηση η TV να το δειτε γιατι κάποια στιγμή θα γινει χειρότερο και πιθανόν με ποιο πολλές κάθετες γραμμές

Επεξ/σία από Petros Electron
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Petros Electron είπε

H καλωδιοταινια του πάνελ ειναι, συνηθησμενο το φαινομενο. Μολις λιγο ζεσταθει "παταει" και για αυτο φευγει η γραμμη. Δοκιμασε να πιέσεις πολυ ελαφρώς το σημείο ειτε πάνω, ειτε κάτω για αν δεις αν αλλάζει κάτι.
Και ναι αν εχει εγγύηση η TV να το δειτε γιατι κάποια στιγμή θα γινει χειρότερο και πιθανόν με ποιο πολλες κάθετες γραμμές

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Την άνοιξα τώρα να το δοκιμάσω να το πιέσω αλλά δεν το είχε, λογικά επειδή ήταν ζεστό ήδη την είχα ανοίξει νωρίτερα αλλά είναι κλειστή κανένα δίωρο.

Θα το δοκιμάσω αργότερα και θα ενημερώσω τον ιδιοκτήτη μήπως θέλει να ασχοληθεί με την εγγύηση αφού δεν μπορώ να κάνω κάτι εγώ.

  • Λύση
Δημοσ.
2 ώρες πριν, valantis123 είπε

Καλησπέρα, στο σπίτι που νοικιάζω (επιπλωμένο) έχει μία τηλεόραση Samsung 4k 50 ιντσών η οποία οπότε την ανοίγω της τελευταίες 2 βδομάδες βγάζει μια γραμμή από πίξελ κολλημένα αλλά εξαφανίζονται μετά απο 5 λεπτά περίπου και δουλεύει κανονικά.

Να ενημερώσω τον ιδιοκτήτη γιατί πρέπει να έχει εγγύηση κιόλας ή μπορώ να κάνω κάτι εγώ? 

1-3 ώρες δουλεύει καθημερινά και αυτό για να παίζει ραδιόφωνο 😋

 

IMG_20230222_103918.jpg

Ενημερώνεις ιδιοκτήτη να είσαι καλυμμένος και αν είναι σε εγγύηση πες του να σου στείλει την απόδειξη και μπορείς αν θες να γλιτώσεις και τους δύο σας από κόπο να κάνεις εσύ την διαδικασία. Τις εντός εγγύησης και άνω των 32" tv η samsung στέλνει συνεργαζόμενο service να την πάρει από τον χώρο σου και να την φέρει πίσω επισκευασμένη

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, gianniz_k είπε

Ενημερώνεις ιδιοκτήτη να είσαι καλυμμένος και αν είναι σε εγγύηση πες του να σου στείλει την απόδειξη και μπορείς αν θες να γλιτώσεις και τους δύο σας από κόπο να κάνεις εσύ την διαδικασία. Τις εντός εγγύησης και άνω των 32" tv η samsung στέλνει συνεργαζόμενο service να την πάρει από τον χώρο σου και να την φέρει πίσω επισκευασμένη

Ευχαριστώ ωραία λύση! Είναι αγορά απο Κωτσόβολο μου είχε πει. τους προσπερναω και παίρνω κατευθείαν Samsung για καλύτερα?

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, valantis123 είπε

Ευχαριστώ ωραία λύση! Είναι αγορά απο Κωτσόβολο μου είχε πει. τους προσπερναω και παίρνω κατευθείαν Samsung για καλύτερα?

Και στον Κωτσόβολο να πας θα σε προσπεράσουν αυτοί, μην αγχώνεσαι! Samsung call center, τους λες το πρόβλημα, ενδεχομένως να σου ζητήσει να κάνεις κάποιες ενέργειες στις ρυθμίσεις, και θα σου στείλει να την παραλάβουν 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...