Προς το περιεχόμενο

Τέλος η πώληση βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην Ευρώπη από το 2035


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 151
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 ώρες πριν, sinistargr είπε

Καλά ας βγάλουν μπαταρίες που να αντέχουν αρκετά χιλιόμετρα γιατί αυτές που υπάρχουν αυτή τη στιγμή είναι γουτουπού  πιστεύω καταλάβατε τη εννοώ  Και μετά να ρθούν να μας μιλήσουν για ηλεκτρικά και επίσης να κοιτάξουν να τις πουλάνε και φθηνά και όχι η  μπαταρίες να κοστίζουν οσο κοστίζει η αγορά του μισού  αμαξιού εντάξει μην τρελαθούμε κιόλας χώρια την καταστροφή που θα γίνει στο οικοσύστημα με τις μπαταρίες που θα είναι πλήρως ραδιενεργές εφόσον θα τις πετάνε γιατί για ανακύκλωση χοντρό το κόβω 😁 εντωμεταξύ μιλάμε για το 2035 δηλαδή σε 12 χρόνια κάτσε να δούμε θα ζούμε  η θα μας έχουν ξεπαστρέψει μέχρι τότε ?🤣 γιατί αυτοί κατά εκεί το πάνε 😅😅😂😂 Και κάτι τελευταίο Ελπίζω να τα φτιάξουν τόσο καλά ώστε να έχουν προστασία και να μην παίρνουν φωτιά τα σαράβαλα τους 🤣 γιατί κυκλοφορούν τώρα τελευταία πάρα πολλά βίντεο που τα  ηλεκτρικά αμάξια παίρνουν μπουρλότο όπως έλεγε και η συγχωρεμένη η Σαπφώ Νοταρά ΜΠΟΥΡΛΟΤΟΟΟΟΟΟΟΟ 😂🤣😅

Θα είναι λέει ραδιενεργές οι μπαταρίες .. ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΣ! Και οι άλλοι πατάνε και Like ..

To επίπεδο είναι ΠΟΛΥ χαμηλό!

  • Like 9
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, laxanoulis είπε

Ποτέ δεν είπα ότι σε βάθος χρόνου δεν θα είναι "καθαρότερα" τα EVs, αλλά για να φτιαχτούν χρειάζονται σίγουρα περισσότερη ενέργεια! Και αυτό αποδεικνύεται παραπάνω.

 

 

Ούτε εγώ είπα ότι δεν χρειάζονται περισσότερη ενέργεια τα EVs για να παραχθούν. Αλλά αυτό που ξέρουμε από μελέτες είναι ότι (αναλόγως το μέγεθος της μπαταρίας) ένα EV είναι συνολικά καθαρότερο από ένα συμβατικό αμάξι περίπου στα 20k-60k χιλιόμετρα (εξαρτάται από το μέγεθος της μπαταρίας).

Αυτό το βίντεο εξηγεί πολύ ωραία το πώς το μέγεθος της μπαταρίας που αγοράζεις και το ενεργειακό μείγμα στην περιοχή που οδηγείς καθορίζει το ποσό γρήγορα ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί να καταλήξει πιο πράσινο από ένα συμβατικό:

1 ώρα πριν, korakios είπε

όταν "θα" τότε "θα" (ως προς το οικολογικό κομμάτι)

προς το παρών τρέχουν "πράσινα άλογα

 

Α, δηλαδή εσύ θες να φτιάξουμε μερικά εκατομμύρια μπαταρίες σήμερα μόνο και μόνο για να τις ανακυκλώσουμε; Όταν αρχίσουν οι μπαταρίες να θέλουν ανακύκλωση, τότε θα δημιουργηθεί η κυκλική οικονομία!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, liberostelios είπε

 Όταν αρχίσουν οι μπαταρίες να θέλουν ανακύκλωση, τότε θα δημιουργηθεί η κυκλική οικονομία!

ήδη έχουν σαπίσει αρκετές , αλλά δε βλέπω σε καινούρια να είναι απο ανακυκλωμένες . Άσε που το εργοστάσιο θα πρέπει να παίρνει απο 100% ΑΠΕ απευθείας ή αποθηκευμένη σε οικολογικά μέσα

4 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Α, δηλαδή εσύ θες να φτιάξουμε μερικά εκατομμύρια μπαταρίες σήμερα μόνο και μόνο για να τις ανακυκλώσουμε;

όχι , γενικά είμαι κατά των μπαταριών της παρούσας αρχαίας τεχνολογίας λιθίου σε αμάξια. Μέχρι ποδήλατα/πατίνια το πολύ, το βάρος τους σε σχέση με την ενέργεια που αποδίδουν είναι απαγορευτικό . Το οτι γίνεται μπίζνα και ξεκινά φαγοπότι είναι άλλο κομμάτι ...

το προηγούμενο το ανέφερα για τους δήθεν οικολόγους (υπάρχουν) , που νομίζουν οτι η μπαταρία είναι "πράσινη" απο "πράσινο" εργοστάσιο στο κατα"πράσινο" λιβάδι με τα "πράσινα" άλογα

_________________

Για Ελλάδα η μόνη ρεαλιστική λύση για μείωση ρύπων είναι επιβολή νόμου για την αφαίρεση dpf σε  πετρέλαια ίσως επιδότησής τους με αντικατάσταση καθώς και επιδοτήσεις σε μετατροπές σε lpg/cng με προτεραιότητα στα πιο ρυπογόνα και οικονομικά ιδιοκτητών .

καλύτερα 1000 αμάξια με λιγότερους ρύπους , παρά 1 "πράσινο" ηλεκτρικό και 999 τσιμινιέρες ....

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσοι αναφέρεστε στη λύση του υδρογόνου, δεν είναι τόσο εύκολα και ρόδινα τα πράγματα ακόμα.
Άλλωστε πάνω από το 90% του υδρογόνου παράγεται από ορυκτά καύσιμα και σαν αρχή λειτουργίας οι κυψέλες του χρειάζονται λευκόχρυσο και ιρίδιο που δεν είναι και σε αφθονία. 
Ένα πολύ κατατοπιστικό βίντεο που αξίζει να δείτε ολόκληρο.

https://www.youtube.com/watch?v=Zklo4Z1SqkE&t=3s

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, insomniac01 είπε

Και σε Ρουμανία, Ρωσία, Πολωνία, Βουλγαρία, τι αυτοκίνητα θα έχουν; 

Αυτοί δεν πανε με το σχέδιο του Davos δεν έχουν ατζέντα με κλιματική κρίση και πρασινα άλογα αλλά φυσικά εάν πεις κάτι αντίθετο θα λογοκρίνει η πλατφορμα η οποία τελείως δημοκρατικά θα σε κάνει μπλοκ έτσι παει δυστυχώς ο κόσμος παει καταδιαολου 

  • Thanks 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Ούτε εγώ είπα ότι δεν χρειάζονται περισσότερη ενέργεια τα EVs για να παραχθούν. Αλλά αυτό που ξέρουμε από μελέτες είναι ότι (αναλόγως το μέγεθος της μπαταρίας) ένα EV είναι συνολικά καθαρότερο από ένα συμβατικό αμάξι περίπου στα 20k-60k χιλιόμετρα (εξαρτάται από το μέγεθος της μπαταρίας).

Αυτό το βίντεο εξηγεί πολύ ωραία το πώς το μέγεθος της μπαταρίας που αγοράζεις και το ενεργειακό μείγμα στην περιοχή που οδηγείς καθορίζει το ποσό γρήγορα ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί να καταλήξει πιο πράσινο από ένα συμβατικό:

Α, δηλαδή εσύ θες να φτιάξουμε μερικά εκατομμύρια μπαταρίες σήμερα μόνο και μόνο για να τις ανακυκλώσουμε; Όταν αρχίσουν οι μπαταρίες να θέλουν ανακύκλωση, τότε θα δημιουργηθεί η κυκλική οικονομία!

Εγώ σου απάντησα περισσότερο στο "έρευνες" που έγραψες, τόσο ειρωνικά, μέσα σε διαλυτικά.

Επίσης, το 20κ-60κ km από που προκύπτει? Γιατί εγώ βλέπω στο βίντεο ότι αναφέρετε μόνο χρόνος(έτη) και όχι απόσταση. 

Το βίντεο λέει, επίσης, ότι έχει διαφορά από περιοχή σε περιοχή της Αμερικής. Σκέψου από χώρα σε χώρα της Ευρώπης τι θα γίνεται. Χαοτικές διάφορες.

Επεξ/σία από laxanoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλά χρόνια νωρίτερα θα εχει γινει τόσο ασύμφορο να αγορασει κάποιος ΚΕΚ και να πληρώνει service λαδια, ξυδια, φίλτρα λαδιου και βεζινης, μπουζι, ιμαντες, δισκο πλατω, (ακόμα και δίσκους φρένων και τακάκια),

και θα είναι πολύ πιο συμφέροντα να αγορασει ένα ηλεκτρικό, που ακόμα και στις φτηνές κατηγορίες θα είναι εξαρχής φτηνότερο από τα ICE, (πριν καν πάμε στο κόστος συντήρησης που είναι ήδη φθηνοτερο τωρα), 

που αυτός ο νόμος θα είναι άχρηστος το 2035. Κανείς δεν θα αγοράζει ICE σε Ευρωπη και Αμερικη από αρκετά νωρίτερα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, PaNtErAz είπε

Θα είναι λέει ραδιενεργές οι μπαταρίες .. ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΣ! Και οι άλλοι πατάνε και Like ..

To επίπεδο είναι ΠΟΛΥ χαμηλό!

φίλε μου τα παιδιά έκαναν like Όχι γιατί τους αρέσει που μπαταρίες όταν τελειώσουν αποκτούν αυτό το είδος ραδιενέργειας και είναι βλαβερές απλά το όλο κείμενο τους άρεσε Για αυτό βάλαν like δεν έχει να κάνει με το επίπεδο ο καθένας πιστεύω ότι καταλαβαίνει τι σημαίνει και το τι θέλω να πω

 

  • Confused 1
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 ο κοσμος εξελισσεται

η ανταγωνιστικοτητα της ΕΕσσδ πεφτει σταθερα

η ανταγωνιστικοτητα της ανατολης αυξανει

ας δωσουμε μερικα κινητρα να φυγουν μερικες ακομα επιχειρησεις σε πιο ανταγωνιστικες χωρες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, oldnew είπε

Μέχρι το 2035, βαλε και παράταση 5-10 χρόνια, έχουμε 15-20 χρόνια. Εαν εως τότε έχουν λύσει τα προβλήματα που υπάρχουν (πολύ ακριβές μπαταρίες, ρεύμα απο ανανεώσιμες για φόρτιση κλπ) δε βλέπω γιατί να μη εφαρμόστει. Ετσι και αλλιως ενα 50% θα είναι παλαια με κινητήρα καύσης. Βαλε και τίποτα καύσιμα βιολογικα που θα επιβάλουν τότε για τα παλαιά, εντελώς ρεαλιστικό το σενάριο. Αν δεν πέσουν οι τιμές το ξέρουν και αυτοί οτι δε θα δουλέψει. 

Βιολογικά καύσιμα θα μπορούν να καίνε μόνο τα τώρα καινούρια αυτοκίνητα. Βάλε βιοκαύσιμα και βιοdiesel σε αυτοκίνητα 10ετιας να δεις για πότε σου μένει στο χέρι από την μούργα μου μαζεύουν. Εμείς με παλιότερα αυτοκίνητα που εννοείται δεν θα μπορούμε να τα πουλήσουμε θα τα κάνουμε κοτέτσια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, liberostelios είπε

Οι μπαταρίες μπορούν να ανακυκλωθούν σε ποσοστό πάνω του 95% (λογικά 99%). Σε λίγα χρόνια, οι μπαταρίες θα έχουν τη δυνατότητα να είναι κυκλική οικονομία (όπως το αλουμίνιο). Το ρεύμα, ακόμα κι αν παραγόταν όλο από ορυκτά καύσιμα (που δεν παράγεται, γιατί υπάρχουν οι ΑΠΕ στο μείγμα) θα ήταν λιγότερο ρυπογόνο γιατί η απόδοση παραγωγής ρεύματος στα εργοστάσια είναι πολύ μεγαλύτερη από την απόδοση που έχει ένα απλός κινητήρας αυτοκινήτου.

Μην τους χαλάς το αφήγημα τώρα! Μόνο η ΕΕ είναι "κορόιδα".

Αυτό είναι το μόνο σοβαρό και σημαντικό ζήτημα που αξίζει συζήτηση και πρέπει όντως να υπάρξει σοβαρή μέριμνα. Λύσεις όπως οι μπαταρίες LFP είναι μια σχετική βελτίωση, αλλά πρέπει να υπάρξει σοβαρή περαιτέρω εξέλιξη των μπαταριών.

Όλα τα άλλα περί διάρκειας ζωής και ανακύκλωσης μπαταριών, παραγωγής ρεύματος κλπ είναι ανακρίβειες που αναπαράγονται χωρίς λόγο.

Προσωπικά τα δεχομαι όλα αυτά ότι ισχύουν αλλά... ηλεκτρικό μόνο όταν θα μπορεί έχει τις ιδιες επιδόσεις εμβέλειας (500 + km φορτωμένο πλήρως με το air condition στο φουλ), ταχύτητας ανεφοδιασμού (5 λέπτα ένα πλήρες ντεπόζιτο) και δικτύου ανεφοδιασμού με το θερμικό μου. Κοινώς να μπορώ να κάνω το ταξίδι Αθηνα Θεσσαλονίκη χωρίς στάση ή αν χρειαστεί να κάνω στάση να μην είναι περισσότερο από τα 10 λεπτά που θα χρειαστεί να γεμίσει το ντεπόζιτο του θερμικού και να πάρω τον φραπέ μου στο χέρι. Αλλιώς ολοκαίνουργιο θερμικό το 2034 και βλέπουμε.

Επεξ/σία από ovidius80
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...