Προς το περιεχόμενο

713,89€ για προγραμματισμένο σέρβις σε Panda


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκτός ότι πληρωσε κάποια πράγματα ακριβα λάδι κλπ το πρόβλημα είναι ότι άλλαξαν πράγματα που δεν έπρεπε στα 17κ χλμ και έτσι πήγαν 2.5 εργατοώρες και συν το κόστος των ανταλλακτικών... πραγματικά έπρεπε ο φίλος να ρωτήσει αν αλλάζουν γνήσια τακάκια στα 17κ και μπουζί φυσικά... το κόστος για αυτα τα χλμ δεν θα έπρεπε να είναι πάνω από 150-200 ευρώ μαξ

Επεξ/σία από Ducatista
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 161
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, mihanikos1 είπε

Γιατί αλλαξαν μόνο 2 μπουζί;;; Κανονικά το λάδι που περισσεύει μπαίνει στο Πορτ παγκαζ. Όπως και τα παλιά ανταλλακτικά ρωτάνε τον πελάτη αν τα θέλει, βασικά για να υπάρχει διαφάνεια ότι αλλάχτηκαν. Το κόστος ασχολιαστο...

Μην τους βάζεις ιδέες γιατί θα αρχίσουν να χρεώνουν 6 μπουζί σε δικύλινδρο κινητήρα😕

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τουλάχιστον δεν κλέβουν μόνο εμένα 😂

Δείτε και τα δικά μου χάλια, service 10k (2021) και 20k (2022) σε ίδιο μοντέλο

 

Spoiler

2021.png

 

 

Spoiler

2022.png

 

Επεξ/σία από kokni
  • Sad 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, kokni είπε

Τουλάχιστον δεν κλέβουν μόνο εμένα 😂

Δείτε και τα δικά μου χάλια, service 10k (2021) και 20k (2022) σε ίδιο μοντέλο

 

  Απόκρυψη περιεχομένων

2021.png

 

 

  Απόκρυψη περιεχομένων

2022.png

 

κρίμα που το ξαναπήγες , αν θες ντε και καλά αντιπροσωπία και Αθήνα πάρε προσφορά απο ΚΙΟΣΕΟΓΛΟΥ , δεν έχω ιδέα αλλά στο fb group λένε καλά λόγια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτε σε κανενα σερβις σε αντιπροσωπειες Opel/Toyota δεν εχω δώσει πανω απο 300 ευρω (και αυτο ειναι πολυ γενναιοδωρο). Ποτε.

Συνήθως σε Opel το μικρο σερβις κυμαινεται απο 120-170 και το μεγαλο 200-220. Παντα καθομαι σε χώρο αναμονης που εχει παραθυρο και ο πελατης εχει αμεση εικονα του αυτοκινητου, βλεπεις τον μηχανικο να πηγαινει αγκαλια με τα αναλωσιμα (λαδια,φιλτρα).

Στην δε Toyotαρα μου δίνουν και το λαδι που περισσεψε, αν περισσεψε.

Απο εκει και περα, πρεπει να εχεις και μια ελαχιστη καταναλωτικη συνείδηση. ΠΡΙΝ απο καθε εργασια, ζητας μια εκτίμηση του κοστους. Ας μην ειναι στο ευρω, ας ειναι μια ταξη μεγεθους. Για ποιο λογο να περιμενεις στο τέλος την λυπητερη?

Αν η αποδειξη ειναι αληθινη (δεν εχω λογω να μην το πιστεψω) κατ 'εμε φταιει εξολοκληρου ο οδηγος, καθως δεν προσυμφωνησε την τιμη

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν πας για Service σε αντιπροσωπεία πρέπει να γνωρίζεις κάποια βασικά πράγματα πριν διαμαρτυρηθείς. Πάμε σύντομα σύντομα:

  • Κάθε μα κάθε εργασία που γίνεται, έχει χρέωση εργατικών βάσει καταλόγου. Αλλαγή λαδιών για παράδειγμα. Προβλέπονται 15 λεπτά με βάση χρέωσης τα 65€ την ώρα. 
  • Τα αναλώσιμα πολλές φορές έχουν τιμές πολλαπλάσιες των τιμών της αγοράς. Αν θες να σου αλλάξουν υαλοκαθαριστήρες θα πληρώσεις 40€ + εργατικά. Αλλιώς μπορείς να πάρεις απο την αγορά απο τους καλύτερους Bosch με 20-25€ συνολικά για 3 και να τους αλλάξεις μόνος σου. Επίσης μπορείς να πάρεις μόνο λάστιχα με 5€. Αν θες όμως την εμπειρία του να μην κάνεις τίποτα απο μόνος σου, θα πληρώσεις
  • Τέλος ειναι υποχρέωση του ιδιοκτήτη που θέλει να παρακολουθεί τα οικονομικά του να:
    • Γνωρίζει απο μόνος του τι περιλαμβάνει το κάθε Service πριν το πάει
    • Να ενημερώνεται κατα τη διάρκεια του Service τι εργασίες θα γίνουν, το κόστος τους και να δίνει την έγκριση για αυτές.

Το συγκεκριμένο Service αν υποθέσουμε ότι έπρεπε να γίνουν όλα αυτα, αν γινόταν σε καλό εξειδικευμένο, θα είχε περίπου τα 350-400€. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, gairf είπε

Ετήσιο σέρβις, με τα στάνταρ αναλώσιμα που προτείνει η αντιπροσωπεία συν τα τακάκια, και τους υαλοκαθαριστήρες. Η εργατωρα χρεώνεται 65 ευρώ, πάνω κάτω το ίδιο σε όλες τις εταιρείες. Τιμές ανταλλακτικών τσιμπιμενες αρκετά ακόμα και για αντιπροσωπεία, αλλά όταν τα πάντα έχουν ανέβει 20-30 % δεν μου κάνει εντύπωση. Όσοι μπορούν να κάνουν σέρβις μόνοι τους αλλιώς θα πέφτει κόντρα ξύρισμα στις αντιπροσωπείες. Βοήθεια μας...

 

 

 

 

65 η εργατοώρα + ΦΠΑ είναι ακριβό ακόμα και για αντιπροσωπεία. Τις σχεδόν 3 ώρες εργασία για το τυπικό σέρβις το λές και υπερβολή. Για τα τακάκια χρέωσε έξτρα εργατικά....

Επεξ/σία από acomaedo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, acomaedo είπε

65 η εργατοώρα + ΦΠΑ είναι ακριβό ακόμα και για αντιπροσωπεία. Τις σχεδόν 3 ώρες εργασία για το τυπικό σέρβις το λές και υπερβολή. Για τα τακάκια χρέωσε έξτρα εργατικά....

Όντως 65 ευρώ είναι η εργατοώρα και στη Suzuki Σφακιανάκης. Μόλις το τσέκαρα. 

Σε παραστατικό που έχω τον 10ο του 2022 ήταν 60 και σε παραστατικό του 2ου του 2021 ήταν 55.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Bomber-21 είπε

Όντως 65 ευρώ είναι η εργατοώρα και στη Suzuki Σφακιανάκης. Μόλις το τσέκαρα. 

Σε παραστατικό που έχω τον 10ο του 2022 ήταν 60 και σε παραστατικό του 2ου του 2021 ήταν 55.

Ίδια εταιρεία, λογικό να έχει την ίδια τιμή εργαροώρα παντού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Sakiz105 είπε

66 για δυο μπουζιά + 130 για τακάκια +35 υαλοκαθαριστήρες σε αυτοκίνητο με 17κ χιλιόμετρα και μαξ 4 ετών

 

75 για 4 λίτρα selenia (3,2 δεν χωράει?) που στις ιταλικές αντιπροσωπείες το έχουν σε βαρέλια 

75 για φίλτρο αέρος και λαδιού

221+φάπα για εργατικά σε fiat panda

Λιπαντικό δεν βλέπω, τον έφαγε ξερό ο ανθρωπάκος

Παλιά ό,τι άλλαζαν το έβαζαν σε σακούλα και το άφηναν στη καμπίνα του αυτοκινήτου, στα τελευταία service του Ford μου έπαψαν να το κάνουν. Όσο για το λάδι, δεν είναι μόνο τα βαρέλια. Είναι και τα περισσεύματα, λίγο απο το ένα αυτοκίνητο, λίγο απο το άλλο, που λίγο λίγο φτάνουν για μια αλλαγή = χρέωση καινούργιου και ολόκληρου δοχείου, ενώ παράλληλα ΔΕΝ αφήνουν πλέον το υπόλοιπο του δοχείου για να το πάρει ο πελάτης. Αυτά συν το γεγονός ότι δεν μπορούσαν να βρουν άκρη ( στο συνεργείο της Ford ) με ένα πρόβλημα και μου έλεγαν να ξεκινήσουμε να κατεβάζουμε σαζμάν, κινητήρα κλπ ( με το ανάλογο κόστος ) ενώ ένας μάστορας σε άλλο συνεργείο το έκανε κουκλί το αυτοκίνητο, με οδήγησαν στο να μη ξαναπάω το αυτοκίνητό μου στο επίσημο service.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...