Προς το περιεχόμενο

Το πρώτο, αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Ferrari αναμένεται να παρουσιαστεί το 2025


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η ηλεκτρική φεραρι σε σχέση με άλλα ηλεκτρικά ακριβά θα έχει διάφορες :

Το ονομα. Εχει χτίσει το μάρκετινγκ που σχετίζεται με αυτό το ονομα χρόνια. Ενας υποψήφιος πελάτης (πλούσιοι) θα το προτιμησει σε σχέση με κάποιο πχ που γράφει τεσλα. 

Θα δώσει σημασία στη λεπτομέρεια. Ο κινητήρας θα είναι ταχύτερος πχ σε σχέση με τεσλα. Επίσης παίζουν και άλλα πράγματα ρολο, κρατήματα σε πολυ υψηλές ταχύτητες, φρένα κλπ, στα οποία έχει τεράστια τεχνογνωσία, και τα τεσλα ουτε καν πλησιάζουν καθώς φτιάχτηκαν για νορμάλ αυτοκίνητο που απλα εχει και καλες επιτάχυνσεις. Επίσης δε νομίζω τα τεσλα να πιάνουν 300χλ

Στην τιμη που βγαίνει, θα έχει τεράστια πολυτέλεια και τα πάντα θα είναι εξαιρετικης ποιότητας. Πως συγκρίνεται αυτό με ενα τεσλα? 

Επισης θα εχει τον ηχο της φεραρι έστω και αν αυτός προέρχεται απο ηχεία. Το κανει ηδη η bmw σε μοντέλο της και δεν παίρνεις χαμπάρι αν δεν ξέρεις οτι βγαίνει από ηχεία. Στην πραγματικότητα οι παλαιές φεραρι βενζίνης θα ξεφτίλιστουν. Οσο και αν αυτό μας φαίνεται δύσκολο αυτή τη στιγμή λόγω των ταινιών που έχουμε δει και τα στερεότυπα που έχουμε ηδη δημιουργησει. Απο εδω και στο εξής θα βλέπεις ταινίες με σουπερ καρ φεραρι ηλεκτρικά και θα δημιουργήθουν καινούργια στερεότυπα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία θα βγει Ferrari 2,5 τόνους και θα λένε τι καλά που πάει. Άσε που θα έχει αυτονομία 100km. 

Οι "δημοσιογράφοι" που μας τα πρήζουν δεκαετίες τώρα ότι όσο πιο ελαφρύ είναι ένα σπορ αυτοκίνητο τόσο καλύτερα συμπεριφέρεται τώρα θα διαβάζουμε πως δεν τρέχει τίποτε και πόσο ξετρελαμένοι είναι με τη 2,5 τόνων ηλεκτρική Ferrari! Και από εκεί που λέγαν πως τους σηκώνονταν η τρίχα όταν περνούσαν από τούνελ και γκάζοναν την Ferrari ακούγοντας το ουρλιαχτό τώρα θα την καταβρίσκουν με την ησυχία και τον τεχνητό ήχο διαστημόπλοιου που θα βγαίνει από τα ηχεία. Βρε ουστ! 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, hammerd είπε

ηλεκτρικά παντού, ενώ στο παρασκήνιο δουλεύουν με την πραγματική επανάσταση που είναι το υδρογόνο...

 

Το υδρογόνο είναι η λύση ΜΌΝΟ για μεγάλα οχήματα που κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα, δηλαδή φορτηγά. Για όλα τα άλλα ποτέ και κανένας δεν θεώρησε ότι είναι το μέλλον, έως τώρα. Πάντα η μπαταρίες θεωρούταν το μέλλον στα αυτοκίνητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, SaFiS είπε

Ναι, βαρετο και ας εχεις αμεση ροπη κ επιταχυνση. Και εχω οδηγησει Model 3 και ID.3. Μιλαμε για Ferrari, οχι κουβαδακια. Δεν ειναι το ιδιο να ακους ηλεκτρικο μοτερ vs V6, V8, V12…

Φερράρι έχεις οδηγήσει? Πως έχεις άποψη για κάτι που δεν έχεις ζήσει?

Ενα κουβαδάκι των 60.000 βέβαια εχει ιδιες κ καλύτερες επιδόσεις απο μια Ferrari των 360.000.

O Nico Rosberg που δουλειά του ηταν να οδηγάει μονοθέσια f1 μονο βαρετό δεν το βρήκε το Rimac Nevera. Για αυτο κ αγόρασε ενα. Aλλά φαντάζομαι εσύ (και εγώ) απο το πληκτρολόγιο ξέρουμε καλύτερα...

