Sadako Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 Μα δεν είναι θέμα προτεραιοτήτων, παράλληλα τα κοιτάμε και τα 2. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 21 λεπτά πριν, Sadako είπε Starter εννοώ κάτι σαν αυτό: https://shop.totos-oil.com/product/bataries-ochimaton/ekkinites-batarias-booster/ekkinitis-lithiou-noco-boost-gb40-plus-ultrasafe-1000a/?utm_source=Google Shopping&utm_campaign=Totos Shop&utm_medium=cpc&utm_term=17717&gclid=CjwKCAiA0cyfBhBREiwAAtStHIvH4L3TLm9mhvdZmluasPqI4P9XrUFUnO8eZ22Ca5FONNT9p1fuoxoCQ40QAvD_BwE Όταν το χρησιμοποίησα πάντως (σε άλλο αυτοκίνητο που είχε μείνει από μπαταρία) έλεγε στις οδηγίες ότι αφού συνδέσεις τους ακροδέκτες στους πόλους της μπαταρίας και το ενεργοποιήσεις, γυρνάς την μίζα και αμέσως μετά αποσυνδέσεις τους ακροδέκτες. Εσύ θες να δώσεις ρευμα πρώτα για να ξεκλειδώσει.Το να το βάλεις μπροστά είναι άλλο βήμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sadako Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 Ισχύι. Βασικά κι εμένα δεν μου κάνει πολύ λογικό το όλο θέμα, αλλά δεν γνωρίζω πώς ακριβώς λειτουργεί το όλο σύστημα. Σε άλλο αυτοκίνητο, παρόλο που είχε λιγωθεί η μπαταρία και τελικά την άλλαξα, το κεντρικό κλείδωμα άνοιγε κανονικά από το κουμπάκι στο κλειδί (εκτός αν εκεί δεν είχε λιγωθεί 100%, απλά δεν είχε αρκετό φορτίο για να πάρει μπρος η μηχανή). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreaspA Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 5 ώρες πριν, Sadako είπε Από όσο γνωρίζω, για να τεθεί σε ακινησία πρέπει να είναι σε ιδιωτικό χώρο (δεν μπορούμε δηλαδή να το αφήσουμε δίπλα στο πεζοδρόμιο έξω από το σπίτι τους όπως είναι τώρα), τον οποίο τον δηλώνεις κιόλας στην αίτηση που κάνεις για να το θέσεις σε ακινησία. Έχει βρει ο κουνιάδος μου ένα πάρκινγκ στο οποίο μπορεί να το βάλει, αλλά πρέπει πρώτα να το μεταφέρουμε εκεί. Από πόρτες οδηγού/συνοδηγού δεν ανοίγει. Σε κλειδαρά να σου πω την αλήθεια δεν νομίζω ότι έχουν ρωτήσει ακόμα. Αν εχει πεθανει ο ιδιοκτητης δεν μπορεις ουτε σε ακινησια να το θεσεις, ουτε να το ασφαλισεις αν αφησεις να ληξει το ισχυον ασφαλιστηριο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 40 λεπτά πριν, Sadako είπε Μα δεν είναι θέμα προτεραιοτήτων, παράλληλα τα κοιτάμε και τα 2. Είναι θέμα προτεραιοτήτων, το ένα έχει αυστηρή προθεσμία μιας εβδομάδας (χλωμό να προλάβετε), ενώ το άλλο μπορεί να γίνει και μήνες μετά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ALMPANIS Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 7 ώρες πριν, Sadako είπε Καλά, δύσκολο να βγάλουμε άκρη, αλλά ποτέ δεν ξέρεις, μπας και υπάρχει εδώ μέσα κάποιος μηχανολόγος, ηλεκτρολόγος ίσως ή ό,τι άλλο μπορεί να σχετίζεται. Το θέμα έχει ως εξής: Ο πεθερός μου είχε ένα Audi A4, από ό,τι μου λέει η γυναίκα μου το είχαν πάρει περίπου το 1998 (ακριβές έτος κατασκευής, θα υπάρχει στην άδεια κυκλοφορίας αλλά δεν την έχω στα χέρια μου, και δεν ξέρω αν χρειαζόμαστε τόσο μεγάλη ακρίβεια). Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο για διάφορους λόγους (αμέλεια, οικονομικούς κλπ) είχε μείνει ασυντήρητο και τα τελευταία χρόνια είχε ένα πολύ περίεργο τρόπο για να ανοίξει. Βάζοντας το κλειδί στην πόρτα του οδηγού δεν άνοιγε το κεντρικό κλείδωμα, αλλά αν πήγαινες και το έβαζες στην κλειδαριά του πορτ-μπαγκάζ και το γυρνούσες, άνοιγε το κεντρικό κλείδωμα (!!!). Το θέμα είναι ότι ο πεθερός μου μας άφησε εδώ και κανά μήνα, και το τελευταίο 2μηνο-3μηνο το αυτοκίνητο ήταν ακινητοποιημένο, οπότε ίσως λόγω κρύου ή απλά λόγω ακινησίας υποθέτω ότι λιγώθηκε η μπαταρία και τώρα μου έχουν πει ότι δεν ανοίγει ούτε με αυτόν τον (περίεργο) τρόπο. Και θέλουμε να το ανοίξουμε για να το βάλουμε τουλάχιστον μπροστά (έχω starter για την μπαταρία αλλά δεν μπορούμε να ανοίξουμε το καπό), να το μεταφέρουμε σε άλλο χώρο και να το θέσουμε σε ακινησία για να μην πληρώσουμε τέλη κυκλοφορίας. Πέρα από κάποιους προφανείς τρόπους που συμπεριμβάνουν παραβίαση (ή ξέρω γω να σπάσουμε κανένα τζάμι) παίζει να ξέρει κανείς τίποτα άλλο που να μπορούμε να δοκιμάσουμε για να το ανοίξουμε; Είχα πάθει το ίδιο σε seat Ibiza εάν δεν έχεις μπαταρία δεν ανοίγει χειροκίνητα με το κλειδί, εγώ κάλεσα κλειδαρά μου έβαλε αέρα στο τζαμί πέρασε κάτι σαν χοντρό σύρμα μου τράβηξε τον μοχλό του κάπου έβαλα μπαταρία και άνοιξε κόστος 50 ευρώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
