Προς το περιεχόμενο

713,89€ για προγραμματισμένο σέρβις σε Panda


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, korakios είπε

εμένα απο την αρχή με ρωτούσαν αν βάλουν αυτοί τα αναλώσιμα ή αν έχω πάρει ο ίδιος (σε άλλη αντιπροσωπία)

Ο νομος αναφερει για νομιμο συνεργειο και με ανταλλακτικα εφαμιλλα ή ανωτερης ποιοτητας!  Δηλαδη δεν χρειαζεται καν να το πας αντιπροσωπεια ουτε να βαλεις τα δικα του ανταλλακτικα!  Απλα για ψυχολογικους λογους τουλαχιστον τα πρωτα 2 χρονια το πας αντιπροσωπεια.

Εγω οταν τους ειπα αυτο(δηλαδη σαν να σας κανω και χαρη που σας το φερνω) και παλι δεν γυρισαν να μου πουν οτι χανω την εγγυηση απλα αν κανω service σε αυτους μετα την εγγυηση θα εχω αλλη αντιμετωπιση..🤣

Δηλαδη οπως και να το δεις στο τελος διαπιστωνεις οτι δεν θελουν συνεργασια αλλα τα λεφτα σου! Γι αυτους που δεν ξερουν αισθανονται οτι απειλουνται!!!

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 161
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

12 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Ο νομος αναφερει για νομιμο συνεργειο και με ανταλλακτικα εφαμιλλα ή ανωτερης ποιοτητας!  Δηλαδη δεν χρειαζεται καν να το πας αντιπροσωπεια ουτε να βαλεις τα δικα του ανταλλακτικα!  Απλα για ψυχολογικους λογους τουλαχιστον τα πρωτα 2 χρονια το πας αντιπροσωπεια.

Εγω οταν τους ειπα αυτο(δηλαδη σαν να σας κανω και χαρη που σας το φερνω) και παλι δεν γυρισαν να μου πουν οτι χανω την εγγυηση απλα αν κανω service σε αυτους μετα την εγγυηση θα εχω αλλη αντιμετωπιση..🤣

Δηλαδη οπως και να το δεις στο τελος διαπιστωνεις οτι δεν θελουν συνεργασια αλλα τα λεφτα σου! Γι αυτους που δεν ξερουν αισθανονται οτι απειλουνται!!!

 

 

Μήπως αντί για νόμιμο συνεργείο, εννοείς εξουσιοδοτημένο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, liakjim είπε

Μήπως αντί για νόμιμο συνεργείο, εννοείς εξουσιοδοτημένο;

Οχι οπως το γραφω! Νομιμο/αδεια τοσο απλο! Για να ισχυει η εγγυηση θελει αποδειξη και να αναγραφονται τα ανταλλακτικα.   Απο κει και περα στο εμποριο θ ακουσεις διαφορα βεβαια ολα ανυποστατα.. Συμφεροντα για να εχουν δουλεια! Σεβαστο να εχουν δουλεια αλλα αυτοι ειναι αδιστακτοι στην κλεψια!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά χωρίς πλάκα  ενα Τεσλα των 45 χιλιάδων ευρώ, έχει το ίδιο κόστος χρήσης στην 15ετία με ένα μινι βενζίνης των 16 χιλιαδων αν προσθέσετε την διαφορά του κόστους των καυσίμων και το πιασοκώλιασμα των σερβις και των συνεργειατζήδων. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, fragma είπε

Τελικά χωρίς πλάκα  ενα Τεσλα των 45 χιλιάδων ευρώ, έχει το ίδιο κόστος χρήσης στην 15ετία με ένα μινι βενζίνης των 16 χιλιαδων αν προσθέσετε την διαφορά του κόστους των καυσίμων και το πιασοκώλιασμα των σερβις και των συνεργειατζήδων. 

Στα πόσα χρόνια θα θέλει αλλαγή στις μπαταρίες το Τέσλα και στα πόσα αλλαγή μηχανής το μίνι;Και με τι κόστος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Στα πόσα χρόνια θα θέλει αλλαγή στις μπαταρίες το Τέσλα και στα πόσα αλλαγή μηχανής το μίνι;Και με τι κόστος;

Νωριτερα απο 15 ετία πολύ χλωμό να θέλει αλλαγή μπαταριων οποιοδήποτε ηλεκτρικό, οπότε αν αυτός είναι ο μέγιστος χρονικός ορίζοντας που σκοπεύεις να κρατήσεις ενα αυτοκίνητο, συμφέρει το ηλεκτρικό. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι το πώς όλοι θα βρούμε ένα τίμιο συνεργείο είτε πρόκειται για αντιπροσωπεία είτε εξουσιοδοτημένο είτε εξειδικευμένο είτε συνοικιακό... Εγώ δυστυχώς ΔΕΝ έχω βρει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

65€/εργατοώρα νομίζω χρεώνει η ΒΕΛΜΑΡ για τα VOLVO, 

κάτι καλό πίνουν στον ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ και κάτι ακόμα καλύτερο πίνουν όσοι εξακολουθούν να πηγαίνουν εκεί τ' αμάξια τους

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, fragma είπε

Τελικά χωρίς πλάκα  ενα Τεσλα των 45 χιλιάδων ευρώ, έχει το ίδιο κόστος χρήσης στην 15ετία με ένα μινι βενζίνης των 16 χιλιαδων αν προσθέσετε την διαφορά του κόστους των καυσίμων και το πιασοκώλιασμα των σερβις και των συνεργειατζήδων. 

H kwh δεν θα παίζει σε αυτές τις τιμές εάν εφαρμοστεί καθολικά η ηλεκτροκίνηση. Οπως και οι διάφοροι φόροι και τέλη. Καταλαβαίνεις το γιατί φαντάζομαι.

Επεξ/σία από dtk-386
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

H kwh δεν θα παίζει σε αυτές τις τιμές εάν εφαρμοστεί καθολικά η ηλεκτροκίνηση. Οπως και οι διάφοροι φόροι και τέλη. Καταλαβαίνεις το γιατί φαντάζομαι.

Έτσι και αλλιώς μέχρι τέλους της χρονιάς είναι οι επιδοτήσεις. Περιμένω από αρχές του έτους να έρθουν και ακριβότερες ταξινομήσεις.

Spoiler λόγο off topic

Spoiler


Στα 1400-1500 φορτίσματα θέλουν αλλαγή οι μπαταρίες σύμφωνα με την Tesla. Αν φορτίζεις κάθε μέρα, 4 χρόνια. Μέρα παρα μέρα. 8 χρόνια. Πιο αραιά, δεν κάνεις και χιλιόμετρα άρα δεν έχει καν σύγκριση με μικρό φθηνό όχημα λόγο των μικρών εξόδων κίνησης/κτήσης/συντήρησης

Οταν θες κάτι επισκευή στο Tesla πας στον μαστρομήτσο? Δεν πιάνει η Tesla κώλους?

Θα πάω πίσω το Hyundai αν είναι να πω "ίδια λεφτά έρχονται στην 15ετία, δώστε μου 45κ δάνειο". Τι δεν έχω το εισόδημα? Θα το πληρώσω σε 15 χρόνια από τα έξοδα που γλιτώνω....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, fragma είπε

Τελικά χωρίς πλάκα  ενα Τεσλα των 45 χιλιάδων ευρώ, έχει το ίδιο κόστος χρήσης στην 15ετία με ένα μινι βενζίνης των 16 χιλιαδων αν προσθέσετε την διαφορά του κόστους των καυσίμων και το πιασοκώλιασμα των σερβις και των συνεργειατζήδων. 

12 χιλιάρικα πρέπει να το πήρε τότε  . Το οτι τον σκίσανε τον άνθρωπο είναι άλλο θέμα  , φυσικά δεν ισχύουν οι τιμές σε φυσιολογικές συνθήκες , εξαίρεση ήταν , ειδικά στα panda βρίσκεις τα πιο φθηνά ανταλλακτικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

Στα 1400-1500 φορτίσματα θέλουν αλλαγή οι μπαταρίες σύμφωνα με την Tesla. Αν φορτίζεις κάθε μέρα, 4 χρόνια. Μέρα παρα μέρα. 8 χρόνια. Πιο αραιά, δεν κάνεις και χιλιόμετρα άρα δεν έχει καν σύγκριση με μικρό φθηνό όχημα λόγο των μικρών εξόδων κίνησης/κτήσης/συντήρησης

 

Οταν θες κάτι επισκευή στο Tesla πας στον μαστρομήτσο? Δεν πιάνει η Tesla κώλους?

