leas Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Θα ήθελα να μοιραστώ λίγο μαζί σας την εμπειρία μου από τη Nova σαν συνδρομητής Wind. Εχω συνεργασία με τη wind για αρκετά χρόνια. Είχα καταφέρει να φτιάξω και εταιρικό συμβόλαιο για 2 κινητά και το σταθερό μου χωρίς να έχω εταιρικό ΑΦΜ (ένας αντιπρόσωπος το έκανε αυτό και μακάρι να ήξερα πώς). Τον Μάρτιο λήγει το διετές συμβόλαιο κινητής που είχε ανανεώσει η Wind. Τότε η ανανέωση ήρθε κάπου δύο μήνες νωρίτερα και με πολύ καλή προσφορά. Από τότε που έγινε Nova δεν μου έχει ερθει ακόμη ειδοποίηση για ανανέωση. Προσπαθώ να καλέσω το 1277 για να μάθω τι συμβαίνει και το αφήνω για κανένα 10λεπτο και δεν απαντάει κανείς. Με τη Wind δεν χρειαζόταν να περιμένω ούτε 3 λεπτά. Το τμήμα προσφορών είναι 9-6. Οταν κάλεσα μετά τις 6 τότε απάντησε κάποιος για να με συνδέσει στο τμήμα εταιρικών πελατών (ενώ είχα καλέσει στο 1277 που ΕΙΝΑΙ το τμήμα εταιρικών πελατών) και εκεί με γείωσαν ότι πρέπει να καλέσω 9-6 για να πάρω προσφορά. Προσπάθησα κι αλλη φορά λιγο μετά τις 5 και δεν το απάντησε ποτέ κανείς. Αρχισα να μιλάω στο chat μέσω του λογαριασμού μου. Εφτασε να μου γράψει ότι κάποιος εκπρόσωπος θα σας καλέσει. Δεν με κάλεσε ποτέ. Πέρασα από κατάστημα να μάθω τι ακριβώς συμβαίνει και μου είπε ότι δεν έχει βγει ακόμη ανανέωση του συμβολαίου σας λόγω της συγχώνευσης. Ρώτησα αν μπορώ να πάρω προσφορά από το κατάστημα και με παρέπεμψε στα κεντρικά, δηλαδή στο 1277. Της εξήγησα ότι δεν απαντούν όσες φορές κι αν έχω προσπαθήσει είτε στα τηλέφωνα, είτε στα chat, είτε με email. Της φάνηκε παράξενο μου είπε. Της είπα κι εγώ ότι τέτοιου είδους προβλήματα με την εξυπηρέτηση δεν είχα αντιμετωπίσει ποτέ με τη Wind κι ότι η Nova έχει πολύ χάλια εξυπηρέτηση. Δεν είχε τίποτα να μου πει. Κι ας υποθεσουμε ότι θέλει κάποιος να πάει στη Nova από άλλο πάροχο. Ψαξε ψάξε δεν θα το βρεις στο site. Πρέπει να το ψάξεις μέσω google για να βρεις τη σελίδα που θα συμπληρώσεις το τηλέφωνό σου να σε καλέσουν. Το έκανα κι αυτό από χθες και μέχρι την επόμενη μέρα κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να καλέσει! Σα να μη θέλουν νέους συνδρομητές δηλαδή! Και τέλος, ούτε στο site τους, ούτε πουθενά δεν υπάρχει καμία επίσημη ή ανεπίσημη ενημέρωση για τυχόν προβλήματα και καθυστερήσεις που έχουν προκύψει λόγω της συγχώνευσης. Πραγματικά αυτή η άθλια κατάσταση που έχουν μπλέξει τα μπούτια τους που λένε, με έχει αγχώσει πάρα πολύ. Εστειλα να με καλέσουν και από vodafone και από cosmote και με κάλεσαν την επομενη μέρα και μου έδωσαν μια πρώτη προσφορα. Πιο ακριβή από το πρόγραμμα που έχω με τη Nova αλλά αν δεν γίνεται διαφορετικά θα υποχρεωθώ να πάω εκεί. Αυτό που δεν μπορώ, ή τουλάχιστον δεν ξέρω αν μπορώ, είναι να μεταφέρω και το σταθερό μου τηλεφωνο, που όμως μπήκε πριν δύο μήνες στο πρόγραμμα SFBB με την επιδότηση με οπτική ίνα στο σπίτι (FFTH). Αν λόγω της αδυναμίας εξυπηρέτησης δεν μπορώ να βγάλω άκρη θα μπορούσα να αλλάξω και αυτό χωρίς πρόστιμο; Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου 2023 από leas
johnydre Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, leas είπε Θα ήθελα να μοιραστώ λίγο μαζί σας την εμπειρία μου από τη Nova σαν συνδρομητής Wind. Εχω συνεργασία με τη wind για αρκετά χρόνια. Είχα καταφέρει να φτιάξω και εταιρικό συμβόλαιο για 2 κινητά και το σταθερό μου χωρίς να έχω εταιρικό ΑΦΜ (ένας αντιπρόσωπος το έκανε αυτό και μακάρι να ήξερα πώς). Τον Μάρτιο λήγει το διετές συμβόλαιο κινητής που είχε ανανεώσει η Wind. Τότε η ανανέωση ήρθε κάπου δύο μήνες νωρίτερα και με πολύ καλή προσφορά. Από τότε που έγινε Nova δεν μου έχει ερθει ακόμη ειδοποίηση για ανανέωση. Προσπαθώ να καλέσω το 1277 για να μάθω τι συμβαίνει και το αφήνω για κανένα 10λεπτο και δεν απαντάει κανείς. Με τη Wind δεν χρειαζόταν να περιμένω ούτε 3 λεπτά. Το τμήμα προσφορών είναι 9-6. Οταν κάλεσα μετά τις 6 τότε απάντησε κάποιος για να με συνδέσει στο τμήμα εταιρικών πελατών (ενώ είχα καλέσει στο 1277 που ΕΙΝΑΙ το τμήμα εταιρικών πελατών) και εκεί με γείωσαν ότι πρέπει να καλέσω 9-6 για να πάρω προσφορά. Προσπάθησα κι αλλη φορά λιγο μετά τις 5 και δεν το απάντησε ποτέ κανείς. Αρχισα να μιλάω στο chat μέσω του λογαριασμού μου. Εφτασε να μου γράψει ότι κάποιος εκπρόσωπος θα σας καλέσει. Δεν με κάλεσε ποτέ. Πέρασα από κατάστημα να μάθω τι ακριβώς συμβαίνει και μου είπε ότι δεν έχει βγει ακόμη ανανέωση του συμβολαίου σας λόγω της συγχώνευσης. Ρώτησα αν μπορώ να πάρω προσφορά από το κατάστημα και με παρέπεμψε στα κεντρικά, δηλαδή στο 1277. Της εξήγησα ότι δεν απαντούν όσες φορές κι αν έχω προσπαθήσει είτε στα τηλέφωνα, είτε στα chat, είτε με email. Της φάνηκε παράξενο μου είπε. Της είπα κι εγώ ότι τέτοιου είδους προβλήματα με την εξυπηρέτηση δεν είχα αντιμετωπίσει ποτέ με τη Wind κι ότι η Nova έχει πολύ χάλια εξυπηρέτηση. Δεν είχε τίποτα να μου πει. Κι ας υποθεσουμε ότι θέλει κάποιος να πάει στη Nova από άλλο πάροχο. Ψαξε ψάξε δεν θα το βρεις στο site. Πρέπει να το ψάξεις μέσω google για να βρεις τη σελίδα που θα συμπληρώσεις το τηλέφωνό σου να σε καλέσουν. Το έκανα κι αυτό από χθες και μέχρι την επόμενη μέρα κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να καλέσει! Σα να μη θέλουν νέους συνδρομητές δηλαδή! Και τέλος, ούτε στο site τους, ούτε πουθενά δεν υπάρχει καμία επίσημη ή ανεπίσημη ενημέρωση για τυχόν προβλήματα και καθυστερήσεις που έχουν προκύψει λόγω της συγχώνευσης. Πραγματικά αυτή η άθλια κατάσταση που έχουν μπλέξει τα μπούτια τους που λένε, με έχει αγχώσει πάρα πολύ. Εστειλα να με καλέσουν και από vodafone και από cosmote και με κάλεσαν την επομενη μέρα και μου έδωσαν μια πρώτη προσφορα. Πιο ακριβή από το πρόγραμμα που έχω με τη Nova αλλά αν δεν γίνεται διαφορετικά θα υποχρεωθώ να πάω εκεί. Αυτό που δεν μπορώ, ή τουλάχιστον δεν ξέρω αν μπορώ, είναι να μεταφέρω και το σταθερό μου τηλεφωνο, που όμως μπήκε πριν δύο μήνες στο πρόγραμμα SFBB με την επιδότηση με οπτική ίνα στο σπίτι (FFTH). Αν λόγω της αδυναμίας εξυπηρέτησης δεν μπορώ να βγάλω άκρη θα μπορούσα να αλλάξω και αυτό χωρίς πρόστιμο; Το 1277 ειναι off. Δες το 13700 εγω αυτο εχω και ειναι οκ και χωρις χρεωση. Και το 13830 και το 13800 με χρεωση. Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου 2023 από johnydre
leas Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Στο site της Nova το τηλέφωνο επικοινωνίας για εταιρικούς πελάτες είναι το 1277, το 13700 είναι για τεχνικά θέματα
johnydre Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 49 λεπτά πριν, leas είπε Στο site της Nova το τηλέφωνο επικοινωνίας για εταιρικούς πελάτες είναι το 1277, το 13700 είναι για τεχνικά θέματα Ηταν
leas Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Μαλιστα. Ό,τι ναναι δηλαδή. Εν πάσει περιπτώσει. Οντως εκεί απαντάνε κι από εκεί σε συνδέουν στο 1277
tasanton Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Να σας πω και κάτι καλύτερο: Εδώ και 2 εβδομάδες, δεν έχουν (λέει) κάρτες SIM για να σου δώσουν π.χ. nano αντί για κανονική σε υπάρχουσα σύνδεση. Έχω νέο κινητό και δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω. Έχουν λέει έλλειψη.
Λύση johnydre Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Λύση Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, tasanton είπε Να σας πω και κάτι καλύτερο: Εδώ και 2 εβδομάδες, δεν έχουν (λέει) κάρτες SIM για να σου δώσουν π.χ. nano αντί για κανονική σε υπάρχουσα σύνδεση. Έχω νέο κινητό και δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω. Έχουν λέει έλλειψη. 1 μηνα αυτο μου ελεγαν και εμενα και στο τελος βαρεθηκα και εκανα αιτηση για watchup στον οτε και την ιδια μερα μετα απο ενα μηνα που λεγαν δεν εχουν sim με πηραν απο τα κεντρικα και μου ειπαν οκ για f2g. Μετα απο 2 μερες ειχα f2g.... να ειδαν οτι εκανα αλλου αιτηση? η ηταν τυχαιο? δεν ξερω... παντως ολα ειναι μια χαρα τωρα με εξαιρεση ενα θεμα με το 4g που φανταζομαι θα διορθωσουν. Εχει και καλο σημα και ωραια δωρα ειμαι ευχαριστημενος απο το f2g και την nova γενικα. Γιαυτο αλλωστε εφυγα και απο την vodafone μετα απο 15 χρονια εκει. Ισος δεν εχουν οντος sim καρτες γιατι ειναι κατι νεες μαυρες f2g. Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου 2023 από johnydre
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα