Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, tzotzo είπε

Απλα δεν καταλαβαινεις το εξης,μαλλον ειναι ζητημα αντιληψης δεν εχουν ολοι δεν φταις εσυ

Αναφορά σε κείμενο

Πάμε τώρα λέβεντη μου γιατι μαλλον αυτοκινητα έχεις δει μόνο σε αφίσες.

Εσύ δημιουργείς εντυπώσεις, καταφεύγοντας μάλιστα σε χαρακτηρισμούς και "εξυπναδούλες". Δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε διότι με αυτά που γράφεις ρίχνεις το επίπεδο της κουβέντας στο τρίτο υπόγειο. Σε όλα τα μεταξύ μας posts έγραψα καθαρά και μόνο για τις αντιπροσωπείες και τις υπηρεσίες τους, ενώ δεν αναφέρθηκα ούτε μία φορά στο άτομό σου ή στις γνώσεις σου, πόσο μάλλον με τρόπο που να προσπαθώ να σε μειώσω. Σ' αντίθεση με 'σένα. 

Αλλά είναι πολύ συνηθισμένο όταν κάποιος δεν έχει να προσφέρει κάτι χρήσιμο στην κουβέντα να προσπαθεί να μειώσει τον συνομιλητή του.

  • Like 1
  • Απαντ. 161
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Haldol είπε

Φυσικά. Απλά ο αριθμός των "κακών" αντιπροσωπειών τείνει πολύ στον αριθμό του συνόλου τους. Ναι, υπάρχουν μερικές καλές, αλλά είναι τόσο λίγες στο σύνολο που δεν αξίζει ν' ασχοληθείς καν να τις ψάξεις.

Αν ήταν έτσι, καλά θα ήταν. Δυστυχώς έχουν ακουστεί πάρα πολλές φορές περιστατικά όπου η αντιπροσωπεία ΧΡΕΩΣΕ μεν το ανταλλακτικό, αλλά ΔΕΝ το άλλαξε. Επιπλέον οι αντιπροσωπείες πάρα πολλές φορές βάζουν "ότι θέλουν" στο αμάξι. Τρανό παράδειγμα η γνωστότερη αντιπροσωπεία της VW, (μην αναφέρουμε όνομα, όλοι την ξέρουμε) όπου στον TSI 1.0 έβαζε πρώτα λάδι 0W20 (οδηγία VW), μετά 5W30 (επειδή "στην Ελλάδα τέτοιο θέλει" - κάποιος "αρχιμάστοράς" τους το αποφάσισε), και μετά ξανά 0W20 (γι' άγνωστο λόγο η νέα αλλαγή - μπορεί και να τους "την είπαν" απ'τη Γερμανία).

Γενικώς όπου βλέπω σε αγγελία "ολα τα service αντιπροσωπεία", εγώ διαβάζω "δεν πολυ-ήθελα ν' ασχοληθώ, οπότε έδινα 100-150 ευρώ παραπάνω να ξεμπερδεύω". Οι περισσότερες δικές μας αντιπροσωπείες είναι απλά ένα μέτριο (ίσως και προς κακό) συνεργείο.

Θέλεις να μου πεις εσύ ΤΙ βρίσκεις με ένα άνοιγμα του καπό, και μέσα σε 5 λεπτά;

Θα καταλάβεις αν έχει αλλαχτεί το φίλτρο λαδιού ή βενζίνης (οκ, αυτό είναι σ' άλλο σημείο συνήθως :P), ή αν έμεινε το ίδιο; Θα καταλάβεις αν το λάδι έχει το σωστό ιξώδες, ή αν έβαλαν ότι ήθελαν; Θα καταλάβεις αν άλλαξαν τα μπουζί, που θέλουν και φασαρία να φτάσεις μέχρι εκεί, ή αν "καλά είναι μωρέ, άστα, κρατάνε μέχρι το επόμενο"; Τι ακριβώς μπορείς να καταλάβεις "με το μάτι" και "μέσα σε 5 λεπτά", πέρα απ' το αν ανοίχτηκε ή όχι το καπό;

Πάμε και στο τελευταίο κομμάτι... πρώτον, η προϋπόθεση για να ισχύει η εγγύηση είναι να κάνεις το service σε αξουσιοδοτημένο συνεργείο, με γνήσια ή συμβατά ανταλλακτικά. Όχι αναγκαστικά σε αντιπροσωπεία. Το service στην αντιπροσωπεία ως προϋπόθεση για να ισχύει η εγγύηση, συνήθως ισχύει στην "έξτρα" εγγύηση (επέκταση) λόγω του ότι οι επεκτάσεις παρέχονται από την αντιπροσωπεία.

Εμένα βγάλε με από τη μέση, διότι ναι μεν έχω αγοράσει καινούριο αμάξι, αλλά δεν είμαι καθόλου άτομο που να "αγαπάει" την εγγύηση σαν υπηρεσία. Θα προτιμούσα να 'δινα κάποια χρήματα λιγότερα και να 'χα 0 εγγύηση. Οπότε σίγουρα δεν είμαι αυτός που θα "προσέξει" να μην "χαλάσει" την εγγύησή του. Την πληρώνω μεν αναγκαστικά σε ό,τι και να αγοράσω (διότι απλά δεν υπάρχει τρόπος να stripάρεις ένα προϊόν από την εγγύησή του), αλλά το τελευταίο που μ' απασχολεί είναι να μην "χάσω" την εγγύηση. Ασχέτως που όπως ήδη είπαμε, η εγγύηση για όποιον τον ενδιαφέρει, δεν επηρεάζεται απ' το αν θα κάνεις τα service στην αντιπροσωπεία ή όχι.

Εντάξει δεν διαφωνώ , απλώς στο δίλλημα μεταχειρισμένο με όλα τα service στην αντιπροσωπεία vs μεταχειρισμένο με όλα τα service στον μπάρμπα Μήτσο προτιμώ το πρώτο. 

5 ώρες πριν, Black Demis είπε

Αρκετά ψυλα χρεωμένα όλα

Πρόσφατα άλλαξα τακάκια λάδια φίλτρα κλπ με δικά μου ανταλλακτικα

50 ευρώ 5w40 5 λίτρα λάδια (motul)

70 ευρώ τακάκια πίσω μπρος

12 ευρώ φίλτρο αέρα καμπίνας ενεργού άνθρακα

7 ευρώ φίλτρο λαδιού Mann

60 ευρώ εργασία

200 ευρω ολα μαζί

Motul 8100 x-Cess ? πολύ καλό λάδι .

Φίλτρο λαδιού πήγαινε πάρε το γνήσιο πόσο έχει ; 10 12 15 ? σιγά την διαφορά δεν αξίζει να ασχολείσαι με aftermarket για τόσο μικρό κόστος ανταλλακτικού που όμως είναι critical για τον κινητήρα.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, vs_skg είπε

Τέτοιες μικροδουλειές μπουζί, λάδια γιατί σχεδόν κανείς δεν τις κάνει μόνος του Ελλάδα; 

μπουζί δεν είναι και "εύκολο" για κάποιον που δεν έχει σφίξει βίδα στη ζωή του , άσε που μπορείς να κάνεις χοντρή ζημιά με λάθος σφίξιμο

για λάδια/φίλτρο θες και χώρο , στο δρόμο δύσκολο

και αυτά μετά την εγγύηση προφανώς

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, vs_skg είπε

Τέτοιες μικροδουλειές μπουζί, λάδια γιατί σχεδόν κανείς δεν τις κάνει μόνος του Ελλάδα; 

για τι αυτοκινητα μιλας? για να βρεις που τα μπουζι πρεπει να λύσεις πραγματα δεν τα φτάνεις με την μια. λάδια πως θα αλλάξεις? πρέπει να βγουν ποδιές... πρέπει να έχεις δικό σου συνεργείο για να κανεις τέτοιες δουλειες.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, vs_skg είπε

Τέτοιες μικροδουλειές μπουζί, λάδια γιατί σχεδόν κανείς δεν τις κάνει μόνος του Ελλάδα; 

Γιατί πολλοί δεν ξέρουν,

και ακόμα και να ξέρουν δεν υπάρχουν συνεργεία που να τα νοικιάζεις με την ώρα,όπως Γερμανία,όπου διαθέτουν όλα τα εργαλεία,ραμπες και γενικά ότι υπάρχει σε ένα συνεργείο.Σε πολλά έχουν ακόμα και όλα τα απαραίτητα για μικροβαψιματα.Βασικά κανονικά συνεργεία είναι,απλά ο καθένας είναι ο ίδιος ο μάστορας.

Σχεδόν πάντα υπάρχει βέβαια και ένας πιστοποιημένος μηχανικός για κάτι που δεν γνωρίζει κάποιος και κάποιος που επιβλέπει .

Οι πιο πολλοί που πανε σε αυτά,πιάνουν τα χέρια τους,εχουν κάποιες γνώσεις αλλα κυρίως επειδή τους αρέσει να ασχολούνται οι ίδιοι για μικρές δουλειές.

Ελλάδα δεν νομίζω να είχε κάτι τέτοιο επιτυχία.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, vs_skg είπε

Τέτοιες μικροδουλειές μπουζί, λάδια γιατί σχεδόν κανείς δεν τις κάνει μόνος του Ελλάδα; 

Σε ένα Suzuki Vitara που έχω τα βασικά μπουζί λάδια φίλτρα τα κάνω μόνος μου, έχω κοντά μου βενζινάδικο που μπαίνω από κάτω. 

  • Like 1
Δημοσ.

Πριν από χρόνια σε εξουσιοδοτημένο του γκρουπ VAG σε δήμο που φέρει το όνομα μεγάλου Φιλέλληνα ο "σύμβουλος"  μου είπε με μεγάλη σοβαρότητα ότι ο συμπλέκτης σε Golf IV χρειάζεται άμεσα άλλαγμα.

Σήμερα, μετά από 12 χρόνια και 150.000 χλμ. συνεχίζω απρόσκοπτα με τον ίδιο συμπλέκτη.

  • Like 2
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, dkstopo είπε

για τι αυτοκινητα μιλας? για να βρεις που τα μπουζι πρεπει να λύσεις πραγματα δεν τα φτάνεις με την μια. λάδια πως θα αλλάξεις? πρέπει να βγουν ποδιές... πρέπει να έχεις δικό σου συνεργείο για να κανεις τέτοιες δουλειες.

με αυτά που λες φωτογραφίζεις bmw/audi. Στα δικά μας (ιταλικά/ιαπωνικά) και στο fiat panda που γι αυτό άνοιξε και το νήμα εδώ, δεν είναι δύσκολο να βγαλεις το καπάκι της μηχανής ούτε έχει ποδιές να αφαιρεθούν για τα λάδια. Οπότε δεν χρειάζεται και πλήρης ανύψωση του αμαξιού. 

Για πες από περιέργεια τι αμάξι σκέφτηκες όταν το είπες αυτό να δω στο youtube τι απαιτείται γι αυτές τις εργασίες. 

21 λεπτά πριν, jmmys είπε

Γιατί πολλοί δεν ξέρουν,

και ακόμα και να ξέρουν δεν υπάρχουν συνεργεία που να τα νοικιάζεις με την ώρα,όπως Γερμανία,όπου διαθέτουν όλα τα εργαλεία,ραμπες και γενικά ότι υπάρχει σε ένα συνεργείο.Σε πολλά έχουν ακόμα και όλα τα απαραίτητα για μικροβαψιματα.Βασικά κανονικά συνεργεία είναι,απλά ο καθένας είναι ο ίδιος ο μάστορας.

Σχεδόν πάντα υπάρχει βέβαια και ένας πιστοποιημένος μηχανικός για κάτι που δεν γνωρίζει κάποιος και κάποιος που επιβλέπει .

Οι πιο πολλοί που πανε σε αυτά,πιάνουν τα χέρια τους,εχουν κάποιες γνώσεις αλλα κυρίως επειδή τους αρέσει να ασχολούνται οι ίδιοι για μικρές δουλειές.

Ελλάδα δεν νομίζω να είχε κάτι τέτοιο επιτυχία.

Στο >50% των αμαξιών που κυκλοφορούν στην Ελλάδα με μίνι ράμπες γίνεται αλλαγή λαδιών πάντως. Αυτό που λες υπάρχει και Αγγλία σαν σύστημα, χώρος πλήρως εξοπλισμένος με εργαλεία και υδραυλική ράμπα και ενοικίαση ωριαία, όμως είναι ακριβό. 

22 λεπτά πριν, chios είπε

Σε ένα Suzuki Vitara που έχω τα βασικά μπουζί λάδια φίλτρα τα κάνω μόνος μου, έχω κοντά μου βενζινάδικο που μπαίνω από κάτω. 

ωραίος

Δημοσ.

Οσο σκεφτομαι το 2016 την μιζα (γνησια valeo) που κλωτσαγε ο αρχιμηχανικος γιατι ηταν καμμένη και την  πήρα  απο τα σκουπίδια του  , ενω η ιμιτασιον που πληρωσα βαπορισια στα 2 χρονια καηκε (2018) και εβαλα την καμένη (κατα τα λεγόμενα του) και εν έτη  2023 δουλεύει ακομα , ποιόν να εμπιστευτείς; ;;

Αντιπροσωπείες και κουραφέξαλα....Οι ανθρωποι κανουν την διαφορά....αυτους να βρείτε (οσοι υπάρχουν-αν υπαρχουν)

 

 

 

 

  • Like 3
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, stefan123 είπε

Οσο σκεφτομαι το 2016 την μιζα (γνησια valeo) που κλωτσαγε ο αρχιμηχανικος γιατι ηταν καμμένη και την  πήρα  απο τα σκουπίδια του  , ενω η ιμιτασιον που πληρωσα βαπορισια στα 2 χρονια καηκε (2018) και εβαλα την καμένη (κατα τα λεγόμενα του) και εν έτη  2023 δουλεύει ακομα , ποιόν να εμπιστευτείς; ;;

Αντιπροσωπείες και κουραφέξαλα....Οι ανθρωποι κανουν την διαφορά....αυτους να βρείτε (οσοι υπάρχουν-αν υπαρχουν)

 

 

 

 

θα την έπαιρνε αυτός απο τα σκουπίδια και θα την έστελνε για ανακατασκευή.Το είχε σχεδιάσει. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

σχεδιάσει

Ποια ανακατασκευή; ;  καινουργια ήταν, 6 μηνων...μολις ξαναμπήκε πανω αρχισε να ξυριζει...Ακομα τσακμακι ειναι....Απλα ωραίο το παραμύθι  του αρχιμηχανικου αλλα δεν ειχε δρακο...

Επεξ/σία από stefan123
  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε

Εντάξει δεν διαφωνώ , απλώς στο δίλλημα μεταχειρισμένο με όλα τα service στην αντιπροσωπεία vs μεταχειρισμένο με όλα τα service στον μπάρμπα Μήτσο προτιμώ το πρώτο. 

Motul 8100 x-Cess ? πολύ καλό λάδι .

Φίλτρο λαδιού πήγαινε πάρε το γνήσιο πόσο έχει ; 10 12 15 ? σιγά την διαφορά δεν αξίζει να ασχολείσαι με aftermarket για τόσο μικρό κόστος ανταλλακτικού που όμως είναι critical για τον κινητήρα.

ναι το xcess ευχαριστημένος ειμαι
δεν έχουν πολλές φορές το φίλτρο μαμά (όχημα του 2012) και μόνοι τους συνιστούν το mann (διαφορα στο κόστος νομίζω ειναι 2 ευρω ... οταν το έχουν)

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...