Θα πάω πίσω το Hyundai αν είναι να πω "ίδια λεφτά έρχονται στην 15ετία, δώστε μου 45κ δάνειο". Τι δεν έχω το εισόδημα? Θα το πληρώσω σε 15 χρόνια από τα έξοδα που γλιτώνω....

 

Έτσι γρήγορα που κοίταξα στο https://www.tesla.com/el_gr/model3/design#overview ενα απλο model 3 εχει 491km αυτονομία. Οποτε αν πρακτικά σου δίνει το 60% της αυτονομίας αυτης (294 km) γιατί θα θες να κρατάς την μπαταρία μεταξύ 20%-80%, μιλάμε για 294km κάθε φορά που το φορτίζεις. Στην Ελλάδα ο μέσος όρος km που κάνει ένα αμάξι νομίζω ότι ειναι 10.000 - 12.000. Αρα για να κάνεις αυτά τα χιλιόμετρα θα θες 34 - 40 φορτίσεις τον χρόνο αντίστοιχα. Δεν ξέρω αν κάνω κάτι λάθος αλλα με αυτον τον γρήγορο συλλογισμό 1400 φορτίσματα δεν θα χρειαστείς ποτέ.

Επεξ/σία από kimimaro_
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, kimimaro_ είπε

Έτσι γρήγορα που κοίταξα στο https://www.tesla.com/el_gr/model3/design#overview ενα απλο model 3 εχει 491km αυτονομία. Οποτε αν πρακτικά σου δίνει το 60% της αυτονομίας αυτης (294 km) γιατί θα θες να κρατάς την μπαταρία μεταξύ 20%-80%, μιλάμε για 294km κάθε φορά που το φορτίζεις. Στην Ελλάδα ο μέσος όρος km που κάνει ένα αμάξι νομίζω ότι ειναι 10.000 - 12.000. Αρα για να κάνεις αυτά τα χιλιόμετρα θα θες 34 - 40 φορτίσεις τον χρόνο αντίστοιχα. Δεν ξέρω αν κάνω κάτι λάθος αλλα με αυτον τον γρήγορο συλλογισμό 1400 φορτίσματα δεν θα χρειαστείς ποτέ.

υπάρχει νήμα , συνέχεια εκεί

https://www.insomnia.gr/forums/topic/751680-η-προοπτική-της-ηλεκτροκίνησης/?do=getNewComment

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχετε δίκιο στα όσα λέτε για τις αντιπροσωπείες. Υπάρχει όμως ένα μεγάλο ΑΛΛΑ στην μέση που κανείς δεν έχει αναφέρει. Αυτό είναι η εξιδίκευση & η εκπαίδευση που έχουν ανά καιρούς. Ένα γενικό συνεργείο, ακόμα και με δυνατό μηχανικό, μπορεί να εξυπηρετεί όλες ή αρκετές μάρκες αλλά κανείς δεν μπορεί να τα ξέρει όλα. Ακόμα και σε εξειδικευμένο συνεργείο να πάει κανείς (δηλαδή όχι αντιπροσωπεία αλλά που εξειδικεύεται σε μια συγκεκριμένη μάρκα), μην νομίζετε πως θα έχει ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ διαφορές με την αντιπροσωπεία. Καλά και τα εξωτερικά & γενικά συνεργεία, κι εγώ σε τέτοιο πάω μην παρεξηγηθώ, αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που δεν μπορούν να λύσουν κάποιο πρόβλημα ακριβώς λόγω έλλειψης μηχανήματος, τεχνογνωσίας, εκπαίδευσης κλπ.

Και για να πω και ένα πρόσφατο παράδειγμα. Το αυτοκίνητο μου, είναι μια Mercedes e200k μοντέλο 2000 αυτόματη. Είναι παλιό μεν, έχω τη δυνατότητα να αγοράσω ενα μικρότερο καινούργιο αλλά το γουστάρω φουλ παρά τα χρόνια του κλπ. Πρόσφατα έβγαλε για 1η φορά μια βλάβη. Ο μηχανικός μου, από τον οποίο είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος εδώ και 14 χρόνια (ειδίκευση όμως σε VAG- αλλά με σερβάρει), βρήκε ότι προέρχεται από βαλβίδα αλλά δεν είχε τη δυνατότητα να εντοπίσει ποια ήταν συγκεκριμένα η προβληματική. Όπως μου είπε χρειαζόταν το διαγνωστικό Mercedes Star της αντιπροσωπείας ή εξιδεικευμένου, που με επιπλέον δυνατότητες μπορεί να δίνει μεμονωμένες εντολές λειτουργίας σε κάθε βαλβίδα για να βρεθεί ποια φταίει. Με παρέπεμψε, επιμένοντας να μην μου πάρει λεφτά παρά τις 2 ώρες, σχεδόν, που έφαγε, να πάω στην αντιπροσωπεία για να λυθεί. Έτσι και έγινε. Στην αντιπροσωπεία όμως μου είπαν μεν ποια βαλβίδα έφταιγε συγκεκριμένα αλλά μου ξεκαθάρισαν πως η οδηγία είναι να αλλαχτούν 3, μαζί με διάφορα άλλα αναλώσιμα. Το κουστούμι βγήκε στα 549ε (με έκπτωση που μου έκαναν λόγω γνωστού μου). Απ αυτά, τα 210ε ήταν η διάγνωση & 2 εργατώρες,με τα υπόλοιπα 339ε είναι τα ανταλλακτικά (3 βαλβίδες, διάφορες σωλήνες, φλάτζάκια κλπ) στα οποία είχα και καλή έκπτωση. Δεν το αναφέρω για το κόστος, αλλά ακριβώς για το θέμα τεχνογνωσίας & εξοπλισμού. Επίσης (δεν έχει και τόση σημασία, αλλά είναι το marketing) το αυτοκίνητό μου το παρέλαβα πλυμμένο εξωτερικά (μέσα είναι βρέξει χιονίσει πεντακάθαρο) & μηχανικά!

Σε εξιδικευμένο που ρώτησα με τους κωδικούς ανταλλακτικών που πλέον είχα, σε δεύτερη φάση από περιέργεια, μου έκαναν μια προσφορά ακριβότερη από την αντιπροσωπεία (αφού είχα έκπτωση) και μου εξήγησαν πως ναι μεν μπορούν να μπουν ανταλλακτικά του εμπορίου, και να γίνει καλύτερη τιμή, αλλά απ την εμπειρία τους δεν θα έχουν διάρκεια  (τα συγκεκριμενα του συστήματος, όχι γενικά).

Άξιο αναφοράς είναι:
Διάγνωση με Mercedes Star Αντιπροσωπεία: 69.90ε + φπα/θα χρεώσει ΚΑΙ μέρος εργατώρας
Διάγνωση με Mercedes Star εξειδικευμένου: 50 + φπα/θα χρεώσει ΚΑΙ μέρος εργατώρας
Μηχανικός μου με το generic: 20ε+φπα/δεν θα χρεώσει κάτι επιπλέον (σε παλιούς ή τακτικούς πελάτες του, δεν θα πάρει καν)

Εργατώρα Αντιπροσωπείας: 69.90+φπα
Εργατώρα Εξειδικευμένου: 59.90+φπα
Μηχανικός μου: Αν πάρεις ανταλλακτικά απ αυτόν, είναι included αν όχι ας πούμε 30-40+φπα η εργατώρα ανάλογα την εργασία.

Κοινώς, η συντήρηση εκτός αντιπροσωπείας είναι σε κόστος η μέρα με την νύχτα, αλλά αν συμβεί κάτι & δεν μπορεί να υπάρξει λύση, η αντιπροσωπεία είναι πάντα μονόδρομος..

Επεξ/σία από Hk2004gr
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...