G.bar Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 17 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Θα δώσεις ρευμα στην μπαταρία,θα ενεργοποιηθεί το αυτόματο κλείδωμα ξεκλείδωμα.Τι εννοείς σταρτερ; Λογικά με ένα γρύλο αν το σηκώσετε θα μπορέσεις να δώσεις ρευμα απο κάτω στην μίζα και το αρνητικό κάπου στο σασί. Και αν το έχουν αφήσει με ταχύτητα μέσα, ο τυχερός που θα εχει μπει απο κάτω για να ακουμπήσει τη μίζα, θα φάει το αυτοκίνητο στο κεφάλι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 1 ώρα πριν, G.bar είπε Και αν το έχουν αφήσει με ταχύτητα μέσα, ο τυχερός που θα εχει μπει απο κάτω για να ακουμπήσει τη μίζα, θα φάει το αυτοκίνητο στο κεφάλι. Aν θυμάμαι καλά πρέπει να βραχυκυκλωσεις το βαρελάκι για να γυρίσει η μίζα.Οπως και να έχει αν είναι στον αέρα δεν θα κουνηθεί το αμάξι . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 16 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Aν θυμάμαι καλά πρέπει να βραχυκυκλωσεις το βαρελάκι για να γυρίσει η μίζα.Οπως και να έχει αν είναι στον αέρα δεν θα κουνηθεί το αμάξι . Το μπουτόν (βαρελάκι όπως το αναφέρεις) δεν παίρνει ξεχωριστά ρεύμα, αν δώσεις ρεύμα στη μίζα θα γυρίσει. Όπως και να έχει, το να δώσεις ρεύμα στη μίζα δεν βλέπω πως μπορεί να σε βοηθήσει στο να ανοίξει το κεντρικό κλείδωμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 Στις 20/2/2023 στις 1:29 ΜΜ, Sadako είπε Πέρα από κάποιους προφανείς τρόπους που συμπεριμβάνουν παραβίαση (ή ξέρω γω να σπάσουμε κανένα τζάμι) παίζει να ξέρει κανείς τίποτα άλλο που να μπορούμε να δοκιμάσουμε για να το ανοίξουμε; https://www.audizine.com/forum/showthread.php/305794-Please-Help...Dead-Battery-Locked-Car 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 7 λεπτά πριν, Nabuko είπε https://www.audizine.com/forum/showthread.php/305794-Please-Help...Dead-Battery-Locked-Car Βλέπω το προτείνει και άλλος αυτό που έγραψα Hello 2009! I see this all the time. You simply jack up up car and run an alligator clip to the starter, ground anywhere you want, from another battery or jumper cables attach to the alligator clip wires. Now you have the power to unlock (set car back on ground, do not attempt to start as you'll fry the tiny ~22g alligator clip wires and aswell the cars still in the air). & Best way to gain access is to take a jumper pack under the car, connect the negative clamp to a good ground, and the positive to the permanent live on either the alternator or starter motor. This effectively restores power to the car, allowing the central locking to operate, either via the driver's side lock, or the remote. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xp-user Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 20 ευρω μας πηρε κλειδαρας να ανοιξει το αμαξι και να μας το βαλει μπροστα με σταρτερ 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mihanikos1 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 8 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Βλέπω το προτείνει και άλλος αυτό που έγραψα Hello 2009! I see this all the time. You simply jack up up car and run an alligator clip to the starter, ground anywhere you want, from another battery or jumper cables attach to the alligator clip wires. Now you have the power to unlock (set car back on ground, do not attempt to start as you'll fry the tiny ~22g alligator clip wires and aswell the cars still in the air). & Best way to gain access is to take a jumper pack under the car, connect the negative clamp to a good ground, and the positive to the permanent live on either the alternator or starter motor. This effectively restores power to the car, allowing the central locking to operate, either via the driver's side lock, or the remote. Αυτό σε κανένα παλιό αμάξι. Σε αυτοκίνητα με immobilizer δεν πρόκειται να πάρει μπροστά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 5 λεπτά πριν, mihanikos1 είπε Αυτό σε κανένα παλιό αμάξι. Σε αυτοκίνητα με immobilizer δεν πρόκειται να πάρει μπροστά. Mα δεν θέλουμε να παρει μπροστά,ρευμα θέλουμε να δώσουμε για να δουλεψει το κεντρικό κλείδωμα και να το ξεκλειδώσει με το τηλεχειριστήριο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 Γιατί δεν γυρνάτε την κλειδαριά με το κλειδί; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα