Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η μεικτή καλύπτει ίδιες ζημιές (δηλαδή με ευθύνη δική σου), ή την περίπτωση που κάποιος σε χτυπήσει και δε μπορείς να τον βρεις. Όμως τα περισσότερα τέτοιου τύπου περιστατικά είναι "οριακά" ανάμεσα στο "αξίζει - δεν αξίζει", διότι αυτού του τύπου τ' ατυχήματα έχουν κόστος επισκευής αρκετά κοντά στο επιπλέον ασφάλιστρο για 1 έτος μεικτής (πάνω από την απαλλαγή, φυσικά). 

Με άλλα λόγια, έστω ότι έχεις μία τυπική απαλλαγή 500€, και παθαίνεις 1.000€ ζημιά, από αυτές που ΔΕΝ καλύπτει η συνηθισμένη ασφάλεια (βρήκες το αμάξι χτυπημένο χωρίς να ξέρεις ποιος το 'κανε). Έχεις δώσει 300€ στο ασφάλιστρο. Οπότε "κερδίζεις" στην επισκευή 200€.

Αυτό στην περίπτωση που η ζημιά είναι στα ≥ 1.000€. Αν η ζημιά είναι από τις πιο "συνηθισμένες" που μπορεί να γίνουν με σταθμευμένο αμάξι - τύπου γρατσουνιά, βαθούλωμα φτερού, κ.λπ, η μεικτή απλά σε βάζει μέσα, διότι συνήθως το κόστος επισκευής δε ξεπερνάει την απαλλαγή.

Πόσο συχνά θεωρείς ότι θα έχεις ακριβούτσικες ζημιές, και μάλιστα υπό συνθήκες που δε θα σε καλύπτει η κανονική ασφάλεια, ώστε ν' αξίζει να διαθέσεις τα επιπλέον για το ασφάλιστρο;

Η μεικτή είναι peace of mind, εάν μπορείς (οικονομικά) να την "αντέξεις". Σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις αποδεικνύεται "καλή επένδυση", με κύριο παράγοντα γι' αυτές, την τύχη (ή μάλλον, την ατυχία :P). Εάν λοιπόν είσαι αρκετά άνετα στα οικονομικά σου ώστε να πεις ότι δίνεις αυτό το έξτρα ποσό, ώστε να μη φοβάσαι αν 1 στις 1.000 γίνει κάτι σοβαρό που δε το καλύπτει η απλή ασφάλεια, go for it. Αν θες να την κάνεις για να "γλιτώσεις λεφτά" από "φιλάκια" σε παρκάρισμα, κατά 95% δε θα γλιτώσεις τίποτα.

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, SabotazNic είπε

Αρα δεν ειναι παντα αν εισαι καλος οδηγος

Δεν υπαρχουν κακοι οδηγοι,ολοι ειναι απο πολυ καλοι εως τελειοι 

Και σε περιπτωση ατυχηματος φταιει παντα ο αλλος ακομα και αν εχεις περασει με κοκκινο 10 δευτερολεπτων και εχεις μπει αναποδα σε μονοδρομο

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Οι ερωτήσεις μου δεν ήταν για να μάθω εγώ αλλά για να σου δώσω τροφή για σκέψη, για να τα βάλεις κάτω μόνος σου και να δεις αν αξίζει ή όχι να πληρώνεις μικτή.

Πάντως έχε υπόψιν πως σε περίπτωση ολικής κτλ κτλ δεν θα αποζημιωθείς με βάση το τιμολόγιο αγοράς, θα αποζημιωθείς βάση τρέχουσας εμπορικής αξίας.

