Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλά, δύσκολο να βγάλουμε άκρη, αλλά ποτέ δεν ξέρεις, μπας και υπάρχει εδώ μέσα κάποιος μηχανολόγος, ηλεκτρολόγος ίσως ή ό,τι άλλο μπορεί να σχετίζεται.

Το θέμα έχει ως εξής:

Ο πεθερός μου είχε ένα Audi A4, από ό,τι μου λέει η γυναίκα μου το είχαν πάρει περίπου το 1998 (ακριβές έτος κατασκευής, θα υπάρχει στην άδεια κυκλοφορίας αλλά δεν την έχω στα χέρια μου, και δεν ξέρω αν χρειαζόμαστε τόσο μεγάλη ακρίβεια). Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο για διάφορους λόγους (αμέλεια, οικονομικούς κλπ) είχε μείνει ασυντήρητο και τα τελευταία χρόνια είχε ένα πολύ περίεργο τρόπο για να ανοίξει. Βάζοντας το κλειδί στην πόρτα του οδηγού δεν άνοιγε το κεντρικό κλείδωμα, αλλά αν πήγαινες και το έβαζες στην κλειδαριά του πορτ-μπαγκάζ και το γυρνούσες, άνοιγε το κεντρικό κλείδωμα (!!!).

Το θέμα είναι ότι ο πεθερός μου μας άφησε εδώ και κανά μήνα, και το τελευταίο 2μηνο-3μηνο το αυτοκίνητο ήταν ακινητοποιημένο, οπότε ίσως λόγω κρύου ή απλά λόγω ακινησίας υποθέτω ότι λιγώθηκε η μπαταρία και τώρα μου έχουν πει ότι δεν ανοίγει ούτε με αυτόν τον (περίεργο) τρόπο. Και θέλουμε να το ανοίξουμε για να το βάλουμε τουλάχιστον μπροστά (έχω starter για την μπαταρία αλλά δεν μπορούμε να ανοίξουμε το καπό), να το μεταφέρουμε σε άλλο χώρο και να το θέσουμε σε ακινησία για να μην πληρώσουμε τέλη κυκλοφορίας.

Πέρα από κάποιους προφανείς τρόπους που συμπεριμβάνουν παραβίαση (ή ξέρω γω να σπάσουμε κανένα τζάμι) παίζει να ξέρει κανείς τίποτα άλλο που να μπορούμε να δοκιμάσουμε για να το ανοίξουμε;

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καταρχήν για να το θέσετε σε ακινησία δεν είναι απαραίτητο ούτε να ανοιχτεί ούτε να μετακινηθεί.

Επίσης δεν χρειάζεται να ανοίξει το κεντρικό κλείδωμα, μπορείς με το κλειδί να ξεκλειδώσεις χειροκίνητα την πόρτα του οδηγού. Αν δεν ξεκλειδώνει καμία πόρτα με το κλειδί, τότε αναγκαστικά θα πρέπει να γίνει παραβίαση.

Δημοσ.

Από όσο γνωρίζω, για να τεθεί σε ακινησία πρέπει να είναι σε ιδιωτικό χώρο (δεν μπορούμε δηλαδή να το αφήσουμε δίπλα στο πεζοδρόμιο έξω από το σπίτι τους όπως είναι τώρα), τον οποίο τον δηλώνεις κιόλας στην αίτηση που κάνεις για να το θέσεις σε ακινησία. Έχει βρει ο κουνιάδος μου ένα πάρκινγκ στο οποίο μπορεί να το βάλει, αλλά πρέπει πρώτα να το μεταφέρουμε εκεί. Από πόρτες οδηγού/συνοδηγού δεν ανοίγει.

Σε κλειδαρά να σου πω την αλήθεια δεν νομίζω ότι έχουν ρωτήσει ακόμα.

  • Like 2
Δημοσ.

αν καταφέρεις να ανοίξεις καπό δίνεις με κάποιο τρόπο ρευμα στην μπαταρία και ανοίγεις με το κεντρικό κλείδωμα απο πορτ-παγκάζ

Δημοσ.

Ναι σωστά. Αλλά τώρα που το σκέφτομαι, για να δουλέψει το starter δεν χρειάζεται την ίδια στιγμή να δοκιμάσουμε να βάλουμε μπροστά την μηχανή;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Sadako είπε

Ναι σωστά. Αλλά τώρα που το σκέφτομαι, για να δουλέψει το starter δεν χρειάζεται την ίδια στιγμή να δοκιμάσουμε να βάλουμε μπροστά την μηχανή;

Θα δώσεις ρευμα στην μπαταρία,θα ενεργοποιηθεί το αυτόματο κλείδωμα ξεκλείδωμα.Τι εννοείς σταρτερ;

Λογικά με ένα γρύλο αν το σηκώσετε θα μπορέσεις να δώσεις ρευμα απο κάτω στην μίζα και το αρνητικό κάπου στο σασί.

  • Thanks 1
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, Sadako είπε

Από όσο γνωρίζω, για να τεθεί σε ακινησία πρέπει να είναι σε ιδιωτικό χώρο (δεν μπορούμε δηλαδή να το αφήσουμε δίπλα στο πεζοδρόμιο έξω από το σπίτι τους όπως είναι τώρα), τον οποίο τον δηλώνεις κιόλας στην αίτηση που κάνεις για να το θέσεις σε ακινησία. Έχει βρει ο κουνιάδος μου ένα πάρκινγκ στο οποίο μπορεί να το βάλει, αλλά πρέπει πρώτα να το μεταφέρουμε εκεί. Από πόρτες οδηγού/συνοδηγού δεν ανοίγει.

Σε κλειδαρά να σου πω την αλήθεια δεν νομίζω ότι έχουν ρωτήσει ακόμα.

Θεωρητικά πρέπει να έχει ακινητοποιηθεί σε ιδιωτικό χώρο, πρακτικά δεν ελέγχεται, ο μόνος κίνδυνος είναι να το σηκώσει κάποια στιγμή στο μέλλον ο Δήμος ως εγκαταλελειμμένο.

Επίσης είναι ακόμα στο όνομα του μακαρίτη? Αν ναι τότε δεν μπορεί να δηλωθεί ακινησία.

Κλειδαρά δεν πρότεινα γιατί φαντάστηκα πως δεν υπήρχε διάθεση για οποιοδήποτε έξοδο, φαντάζομαι η αμοιβή του θα είναι μικρότερη από το κόστος της ζημιάς που θα προκληθεί με διάρρηξη.

8 λεπτά πριν, Sadako είπε

Ναι σωστά. Αλλά τώρα που το σκέφτομαι, για να δουλέψει το starter δεν χρειάζεται την ίδια στιγμή να δοκιμάσουμε να βάλουμε μπροστά την μηχανή;

Όχι, μπορείς με το starter να δώσεις ρεύμα για να δουλέψει το κεντρικό κλείδωμα, μπροστά το βάζεις αργότερα.

Πάντως είναι εντελώς απίθανο (μη πω αδύνατο) να καταφέρεις να βγάλεις τη μάσκα χωρίς να σπάσει, τα πλαστικά της θα έχουν γίνει κόκκαλο.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Θα δώσεις ρευμα στην μπαταρία,θα ενεργοποιηθεί το αυτόματο κλείδωμα ξεκλείδωμα.Τι εννοείς σταρτερ;

Λογικά με ένα γρύλο αν το σηκώσετε θα μπορέσεις να δώσεις ρευμα απο κάτω στην μίζα και το αρνητικό κάπου στο σασί.

Starter εννοώ κάτι σαν αυτό:

https://shop.totos-oil.com/product/bataries-ochimaton/ekkinites-batarias-booster/ekkinitis-lithiou-noco-boost-gb40-plus-ultrasafe-1000a/?utm_source=Google Shopping&utm_campaign=Totos Shop&utm_medium=cpc&utm_term=17717&gclid=CjwKCAiA0cyfBhBREiwAAtStHIvH4L3TLm9mhvdZmluasPqI4P9XrUFUnO8eZ22Ca5FONNT9p1fuoxoCQ40QAvD_BwE

Όταν το χρησιμοποίησα πάντως (σε άλλο αυτοκίνητο που είχε μείνει από μπαταρία) έλεγε στις οδηγίες ότι αφού συνδέσεις τους ακροδέκτες στους πόλους της μπαταρίας και το ενεργοποιήσεις, γυρνάς την μίζα και αμέσως μετά αποσυνδέσεις τους ακροδέκτες.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Θεωρητικά πρέπει να έχει ακινητοποιηθεί σε ιδιωτικό χώρο, πρακτικά δεν ελέγχεται, ο μόνος κίνδυνος είναι να το σηκώσει κάποια στιγμή στο μέλλον ο Δήμος ως εγκαταλελειμμένο.

Επίσης είναι ακόμα στο όνομα του μακαρίτη? Αν ναι τότε δεν μπορεί να δηλωθεί ακινησία.

Κλειδαρά δεν πρότεινα γιατί φαντάστηκα πως δεν υπήρχε διάθεση για οποιοδήποτε έξοδο, φαντάζομαι η αμοιβή του θα είναι μικρότερη από το κόστος της ζημιάς που θα προκληθεί με διάρρηξη.

Όχι, μπορείς με το starter να δώσεις ρεύμα για να δουλέψει το κεντρικό κλείδωμα, μπροστά το βάζεις αργότερα.

Πάντως είναι εντελώς απίθανο (μη πω αδύνατο) να καταφέρεις να βγάλεις τη μάσκα χωρίς να σπάσει, τα πλαστικά της θα έχουν γίνει κόκκαλο.

Ναι αυτό το δέχομαι, αν και ούτως ή άλλως θα θέλαμε να μετακινηθεί για να δούμε τι θα το κάνουμε, λογικά θα το σκοτώσουμε για ένα μικροποσό αφού και σε άθλια κατάσταση είναι και δεν παίζει να το χρησιμοποιήσει άλλος στην οικογένεια. Επίσης πολύ σωστά αναφέρεις για την ακινησία, ασχολούμασταν με άλλα θέματα μέχρι τώρα και αφήσαμε το θέμα της μεταβίβασης (δεν υπήρχε διαθήκη), θα γίνουν κι αυτά μέσα στην εβδομάδα λογικά.

19 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Πως ακριβώς γίνεται να μην ξεκλειδώνει με το κλειδί; Το κεντρικό κλείδωμα τι σχέση έχει;

Ιδέα δεν έχω, κι εμένα μου φάνηκε εντελώς κουλό. Και έτσι "δούλευε" αρκετό καιρό τώρα. Αν δεν το είχα δοκιμάσει και ο ίδιος δεν θα το πίστευα. Από την κλειδαριά στην πόρτα του οδηγού πάντως το γυρνούσα το κλειδί κανονικά και δεν άνοιγε. Μόνο από την κλειδαριά του πορτ μπαγκάζ, που άνοιγε το κεντρικό κλείδωμα. Τώρα τι και πώς, μην με ρωτάς.

8 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Παίζει απλά να έχει κολλήσει η κλειδαριά και παρότι γυρνάει να μην απασφαλίζει.

Ίσως με σπρέυ να γίνει κάτι

Λες; Έχω κάπου ένα WD40 που από ό,τι έχω καταλάβει κάνει για όλα αυτά, θα κάνουμε μια δοκιμή.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Sadako είπε

Ναι αυτό το δέχομαι, αν και ούτως ή άλλως θα θέλαμε να μετακινηθεί για να δούμε τι θα το κάνουμε, λογικά θα το σκοτώσουμε για ένα μικροποσό αφού και σε άθλια κατάσταση είναι και δεν παίζει να το χρησιμοποιήσει άλλος στην οικογένεια. Επίσης πολύ σωστά αναφέρεις για την ακινησία, ασχολούμασταν με άλλα θέματα μέχρι τώρα και αφήσαμε το θέμα της μεταβίβασης (δεν υπήρχε διαθήκη), θα γίνουν κι αυτά μέσα στην εβδομάδα λογικά.

Τότε δίνετε λάθος προτεραιότητες, ασχοληθείτε πρώτα με την μεταβίβαση μήπως και την κάνετε μέσα στο μήνα και γλιτώσετε τα τέλη, και δείτε μετά πως θα το μετακινήσετε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...