Προφανώς κάτι κερδίζεις (επιδόσεις) και κάτι χάνεις (ήχο) αλλα δεν μπορώ να ακούω κοτσάνες τύπου ειναι βαρετό... Και εγώ μια ζωή v6 είχα αλλα άνετα θα αντάλλαζα τον ηχο με τις επιδόσεις κ την αμεσότητα ενός ηλεκτρικού.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Armoral είπε

καταστρεπτικά για το περιβάλλον

Πού να δεις πόσο καταστρεπτικά για το περιβάλλον είναι αυτά με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

https://www.iea.org/data-and-statistics/charts/comparative-life-cycle-greenhouse-gas-emissions-of-a-mid-size-bev-and-ice-vehicle

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2352484721001372

https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1748-9326/ac5142

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, MikeKata είπε

Πού να δεις πόσο καταστρεπτικά για το περιβάλλον είναι αυτά με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

https://www.iea.org/data-and-statistics/charts/comparative-life-cycle-greenhouse-gas-emissions-of-a-mid-size-bev-and-ice-vehicle

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2352484721001372

https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1748-9326/ac5142

Χειρότερα δε γίνεται. Η φούσκα της πράσινης ανάπτυξης είναι η καταστροφή.

Αλλιώς πάρε άλογο. Αλλά και αυτό το ρημάδι χρειάζεται τροφή και έχει αέρια.

Επεξ/σία από Armoral
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Stathis85 είπε

Φερράρι έχεις οδηγήσει? Πως έχεις άποψη για κάτι που δεν έχεις ζήσει?

Ενα κουβαδάκι των 60.000 βέβαια εχει ιδιες κ καλύτερες επιδόσεις απο μια Ferrari των 360.000.

O Nico Rosberg που δουλειά του ηταν να οδηγάει μονοθέσια f1 μονο βαρετό δεν το βρήκε το Rimac Nevera. Για αυτο κ αγόρασε ενα. Aλλά φαντάζομαι εσύ (και εγώ) απο το πληκτρολόγιο ξέρουμε καλύτερα...

Προφανώς κάτι κερδίζεις (επιδόσεις) και κάτι χάνεις (ήχο) αλλα δεν μπορώ να ακούω κοτσάνες τύπου ειναι βαρετό... Και εγώ μια ζωή v6 είχα αλλα άνετα θα αντάλλαζα τον ηχο με τις επιδόσεις κ την αμεσότητα ενός ηλεκτρικού.

 

Το Rimac έχει τόση σχέση με τα Tesla όσο και το ηλεκτρικό τηλεκατευθυνόμενο μου με αυτοκίνητα. Καμία σχέση τα tesla και γενικά τα οικογενειακά ηλεκτρικά όσο καλές επιδόσεις και να έχουν με soupercars. Αλλά μετράνε εκεί και όχι τόσο οι στεγνές επιδόσεις από εκινηση. Η οδηγική εμπειρία που σου δίνουν είναι σε άλλο επίπεδο. Αυτά πληρώνεις (εκτός του status). 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Stathis85 είπε

Φερράρι έχεις οδηγήσει? Πως έχεις άποψη για κάτι που δεν έχεις ζήσει?

Ενα κουβαδάκι των 60.000 βέβαια εχει ιδιες κ καλύτερες επιδόσεις απο μια Ferrari των 360.000.

O Nico Rosberg που δουλειά του ηταν να οδηγάει μονοθέσια f1 μονο βαρετό δεν το βρήκε το Rimac Nevera. Για αυτο κ αγόρασε ενα. Aλλά φαντάζομαι εσύ (και εγώ) απο το πληκτρολόγιο ξέρουμε καλύτερα...

...

 

.

Αναφορά σε κείμενο

Each of the Nevera's four wheels is individually driven by surface-mounted magnet motors. Combined, they produce a total of 1427 kW (1914 hp) and 2360 N⋅m (1,741 lbf⋅ft) of torque.

.

The Nevera allegedly has the ability to accelerate from 0–97 km/h (0–60 mph) in 1.85 seconds, making it potentially the fastest-accelerating production car in the world ... and has a top speed of 412 km/h (256 mph).

.

Limited to just 150 units, the Nevera's $2.2 million price tag further boosts its exclusivity, and it's certainly a machine that valets would battle each other to park.

Δεν το λες πάντως και ηλεκτρικό κουβαδάκι των €60000.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Armoral είπε

Χειρότερα δε γίνεται. Η φούσκα της πράσινης ανάπτυξης είναι η καταστροφή.

Κυριολεκτικά, σου έστειλα πηγές με αποδείξεις ότι χειρότερα ΓΙΝΕΤΑΙ. Και το "χειρότερα", είναι τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που καταλαβαίνω εγώ από όλη την κατάσταση, είναι ότι διαπιστώσαμε πολύ αργά ότι ρημάξαμε τον πλανήτη με την ρύπανση, δεν έχουμε βρει εναλλακτικές λύσεις και αντικαθιστούμε το κακό με κάτι λιγότερο κακό, ή το ίδιο κακό απλά για να λέμε ότι προσπαθούμε να λύσουμε το πρόβλημα και τέλος υπάρχουν και αυτοί (πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν) που εκμεταλλεύονται την όλη κατάσταση και προσπαθούν να μας πείσουν ότι τα φύκια τους είναι μεταξωτές κορδέλες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...