Σευχαριστω πολύ για τις επισημάνσεις σου. Είναι όρος στο συμβόλαιο, για 3 χρόνια εφόσον κάνω κάθε χρόνο την μεικτή, σε περίπτωση κλοπής κλπ, ασύμφορο, ολική κλπ κλπ, η αποζημίωση θα είναι με βάση το τιμολόγιο αγοράς. Είναι ένα πακέτο ανάμεσα σε peugeot και allianz, σε καινούργιο. Βέβαια έτσι όπως είναι οι τιμές τώρα, αν γίνει κάτι, λιγότερα θα πάρω  αποτι κάνει καινούργιο τώρα. 

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, djpolyvios είπε

Σευχαριστω πολύ για τις επισημάνσεις σου. Είναι όρος στο συμβόλαιο, για 3 χρόνια εφόσον κάνω κάθε χρόνο την μεικτή, σε περίπτωση κλοπής κλπ, ασύμφορο, ολική κλπ κλπ, η αποζημίωση θα είναι με βάση το τιμολόγιο αγοράς. Είναι ένα πακέτο ανάμεσα σε peugeot και allianz, σε καινούργιο. Βέβαια έτσι όπως είναι οι τιμές τώρα, αν γίνει κάτι, λιγότερα θα πάρω  αποτι κάνει καινούργιο τώρα. 

Δεν μου φαίνεται λογικό αλλά δεν έχει και πολύ σημασία αυτό, έτσι όπως είναι η αγορά τώρα η τρέχουσα εμπορική αξία ενός μεταχειρισμένου 2 ετών δεν είναι μακριά από όσο λέει το τιμολόγιο αγοράς.

  • Like 1
Δημοσ.

Κάτι παρόμοιο μου είχε δώσει κι η Allianz (αν θυμάμαι καλά) όταν αγόρασα το αμάξι. Θα με αποζημίωναν στην τιμή του τιμολογίου αγοράς, με max τα 2 χρόνια, εφόσον απλά έκανα την ασφάλεια σε αυτούς (χωρίς υποχρέωση μεικτής). Ήταν καλό deal και το κράτησα, μέχρι φυσικά τα 2 χρόνια, διότι μετά ούτε την ίδια αξία μου έδιναν (ούτε καν αξιόλογη), αλλά ούτε και γενικότερα καλή τιμή στο συμβόλαιο.

Υπολόγισέ τα και δες τι σε συμφέρει. Μη ξεχάσεις όμως ότι στην περίπτωση που κάνεις μεικτή για 3 χρόνια γι' αυτό το λόγο, υπάρχει πάντα από πίσω η "ιδέα" ότι στην ουσία έχεις απλά προ-πληρώσει την εγγύηση αξίας (τα παραπάνω λεφτά που θα πάρεις), μηηην τυχόν και βγει ολική το αμάξι. Με τις τρέχουσες τιμές των μεταχειρσμένων ενδεχομένως να μπεις και μέσα ακόμα και αν όντως γίνει η στραβή και βγει ολική.

:D

13 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Δεν μου φαίνεται λογικό αλλά δεν έχει και πολύ σημασία αυτό, έτσι όπως είναι η αγορά τώρα η τρέχουσα εμπορική αξία ενός μεταχειρισμένου 2 ετών δεν είναι μακριά από όσο λέει το τιμολόγιο αγοράς.

Το θέμα είναι πόσο θα "αποφασίσει" να δώσει η ασφάλεια στην πράξη. Πάντα θα δώσουν μέχρι το max που γράφει το συμβόλαιο, αλλά δε ξέρεις "πόσο". Φυσικά, αν θεωρείς ότι δεν έμεινες ικανοποιημένος με βάση την τρέχουσα εμπορική αξία του οχήματός σου, μπορείς να διεκδικήσεις δικαστικά παραπάνω χρήματα... αλλά guess what, πάλι μέχρι το max που έχεις υπογράψει! 

