liberostelios Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, ovidius80 είπε Να με συγχωρείς αλλά δεν έχουμε φτάσει με την καμία σε αυτό που λες γιατί προφανώς αγνοείς όλες τις προδιαγραφές που έθεσα. Δεν θέλω μόνο 450 - 500 km αυτονομία. Θέλω αυτά τα χιλιόμέτρα με το αυτοκίνητο φουλ φορτωμένο με βαλίτσες ή πράγματα, και να δουλεύει το air condition για θερμανση τον χειμών σε όλη την διαδρομή. Αυτό είναι ακόμα ουτοπία. Οσο για την φόρτιση σε 20' δεν νομίζω να βρεις πολλά μέρη σε όλη την διαδρομή που θα μπορείς να το κάνεις αυτό. Ακόμα όμως και αν βρεις δεν ξέρεις τι ουρά θα υπάρχει. Σκέψου ένα βενζινάδικο εχει μινιμουμ 4 θέσεις ανεφοδιασμού και κάθε θέση αδειάζει κάθε 5 με 7 λεπτά. Αντίθετα στους λίγους σταθμούς που θα μπορούσαν να φορτίσουν το αυτοκίνητο σε 20' υπάρχει μια θέση και αδειάζει κάθε 20' με 30'. Οπότε προφανώς ούτε κατά διάνοια. Και φυσικά δεν μιλάμε για μια μόνο περίπτωση. Μιλάμε για συνεχή τέτοια χρήση με πολλά τετοια αυτοκίνητα.. Αν θες τόσο μεγάλη αυτονομία, θα πρέπει να πάρεις ένα αμάξι με 100kWh . μπαταρία. Βέβαια κανένας δεν παίρνει αμάξι για να κάνει 1000 χιλιόμετρα κάθε λίγο και λιγάκι. Αν για κάποιο λόγο πρέπει να κινείσαι τόσο συχνά με βαλίτσες και γεμάτο αμάξι για πάνω από 500χλμ, τότε πάρε ένα diesel να βρεις την υγεία σου. Πάντως, η σύγκριση με βενζινάδικα είναι λίγο ατυχής, υπό την έννοια ότι στα βενζινάδικα πρέπει να σταματάνε όλα τα αμάξια επομένως είναι λογικό να υπάρχει συμφόρηση. Στους ταχυφορτιστές, αντιθέτως, σταματάνε μόνο όσοι κάνουν μεγάλο ταξίδι. Οπότε, μπορεί να είναι 4-5x περισσότερος ο χρόνος αναμονής, αλλά είναι και 4x-5x λιγότερα τα αυτοκίνητα που χρειάζονται ταχυφορτηση την κάθε δεδομένη στιγμή. Αστερίσκος είναι το τι θα γίνεται με τις μεγάλες εξόδους όπου πολλοί ταυτόχρονα θα κάνουν μεγάλο ταξίδι. Εκεί, προφανώς, θα πρέπει να υπάρχει ικανή υποδομή να υποδεχθεί αυτόν τον κόσμο, αλλά ευτυχώς οι ταχυφορτιστές πιάνουν λιγότερο χώρο από τα βενζινάδικα, οπότε δεν υπάρχει κάποιος φυσικός περιορισμός. Επιπλέον, μπορεί κανείς να βλέπει live της κατάσταση των ταχυφορτιστών και να κανονίζει το ταξίδι του. Μέχρι το 2035 θα έχουμε βρει λύσεις σε όλα αυτά. Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου 2023 από liberostelios 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2023 4 ώρες πριν, michael92 είπε Και πως θα μετακινείται ο κόσμος χωρίς σημαντική αναβάθμιση των υποδομών των ΜΜΜ η οποία αποκλείεται να γίνει; Καταλαβαίνεις τι λες; Για να γινει αναβαθμιση στα ΜΜΜ πρεπει να σταματησουν να γεμιζουν οι λεωφορειολωριδες. Οταν σταματησουνε να οδηγανε και να παρκαρουν τις λεωφορειολωριδες, τοτε τα ΜΜΜ θα γινουν πολυ πιο ελκυστικα. Αλλιως δεν εχω κανενα λογο να μπω στο λεωφορειο οταν θα κανω περισσοτερη ωρα απ οτι με ΙΧ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panoskatos Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2023 Στις 14/2/2023 στις 7:13 ΜΜ, Titos301 είπε απορω ποιος ..... εισαγει αυτα τα νομοσχεδια Το έγραψε πιο πάνω ο @DestinyGR τα τσιράκια της ΕΕ που με τους νόμους τους καλύπτουν συμφέροντα . Καμια σχεση δεν έχει η παπάτζα με τα ηλέκτρικά αυτοκίνητα με ιοκολογία . Ουτε με την υπάρχουσα τεχνολογία , υποδομές κτλ μπορεί να υπάρξει ενας κόσμος με ηλεκτρικά αυτοκίνητα . Ασε που δεν θέλω να σκέφτομαι σε ένα μέλλον με ηλεκτρικά αυτοκίνητα τι θα γίνει με μια φυσική καταστροφή ή έναν πόλεμο που θα εγκλωβιστεί ο κόσμος με τα ηλεκτρικά και δεν θα μπορεί να μετακινηθεί . 