Προς το περιεχόμενο

Toyota Corolla Cross


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 1 μήνα μετά...
  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 21/2/2023 στις 11:13 ΜΜ, zanskou είπε

 ευτυχής κάτοχος εδώ και έχοντας διανύσει ήδη 5.500 χλμ περίπου μπορώ να πω ότι είμαι υπέρ-ευχαριστημένος 

το CVT είναι μια χαρά (ειδικά σε σχέση με κάτι άλλα DCT & DSG που ανεβοκατεβάζουν σχέσεις όποτε θέλουν που διάβαζα σε άλλο θέμα), η δύναμη στο δρόμο βγαίνει και με το παραπάνω από το μοτέρ όταν χρειαστεί και κυρίως καίει λιγότερο από οτιδήποτε θα μπορούσα να φανταστώ (κινούμαι καθημερινά Πειραιά-Μαρούσι και πίσω είτε είτε μέσω Συγγρού είτε μέσω Κηφισού είτε Αττικής Οδού) σε διαφορετικές ώρες και η μικτή κατανάλωση είναι καρφωμένη στα 5.0λ/100χλμ χωρίς ιδιαίτερη προσοχή. 

ο φόρος πολυτελείας είναι ένα θέμα αλλά πραγματικά με 1800αρι μοτέρ δεν νομίζω ότι ταιριάζει το συγκεκριμένο αμάξωμα. μένει να το δούμε βέβαια 

Καλησπέρα σκέφτομαι να αγοράσω το1800 θα ήθελα να σε ρωτήσω τα κουμπάκια στο τιμόνι είναι φωτιζόμενα το βράδυ όταν ανάβουν τα φώτα ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, marinos44 είπε

Καλησπέρα σκέφτομαι να αγοράσω το1800 θα ήθελα να σε ρωτήσω τα κουμπάκια στο τιμόνι είναι φωτιζόμενα το βράδυ όταν ανάβουν τα φώτα ..

ναι εννοείται. οι διακόπτες των παραθύρων δεν είναι φωτιζόμενο (πλην του διακόπτη για το παράθυρο του οδηγού) αλλά υπάρχουν στο ali και αλλάζουν πανεύκολα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, zanskou είπε

ναι εννοείται. οι διακόπτες των παραθύρων δεν είναι φωτιζόμενο (πλην του διακόπτη για το παράθυρο του οδηγού) αλλά υπάρχουν στο ali και αλλάζουν πανεύκολα

Σε ευχαριστώ πολύ!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
12 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Το έχει πάρει κανένας να μάς μεταφέρει εμπειρίες από καταναλώσεις σε αστικό περιβάλλον και σε αυτοκινητόδρομο;

εγώ (το δίλιτρο). είναι τρομερό :D

δες εδώ ένα ποστ μου του προηγούμενου μήνα για να καταλάβεις :)
 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, zanskou είπε

εγώ (το δίλιτρο). είναι τρομερό :D

δες εδώ ένα ποστ μου του προηγούμενου μήνα για να καταλάβεις :)
 

 

Εξαιρετική κατανάλωση για τέτοιο αμάξωμα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θέλετε το Cross, κάντε την "υπερβολή" και πάτε για το 2λιτρο. Το 1.8 θα ζορίζεται σε αυτο το αμάξωμα συν πως η ανάρτηση ειναι πολλαπλών στο δίλιτρο. Οκ εχει φόρο πολυτελείας αλλά την αξίζει τη διαφορά...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, ProponitisTouKanape said:

Αν θέλετε το Cross, κάντε την "υπερβολή" και πάτε για το 2λιτρο. Το 1.8 θα ζορίζεται σε αυτο το αμάξωμα συν πως η ανάρτηση ειναι πολλαπλών στο δίλιτρο. Οκ εχει φόρο πολυτελείας αλλά την αξίζει τη διαφορά...

Και κάνεις την υπέρβαση και δίνεις 3-4κ παραπάνω και πας στο 2λιτρο. Άντε και ο φόρος πολυτελείας δεν είναι τπτ το ιδιαίτερο μιάς και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Εμπιστεύεσαι το κράτος? Οι ιδιοκτήτες των 2λιτρων είναι πάντα αυτοί που την πληρώνουν.

Και ρωτάω εγώ: είναι τόσο μεγάλη η διαφορά του 2λιτρου με το 1.8 στην απόδοση που το κάνει απογοητευτικό?? Εδώ βλέπεις 1.2 και 1.5 σε παρόμοια αμαξώματα, το 1,8 θα ζορίζεται? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, vidias.m είπε

Και κάνεις την υπέρβαση και δίνεις 3-4κ παραπάνω και πας στο 2λιτρο. Άντε και ο φόρος πολυτελείας δεν είναι τπτ το ιδιαίτερο μιάς και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Εμπιστεύεσαι το κράτος? Οι ιδιοκτήτες των 2λιτρων είναι πάντα αυτοί που την πληρώνουν.

Και ρωτάω εγώ: είναι τόσο μεγάλη η διαφορά του 2λιτρου με το 1.8 στην απόδοση που το κάνει απογοητευτικό?? Εδώ βλέπεις 1.2 και 1.5 σε παρόμοια αμαξώματα, το 1,8 θα ζορίζεται? 

Τελείως λάθος λογική, δε μπορεις να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια. Παλιά που όλα τα αυτοκίνητα είχαν ατμοσφαιρικούς κινητήρες, οκ. Τώρα όχι, συγκρίνεται το 1.0/155 της Ford με το 1.8/125, το παλιο υβριδικό σύνολο της Τογιότα; Επειδη το ένα ειναι 1.0 και το άλλο 1.8;

Το μοτερ το 1.8 για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ειναι πολύ οριακό (συν η ανάρτηση), είναι οκ για την Corolla που προορίζεται για άλλη χρήση. Κι ειναι ενα αυτοκίνητο που προορίζεται για ταξίδια φορτωμένο οπότε η έξτρα ισχύς και η βελτιωμένη άνεση στο δρόμο είναι πολύ σημαντικα πλεονεκτήματα της ακριβότερης έκδοσης. Και δεν ειναι ενα αυτοκίνητο που ειναι φθηνό, οπότε να κάνεις την παραχώρηση ίσως και σε δύναμη ή σε ανάρτηση, ειναι ενα ήδη ακριβό αυτοκίνητο που ξεκιναει απο τα 30Κ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 minutes ago, ProponitisTouKanape said:

Τελείως λάθος λογική, δε μπορεις να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια. Παλιά που όλα τα αυτοκίνητα είχαν ατμοσφαιρικούς κινητήρες, οκ. Τώρα όχι, συγκρίνεται το 1.0/155 της Ford με το 1.8/125, το παλιο υβριδικό σύνολο της Τογιότα; Επειδη το ένα ειναι 1.0 και το άλλο 1.8;

Δεν έχω εικόνα για κανένα απο τα 2 που ανέφερες γι'αυτό και ρωτάω.

 

49 minutes ago, ProponitisTouKanape said:

Το μοτερ το 1.8 για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ειναι πολύ οριακό (συν η ανάρτηση), είναι οκ για την Corolla που προορίζεται για άλλη χρήση. Κι ειναι ενα αυτοκίνητο που προορίζεται για ταξίδια φορτωμένο οπότε η έξτρα ισχύς και η βελτιωμένη άνεση στο δρόμο είναι πολύ σημαντικα πλεονεκτήματα της ακριβότερης έκδοσης. Και δεν ειναι ενα αυτοκίνητο που ειναι φθηνό, οπότε να κάνεις την παραχώρηση ίσως και σε δύναμη ή σε ανάρτηση, ειναι ενα ήδη ακριβό αυτοκίνητο που ξεκιναει απο τα 30Κ...

Εδώ έχεις απόλυτο δίκιο, προφανώς και δεν είναι φτηνό προφανώς και προέχει η άνεση και η δύναμη σε αυτά τα λεφτά.

 

Αλλά εδω το yaris cross η style έκδοση παιζει στα 25κ, με 5κ ακόμη πας σε corolla cross όπου είναι αρκετά πιο πάνω σε όλα!

Για την style του corolla cross 1.8 θελεις 32κ για την style του 2.0 θέλεις κατι παραπάνω απο 34κ. και κάπως έτσι απο τα 25 φτάνεισ στα 35 κ δεν το έχεις πάρει χαμπαρι.. 🤣🤣

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, vidias.m είπε

 

 και κάπως έτσι απο τα 25 φτάνεισ στα 35 κ δεν το έχεις πάρει χαμπαρι.. 🤣🤣

Και στη πορεία παίρνεις χαμπαρι ότι δεν έχεις ουτε γκάζια. Και όποιος πει το αντίθετο λέει ψέματα προερχόμενος απο bmw 325i ατμόσφαιρα 218ps όταν μπαίνω στο chr 2.0l 184ps καταλαβαίνω αρκετή διαφορά σε έλλειψη δύναμης στο chr.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, andreas-d είπε

Και στη πορεία παίρνεις χαμπαρι ότι δεν έχεις ουτε γκάζια. Και όποιος πει το αντίθετο λέει ψέματα προερχόμενος απο bmw 325i ατμόσφαιρα 218ps όταν μπαίνω στο chr 2.0l 184ps καταλαβαίνω αρκετή διαφορά σε έλλειψη δύναμης στο chr.

Έχει καμία σχέση το ένα αυτοκίνητο με το άλλο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, zanskou είπε

Έχει καμία σχέση το ένα αυτοκίνητο με το άλλο; 

Όχι βέβαια, το ένα σου παρέχει τα πάντα  το άλλο μόνο οικονομία διαλέγεις και παίρνεις, ευχαριστώ το θεό που έχωκαι τα δυο.Που θέλω να καταλήξω? Ότι με το hybrid πάντα θα σου λείπει αυτό το κάτι που λέγεται αδρεναλίνη, και πίστεψέ με κάποιες φορές τη έχουμε ανάγκη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...