Προς το περιεχόμενο

713,89€ για προγραμματισμένο σέρβις σε Panda


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι αντιπροσωπίες είναι καλές στα περίεργα προβλήματα (ηλεκτρικά), όπου δεν έχουν γνώση συνήθως τα απλά συνεργεία. Ειδικότερα σε νέα ή εξελιγμένα ΙΧ (Mercedes, BMW).

Για πιο απλές συντηρήσεις όπως λάδια φίλτρα, τακάκια, αμορτισέρ κλπ προτιμότερο σε συνεργείο και ακόμη καλύτερα να προμηθεύεστε μόνοι σας τα ανταλλακτικά εφόσον γνωρίζεται απόλυτα τι χρειάζεται (γιατί σχεδόν όλοι εκεί ποντάρουν για να βγάλουν κέρδος και χρεώνουν δήθεν φθηνή εργασία).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 161
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

παιδια, μην πηγαινετε σε αντιπροσωπειες... αν καποιος ηταν σωστος μηχανικος, και καλος... δεν θα δουλευε σε αντιπροσωπεια... θα ειχε ανοιξει δικο του μικρο φιλοτιμο συνεργειο και μονο τους δυσαρεστημενους πελατες απο αλλους να επαιρνε, θα εβγαζε τα 271πλασια....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, korakios είπε

μπουζί δεν είναι και "εύκολο" για κάποιον που δεν έχει σφίξει βίδα στη ζωή του , άσε που μπορείς να κάνεις χοντρή ζημιά με λάθος σφίξιμο

για λάδια/φίλτρο θες και χώρο , στο δρόμο δύσκολο

και αυτά μετά την εγγύηση προφανώς

Συμφωνω, δεν ευκολο αλλα δεν ειναι και δυσκολο , ειδικα για τα μπουζι θελει να ροποκλειδο και να "ξερεις πως". Πχ η ροπη που γραφει ο κατασκευαστης για το σφιξιμο ειναι με τα μπουζι χωρις γρασο κλπ. Αν λαδωσεις τις βολτες θα σφιξουν πιο πολυ και δεν θα ερθουν στο σωστο σημειο και μπορει να υπαρξει προβλημα. Στα Vag δινει ο κατασκευαστης 25NM αν θυμαμαι καλα. 

Αλλα ναι με λιγη εμπειρια δεν ειναι κατι δυσκολο.

Ειμαι τυχερος και εχω ανεβατοριο, και τα κανω ολα μονος μου.

Μια φορα πηγα αντιπροσωπεια (στα 4 χρονια) για αλλαγη υγρων φρενων συμπλεκτη γιατι δεν εχω αντλια κενου και βαριομουν να τα κανω με τον παλιο τροπο (δεν ειχα και δευτερο ατομο) και ο μηχανικος:

  • Γεμισε μεχρι πανω το δοχειο των υγρων των φρενων και αναγκαστηκα να βγαλω εγω μετα (οκ δεν εγινε και κατι, αλλά γιατι ρε φιλε να μην το γεμισεις μεχρι την γραμμη?)
  • ΚΑΙ αφησε μισανοιχτη την ταπα του αντιψυκτικου, στα 1000 μετρα μετα που εφυγα απο την αντιπροσωπεια μυρισα το παραφλου και εσβησα κατευθειαν, Ανοιγω το καπο και ειχε γεμισε το μηχανοστασιο παραφλου. Αν το αφηνα λιγο ακομα θα καιγοταν, αν καποιος δεν αναγνωριζε την μυρωδια του παραφλου τοτε θα το ειχε καψει. Τον πηρα τηλεφωνο και ηρθε απο την αντιπροσωπεια εκει που ημουν σταματημενος και συμπληρωσε και εφυγα. Go figure...
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε peugeot 106 (1124cc 8v) μοντέλο 2021 έχω δώσει λίγο παραπάνω από τα μισά από όσα έδωσε, αλλά για τα τελευταία 10 χρόνια συμπεριλαμβάνοντας και αλλαγή ψυγείου, φλάντζας κεφαλής, αντικατάστασης αμορτισέρ, ρουλεμάν εμπρός τροχού, τακάκια/δίσκοι σιαγόνες και αλλαγές λαδιών κάθε 5000χλμ., αλλαγές φίλτρων κάθε 10000χλμ. 

Το ένα αμάξι βέβαια είναι παλιατζούρα, το άλλο καινούριο, αλλά και πάλι...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, vs_skg είπε

Τέτοιες μικροδουλειές μπουζί, λάδια γιατί σχεδόν κανείς δεν τις κάνει μόνος του Ελλάδα; 

Δεν ειναι τοσο ευκολο.

Κανω σερβις στη μηχανη μου μονος μου εδω και 10 χρονια. Φαντασου μεχρι και βαλβιδες.

Εκατσα να κανω το καλοκαιρι λαδια-φιλτρο στο αυτοκινητο, ενα Μιτο Tjet. 

Σκεψου εχω γκαραζ και ολο τον εξοπλισμο,δηλαδη ροποκλειδα κτλ. Ειναι ταλαιπωρια αν δεν εχεις αναβατωριο.

Εμενα εχει ποδια και το φιλτρο ειναι χωμενο σε σημειο που πραγματικα εφαγα μια ωρα να το βαλω-βγαλω. Ειπα πως για 20Ε που παιρνουν εργατικα ,τα εδινα ευχαριστα. Και δε προκειται να κατσω να ξανακανω εννοειται μονος. 

Ισως βεβαια να ειναι η δικια μου περιπτωση που εχει δυσκολιες. Αλλα επειδη ειμαι και της λογικης οτι αν ειναι να κανεις κατι ,να το κανεις σωστα, συχνα αν ξεκινησω μια τετοια δουλεια, δε θα τελειωσει ευκολα. 

Πχ αν κατσω να αλλαξω τακακια,σιγουρα θα πλυνω εμβολα και δαγκανα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, jmmys είπε

Γιατί πολλοί δεν ξέρουν,

και ακόμα και να ξέρουν δεν υπάρχουν συνεργεία που να τα νοικιάζεις με την ώρα,όπως Γερμανία,όπου διαθέτουν όλα τα εργαλεία,ραμπες και γενικά ότι υπάρχει σε ένα συνεργείο.Σε πολλά έχουν ακόμα και όλα τα απαραίτητα για μικροβαψιματα.Βασικά κανονικά συνεργεία είναι,απλά ο καθένας είναι ο ίδιος ο μάστορας.

Σχεδόν πάντα υπάρχει βέβαια και ένας πιστοποιημένος μηχανικός για κάτι που δεν γνωρίζει κάποιος και κάποιος που επιβλέπει .

Οι πιο πολλοί που πανε σε αυτά,πιάνουν τα χέρια τους,εχουν κάποιες γνώσεις αλλα κυρίως επειδή τους αρέσει να ασχολούνται οι ίδιοι για μικρές δουλειές.

Ελλάδα δεν νομίζω να είχε κάτι τέτοιο επιτυχία.

Έχοντας ζήσει αρκετά χρόνια εκτός Ελλάδος, το έχω σκεφτεί & το έχω συζητήσει αυτό. Στην Ελλάδα δεν μπορείς να βγάλεις-πάρεις άδεια για κάτι τέτοιο για πολλούς λόγους. Στη συνέχεια δημιουργείται νομικά-ασφαλιστικά σοβαρό ζήτημα στο θέμα ασφάλειας του κάθε ιδιώτη που θα πιάνει στα χέρια του το Χ εργαλείο κλπ. Το σίγουρο είναι πως στην Ελλάδα θα έπεφτε σίγουρα ΚΑΙ ψείρισμα στα εργαλεία, κακά τα ψέματα, διότι τέτοιοι είμαστε 😂

Αν, μαγικά, μπορούσαμε να προσπεράσουμε αυτά τα καίρια σημεία, είμαι σίγουρος πως θα είχε μεγάλη επιτυχία το εν λόγω εγχείρημα.

1 ώρα πριν, Beefeater είπε

παιδια, μην πηγαινετε σε αντιπροσωπειες... αν καποιος ηταν σωστος μηχανικος, και καλος... δεν θα δουλευε σε αντιπροσωπεια... θα ειχε ανοιξει δικο του μικρο φιλοτιμο συνεργειο και μονο τους δυσαρεστημενους πελατες απο αλλους να επαιρνε, θα εβγαζε τα 271πλασια....

Αυτό που λες δεν ισχύει & ακούγεται και κάπως ανώριμο. Δηλαδή μόνο οι καλοί μηχανικοί & τίμιοι δεν δουλεύουν σε αντιπροσωπεία; Εκεί είναι όλοι κλέφτες; Και αυτοί που έχουν δικό τους φιλότιμο συνεργείο πως το άνοιξαν; Πήραν πτυχίο και έγιναν κατευθείαν μηχανικοί;

Όλοι πρέπει να ξεκινήσουν από κάπου. Στις αντιπροσωπείες όσοι εργάζονται, έχουν εξειδίκευση & εκπαίδευση για τα οποία θα έπρεπε να δαπανίσουν χιλιάδες ευρώ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ μόνοι τους. Σαν αρχιμηχανικός, όταν φτάσεις, τα λεφτά που παίρνεις είναι πολύ καλά, χωρίς να κυνηγάς τον πελάτη για να πληρωθείς & τα έξοδα εσένα. Για να ξεκινήσεις απ το 0 ένα συνεργείο χρειάζεσαι περί τα 25-30.000ε (όλα καινούργια, και κυριολεκτικά από το 0). Αυτά τα λεφτά που βρίσκονται; Αυτοί μετά από 10-15 χρόνια ανοίγουν δικό τους μαγαζί και λένε πως έχουν ειδικευση στη Χ μάρκα. Έτσι και εσύ που έχεις τη Χ μάρκα, θα πας πιο εύκολα απ το να πας στο γενικό συνεργείο, όλα τα φτιάχνω-κλασσική περίπτωση βλάβης Κώστας Τσάκωνας🤣.

Τέλος, δεν είναι όλοι γεννημένοι να είναι επιχειρηματίες. Το να έχεις δικό σου συνεργείο, πρώτα σε κάνει επιχειρηματία & μετά μηχανικό. Γι αυτό βλέπεις να ανοίγουν και να κλείνουν αρκετοί σε χρόνο dt. Eνοίκιο, ρεύματα, νερό, ασφάλεια, έξοδα διαφήμισης, λογιστής, αναλώσιμα κλπ υπάρχουν, έχεις δεν έχεις δουλειά και μάλιστα απαιτώνται να πληρωθούν. Τα 271πλάσια, που λες δεν υπάρχουν.

1 ώρα πριν, giannis1_ είπε

Οι αντιπροσωπίες είναι καλές στα περίεργα προβλήματα (ηλεκτρικά), όπου δεν έχουν γνώση συνήθως τα απλά συνεργεία. Ειδικότερα σε νέα ή εξελιγμένα ΙΧ (Mercedes, BMW).

Για πιο απλές συντηρήσεις όπως λάδια φίλτρα, τακάκια, αμορτισέρ κλπ προτιμότερο σε συνεργείο και ακόμη καλύτερα να προμηθεύεστε μόνοι σας τα ανταλλακτικά εφόσον γνωρίζεται απόλυτα τι χρειάζεται (γιατί σχεδόν όλοι εκεί ποντάρουν για να βγάλουν κέρδος και χρεώνουν δήθεν φθηνή εργασία).

Πολύ σωστό. Έχεις σκεφτεί όμως ότι σε περίπτωση ελλατωματικού ανταλλακτικού δεν έχει καμμία ευθύνη ο μηχανικός γιατί του το πήγες εσύ; Θα στο βγάλει θα στο δώσει και βγάλε άκρη μόνος σου, ενώ φυσικά θα πρέπει να τον πληρώσεις πάλι. Στην αντίθετη περίπτωση, αυτός έχει την ευθύνη και πρέπει να βγάλει άκρη με τον ανταλλακτικατζή του. Μου έχει τύχει στο παρελθόν περίπτωση ελλατωματικού ανταλλακτικού😄 (και μάλιστα άκρως επώνυμου). Το έβγαλε, μου το έδωσε και έπρεπε εγώ να ζητήσω αντικατάσταση (η αξία του ήταν 30ε) από το κατάστημα που το είχα αγοράσει μέσω internet και ήταν 30χλμ μακρυά, έχοντας το αυτοκίνητο ακινητοποιημένο φυσικά για όσο θα έπαιρνε. Του είπα να βάλει αυτός νέο, το οποίο ήταν 12ε ακριβότερο* απ αυτό που είχα αγοράσει εγώ και end of story...

Επεξ/σία από Hk2004gr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/2/2023 στις 4:18 ΜΜ, korakios είπε

Νόμιμη ληστεία με κερασάκι αλλαγή μπουζί / τακάκια χωρίς να χρειάζεται

Fiat ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ Α.Ε.Β.Ε στον Κηφισσό

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

1112307098_.jpg.f461aa8d43cdc4ca838e30efc4313849.jpg

 

πως δεν έμεινε στον τόπο ο άνθρωπος ....

Διαβάζω ξανά και ξανά το λογαριασμό και δεν μπορώ να το πιστέψω !

Είναι ασύλληπτο ! Είναι εξωφρενικό !

Άισχος  !

Τουλάχιστον ας διαδοθεί και να μην περάσει κανείς ούτε απέξω σ'αυτούς  τους απατεώνες.

Όσον αφορά την εγγύηση ας σταματήσει επιτέλους η παραπληροφόρηση.

Η εγγύηση δεν χάνεται αν δεν πηγαίνεις αντιπροσωπεία. Αρκεί να πηγαίνεις σε νόμιμο συνεργείο.

Η χρυσή τομή είναι να προμηθεύεται κάποιος τά ανταλλακτικά μόνος του σε άριστη ποιότητα όπως Mann filter , valeo, denso ,κλπ.  και να τα πηγαίνει κατόπιν συνεννόησης στο συνεργείο του.

Το "κατόπιν συνεννόησης" το αναφέρω γιατί ο μηχανικός πρέπει να γνωρίζει εκ των προτέρων ότι δεν θα βγάλει το εξτραδάκι του από τα ανταλλακτικά και θα δυσανασχετεί. Αν όμως προσαρμόσει την αμοιβή του σ' αυτή την πραγματικότητα δεν υπάρχει πρόβλημα.

Προσοχή ! Τα ανταλλακτικά να τα αγοράζετε μόνοι σας. Με λίγη ενασχόληση θα παίρνετε ΑΑ στο 1/3 της τιμής αντιπροσωπείας και εφάμιλλης ποιότητας. Μην αφήσετε το μηχανικό σας να το κάνει για εσάς γιατί κυκλοφορεί απίστευτη σαβούρα στην αγορά. Έπεσε το μάτι μου σε σελίδα συνεργείου στο fb το οποίο χρησιμοποιεί σε σέρβις vw λιπαντικό 10w-40 μάρκας άγνωστης χωρίς καν τη προδιαγραφή vw502 , το γκουγκλαρισα και η τιμή τεσσάρων λίτρων για αυτό το λιπαντικό ήταν 18€ ! 

Προσοχή λοιπόν και ο καθένας οφείλει να παρακολουθεί την κατάσταση στο μέτρο του δυνατού.

 

Επεξ/σία από geopro
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/2/2023 στις 5:44 ΜΜ, Sakiz105 είπε

66 για δυο μπουζιά + 130 για τακάκια +35 υαλοκαθαριστήρες σε αυτοκίνητο με 17κ χιλιόμετρα και μαξ 4 ετών

 

75 για 4 λίτρα selenia (3,2 δεν χωράει?) που στις ιταλικές αντιπροσωπείες το έχουν σε βαρέλια 

75 για φίλτρο αέρος και λαδιού

221+φάπα για εργατικά σε fiat panda

Λιπαντικό δεν βλέπω, τον έφαγε ξερό ο ανθρωπάκος

 

 

τα μπουζί είναι για cng, και φθηνά τα πήρε σε αντιπροσωπεία :D

180 ευρώ θέλω σε μπουζιά για alfa 147 twinspark με υγραέριο

Συγκρίνεις τα  ΟΚΤΏ NGK iridium που έχουν προδιαγραφές για εκατό χιλιάδες χλμ με αυτά που έβαλαν στο Panda ;

Τα βρίσκεις και με λιγότερα

https://www.gruppo.gr/products/itemlist/category/686-bouzi-alfa-romeo-147

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έχεις ιταλικό υπάρχουν αξιόπιστα ιντερνετικά καταστήματα με αυθεντικά ανταλλακτικά σε πολύ καλύτερες τιμές από αντιπροσωπείες ή συνεργεία (γιατί ειδικά πολλά συνεργεία εκεί ψωνίζουν, και βάζουν και το κατιτίς extra μετά). Δεν θα κάνω διαφήμιση αλλά πχ υπάρχει κατάστημα Θεσσαλονίκη που έχει ότι μπορείς να φανταστείς και χρειαστείς για Alfa Romeo, Lancia ή Fiat. Στα γρήγορα βρίσκω πακέτο τα ίδια ακριβώς λάδια+γνήσιο φίλτρο λαδιού στα 70 ευρώ (συγκριτικά με τα περίπου 101 ευρώ -10% έκπτωση και καλά).

Πλέον είμαι στην 2η Alfa Romeo εγώ και ενώ άκουγα πριν 13+ χρόνια πως έχουν πανάκριβα service, καμία σχέση. Ανταλλακτικά αγοράζω εγώ αρκετά φτηνά (σίγουρα φτηνότερα από τιμές αντιπροσωπείας), έμπιστο εξειδικευμένο συνεργείο έχω βρει που παίρνει μόνο εργατικά, και θεωρώ τα συνολικά κόστη στα service αστεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 500 ευρώ σε κορυφαίο συνεργείο θυμάμαι είχα αλλάξει σε hyundai πετρέλαιο σετ συμπλεκτη, τακακια δισκοπλακες μπροστα, λαδια(5 λιτρα) με φιλτρο, φιλτρο πετρελαιου και υγρα φρενων. Απο τα χειροτερα κοστολογια που εχω δει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε

Εντάξει δεν διαφωνώ , απλώς στο δίλλημα μεταχειρισμένο με όλα τα service στην αντιπροσωπεία vs μεταχειρισμένο με όλα τα service στον μπάρμπα Μήτσο προτιμώ το πρώτο. 

Στο συγκεκριμένο δίλημμα κι εγώ αυτό με όλα τα service στην αντιπροσωπεία θα επέλεγα. Αλλά σε καμία περίπτωση δε θα προτιμούσα το "αντιπροσωπειάτο" από αυτό που είχε και λίγο "μάγκα" ιδιοκτήτη και αγάπαγε έστω και λίγο το τουτού του, και το πήγαινε σε σωστούς επαγγελματίες.

Ενδεικτικά, όταν χρειάστηκα τακάκια πριν λίγο καιρό, πήγα στον γνωστό "φρενά" που τ' όνομά του αρχίζει από Μο... στην Αγία Παρασκευή (Αττική). Το τι επιπέδου υπηρεσίες μου προσέφερε δε χρειάζεται να το γράψω, αν κατάλαβες για ποιον λέω. Αν δε κατάλαβες, στείλε μου να σου πω ποιον, να ξέρεις που να πας όταν θες φρένα! :P

Υπάρχουν άψογοι επαγγελματίες εκεί έξω και -παραδόξως- δεν είναι λίγοι. Οπότε θέλω να πω ότι δεν υφίσταται η εικόνα που έχει πολύς κόσμος (και εδώ στο forum), ότι δηλαδή κάποιος θα πάει είτε "αντιπροσωπεία ή στο μπάρμπα Μήτσο". Υπάρχει κι άλλη οδός, ανώτερη και από τις δύο άλλες, μάλιστα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Haldol είπε

Αλλά σε καμία περίπτωση δε θα προτιμούσα το "αντιπροσωπειάτο" από αυτό που είχε και λίγο "μάγκα" ιδιοκτήτη και αγάπαγε έστω και λίγο το τουτού του, και το πήγαινε σε σωστούς επαγγελματίες.

Υπάρχουν άψογοι επαγγελματίες εκεί έξω και -παραδόξως- δεν είναι λίγοι. Οπότε θέλω να πω ότι δεν υφίσταται η εικόνα που έχει πολύς κόσμος (και εδώ στο forum), ότι δηλαδή κάποιος θα πάει είτε "αντιπροσωπεία ή στο μπάρμπα Μήτσο". Υπάρχει κι άλλη οδός, ανώτερη και από τις δύο άλλες, μάλιστα.

Ισχύει 100% !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξαναβλέποντας τιμές Αγγλίας για τα ανταλλακτικά μόνο στα μπουζί βλέπω ένα τσίμπημα. Έχει απλά ακριβά ανταλλακτικά από ότι καταλαβαίνω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, vs_skg είπε

Ξαναβλέποντας τιμές Αγγλίας για τα ανταλλακτικά μόνο στα μπουζί βλέπω ένα τσίμπημα. Έχει απλά ακριβά ανταλλακτικά από ότι καταλαβαίνω. 

τα μπουζί μόνο , τα άλλα φθηνά είναι

2 ώρες πριν, geopro είπε

Τουλάχιστον ας διαδοθεί και να μην περάσει κανείς ούτε απέξω σ'αυτούς  τους απατεώνες.

θα χρεώνουν και όποιον περνά απέξω 😂

9 ώρες πριν, jimis_vts είπε

Lpg έχω grande punto. Αυτά που λένε περί μπουζί γι' αέριο είναι παπ@ριες καμαρωτές. Και απλά να βάλεις μια χαρά δουλεύει. Εδώ κόντεψε να χρεώσει το φίλτρο καμπίνας 100€. Απλά αυτός που πήγε για σέρβις τον έφαγε ασάλιωτα. Αν είσαι εκτός εγγύησης απλά ΔΕΝ πας αντιπροσωπεία.

εξαρτάται το συνεργείο , δεν υπάρχει κανόνας

επίσης απο τη στιγμή που ο κατασκευαστής προτείνει συγκεκριμένου τύπου , προσωπικά δε βάζω άλλα (εντός ή εκτός εγγύησης)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/2/2023 στις 1:32 ΜΜ, Haldol είπε

Τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν "κλειστό" φίλτρο, χωρίς... "καπάκι". Ξεβιδώνεις, πετάς, βιδώνεις το καινούριο, γειά σας. Απλά το αναφέρω, μη μου στεναχωρηθείς.

Το θέμα είναι ΤΙ λάδια έβαλε, όχι το ΑΝ έβαλε. "Ακούς βερεσέ" το πιο σημαντικό. Προφανώς και θ' αλλάξει λιπαντικό, διότι όπως είπες κι εσύ, το να βγάλεις τη βέργα και να δεις αν τα λάδια είναι καθαρά ή όχι, είναι ζήτημα δευτερολέπτων. Έγραψα όμως παραπάνω για μία πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση όπου η κατασκευάστρια δίνει 0W20, ενώ η αντιπροσωπεία έβαζε 5W30. Αν και πλέον οι συγκεκριμένοι διορθώθηκαν και βάζουν τα σωστά. Αυτό δεν υπάρχει τρόπος να το καταλάβεις. Όπως δεν υπάρχει τρόπος να καταλάβεις αν βάζουν σοβαρό λάδι, ή την πιο φτηνή αηδία της αγοράς.

Έχεις ροπόκλειδο, ή είσαι τόσο έμπειρος ώστε να ξέρεις να τα σφίξεις με το χέρι στη σωστή δύναμη; Μη μου πεις για μισή ή και... διακόσιες στροφές μετά το "χέρι", αυτά είναι πατέντες για Ascona του '86.

Θα δεις και την πάστα στο τακάκι κατ' αυτό τον τρόπο, ή εάν καθάρισε - λίπανε όσα κομμάτια το απαιτούν;
 

Οι περισσότερες αντιπροσωπείες είναι πιο κοντά στον μέσο "κυρ Λάμπρο", παρά σε έναν σοβαρό μηχανικό. Αλλά όπως ήδη είπαμε, δε χάνεις καμία εγγύηση αν δε πας στην αντιπροσωπεία. Και ούτε υπάρχουν μόνο οι επιλογές της αντιπροσωπείας ή του "κυρ Λάμπρου". Δεν είναι άσπρο ή μαύρο τα πράγματα. 

Συμφωνώ. Ασχοληθήκαμε τρομερά πολύ με το ζήτημα αν μπορείς να κρίνεις την ποιότητα του service (εργασίας), ή το τι υλικά μπήκαν, ή τις προδιαγραφές τους, μέσα σε "5 λεπτά αφού ανοίξεις το καπό", είτε "με το μάτι", ή και με ακτίνες Χ.

Πλέον ακόμη και μπουζί να αλλάξεις μόνος σου, δεν είναι τόσο εύκολο όπως έχουν γίνει τα αυτοκίνητα πλέον γεμάτα αισθητήρες και όλα μπουκωμενα στον λιγότερο δυνατό χώρο. Για λάδια ειδικά που ζυγίζουν 1μιση τόνο πλέον δεν υπάρχει περίπτωση εκτός αν έχεις ράμπα σπίτι σου ή γρύλλο εδάφους (όχι ψαλιδωτό) και τρίποδα, δηλαδή σχεδόν κανένας.

Μην ξεχνάμε τη διαφορά μεταξύ των manuals των παλιών και των νέων αυτοκινήτων: την δεκαετία του 70 σου έγραφε πως θα ρυθμίσεις τα καρμπυρατέρ και τώρα να μην οδηγείς με ανοιχτό το καπό.

Το να πας με δικά σου ανταλλακτικά δε ούτε αυτό είναι λύση αφού μπορεί κάλλιστα να αρνηθεί το συνεργείο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...