Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Το αυτοκίνητο που εχω τώρα εχει φτάσει τα 400.000 χλμ και αρχίζει να ζητά συνεργεία και εξοδα οπότε προσανατολίζομαι στην αντικατασταση του. Απο μια ερευνα αγοράς που εκανα, εντυπωσιαστικα με τους χωρους του Renault Scenic το οποίο (μιας και ειμαι λιγο γαιδούρι 1.97m και 130kg) είναι από τα λίγα αυτοκίνητα που βρήκα να χωράω άνετα εγω και η οικογένεια.

Μοντέλα του '18 και μετα που γλυκοκοιτάω τα βρίσκω στην εγχωρια αγορα μεταχειρισμένων με κινητήρες Diesel 1.6 dci kai βενζήνης 1.3 tce απο 100.000χλμ εως 150.000χλμ, ωστόσο συζητωντας το με γνωστούς μπορώ να πω πως με προβληματισαν σχετικά με την αξιοπιστία των κινητήρων της renault και οχι μόνο,

θα ηθελα να σας ρωτήσω εφόσον εχετε εμπειρία αν θεωριτε καποιον απο τους δυο κινητήρες πιο αξιόπιστο και οικονομικό ή εαν ειναι 'ζημιαριδες' και γενικα τι γνωμη εχετε για το συγκεκριμενο αυτοκίνητο, (μην παρω diesel με 140.000 χλμ και σε κανα χρόνο αρχίσει να ζητά μπεκ και αντλία).

Ευχαριστώ.

 

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

6 ρενω περασαν απο την οικογενεια μου.
Το ενα υπαρχει ακομα με 300.000χλμ.
Τα 2 χ 19αρια εφυγαν απο τρακαρισματα στα 300.000χλμ.

Το ενα megane εφυγε πουλημα στις 280.000χλμ

Το αλλο megane εφυγε προς πωληση στα 110.000χλμ γιατι εκανα παιδι

Πηρα και ενα clio tourer 900αρι για την γυναικα.

 

Δεν εχω κανενα παραπονο απο τα Ρενω, ασχετα με το τι λεει ο καθε ασχετος. Ουτε ζημιες μου εβγαλαν ποτε, ουτε βενζινες πολλες εκαιγαν, λαδια δεν ακουμπησε ποτε κανενα.
Ηλεκτρολογικα προβληματα δεν ειχα ποτέ.
Πραγματικα το megane του πατερα μου που υπαρχει τωρα δεν θυμαμαι να εχει βγαλει την παραμικρη ζημια. Εκτος και αν εννοεις ζημια, τον κολλημενο θερμοστατη ψυγειου στις 250.000χλμ.

ααα αλλαξε και τον κωλο του καθισματος οδηγου. Εσπασε.
Η αληθεια ειναι πριν κανα 2μηνο αλλαξε συμπλεκτη!

Τα σερβις στην ωρα τους. Ολα γνησια τα αναλωσιμα. Ειδικευμενο ρενω συνεργειο απο την 1η μερα.

 

Παρε scenic λοιπον!

 

 

  • Like 2
Δημοσ.

O 1,6dci είναι στα 160.000 χλμ ήδη, kadjar του 2017, χωρίς προβλήματα με συνέπεια στα σέρβις. Ειδικά για τα πετρέλαια 1,6 και 1,5 που μοιράζονται και με τη Nissan δεν έχω ακούσει κακά λόγια γενικά. Φροντίζω βέβαια να βάζω Shell v power diesel από συγκεκριμένο πρατήριο, δεν πειραματίζομαι με πρατήρια.

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, doctorkostis είπε

O 1,6dci είναι στα 160.000 χλμ ήδη, kadjar του 2017, χωρίς προβλήματα με συνέπεια στα σέρβις. Ειδικά για τα πετρέλαια 1,6 και 1,5 που μοιράζονται και με τη Nissan δεν έχω ακούσει κακά λόγια γενικά. Φροντίζω βέβαια να βάζω Shell v power diesel από συγκεκριμένο πρατήριο, δεν πειραματίζομαι με πρατήρια.

Νομιζω πως η Shell εχει το χειροτερο πετρελαιο απο ολες τις εταιριες. Ειναι η μοναδικη νομιζω που εχει 10% βιοντιζελ. Στο απλο νομιζω.

tiguan πετρελαιο εχω 190αλογα και πραγματικα βλεπω διαφορα σε αποδοση αν βαλω shell. Το αμαξι σερνεται σε σχεση με ΕΚΟ ή BP.

Προσπαθω και βαζω ΕΚΟ AVIO σε εταιρικο πρατηριο.

 

  • Confused 1
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, doctorkostis είπε

O 1,6dci είναι στα 160.000 χλμ ήδη, kadjar του 2017, χωρίς προβλήματα με συνέπεια στα σέρβις. Ειδικά για τα πετρέλαια 1,6 και 1,5 που μοιράζονται και με τη Nissan δεν έχω ακούσει κακά λόγια γενικά. Φροντίζω βέβαια να βάζω Shell v power diesel από συγκεκριμένο πρατήριο, δεν πειραματίζομαι με πρατήρια.

και στην μερσεντες δεν τα δίνει αυτά τα μοτέρ;

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

και στην μερσεντες δεν τα δίνει αυτά τα μοτέρ;

Οι πετρελαιοκινητήρες της Ρενό θεωρούνται από τους κορυφαίους. Είναι εταιρία με μεγάλη εμπειρία σε αυτούς. Όπως ακριβώς λέει και ο φίλος από πάνω τους έδινε και στην Μερσεντές. Δεν πιστεύω μια εταιρία με το όνομα της Μερσεντές να ρισκαρε το όνομα της με τους συγκεκριμένους κινητήρες.

Όσο και αν δεν συμπαθώ τα Ρενό δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα με τα συγκεκριμένα μοτέρ.

Επεξ/σία από Liapisftw
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Liapisftw είπε

Οι πετρελαιοκινητήρες της Ρενό θεωρούνται από τους κορυφαίους. Είναι εταιρία με μεγάλη εμπειρία σε αυτούς. Όπως ακριβώς λέει και ο φίλος από πάνω τους έδινε και στην Μερσεντές. Δεν πιστεύω μια εταιρία με το όνομα της Μερσεντές να ρισκαρε το όνομα της με τους συγκεκριμένους κινητήρες.

Όσο και αν δεν συμπαθώ τα Ρενό δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα με τα συγκεκριμένα μοτέρ.

Δεν είναι αντιπαθητικά τα Ρενό αλλά η ελληνική αντιπροσωπεία 😕

Δημοσ.
23 ώρες πριν, bloodraven είπε

Καλησπέρα,

Το αυτοκίνητο που εχω τώρα εχει φτάσει τα 400.000 χλμ και αρχίζει να ζητά συνεργεία και εξοδα οπότε προσανατολίζομαι στην αντικατασταση του. Απο μια ερευνα αγοράς που εκανα, εντυπωσιαστικα με τους χωρους του Renault Scenic το οποίο (μιας και ειμαι λιγο γαιδούρι 1.97m και 130kg) είναι από τα λίγα αυτοκίνητα που βρήκα να χωράω άνετα εγω και η οικογένεια.

Μοντέλα του '18 και μετα που γλυκοκοιτάω τα βρίσκω στην εγχωρια αγορα μεταχειρισμένων με κινητήρες Diesel 1.6 dci kai βενζήνης 1.3 tce απο 100.000χλμ εως 150.000χλμ, ωστόσο συζητωντας το με γνωστούς μπορώ να πω πως με προβληματισαν σχετικά με την αξιοπιστία των κινητήρων της renault και οχι μόνο,

θα ηθελα να σας ρωτήσω εφόσον εχετε εμπειρία αν θεωριτε καποιον απο τους δυο κινητήρες πιο αξιόπιστο και οικονομικό ή εαν ειναι 'ζημιαριδες' και γενικα τι γνωμη εχετε για το συγκεκριμενο αυτοκίνητο, (μην παρω diesel με 140.000 χλμ και σε κανα χρόνο αρχίσει να ζητά μπεκ και αντλία).

Ευχαριστώ.

 

1) Ο 1.5 dci, ως (σχετικά) παλαιάς κοπής diesel κινητήρας, είναι περισσότερο αξιόπιστος και δυνητικά λιγότερο επικίνδυνος για αστοχίες σε σύγκριση με τον περισσότερο εξελιγμένο τεχνολογικά 1.6

2) Τα μπεκ και η αντλία μπορεί να σου κάτσουν, ασχέτως αξιοπιστιας κινητήρα. Δεν ξέρεις τι καύσιμο του έβαζε ο προηγούμενος. Οπότε δυστυχώς είναι μια πιθανότητα και η στραβή.

3) Τα περί αξιοπιστιας της μάρκας είναι εντελώς σχετικά. Ο καθένας από εμάς πιθανόν να έχει να διηγηθεί και μία ιστορία. Κι εγώ είχα δύο renault κατά το παρελθόν. Αλλά δεν έχει νόημα να σου πω την άποψή μου π.χ. για το ατμοσφαιρικό 1.6 βενζίνη megane ii coupe-cabriolet του 2004 όταν εσύ κοιτάς diesel scenic του 2018...

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκτός από έναν tce 1.4 που από ότι έχω διαβάσει οτι βγήκε αρκετά προβληματικός και καταργήθηκε σύντομα, δεν έχω  ακούσει κακά λόγια για τους κινητήρες της renault της τελευταίας δεκαπενταετίας.

Όχι οτι παλαιότερα είχαν θέματα, αλλά λόγω του οτι υπήρχαν κάποιες ασχτοχίες με τα ηλεκτρολογικά τους έπαιρνε η μπάλα...

Οι dci είναι από τους πλέον αξιόπιστους ντιζελοκινητήρες (ειδικά ο 1.5).

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, agnostos13 είπε

Εκτός από έναν tce 1.4 που από ότι έχω διαβάσει οτι βγήκε αρκετά προβληματικός και καταργήθηκε σύντομα, δεν έχω  ακούσει κακά λόγια για τους κινητήρες της renault της τελευταίας δεκαπενταετίας.

Όχι οτι παλαιότερα είχαν θέματα, αλλά λόγω του οτι υπήρχαν κάποιες ασχτοχίες με τα ηλεκτρολογικά τους έπαιρνε η μπάλα...

μιλας για εναν 1400αρι turbo? πραγματι! ειχε βγει ενας τετοιος που ηταν προβληματικος. Οι υπολοιποι, οχι 15ετιας, αλλα απο τον energy το 1988, δεν εχουν κανενα θέμα.

 

Δημοσ.
23 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Εκτός από έναν tce 1.4 που από ότι έχω διαβάσει οτι βγήκε αρκετά προβληματικός και καταργήθηκε σύντομα, δεν έχω  ακούσει κακά λόγια για τους κινητήρες της renault της τελευταίας δεκαπενταετίας.

Όχι οτι παλαιότερα είχαν θέματα, αλλά λόγω του οτι υπήρχαν κάποιες ασχτοχίες με τα ηλεκτρολογικά τους έπαιρνε η μπάλα...

Οι dci είναι από τους πλέον αξιόπιστους ντιζελοκινητήρες (ειδικά ο 1.5).

Μάλλον δεν έχεις διαβάσει για τα θέματα του 1.2 tce...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είχα ποτέ μου Renault. Ό,τι εμπειρία έχω είναι από νοικιάρικα & από κουβέντες γνωστών τις οποίες δεν εμπιστεύομαι. Επομένως, από μένα δεν θα διαβάσεις ότι τα Renault είναι "έτσι" ή "αλλιώς" επειδή είχε ο γείτονας του κουμπάρου του μπάρμπα μου &  ξέρω τι σου λέω. Αυτό όμως που μπορώ να σου πω στο 100% είναι ότι αυτή τη στιγμή-περίοδο, υπάρχει σοβαρή έλλειψη ανταλλακτικών. Ακόμα κι αν δεν υπήρχε αυτό το ζήτημα, οι κωδικοί των ανταλλακτικών & το μπάχαλο με τις αντιπροσωπείες της δεν περιγράφεται.

Επεξ/σία από Hk2004gr
  • Like 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, Hk2004gr είπε

Δεν είχα ποτέ μου Renault. Ό,τι εμπειρία έχω είναι από νοικιάρικα & από κουβέντες γνωστών τις οποίες δεν εμπιστεύομαι. Επομένως, από μένα δεν θα διαβάσεις ότι τα Renault είναι "έτσι" ή "αλλιώς" επειδή είχε ο γείτονας του κουμπάρου του μπάρμπα μου &  ξέρω τι σου λέω. Αυτό όμως που μπορώ να σου πω στο 100% είναι ότι αυτή τη στιγμή-περίοδο, υπάρχει σοβαρή έλλειψη ανταλλακτικών. Ακόμα κι αν δεν υπήρχε αυτό το ζήτημα, οι κωδικοί των ανταλλακτικών & το μπάχαλο με τις αντιπροσωπείες της δεν περιγράφεται.

Σε αυτο θα συμφωνησω. Δεν υπαρχουν ανταλλακτικα ουτε βασικα.

 

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...