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ovidius80 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2023 2 ώρες πριν, liberostelios είπε Πάντως, η σύγκριση με βενζινάδικα είναι λίγο ατυχής, υπό την έννοια ότι στα βενζινάδικα πρέπει να σταματάνε όλα τα αμάξια επομένως είναι λογικό να υπάρχει συμφόρηση. Στους ταχυφορτιστές, αντιθέτως, σταματάνε μόνο όσοι κάνουν μεγάλο ταξίδι. Οπότε, μπορεί να είναι 4-5x περισσότερος ο χρόνος αναμονής, αλλά είναι και 4x-5x λιγότερα τα αυτοκίνητα που χρειάζονται ταχυφορτηση την κάθε δεδομένη στιγμή. Δεν είναι καθόλου ατυχής η συγκριση γιατί πραγματικά κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά, ανεφοδιάζουν με καύσιμο οχήματα. Απλά το καύσιμο είναι διαφορετικό. Δεν είναι σιγουρο οτι θα σταματήσουν μόνο υτοί που κάνουν μεγάλο ταξιδι. Μη μου πεις οτι δεν ξέρεις ατομα τα οποία με το που το ντεπόζιτο φθάνει στο μισό σταματάνε να γεμίσουν. Οπότε δεχομαι οτι τα ηλεκτρικά είναι λιγότερα έστω 4χ φορες σε σχεση με τα θερμικά. Αν το βενζιναδικό που έχει και τον ταχυφορτιστή (γιατί δεν νομίζω να βγει κανείς από την εθνική οδο, να κάνει παράκαμψη για να φορτίσει και να ξαναμπει στην Εθνική, μεότι συνέπειες έχει αυτό σε χρόνο, κοστος (διόδια κλπ) έχει 4 θεσεις ανεφοδιασμου και ο κάθε σταθμός αναεφοδιάζει ένα αυτοκίνητο κάθε 10 λεπτά κατά Μ.Ο τότε σε διάστημα μιας ώρας ανεφοδιάζει 24 αυτοκίνητα. Αν τώρα το βενζινάδικο έχει έναν ταχυφορτιστή και ανεφοδιάζει ενα αυτοκίνητο κάθε 20 λεπτα τότε έχουμε 3 αυτοκίνητα την ώρα δηλαδή το ένα ογδοο από τα αντίστοιχα θερμικά. Ακόμη και αν τα ηλεκτρικά είναι 4 φορές λιγότερα από τα θερμικά τότε στην καλύτερη των περιπτώσεων ο Μ.Ο αναμονής είναι τουλάχιστον διπλάσιος. Επειδή ζούμε στην Ελλάδα και η υποδομή δεν φτιάχνεται τόσο γρήγορα είναι δεδομένο οτι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αυξάνονται με ταχυτερο ρυθμό από την υποδομή και αυτό σημαίνει οτι μέχρι που (και αν ποτέ γίνει ) η υποδομή να φτάσει αναλογία αντίστοιχη βενζινάδικου προς θερμικά ο Μ.Ο αναμονής θα αυξάνεται συνέχεια. Και ξέρουμε όλοι πόση υπομονη έχουμε σαν έλληνες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liberostelios Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2023 17 λεπτά πριν, ovidius80 είπε Δεν είναι καθόλου ατυχής η συγκριση γιατί πραγματικά κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά, ανεφοδιάζουν με καύσιμο οχήματα. Απλά το καύσιμο είναι διαφορετικό. Δεν είναι σιγουρο οτι θα σταματήσουν μόνο υτοί που κάνουν μεγάλο ταξιδι. Μη μου πεις οτι δεν ξέρεις ατομα τα οποία με το που το ντεπόζιτο φθάνει στο μισό σταματάνε να γεμίσουν. Οπότε δεχομαι οτι τα ηλεκτρικά είναι λιγότερα έστω 4χ φορες σε σχεση με τα θερμικά. Αν το βενζιναδικό που έχει και τον ταχυφορτιστή (γιατί δεν νομίζω να βγει κανείς από την εθνική οδο, να κάνει παράκαμψη για να φορτίσει και να ξαναμπει στην Εθνική, μεότι συνέπειες έχει αυτό σε χρόνο, κοστος (διόδια κλπ) έχει 4 θεσεις ανεφοδιασμου και ο κάθε σταθμός αναεφοδιάζει ένα αυτοκίνητο κάθε 10 λεπτά κατά Μ.