Προς το περιεχόμενο

713,89€ για προγραμματισμένο σέρβις σε Panda


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Κάπως πρέπει να βγει και το κόστος των προσφορών και της εγγύησης.

Από την τσέπη τους θα βάζουν;

και δηλαδη στις υπολοιπες αντιπροσωπίες πως εχουν χαμηλοτερες τιμες (που δινουν και μεγαλυτερες εγγυησεις χρονικα;);

Ως κατοχος fiat panda εδωσα προσφατα 800 ευρ (το αμαξι ηταν μεσα 3 ημερες!) αλλα αλλαξα ολους τους ιμαντες, λαδια, ψυγειο, παραφλου, αισθ βαλβ ψυκτικου, μπουζι, δισκους τακακια

απλως πηγα σε συνεργειο γειτονιας (βγηκε εκτος εγγυησης)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 161
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

και δηλαδη στις υπολοιπες αντιπροσωπίες πως εχουν χαμηλοτερες τιμες (που δινουν και μεγαλυτερες εγγυησεις χρονικα;);

Ως κατοχος fiat panda εδωσα προσφατα 800 ευρ (το αμαξι ηταν μεσα 3 ημερες!) αλλα αλλαξα ολους τους ιμαντες, λαδια, ψυγειο, παραφλου, αισθ βαλβ ψυκτικου, μπουζι, δισκους τακακια

απλως πηγα σε συνεργειο γειτονιας (βγηκε εκτος εγγυησης)

Ενδεχομένως να έχουν διαφορετικό μείγμα στη πολιτική χρεώσεων.

 

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, korakios είπε

όπως τα συνεργεία , έτσι και με τις αντιπροσωπίες , υπάρχουν καλοί επαγγελματίες και οι "ότι αρπάξουμε"

εδώ εκτός απο τις υπερχρεώσεις ,  του αλλάξανε (με ερωτηματικό) πράγματα που δεν ήταν καν στο προγραμματισμένο σέρβις

Φυσικά. Απλά ο αριθμός των "κακών" αντιπροσωπειών τείνει πολύ στον αριθμό του συνόλου τους. Ναι, υπάρχουν μερικές καλές, αλλά είναι τόσο λίγες στο σύνολο που δεν αξίζει ν' ασχοληθείς καν να τις ψάξεις.

13 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε

Για να λέμε την αλήθεια τουλάχιστον έχεις το κεφάλι σου ήσυχο στο  ότι έχουν μπει γνήσια ανταλλακτικά , οπότε το θεωρώ + , τώρα αν είσαι τόσο τυχερός και έχουν αλλάξει σχεδόν τα πάντα (ενώ ίσως δεν χρειαζόταν) αυτό είναι υπέρ του  αγοραστή διότι θα πάρει ένα μεταχειρισμένο που δεν θα χρειαστεί για τα επόμενα χρόνια σχεδόν τίποτα εκτός από λάδια.

Εν κατακλείδι το "όλα τα service στην αντιπροσωπεία" είναι θετικό για τον μελλοντικό αγοραστή και καλώς αναφέρεται.

Αν ήταν έτσι, καλά θα ήταν. Δυστυχώς έχουν ακουστεί πάρα πολλές φορές περιστατικά όπου η αντιπροσωπεία ΧΡΕΩΣΕ μεν το ανταλλακτικό, αλλά ΔΕΝ το άλλαξε. Επιπλέον οι αντιπροσωπείες πάρα πολλές φορές βάζουν "ότι θέλουν" στο αμάξι. Τρανό παράδειγμα η γνωστότερη αντιπροσωπεία της VW, (μην αναφέρουμε όνομα, όλοι την ξέρουμε) όπου στον TSI 1.0 έβαζε πρώτα λάδι 0W20 (οδηγία VW), μετά 5W30 (επειδή "στην Ελλάδα τέτοιο θέλει" - κάποιος "αρχιμάστοράς" τους το αποφάσισε), και μετά ξανά 0W20 (γι' άγνωστο λόγο η νέα αλλαγή - μπορεί και να τους "την είπαν" απ'τη Γερμανία).

Γενικώς όπου βλέπω σε αγγελία "ολα τα service αντιπροσωπεία", εγώ διαβάζω "δεν πολυ-ήθελα ν' ασχοληθώ, οπότε έδινα 100-150 ευρώ παραπάνω να ξεμπερδεύω". Οι περισσότερες δικές μας αντιπροσωπείες είναι απλά ένα μέτριο (ίσως και προς κακό) συνεργείο.

12 ώρες πριν, tzotzo είπε

Σχετικα με αυτα που γραφει η αποδειξη που εβαλε ο φιλος, τι θα μπορουσε να κρυψει και να μην αλλαξει η αντιπροσωπεια. Που να μη βρισκεται με ενα ανοιγμα του καπω, και 5 λεπτα αργοτερα,

Σχετικα με το δευτερο σου σχολιο, ενα αυτοκινητο εχει 3-5- 7 χρονια εγγυηση με την προυποθεση να κανει τα προβλεπομενα σερβις στην αντιπροσωπεια. Την πλακα που την βλεπεις; εχεις αγορασει ποτε καινουριο αμαξι;

Θέλεις να μου πεις εσύ ΤΙ βρίσκεις με ένα άνοιγμα του καπό, και μέσα σε 5 λεπτά;

Θα καταλάβεις αν έχει αλλαχτεί το φίλτρο λαδιού ή βενζίνης (οκ, αυτό είναι σ' άλλο σημείο συνήθως :P), ή αν έμεινε το ίδιο; Θα καταλάβεις αν το λάδι έχει το σωστό ιξώδες, ή αν έβαλαν ότι ήθελαν; Θα καταλάβεις αν άλλαξαν τα μπουζί, που θέλουν και φασαρία να φτάσεις μέχρι εκεί, ή αν "καλά είναι μωρέ, άστα, κρατάνε μέχρι το επόμενο"; Τι ακριβώς μπορείς να καταλάβεις "με το μάτι" και "μέσα σε 5 λεπτά", πέρα απ' το αν ανοίχτηκε ή όχι το καπό;

Πάμε και στο τελευταίο κομμάτι... πρώτον, η προϋπόθεση για να ισχύει η εγγύηση είναι να κάνεις το service σε αξουσιοδοτημένο συνεργείο, με γνήσια ή συμβατά ανταλλακτικά. Όχι αναγκαστικά σε αντιπροσωπεία. Το service στην αντιπροσωπεία ως προϋπόθεση για να ισχύει η εγγύηση, συνήθως ισχύει στην "έξτρα" εγγύηση (επέκταση) λόγω του ότι οι επεκτάσεις παρέχονται από την αντιπροσωπεία.

Εμένα βγάλε με από τη μέση, διότι ναι μεν έχω αγοράσει καινούριο αμάξι, αλλά δεν είμαι καθόλου άτομο που να "αγαπάει" την εγγύηση σαν υπηρεσία. Θα προτιμούσα να 'δινα κάποια χρήματα λιγότερα και να 'χα 0 εγγύηση. Οπότε σίγουρα δεν είμαι αυτός που θα "προσέξει" να μην "χαλάσει" την εγγύησή του. Την πληρώνω μεν αναγκαστικά σε ό,τι και να αγοράσω (διότι απλά δεν υπάρχει τρόπος να stripάρεις ένα προϊόν από την εγγύησή του), αλλά το τελευταίο που μ' απασχολεί είναι να μην "χάσω" την εγγύηση. Ασχέτως που όπως ήδη είπαμε, η εγγύηση για όποιον τον ενδιαφέρει, δεν επηρεάζεται απ' το αν θα κάνεις τα service στην αντιπροσωπεία ή όχι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρκετά ψυλα χρεωμένα όλα

Πρόσφατα άλλαξα τακάκια λάδια φίλτρα κλπ με δικά μου ανταλλακτικα

50 ευρώ 5w40 5 λίτρα λάδια (motul)

70 ευρώ τακάκια πίσω μπρος

12 ευρώ φίλτρο αέρα καμπίνας ενεργού άνθρακα

7 ευρώ φίλτρο λαδιού Mann

60 ευρώ εργασία

200 ευρω ολα μαζί

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν 10 χρόνια όταν έκανα το τελευταίο μου σέρβις σε αντιπροσωπεία γιατί ήταν ακόμα το αμάξι στην εγγύηση, μου είχαν βγάλει ένα κουστούμι 250€. Τους ρώτησα, τί αλλάζουν και πάει τόσο ψηλά; Η απάντηση ήταν όλα τα φίλτρα και λάδια.
Τους ρώτησα αν αναλαμβάνουν εργασία με φίλτρα-λάδια δικά μου, και μου είπαν ναι, αλλά χάνεται η εγγύηση λόγω ιμιτασιόν ανταλλακτικών.
Έφυγε mail κατευθείαν στον εισαγωγέα, θέτοντας γραπτώς το ερώτημα, αν χάνεται η εγγύηση και αφού πήρα γραπτώς απάντηση ότι δεν χάνεται η εγγύση, παρά μόνο αν αποδειχθεί ότι η συγκεκριμένη βλάβη προκλήθηκε από ελαττωματικό ανταλλακτικό που τοποθετήθηκε, τους το πήγα με φίλτρα MANN και λάδι Castrol Edge καλύτερο από αυτό που έβαζαν αυτοί, ειδικό για τον κινητήρα μου (μετά γύρισα σε Mobil 1). Κόστος αναλωσίμων κάπου 70€ θυμάμαι μου είχε βγει, συν εργασία 60€ συν κάρτα καυσαερίων, είχα πληρώσει 140€ από 250.

Τώρα που έκλεισα 200.000χλμ σκέφτομαι να το ξαναπάω, έτσι για ένα τσεκ μήπως έχει βγει τίποτα νεότερο/οδηγία αλλαγής από VW και δεν μου το έχει κάνει ο μάστοράς μου, καλός είναι αλλά έχει πάρα πολλή δουλειά τώρα τελευταία και τον βλέπω κάπως διεκπεραιωτικό...Εννοείται θα το πάω πάλι με δικά μου αναλώσιμα, να χρεώσουν μόνο εργασία για τα περαστικά και το γενικό τσεκ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Haldol είπε

; Θα καταλάβεις αν άλλαξαν τα μπουζί, που θέλουν και φασαρία να φτάσεις μέχρι εκεί, ή αν "καλά είναι μωρέ, άστα, κρατάνε μέχρι το επόμενο"; Τι ακριβώς μπορείς να καταλάβεις "με το μάτι" και "μέσα σε 5 λεπτά", πέρα απ' το αν ανοίχτηκε ή όχι το καπό;

 

Αν διαβάσει κάποιος το ποστ σου και όχι το δικό μου, θα νομίσει ότι είπα "με το μάτι" ενώ το έχεις προσθέσει αυθαίρετα για να δημιουργήσεις εντυπώσεις. 

Πάμε τώρα λέβεντη μου γιατι μαλλον αυτοκινητα έχεις δει μόνο σε αφίσες.

Υπάρχουν αυτοκίνητα που έχουν το φίλτρο λαδιού στον κινητήρα. Ανοίγεις το καπώ, ξεβιδωνεις το καπάκι με το χέρι και βλέπεις αν έχει αλλαχτεί. Το ίδιο κάνεις και πριν αλλαχτεί, αν είσαι τόσο καχύποπτος ότι θα σε κοροϊδέψει η αντιπροσωπεία. Χρόνος; 5 λεπτά, ίσως να λέω και πολλά.

Ελεγχος, λαδιών; Ανοίγεις το καπώ έχεις και λίγο χαρτι Και τσεκαρεις τα λάδια. Είναι παλιά ή καινούρια. Το ίδιο κάνεις και πριν στα αλλάξουν, αν είσαι τόσο καχύποπτος ότι δεν θα σου αλλάξουν τα λάδια στην αντιπροσωπεία. Χρόνος; Ξέρω γω 15 δευτερόλεπτα?

Αλλαγή Μπουζί; Βγάζεις το καπάκι ξεβιδωνεις τον πολλαπλασιαστή και βγάζεις ένα μπουζι και ελέγχεις αν είναι καινούριο. Το ίδιο κάνεις και πριν στα αλλάξουν αν είσαι τόσο καχύποπτος ότι δεν θα σου αλλάξουν τα λάδια στην αντιπροσωπεία και θα σε κοροϊδέψουν. 

Τακάκια; Στρίβεις το τιμόνι και κοιτάς τα φρένα. Αν είσαι τόσο καχύποπτος και νομίζεις ότι δεν θα σου αλλάξουν τα τακάκια, στρίβεις το τιμόνι μόλις παρκάρεις στην αντιπροσωπεία και τα κοίτας από πριν.

Τώρα την συζήτηση με το ιξώδες την ακούω βερεσε. Έχει γεμίσει η αγορά μαϊμού λιπαντικά και θα κοιτάξει να σε κλέψει ο αντιπρόσωπος με τα λάδια που ούτως η άλλως αγοράζει.. Εντάξει σενάριο επιστημονικής φαντασίας.

Εσύ πήγαινε στον κυρ Λαμπρό της γειτονιάς και χάσε την εγγύηση. Πάμε παρακάτω γιατι πολύ ασχοληθηκαμε.

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι τόσο απλό όπως το λέτε μερικοί πάντως. Καταρχάς καινούριο αυτοκίνητο δεν το πας σε δικό σου συνεργείο γιατί χάνεις την εγγύηση. Ας ξεκινήσουμε από αυτό το βασικό, το οποίο σε δένει δυστυχώς στην αντιπροσωπεία. Από εκεί και πέρα, ακόμα και να ρωτήσεις εκ των προτέρων το κόστος, δεν σου εγγυάται κανένας ότι δεν θα σου έρθει το κουστούμι XL. Δεν έχει συμβεί σε κανέναν δηλαδή να σας πουν θέλουμε 300€ για τις εργασίες που ζητάτε και όταν πάτε να σας ζητήσουν 450 επειδή μπήκε και η εργασία ή επειδή τελικά υποτίθεται ότι χρειάστηκε παραπάνω χρόνος εργασίας στην περίπτωση που το 300ρι υποτίθεται ότι περιελάμβανε και εργασία;

Το θέμα έιναι ότι ο μέσος χρήστης δεν είναι κατά τη γνώμη μου προστατευμένος από πουθενά σε τέτοιες περιπτώσεις. Οκ, προφανώς η ατομική ευθύνη παίζει ρόλο σε όλα, προφανώς ο κάθε επαγγελματίας είναι υπεύθνυνος για το επίπεδο παροχής των υπηρεσιών του, προφανώς κι εσύ ο ίδιος πριν πας να κάνεις κάτι πρέπει να το ελέγχεις, αλλά από την άλλη γιατί θα πρέπει να γίνεις και πανεπιστήμονας; Και γιατί θα πρέπει, για να μην γίνεις πανεπιστήμονας, να είσαι έρμαιο του κάθε κορακιού; Πώς θα προστατευθεί δηλαδή ο μέσος κάτοχος ΙΧ όταν είναι στάνταρ ταρίφα το 50+€ η ώρα τα εργατικά, την ίδια στιγμή που η ώρα εργασίας σε οποιονδήποτε κλάδο είναι ούτε 4€; Η ελεύθερη αγορά δεν έχει την έννοια της ανεξέλεγκτης. Και πώς θα προστατευθεί επίσης όταν ο άλλος του απαγορεύει να μπει στον χώρο εργασίας;

Κατανοητό ότι όλοι πρέπει να κάνουμε τον έλεγχο αγοράς μας, κατανοητό ότι εμείς έχουμε την δύναμη να αποκλείουμε αλεπουδιάρηδες, αλλά απόκλεισε τον έναν, απόκλεισε τον άλλον, δεν ξέρω κατά πόσο στο τέλος έχεις και πολλές δυνατότητες και επιλογές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Υπάρχουν αυτοκίνητα που έχουν το φίλτρο λαδιού στον κινητήρα. Ανοίγεις το καπώ, ξεβιδωνεις το καπάκι με το χέρι και βλέπεις αν έχει αλλαχτεί. Το ίδιο κάνεις και πριν αλλαχτεί, αν είσαι τόσο καχύποπτος ότι θα σε κοροϊδέψει η αντιπροσωπεία. Χρόνος; 5 λεπτά, ίσως να λέω και πολλά.

Τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν "κλειστό" φίλτρο, χωρίς... "καπάκι". Ξεβιδώνεις, πετάς, βιδώνεις το καινούριο, γειά σας. Απλά το αναφέρω, μη μου στεναχωρηθείς.

Αναφορά σε κείμενο

Τώρα την συζήτηση με το ιξώδες την ακούω βερεσε. Έχει γεμίσει η αγορά μαϊμού λιπαντικά και θα κοιτάξει να σε κλέψει ο αντιπρόσωπος με τα λάδια που ούτως η άλλως αγοράζει.. Εντάξει σενάριο επιστημονικής φαντασίας.

Το θέμα είναι ΤΙ λάδια έβαλε, όχι το ΑΝ έβαλε. "Ακούς βερεσέ" το πιο σημαντικό. Προφανώς και θ' αλλάξει λιπαντικό, διότι όπως είπες κι εσύ, το να βγάλεις τη βέργα και να δεις αν τα λάδια είναι καθαρά ή όχι, είναι ζήτημα δευτερολέπτων. Έγραψα όμως παραπάνω για μία πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση όπου η κατασκευάστρια δίνει 0W20, ενώ η αντιπροσωπεία έβαζε 5W30. Αν και πλέον οι συγκεκριμένοι διορθώθηκαν και βάζουν τα σωστά. Αυτό δεν υπάρχει τρόπος να το καταλάβεις. Όπως δεν υπάρχει τρόπος να καταλάβεις αν βάζουν σοβαρό λάδι, ή την πιο φτηνή αηδία της αγοράς.

Αναφορά σε κείμενο

Αλλαγή Μπουζί; Βγάζεις το καπάκι ξεβιδωνεις τον πολλαπλασιαστή και βγάζεις ένα μπουζι και ελέγχεις αν είναι καινούριο. Το ίδιο κάνεις και πριν στα αλλάξουν αν είσαι τόσο καχύποπτος ότι δεν θα σου αλλάξουν τα λάδια στην αντιπροσωπεία και θα σε κοροϊδέψουν. 

Έχεις ροπόκλειδο, ή είσαι τόσο έμπειρος ώστε να ξέρεις να τα σφίξεις με το χέρι στη σωστή δύναμη; Μη μου πεις για μισή ή και... διακόσιες στροφές μετά το "χέρι", αυτά είναι πατέντες για Ascona του '86.

Αναφορά σε κείμενο

Τακάκια; Στρίβεις το τιμόνι και κοιτάς τα φρένα. Αν είσαι τόσο καχύποπτος και νομίζεις ότι δεν θα σου αλλάξουν τα τακάκια, στρίβεις το τιμόνι μόλις παρκάρεις στην αντιπροσωπεία και τα κοίτας από πριν.

Θα δεις και την πάστα στο τακάκι κατ' αυτό τον τρόπο, ή εάν καθάρισε - λίπανε όσα κομμάτια το απαιτούν;
 

Αναφορά σε κείμενο

 

Εσύ πήγαινε στον κυρ Λαμπρό της γειτονιάς και χάσε την εγγύηση.

 

Οι περισσότερες αντιπροσωπείες είναι πιο κοντά στον μέσο "κυρ Λάμπρο", παρά σε έναν σοβαρό μηχανικό. Αλλά όπως ήδη είπαμε, δε χάνεις καμία εγγύηση αν δε πας στην αντιπροσωπεία. Και ούτε υπάρχουν μόνο οι επιλογές της αντιπροσωπείας ή του "κυρ Λάμπρου". Δεν είναι άσπρο ή μαύρο τα πράγματα. 

Αναφορά σε κείμενο

Πάμε παρακάτω γιατι πολύ ασχοληθηκαμε.

Συμφωνώ. Ασχοληθήκαμε τρομερά πολύ με το ζήτημα αν μπορείς να κρίνεις την ποιότητα του service (εργασίας), ή το τι υλικά μπήκαν, ή τις προδιαγραφές τους, μέσα σε "5 λεπτά αφού ανοίξεις το καπό", είτε "με το μάτι", ή και με ακτίνες Χ.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντρας ή γυναίκα ιδιοκτήτης;

17000 χλμ και θέλει τακάκια;Στο wrc το έτρεχε;Αν τα έφαγε τόσο γρήγορα κάποιος πρέπει να τον/την  μάθει να φρενάρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε

Δεν είναι τόσο απλό όπως το λέτε μερικοί πάντως. Καταρχάς καινούριο αυτοκίνητο δεν το πας σε δικό σου συνεργείο γιατί χάνεις την εγγύηση. Ας ξεκινήσουμε από αυτό το βασικό, το οποίο σε δένει δυστυχώς στην αντιπροσωπεία. Από εκεί και πέρα, ακόμα και να ρωτήσεις εκ των προτέρων το κόστος, δεν σου εγγυάται κανένας ότι δεν θα σου έρθει το κουστούμι XL. Δεν έχει συμβεί σε κανέναν δηλαδή να σας πουν θέλουμε 300€ για τις εργασίες που ζητάτε και όταν πάτε να σας ζητήσουν 450 επειδή μπήκε και η εργασία ή επειδή τελικά υποτίθεται ότι χρειάστηκε παραπάνω χρόνος εργασίας στην περίπτωση που το 300ρι υποτίθεται ότι περιελάμβανε και εργασία;

Το θέμα έιναι ότι ο μέσος χρήστης δεν είναι κατά τη γνώμη μου προστατευμένος από πουθενά σε τέτοιες περιπτώσεις. Οκ, προφανώς η ατομική ευθύνη παίζει ρόλο σε όλα, προφανώς ο κάθε επαγγελματίας είναι υπεύθνυνος για το επίπεδο παροχής των υπηρεσιών του, προφανώς κι εσύ ο ίδιος πριν πας να κάνεις κάτι πρέπει να το ελέγχεις, αλλά από την άλλη γιατί θα πρέπει να γίνεις και πανεπιστήμονας; Και γιατί θα πρέπει, για να μην γίνεις πανεπιστήμονας, να είσαι έρμαιο του κάθε κορακιού; Πώς θα προστατευθεί δηλαδή ο μέσος κάτοχος ΙΧ όταν είναι στάνταρ ταρίφα το 50+€ η ώρα τα εργατικά, την ίδια στιγμή που η ώρα εργασίας σε οποιονδήποτε κλάδο είναι ούτε 4€; Η ελεύθερη αγορά δεν έχει την έννοια της ανεξέλεγκτης. Και πώς θα προστατευθεί επίσης όταν ο άλλος του απαγορεύει να μπει στον χώρο εργασίας;

Κατανοητό ότι όλοι πρέπει να κάνουμε τον έλεγχο αγοράς μας, κατανοητό ότι εμείς έχουμε την δύναμη να αποκλείουμε αλεπουδιάρηδες, αλλά απόκλεισε τον έναν, απόκλεισε τον άλλον, δεν ξέρω κατά πόσο στο τέλος έχεις και πολλές δυνατότητες και επιλογές.

Αυτό δεν ισχύει και υπάρχει και σχετική νομοθεσία. Επειδή είμαι από κινητό, βαριέμαι να ψάξω, αλλά σίγουρα και άλλοι συμφορουμίτες θα το επιβεβαιώσουν, γιατί έχει αναφερθεί πολλές φορές. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Haldol είπε

Τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν "κλειστό" φίλτρο, χωρίς... "καπάκι". Ξεβιδώνεις, πετάς, βιδώνεις το καινούριο, γειά σας. Απλά το αναφέρω, μη μου στεναχωρηθείς.

Το θέμα είναι ΤΙ λάδια έβαλε, όχι το ΑΝ έβαλε. "Ακούς βερεσέ" το πιο σημαντικό. Προφανώς και θ' αλλάξει λιπαντικό, διότι όπως είπες κι εσύ, το να βγάλεις τη βέργα και να δεις αν τα λάδια είναι καθαρά ή όχι, είναι ζήτημα δευτερολέπτων. Έγραψα όμως παραπάνω για μία πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση όπου η κατασκευάστρια δίνει 0W20, ενώ η αντιπροσωπεία έβαζε 5W30. Αν και πλέον οι συγκεκριμένοι διορθώθηκαν και βάζουν τα σωστά. Αυτό δεν υπάρχει τρόπος να το καταλάβεις. Όπως δεν υπάρχει τρόπος να καταλάβεις αν βάζουν σοβαρό λάδι, ή την πιο φτηνή αηδία της αγοράς.

Έχεις ροπόκλειδο, ή είσαι τόσο έμπειρος ώστε να ξέρεις να τα σφίξεις με το χέρι στη σωστή δύναμη; Μη μου πεις για μισή ή και... διακόσιες στροφές μετά το "χέρι", αυτά είναι πατέντες για Ascona του '86.

Θα δεις και την πάστα στο τακάκι κατ' αυτό τον τρόπο, ή εάν καθάρισε - λίπανε όσα κομμάτια το απαιτούν;
 

Οι περισσότερες αντιπροσωπείες είναι πιο κοντά στον μέσο "κυρ Λάμπρο", παρά σε έναν σοβαρό μηχανικό. Αλλά όπως ήδη είπαμε, δε χάνεις καμία εγγύηση αν δε πας στην αντιπροσωπεία. Και ούτε υπάρχουν μόνο οι επιλογές της αντιπροσωπείας ή του "κυρ Λάμπρου". Δεν είναι άσπρο ή μαύρο τα πράγματα. 

Συμφωνώ. Ασχοληθήκαμε τρομερά πολύ με το ζήτημα αν μπορείς να κρίνεις την ποιότητα του service (εργασίας), ή το τι υλικά μπήκαν, ή τις προδιαγραφές τους, μέσα σε "5 λεπτά αφού ανοίξεις το καπό", είτε "με το μάτι", ή και με ακτίνες Χ.

Επιμενεις φιλαρακο να δημιουργεις εντυπωσεις. Αν ημουν τοσο καχυποπτος να ελεγξω αν μου εβαλε η αντιπροσωπεια τα σωστα μπουζι θα ειχα και ροποκλειδο. Απλα δεν καταλαβαινεις το εξης,μαλλον ειναι ζητημα αντιληψης δεν εχουν ολοι δεν φταις εσυ, ΑΝ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕΙ η αντιπροσωπεια και δεν βαλει κατι γνήσιο ,οταν χαλασει κατι ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Η ΙΔΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟ. Είτε σε βλάβες και εργατικα ειτε σε ΜΗΝΥΣΕΙΣ. Αυτα εδω που γραφεις ειναι τοσο συνομοσιολογικα που ξεπερνανε τα x-files. "δεν θα βαλει το σωστο ιξωδες λαδι για να κλεψει τον πελατη"  "δεν θα βαλει τα σωστα τακακια για να κλεψει τον πελατη" διαβασε τα λιγο φωναχτα, να τα ακουσεις εχει μια σημασια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε

Καταρχάς καινούριο αυτοκίνητο δεν το πας σε δικό σου συνεργείο γιατί χάνεις την εγγύηση.

δε διάβασα τα υπόλοιπα μιας και δεν ισχύει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mechpanos είπε

Πριν 10 χρόνια όταν έκανα το τελευταίο μου σέρβις σε αντιπροσωπεία γιατί ήταν ακόμα το αμάξι στην εγγύηση, μου είχαν βγάλει ένα κουστούμι 250€. Τους ρώτησα, τί αλλάζουν και πάει τόσο ψηλά; Η απάντηση ήταν όλα τα φίλτρα και λάδια.
Τους ρώτησα αν αναλαμβάνουν εργασία με φίλτρα-λάδια δικά μου, και μου είπαν ναι, αλλά χάνεται η εγγύηση λόγω ιμιτασιόν ανταλλακτικών.
Έφυγε mail κατευθείαν στον εισαγωγέα, θέτοντας γραπτώς το ερώτημα, αν χάνεται η εγγύηση και αφού πήρα γραπτώς απάντηση ότι δεν χάνεται η εγγύση, παρά μόνο αν αποδειχθεί ότι η συγκεκριμένη βλάβη προκλήθηκε από ελαττωματικό ανταλλακτικό που τοποθετήθηκε, τους το πήγα με φίλτρα MANN και λάδι Castrol Edge καλύτερο από αυτό που έβαζαν αυτοί, ειδικό για τον κινητήρα μου (μετά γύρισα σε Mobil 1). Κόστος αναλωσίμων κάπου 70€ θυμάμαι μου είχε βγει, συν εργασία 60€ συν κάρτα καυσαερίων, είχα πληρώσει 140€ από 250.

Τώρα που έκλεισα 200.000χλμ σκέφτομαι να το ξαναπάω, έτσι για ένα τσεκ μήπως έχει βγει τίποτα νεότερο/οδηγία αλλαγής από VW και δεν μου το έχει κάνει ο μάστοράς μου, καλός είναι αλλά έχει πάρα πολλή δουλειά τώρα τελευταία και τον βλέπω κάπως διεκπεραιωτικό...Εννοείται θα το πάω πάλι με δικά μου αναλώσιμα, να χρεώσουν μόνο εργασία για τα περαστικά και το γενικό τσεκ.

Εμενα στην ιδια εταιρια δεν μου ειπαν οτι χανω την εγγυηση,ισως επειδη τους ανεφερα το νομο! Μου ειπαν οτι χανω την εκπτωση αλλα και παλι κερδισα καποια ευρω..!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Εμενα στην ιδια εταιρια δεν μου ειπαν οτι χανω την εγγυηση,ισως επειδη τους ανεφερα το νομο! Μου ειπαν οτι χανω την εκπτωση αλλα και παλι κερδισα καποια ευρω..!

εμένα απο την αρχή με ρωτούσαν αν βάλουν αυτοί τα αναλώσιμα ή αν έχω πάρει ο ίδιος (σε άλλη αντιπροσωπία)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...