Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ektordesign είπε

Το παραδέχονται οι ίδιοι, δεν είναι συνωμοσιολογία. Μακροπρόθεσμα συμφέρει λένε, αλλά δεν έχουμε υπολογίσει το πόσες φορές θα έχει αλλάξει η μπαταρία άνω των 125.000χλμ και πόσο επιβαρύνει το περιβάλλον η όποια ανακύκλωση των μπαταριών γίνεται. 
https://www.carscoops.com/2021/11/volvo-says-manufacturing-an-electric-car-generates-70-percent-more-emissions-than-its-petrol-equivalent/

Όπως προείπα, είναι δεδομένο ότι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πιο ενεργοβόρο στην παραγωγή του έναντι ενός συμβατικού. Η διαφωνία μας είναι στο πόσο γρήγορα κάνει απόσβεση. Με τα δεδομένα που έχουμε πάντως, δεν υπάρχει κανένας λόγος για αλλαγή μπαταρίας στα 125.000 χλμ. Συνήθως μιλάμε για τουλάχιστον 300-400k. Ενδεχομένως οι μπαταρίες LFP να φτάνουν και πολύ παραπάνω.

Δυστυχώς, τη μεγάλη ζημιά για τη φήμη των μπαταριών την έκανε το Nissan Leaf που δεν είχε κανένα σύστημα διαχείρισης θερμοκρασίας με αποτέλεσμα οι μπαταρίες του να χαλάνε γρήγορα και να έχει δημιουργηθεί αυτή η ψευδαίσθηση ότι σε 5-6 χρόνια θα θες μπαταρία. Είναι σαν να κυκλοφορεί συμβατικός κινητήρας χωρίς λάδια και να βγάζουμε συμπέρασμα από τη διάρκεια ζωής του. Σε όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα, όμως, δεν ισχύει αυτό.

1 ώρα πριν, laxanoulis είπε

Ε ρε μάστορα τι μιλάμε από εχθές για το τίποτα? Άλλο Ολλανδία, άλλο Πολωνία και άλλο Ελλάδα. Πες το εξαρχής να τελειώνουμε. Εγώ μιλάω καθαρά για Ελλάδα. Για εξωτερικό, όπως προανέφερα, είναι εντελώς διαφορετική η φάση. Όπως και έχει η κατάσταση, καλοτάξιδο το νέο όχημα. Ελπίζω να έκανες την σωστή επιλογή. Εγώ προσωπικά, πάντως, ούτε σε 20 χρόνια δεν θα επέλεγα ηλεκτρικό. Και ο λόγος είναι ξεκάθαρα οι υποδομές που υπάρχουν και θα υπάρχουν, πάρα για τους ρύπους. Απ'ότι φαίνεται, όπως λένε στα podcast, στην Αγγλία η κατάσταση σε ένα έτος όχι απλά δεν άλλαξε προς το καλύτερο, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις έγινε και χειρότερη στις υποδομές. Δεν θα ήθελα να κάνω μισή ώρα να φορτίζω το αυτοκίνητό μου. Όταν θα μπορώ σε 5 λεπτά να σταματάω σε charging station και να ξεκινάω φουλ, τότε το κουβεντιάζω και πάλι.

Υγ. Αλήθεια τι EV επέλεξες?

Οι υποδομές σίγουρα είναι θέμα στις περισσότερες χώρες. Παρόλα αυτά, είναι θέμα αλλαγής νοοτροπίας. Όπως προείπα, αν δεν σκοπεύεις να κάνεις πάνω από 300-400χλμ σε μία μέρα, δεν υπάρχει λόγος ποτέ να σκεφτείς το πόσο γρήγορα φορτίζει το αμάξι σου. Ίσα-ίσα, θα γλιτώσεις και αυτό το 5λεπτο-10λεπτο στο βενζινάδικο που κάνει κάθε λίγο και λιγάκι (φυσικά, εφόσον μπορείς να φορτίζεις το αμάξι σου σπίτι). Αλλιώς κάνεις μια στάση 20-25' για ανεφοδιασμό/φαγητό κλπ. κάθε 3-4 ώρες. Στην Αγγλία είναι λίγο περίεργη η κατάσταση, από ότι έχω καταλάβει. Εκεί συμφέρει πολύ να φορτίζεις στο σπίτι (γιατί δεν έχουν μεγάλο φόρο στο ρεύμα), αλλά το δίκτυο ταχυφορτιστών τους δεν είναι τόσο πυκνό (εκτός αν έχεις Tesla και χρησιμοποιείς το δικό της δίκτυο).

Πιστεύω όχι σε 20 χρόνια, αλλά σε 5-10 θα έχεις αλλάξει γνώμη. Κι αυτό γιατί καλώς ή κακώς, υπάρχει η προώθηση των ηλεκτρικών σε διάφορα επίπεδα (από τις κυβερνήσεις, εταιρείες ηλεκτρισμού κλπ.) οπότε σύντομα θα υπάρχει και η υποδομή (τουλάχιστον στην ΕΕ). Δεν είναι, βέβαια, ο σκοπός μου να στο επιβάλλω αυτό, απλά πιστεύω ότι θα συμβεί όταν αρχίσει να γίνεται πιο προσιτό και φυσιολογικό στην Ελλάδα να έχεις EV.

Υ.Γ.: Ευχαριστώ πολύ 😊 Είχα παραγγείλει ένα MG4, αλλά με την πτώση των τιμών των Tesla ακύρωσα την παραγγελία και πήρα ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο Model 3 με ελάχιστα παραπάνω χρήματα. Για να φανταστείς, μου κόστισε λιγότερο από ότι ένα καινούργιο Honda Civic στην Ελλάδα. Αναφέρω το Civic γιατί αν δεν ήθελα να πάρω ηλεκτρικό, μάλλον εκεί θα κατέληγα.

Επεξ/σία από liberostelios
  • Like 2
  • Απαντ. 151
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να δούμε πόσο θα έχει φτάσει το ρεύμα μέχρι τότε και αν θα υπάρχει φυσικά η επάρκεια για τόσα εκατομμύρια αυτοκινήτων Δεν πιστεύω ότι το ρεύμα θα είναι η ενέργεια που θα κινεί τα αυτοκίνητα του μέλλοντος θεωρώ πιο πιθανό το υδρογόνο

Επεξ/σία από trelos_
  • Like 1
Δημοσ.

Πέρα από την απαγόρευση πώλησης νέων, κάτι μου λέει πως θα αρχίσει πολύ πριν να εφαρμόζεται από τα κράτη της ΕΕ η κλασσική μέθοδος που θα κάνει τη κτήση και χρήση των θερμικών ασύμφορη, δηλαδή δακτύλιοι απαγόρευσης κυκλοφορίας εντός πόλεων, «πράσινα» τέλη και όμοια, ούτως ώστε και μόνο που θα κατέχεις ένα θερμικό όχημα θα καθίσταται ασύμφορο για το μέσο πολίτη. Θα υπάρξει νωρίτερα από το 2035 έμμεσος εξαναγκασμός όχι μόνο να αγοράζουμε ηλεκτρικά αλλά και να απαλλαχτούμε από τα ήδη κυκλοφορούντα θερμικά. Στο μεταξύ τα καύσιμα θα είναι πολύ φτηνότερα λόγω μειωμένης ζήτησης, αλλά δε θα συμφέρει ούτε να κατέχεις παλιό αυτοκίνητο...

Δημοσ.

Χωρίς γενναία επιδότηση του τύπου 50% από το κράτος Ελλάδα δεν πρόκειται να εφαρμοστεί. Ακόμα και αν εκβιάσεις με αυξήσεις στα θερμικά δεν θα καταφέρεις τίποτα και θα έχεις και μεγάλο πολιτικό κόστος. Εδώ δεν μπορούμε να πάρουμε ένα αξιοπρεπές θερμικό με 20 θα δώσουμε τα διπλάσια σε ηλεκτρικό επειδή το αποφάσισαν χαρτογιακακαδες στις Βρυξέλλες; Τι λέμε τώρα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχώς για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται το ότι όλες οι επανάστασεις ξεκινάνε από τους πλούσιους. Η πλέμπα ασχολείται με το πως θα βγάλει το μήνα.

Το ίδιο και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτοί που τους περισσεύουν θα βάλουν το χέρι στην τσέπη να πρωτοπορήσουν και να πληρώσουν το R&D των αυτοκινητοβιομηχανιών. Αυτοί θα ανοίξουν το δρόμο ώστε να πέσουν οι τιμές και τελικά ο φτωχός να αγοράσει φθηνότερο αυτοκίνητο απ' όπως πριν. 

Και επειδή κάποιοι αναφέρουν ότι "υπάρχει η πραγματικότητα που μας προσγειώνει", να τους υπενθυμίσω ότι η πραγματικότητα είναι η κλιματική αλλαγή.

Επεξ/σία από hyperspaced
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, trelos_ είπε

Για να δούμε πόσο θα έχει φτάσει το ρεύμα Μέχρι τότε και αν θα υπάρχει φυσικά η επάρκεια για τόσα εκατομμύρια αυτοκινήτων Δεν πιστεύω ότι το ρεύμα θα είναι η ενέργεια που θα κινεί τα αυτοκίνητα του μέλλοντος θεωρώ πιο πιθανό το υδρογόνο

Ρευμα μπορεις να παραγεις μονος σου, βενζινη οχι.

57 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Χωρίς γενναία επιδότηση του τύπου 50% από το κράτος Ελλάδα δεν πρόκειται να εφαρμοστεί. Ακόμα και αν εκβιάσεις με αυξήσεις στα θερμικά δεν θα καταφέρεις τίποτα και θα έχεις και μεγάλο πολιτικό κόστος. Εδώ δεν μπορούμε να πάρουμε ένα αξιοπρεπές θερμικό με 20 θα δώσουμε τα διπλάσια σε ηλεκτρικό επειδή το αποφάσισαν χαρτογιακακαδες στις Βρυξέλλες; Τι λέμε τώρα.

Οποτε θα αφησουμε τον Μπαμπη και τον Μητσο να κανουν ο,τι γουσταρουν, λες και ειμαστε ακομα στη δεκαετια του 80.

Οχι ευχαριστω.

  • Sad 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, dream21 είπε

Μεχρι τότε 45000+ το ποιο φθηνό.

Δεν θέλω να στο χαλάσω αλλά ακόμη και τώρα που τα ηλεκτρικά στην Ελλάδα είναι "ακριβά" δες εδώ και θα δεις ένα - δύο κάτω από € 20.000  λίγα  κάτω από € 25.000 και αρκετά κάτω από € 30.000.

Οπότε το σχόλιο σου είναι μάλλον χιουμοριστικό έτσι δεν είναι ?

 

  • Like 1
Δημοσ.

Τα πυρηνικα δεξιωθεν και αριστερωθεν πανε συννεφο ομως!

Αλλοι φερνουν την (εγ)κλιματικη αλλαγη 

Οσο για τα ηλεκτρικα αυτοκινητα που πολλοι ευαγγελιζονται ας μαθουν τη διαδικασια παραγωγης των μπαταριων και υστερα συζηταμε

  • Thanks 1
Δημοσ.

Το υδρογόνο που αναφέρθηκε, καλό χρυσό αλλά προσοχή μην γίνει καμία στούκα σε κατοικημένη περιοχή και πέσει καμιά πολυκατοικία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, qwertyuiop2 είπε

Ναι ναι, και φέτος ήταν να μην έχουμε λιγνίτη.

Αλλά όταν η ιδεοληψία συγκρούεται με την πραγματικότητα, συνήθως κερδίζει η δεύτερη. 

Πέραν του γεγονότος πως κανείς δεν είπε κάτι τέτοιο, πού ακριβώς κολλάει αυτό που λες;

21 ώρες πριν, DestinyGR είπε

Ας φτιάξουν πρώτα τις απαραίτητες υποδομές οι οποίες συμπεριλαμβάνουν και τα απαραίτητα κέντρα για ανακύκλωση μπαταριών αυτοκινήτου και μετά συζητάμε για απαγορεύσεις. Επίσης με την παρούσα τεχνολογία ο εκάστοτε ιδιοκτήτης χρειάζεται να αλλάζει την μπαταρία ανά 7-12 έτη η οποία κοστίζει μερικές φορές όσο το μισό αυτοκίνητο. Ας κάνουν λοιπόν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιο ελκυστικά απ'όλες τις απόψεις (τιμή, κατανάλωση, service, υποδομές) και να μην προσπαθούν να σπρώξουν τον κόσμο με το ζόρι σε αυτην την κατεύθυνση.

Τα γνωστά νταβατζιλίκια της ΕΕ,  ολα για το θεαθηναι και απο ουσια τιποτα. 

Οι υποδομές αν μη τι άλλο το 2035 θα υπάρχουν. Και αυτό το νομοσχέδιο μόνο θα επιταχύνει την εγκατάσταση αυτών. Πέρα από αυτό το να αλλάζεις μπαταρία κάθε 10 χρόνια ας κοστίζει και πολύ (πράγμα που δεν ισχύει), και πάλι θα έχεις κάνει τρομερή εξοικονόμηση σε σχέση με ΜΕΚ. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ελκυστικά από κάθε άποψη, εκτός από την τιμή που συνεχώς πέφτει ραγδαία

20 ώρες πριν, Eloy είπε

Kαλά το λέγαν... - αυτή η ήπειρος δεν έχει σωτηρία...

Να πας τότε στην Αμερική που είναι η δυστοπία προσωποποιημένη με αυτοκινητόδρομους 12 λωρίδων και παντελής έλλειψη πεζοδρομίων...

20 ώρες πριν, laxanoulis είπε

Το ότι έρευνες έχουν δείξει ότι τα EVs "εκπέμπουν" περισσότερους ρύπους από ένα συμβατικό αυτοκίνητο βενζίνης τουλάχιστον μέχρι τα πρώτα τους ~100k kms δεν μας λέει τίποτα, έτσι? Και μετά τα 100k kms, εν τω μεταξύ, δεν ρυπαίνουν λιγότερο, αλλά σχεδόν με τον ίδιο ρυθμό... 

Η λύση δεν είναι η ηλεκτροκίνηση. Είναι τα συνθετικά καύσιμα!

Θέλεις να μας δείξεις και εμάς αυτές τις "έρευνες";

 

Εν ολίγοις, πριν ξεστομίσετε τις εξυπνάδες σας και εκτεθείτε κάντε έστω μια σύντομη έρευνα για αυτό που νομίζετε ότι ξέρετε τόσο καλά...

Επεξ/σία από Losraio
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Αυτο ειναι το καλο, δεν θα γινεται, και θα ξεφορτωθουμε απο τα απειρα παρκαρισμενα.

Και πως θα μετακινείται ο κόσμος χωρίς σημαντική αναβάθμιση των υποδομών των ΜΜΜ η οποία αποκλείεται να γίνει; Καταλαβαίνεις τι λες;

6 ώρες πριν, nikosjc είπε

Εμπρός... πίσω! Γκρινιάζουμε ότι είμαστε 100 χρόνια πίσω στην Ελλάδα, αλλά τα μυαλά μας είναι ακόμα στον μεσαίωνα και μόνοι μας μας κρατάμε σε αυτή την κατάσταση, με όλες τις προεκτάσεις φυσικά σε πολιτικό και κοινωνικό επίπεδο!

Τα σχόλια που διαβάζω κάθε φορά που ανακοινώνεται κάτι για την ηλεκτροκίνηση (αλλά και σε κάθε τι καινούριο/καινοτόμο, διαφορετικό από τα συνηθισμένα και έξω από τα νερά μας) είναι από αστεία έως επικίνδυνα! Όχι μόνο εδώ, παντού όπου υπάρχουν αντίστοιχα θέματα. Αγράμματοι, αμόρφωτοι, χωρίς ιδέα για το τι λένε, χωρίς να έχουν όχι δοκιμάσει, ούτε καν διαβάσει 5-10 αναφορές και μελέτες από ανθρώπους που ασχολούνται, έρχονται και γράφουν το μακρύ τους και το κοντό τους! Και τους διαβάζουν και άλλοι με αντίστοιχο νοητικό επίπεδο και πάνε και τα αναπαράγουν και αλλού θεωρώντας το δεδομένο! Αφού το διάβασαν από τον... "paidaro45" στο τάδε forum θα ισχύει φυσικά! Σαν ιός που μεταδίδεται ραγδαία η ανθρώπινη βλακεία και χωρίς ελπίδα για αντίδοτο δυστυχώς... Λυπάμαι πολύ...

Το 1920 κανένας δεν αποφάσισε να απαγορεύσει τις άμαξες και να επιδοτήσει τα αμάξια, οι καταναλωτές έκαναν την επιλογή από μόνοι τους. Αντίθετα, σήμερα κάποιοι προσπαθούν να επιβάλουν την ηλεκτροκίνηση και βρίσκουν διάφορους πράσινους, δήθεν γραμματιζούμενους χαζοχαρούμενους να τους υποστηρίζουν τυφλά. 

5 ώρες πριν, nikosjc είπε

Θα συμφωνήσω σε μεγάλο βαθμό και προφανώς δεν περιμένω εμπεριστατομένες επιστημονικές απόψεις! Ούτε εγώ είμαι επιστήμονας, αλλά φροντίζω να εκφέρω γνώμη μόνο όταν κάτι το γνωρίζω, το έχω δοκιμάσει, το έχω ψάξει καλά. Αν δεν ξέρεις κάτι καλύτερα να μη μιλάς, να ακούς και να μαθαίνεις! Το να γίνεσαι πολέμιος σε κάτι που δεν έχεις καν δοκιμάσει και φυσικά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν ξέρεις καν σε τι κατάσταση θα είναι σε... 12 χρόνια, είναι από αστείο έως επικίνδυνο αφού παρασέρνεις και άλλους στην ημιμάθεια διαμορφώνοντας εντελώς λάθος απόψεις...

Οι Ευρωπαίοι ηγέτες δηλαδή ξέρουν; :lol: 

  • Like 2
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Losraio είπε

Πέραν του γεγονότος πως κανείς δεν είπε κάτι τέτοιο, πού ακριβώς κολλάει αυτό που λες;

Οι υποδομές αν μη τι άλλο το 2035 θα υπάρχουν. Και αυτό το νομοσχέδιο μόνο θα επιταχύνει την εγκατάσταση αυτών. Πέρα από αυτό το να αλλάζεις μπαταρία κάθε 10 χρόνια ας κοστίζει και πολύ (πράγμα που δεν ισχύει), και πάλι θα έχεις κάνει τρομερή εξοικονόμηση σε σχέση με ΜΕΚ. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ελκυστικά από κάθε άποψη, εκτός από την τιμή που συνεχώς πέφτει ραγδαία

Να πας τότε στην Αμερική που είναι η δυστοπία προσωποποιημένη με αυτοκινητόδρομους 12 λωρίδων και παντελής έλλειψη πεζοδρομίων...

Θέλεις να μας δείξεις και εμάς αυτές τις "έρευνες";

 

Εν ολίγοις, πριν ξεστομίσετε τις εξυπνάδες σας και εκτεθείτε κάντε έστω μια σύντομη έρευνα για αυτό που νομίζετε ότι ξέρετε τόσο καλά...

Παράθεση σε χθεσινό μου comment σε αντίστοιχο σχόλιο με το δικό σου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θεμα ειναι καθαρά οικονομικού συμφέροντος του αγοραστή.

Δεν είναι ούτε CO2 , ούτε global warming->climate change->climate crisis , ούτε νόμοι και αποφασεις κάποιων ασχετων/ελιτ/εξωγήινων. 

Το θέμα είναι ότι οικονομικα όλο και περισσότερο συμφέρει να μην ασχολείται ο καταναλωτης με ΚΕΚ/λαδια/βεζινες/συπλεκτες/κιβώτια ταχυτήτων, αλλά να έχει μονο έναν ηλεκτρικό ροτορα που δεν χαλάει ποτέ και μια μπαταρία, που προς το παρόν ακόμα κοστίζει πολύ και χαλάει, αλλά ήδη πέφτει ιλιγγιωδως η τιμή της και μέρα με τη μέρα θα κοστίζει ολο και λιγότερο. 

Θα μείνουν λοιπόν οι Ferrari και οι Bugatti για όσους μπορούν να τις συντηρουν, αντε και καμμια Μ3 και supra για τίποτα λιγους μερακλήδες και όλοι οι άλλοι θα κοιτάνε να τα ξεφορτωθούν να ξεμπλέξουν. Πολύ νωρίτερα από το 2035.

Αυτό το thread είναι ότι πρέπει για να κάνουμε quote σε λίγα χρόνια τι έχει γραφτεί εδώ και να γελάμε. Δηλαδή ήδη γελάμε, αλλά αλλιώς είναι να έχει ηδη επιβεβαιώσει και η ίδια η πραγματικότητα το γελοίο των λεγόμενων. 

 

 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
Δημοσ.

εγώ είμαι γενικά υπέρ της ηλεκτροκίνησης καθότι έχει πολλά υπέρ. Αν είχα το μπάτζετ θα έπαιρνα ένα τέσλα. Βέβαια και τα αρνητικά που αναφέρουν πολλοί ισχύουν, έλλειψη δικτύου, έλλειψη χώρων φόρτισης στα σπίτια σε περιοχές σαν την Αθήνα, μπαταρίες, αυτονομία κλπ.

Το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ για μένα είναι όμως το κόστος αγοράς. Αν ήταν νορμάλ, πιστεύω θα είχαν εκτοξευθεί οι πωλήσεις και σιγά σιγά θα λύνονταν και τα υπόλοιπα προβλήματα.

Κοιτάζω πχ smart fortwo πλέον μόνο ηλεκτρικό, τιμή 25κ€ - fiat 500 πλέον μόνο ηλεκτρικό, τιμή 35κ€!!!!! Βγάζει η renault το νέο megane, μόνο ηλεκτρικό, τιμή 48κ€!!!!!

Δουλευόμαστε; ποιος θα τα αγοράσει αυτά; Δλδ δεν φτάνει που ανέβηκαν οι τιμές στα ΚΕΚ και εκεί που έπαιρνες ένα μικρό οικογενειακό τύπου megane, astra με 16-18κ, θες τώρα 25κ, κάποιοι εγκέφαλοι είπαν τι 25κ; κάντο 50κ έχουν λεφτά αυτοί.

Θα μείνουμε με τα Euro 4 έως το 2035 στην Ελλάδα και θα βλέπεις αγγελίες toyota yaris 2001, ευκαιρία στα 7κ€

  • Like 2
Δημοσ.
11 ώρες πριν, liberostelios είπε

Ούτε λίγο, ούτε πολύ έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο. Ένα Model 3 LR έχει πραγματική αυτονομία 450-500χλμ περίπου και φορτίζει στο 80% σε 20'. Δεν έχει μεγάλες διαφορές, δηλαδή, από αυτό που ζητάς. Έχω φίλο με το συγκεκριμένο αμάξι που ήρθε στην Ελλάδα από Ολλανδία σε 2 μέρες (όσο έκανε και άλλος φίλος με συμβατικό).

Να με συγχωρείς αλλά δεν έχουμε φτάσει με την καμία σε αυτό που λες γιατί προφανώς αγνοείς όλες τις προδιαγραφές που έθεσα. Δεν θέλω μόνο 450 - 500 km αυτονομία. Θέλω αυτά τα χιλιόμέτρα με το αυτοκίνητο φουλ φορτωμένο με βαλίτσες ή πράγματα, και να δουλεύει το air condition για θερμανση τον χειμών σε όλη την διαδρομή. Αυτό είναι ακόμα ουτοπία.  Οσο για την φόρτιση σε 20' δεν νομίζω να βρεις πολλά μέρη σε όλη την διαδρομή που θα μπορείς να το κάνεις αυτό. Ακόμα όμως και αν βρεις δεν ξέρεις τι ουρά θα υπάρχει. Σκέψου ένα βενζινάδικο εχει μινιμουμ 4 θέσεις ανεφοδιασμού και κάθε θέση αδειάζει κάθε 5 με 7 λεπτά. Αντίθετα στους λίγους σταθμούς που θα μπορούσαν να φορτίσουν το αυτοκίνητο σε 20' υπάρχει μια θέση και αδειάζει κάθε 20' με 30'. Οπότε προφανώς ούτε κατά διάνοια. Και φυσικά δεν μιλάμε για  μια μόνο περίπτωση. Μιλάμε για συνεχή τέτοια χρήση με πολλά τετοια αυτοκίνητα..

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...