Ο τότε σε διάστημα μιας ώρας ανεφοδιάζει 24 αυτοκίνητα. Αν τώρα το βενζινάδικο έχει έναν ταχυφορτιστή και ανεφοδιάζει ενα αυτοκίνητο κάθε 20 λεπτα τότε έχουμε 3 αυτοκίνητα την ώρα δηλαδή το ένα ογδοο από τα αντίστοιχα θερμικά. Ακόμη και αν τα ηλεκτρικά είναι 4 φορές λιγότερα από τα θερμικά τότε στην καλύτερη των περιπτώσεων ο Μ.Ο αναμονής είναι τουλάχιστον διπλάσιος. Επειδή ζούμε στην Ελλάδα και η υποδομή δεν φτιάχνεται τόσο γρήγορα είναι δεδομένο οτι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αυξάνονται με ταχυτερο ρυθμό από την υποδομή και αυτό σημαίνει οτι μέχρι που (και αν ποτέ γίνει ) η υποδομή να φτάσει αναλογία αντίστοιχη βενζινάδικου προς θερμικά ο Μ.Ο αναμονής θα αυξάνεται συνέχεια. Και ξέρουμε όλοι πόση υπομονη έχουμε σαν έλληνες Δεν έχεις άδικο γενικά για την Ελλάδα. Δεν ξέρω πως θα εξελιχθούν οι υποδομές. Αυτό που διαβάζω, πάντως, είναι ότι διάφοροι πάροχοι ενεργειας κάνουν μεγάλες επενδύσεις αυτήν τη στιγμή στη βελτίωση του δικτύου. Δεν μπορώ να αποκλείσω ότι θα ισχύει αυτό που λες, ότι δηλαδή τουλάχιστον για ένα διάστημα η ενσωμάτωση των ηλεκτρικών στην Ελλάδα μπορεί να μη συνοδευτεί από τις σωστές επενδύσεις. Ωστόσο πιστεύω ότι μέχρι το 2035 αυτό θα έχει λυθεί. Ο χρόνος θα δείξει. Θεωρώ πιο πιθανό, πάντως, το δίκτυο να είναι επαρκές αλλά πανάκριβο, παρά να είναι ανεπαρκές. Αλλά είναι απλά μια εικασία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Eloy Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Eγώ δεν είμαι κατά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων - αρκεί να μην υποχρεώσουν τον κόσμο να διώξει τα ΜΕΚ αυτοκίνητα που θα έχει, με διάφορες πονηριές, χαράτσια, κλπ... Απο εκεί και πέρα, όποιος θέλει ηλεκτρικό, με γειά του και χαρά του... Αλλωστε για μέσα στην γειτονιά, να πεταχτείς για τσιγάρα ή σουβλάκια ή να πας τα παιδιά στο σχολείο δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο απο το ηλεκτρικό... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Παραβλέπετε το πιο σημαντικό. μέχρι το 2035 δεν θα υπάρχει ευρωπαϊκή ένωση. Είναι ένα σάπιο απολυταρχικό σύστημα που κυβερνούν σάπιοι χρηματοκεντρικοι γέροντες οι οποίοι νομίζουν ότι πράττουν θείο έργο. Μέχρι το 35 λοιπόν δεν θα υπάρχει γιατί η εσωτερική σύγκρουση μεταξύ φτωχών και πλουσίων χωρών θα την έχει διαλύσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dream21 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 17 ώρες πριν, Jiakometi είπε Δεν θέλω να στο χαλάσω αλλά ακόμη και τώρα που τα ηλεκτρικά στην Ελλάδα είναι "ακριβά" δες εδώ και θα δεις ένα - δύο κάτω από € 20.000 λίγα κάτω από € 25.000 και αρκετά κάτω από € 30.000. Οπότε το σχόλιο σου είναι μάλλον χιουμοριστικό έτσι δεν είναι ? Αυτα που έχει η λίστα είναι κανενα με 500 χιλιόμετρα αυτονομία η έχουν 200 χιλιομετρα ισα ισα να πηγαινω λαυριο- opap arena; 🤣 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vasilisxd Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Αυτό που όλοι επικρίνουν τα ηλεκτρικά γιατί λέει δεν πάνε μεγάλο ταξίδι χωρίς δεύτερη φόρτιση στον δρόμο, λες