Οπότε αν π.χ. το αμάξι έχει τιμολόγιο 25Κ και έχεις υπογράψει συμβόλαιο για (έως) 22Κ, δεν υπάρχει κανένας τρόπος να πάρεις πάνω από αυτό. Λιγότερα εύκολα, περισσότερα με τίποτα. Οπότε αν αναγνωρίζουν την αξία του τιμολογίου για 3 χρόνια μετά, είναι κάτι που πρέπει να πιάσεις... "μολύβι και χαρτί", που λέμε.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Haldol είπε

Το θέμα είναι πόσο θα "αποφασίσει" να δώσει η ασφάλεια στην πράξη. Πάντα θα δώσουν μέχρι το max που γράφει το συμβόλαιο, αλλά δε ξέρεις "πόσο". Φυσικά, αν θεωρείς ότι δεν έμεινες ικανοποιημένος με βάση την τρέχουσα εμπορική αξία του οχήματός σου, μπορείς να διεκδικήσεις δικαστικά παραπάνω χρήματα... αλλά guess what, πάλι μέχρι το max που έχεις υπογράψει! 

Οπότε αν π.χ. το αμάξι έχει τιμολόγιο 25Κ και έχεις υπογράψει συμβόλαιο για (έως) 22Κ, δεν υπάρχει κανένας τρόπος να πάρεις πάνω από αυτό. Λιγότερα εύκολα, περισσότερα με τίποτα. Οπότε αν αναγνωρίζουν την αξία του τιμολογίου για 3 χρόνια μετά, είναι κάτι που πρέπει να πιάσεις... "μολύβι και χαρτί", που λέμε.

Βασικά ξέρω πόσο, οι ασφαλιστικές στην πράξη δίνουν κάτι λιγότερο από την τρέχουσα εμπορική αξία (όχι πολύ παρακάτω για να μην σε συμφέρει να το κυνηγήσεις δικαστικά), και εννοείται όχι παραπάνω από το ασφαλισμένο κεφάλαιο.

Στην ουσία το ίδιο πράγμα λέμε.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Βασικά ξέρω πόσο, οι ασφαλιστικές στην πράξη δίνουν κάτι λιγότερο από την τρέχουσα εμπορική αξία (όχι πολύ παρακάτω για να μην σε συμφέρει να το κυνηγήσεις δικαστικά), και εννοείται όχι παραπάνω από το ασφαλισμένο κεφάλαιο.

Στην ουσία το ίδιο πράγμα λέμε.

Ε ναι. Βέβαια εγώ έχω ένα ερώτημα. Αν έχεις μία (σκέτη) νομική προστασία σε μία άλλη εταιρεία, μία χαρά δε τους κυνηγάς χωρίς να πληρώσεις τίποτε περισσότερο; Αν και το πιο λογικό είναι ότι κι αυτό είναι "στην τιμή". Ότι δηλαδή η τιμή της ασφάλειας έχει ήδη υπολογισμένη μέσα τη "χασούρα" απ' το 5% που θα τους κυνηγήσουν δικαστικά.

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, Haldol είπε

Ε ναι. Βέβαια εγώ έχω ένα ερώτημα. Αν έχεις μία (σκέτη) νομική προστασία σε μία άλλη εταιρεία, μία χαρά δε τους κυνηγάς χωρίς να πληρώσεις τίποτε περισσότερο; Αν και το πιο λογικό είναι ότι κι αυτό είναι "στην τιμή". Ότι δηλαδή η τιμή της ασφάλειας έχει ήδη υπολογισμένη μέσα τη "χασούρα" απ' το 5% που θα τους κυνηγήσουν δικαστικά.

Αν και δεν πολυκατάλαβα τι ακριβώς είναι αυτό που ρωτάς, μπορώ να σου πω στα σίγουρα ότι οι καλύψεις της νομικής προστασίας είναι περιορισμένες. Για να μπορέσει να σου πει κάποιος τι ακριβώς καλύπτει ή δεν καλύπτει η (σκέτη) νομική προστασία που θα κάνεις σε άλλη εταιρεία, θα πρέπει πρώτα να διαβάσει τους όρους του ασφαλιστηρίου σου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...