και πάνε κάθε εβδομάδα Αθήνα - Θεσσαλονίκη και αυτό είναι το μόνο τους κριτήριο. Ένα Tesla Model 3 έχει τώρα 37.000€ με την επιδότηση και ένα Model Y 39.000€ με την επιδότηση. Όντως είναι μεγάλη επένδυση, αλλά φουλάρουν με 6,55€ νυχτερινό ρεύμα και δίνουν την ίδια αυτονομία με ένα θερμικό με 13€ το φουλάρισμα. Για να πάει ένας τώρα στο βενζινάδικο να βάλει 13€ να μας πει μέχρι που θα φτάσει ο δείκτης της βενζίνης. Ενδεικτικά ένας που κάνει 20.000χλμ τον χρόνο θα γλυτώσει τουλάχιστον 1.600€ αφού για κάθε 100χλμ θα κάψει 2€, ενώ το συμβατικό θα κάψει 10€ στην καλύτερη. Σε μια 10ετία θα έχει πάρει πίσω 16.000€. 37.000€ η άξια του Tesla VS 20.000€ ενός συμβατικού, ήρθαμε στα ίδια λεφτά. Πάμε να δούμε και τι αμάξια παίρνεις με 20.000€ ? Έχουν 300 άλογα ? 0-100 σε 5,5 δευτερόλεπτα ? Θερμαινόμενα μπρος-πισω καθίσματα ? Ηλιοροφή ? Ηλεκτρικά καθίσματα ? Έχει το infotainment πάνω AMD Ryzen επεξεργαστή ? Συστήματα 24ωρης καταγραφής του αυτοκινήτου σε περίπτωση που το πλησιάσει κάποιος ? Καταγραφή διαδρομής από 4 διαφορετικές γωνίες σε περίπτωση ατυχήματος να βρεις το δίκιο σου ? Έχουν 650 λίτρα αποθηκευτικό χώρο ? Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ? Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου 2023 από Vasilisxd 2 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
intruder99 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Στις 15/2/2023 στις 2:10 ΠΜ, sinistargr είπε φίλε μου τα παιδιά έκαναν like Όχι γιατί τους αρέσει που μπαταρίες όταν τελειώσουν αποκτούν αυτό το είδος ραδιενέργειας και είναι βλαβερές απλά το όλο κείμενο τους άρεσε Για αυτό βάλαν like δεν έχει να κάνει με το επίπεδο ο καθένας πιστεύω ότι καταλαβαίνει τι σημαίνει και το τι θέλω να πω Το σχόλιου το φίλου νομίζω ότι αναφέρεται στον όρο που χρησιμοποίησες και όχι σε αυτό που ήθελες να περιγράψεις. Γιατί τα μέταλλα που χρησιμοποιούνται στις μπαταρίες, όπως λίθιο ή μόλυβδος, είναι τοξικά, αλλά η ραδιενέργεια είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου 2023 από intruder99 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sinistargr Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 20 λεπτά πριν, intruder99 είπε Το σχόλιου το φίλου νομίζω ότι αναφέρεται στον όρο που χρησιμοποίησες και όχι σε αυτό που ήθελες να περιγράψεις. Γιατί τα μέταλλα που χρησιμοποιούνται στις μπαταρίες, όπως λίθιο ή μόλυβδος, είναι τοξικά, αλλά η ραδιενέργεια είναι κάτι τελείως διαφορετικό. φίλε μου Έχεις δίκιο το διατύπωσα λάθος έκανα λάθος Το τοξικό με το ραδιενεργό 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
butters Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Όσοι παρακολουθούν την αυτοκίνηση, θα δείτε ότι τα τελευταία 10+ χρόνια ο κόσμος πείστηκε ότι χρειάζεται πιο ογκώδη αυτοκίνητα, με μεγαλύτερο ύψος από το έδαφος (με ό,τι συνεπάγεται στην ασφάλεια), μεγαλύτερες ζάντες και πέλμα ελαστικών που παλιότερα είχαν αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων) και μεγαλύτερο βάρος (με ό,τι συνεπάγεται σε κατανάλωση και σε περίπτωση σύγκρουσης). Επίσης πείστηκε ότι χρειάζεται tablet στο αυτοκίνητο με πληθώρα άσχετων επιλογών και πολλαπλά ηλεκτρονικά συστήματα αμφιλεγόμενης χρηστικότητας (όπως lane assist, fake sounds εξάτμισης, συστήματα ευστάθειας για τη διαχείριση του αυξημένου ύψους από το έδαφος, υπενθύμιση οδηγού ότι οδηγεί για περισσότερες από 3 ώρες 😂). Όλα αυτά ο κόσμος δέχτηκε να τα πληρώνει παραπάνω. Όπως και δέχτηκε να πληρώνει παραπάνω τα ίδια αυτοκίνητα (π.χ. VW Polo 2019 / 2022) με αύξηση κόστους της τάξης του +25% τα τελευταία χρόνια. Το ίδιο θα γίνει και με τα ηλεκτρικά, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Οι περισσότεροι που γκρινιάζουν, όταν θα μπορούν να τα αγοράσουν, θα τα αγοράσουν. Όπως αγόρασαν SUV γιατί "είναι καλύτερη επιλογή". Έως το 2035, είναι το πιθανότερο ότι έτσι θα γίνει. Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου 2023 από butters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 22 ώρες πριν, hyperspaced είπε Δυστυχώς για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται το ότι όλες οι επανάστασεις ξεκινάνε από τους πλούσιους. Η πλέμπα ασχολείται με το πως θα βγάλει το μήνα. Το ίδιο και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτοί που τους περισσεύουν θα βάλουν το χέρι στην τσέπη να πρωτοπορήσουν και να πληρώσουν το R&D των αυτοκινητοβιομηχανιών. Αυτοί θα ανοίξουν το δρόμο ώστε να πέσουν οι τιμές και τελικά ο φτωχός να αγοράσει φθηνότερο αυτοκίνητο απ' όπως πριν. Και επειδή κάποιοι αναφέρουν ότι "υπάρχει η πραγματικότητα που μας προσγειώνει", να τους υπενθυμίσω ότι η πραγματικότητα είναι η κλιματική αλλαγή. Τι περιμένεις να δώσει ο φτωχός 50k για ηλεκτρικό όταν κάνει την ίδια δουλειά με αυτοκίνητο των 20k? Ο πλούσιος που τα 50k είναι το μεροκάματο του θα το πάρει και θα πει και ευχαριστώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 5 λεπτά πριν, Arkin είπε Τι περιμένεις να δώσει ο φτωχός 50k για ηλεκτρικό όταν κάνει την ίδια δουλειά με αυτοκίνητο των 20k? Ο πλούσιος που τα 50k είναι το μεροκάματο του θα το πάρει και θα πει και ευχαριστώ. Οι αερόσακοι και το ABS βγήκαν πρωτα στη Mercedes S class και τώρα έχει και piccanto. Το 2017 Tesla έπαιρνε ο "πλούσιος" με 80.000 , το 2023 Tesla παίρνει ο πλούσιος με 37.000. Το 2026 ή το 2029 Tesla θα παίρνει ο πλούσιος με.... συμπληρώστε εδώ ότι νομίζετε. Η nvidia βγάζει την RTX4567 GTX Titanium Platinium με κοστος 2-3K , την αγοράζουν αυτοί που μπορούν και χρηματοδότουν τη νέα γενιά. Όταν βγει η νέα γενιά RRX5678, το απλό μοντέλο θα έδειχνε απόδοση όσο το περσινό GTX Ti, σε ένα κλάσμα της τιμής. Τον επόμενο χρόνο τα ίδια.... Τα κινέζικα android του 50αρικου σημερα έχουν απείρως ισχυρότερες δυνατότητες από το iphone 5 6 7 8 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vasilisxd Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 15 λεπτά πριν, Arkin είπε Τι περιμένεις να δώσει ο φτωχός 50k για ηλεκτρικό όταν κάνει την ίδια δουλειά με αυτοκίνητο των 20k? Ο πλούσιος που τα 50k είναι το μεροκάματο του θα το πάρει και θα πει και ευχαριστώ. Μα εδώ λέμε ότι τελικά ένα αμάξι ηλεκτρικό έχει 37.000€ και στη δεκαετία πάνω με τα κόστη κίνησης έρχεται στα ίδια λεφτά με ένα αμάξι 20.000€. Βέβαια, υπάρχουν αρκετοί παραπάνω παράμεροι για να ισχύει 100% αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα