Προς το περιεχόμενο

Τέλος η πώληση βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην Ευρώπη από το 2035


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 151
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Το 70% στην τιμή του λίτρου είναι φόρος, την τρύπα στον προϋπολογισμό ποιος θα την πληρώσει? Μήπως με αυξήσεις στο ρεύμα ….

Αυτο πραγματικά είναι ενα σοβαρό ερώτημα, αλλα τα τσακαλια θα βρουν τροπους, πχ τελη με το χιλιόμετρο στο τέλος του χρόνου.

 

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ότι έρευνες έχουν δείξει ότι τα EVs "εκπέμπουν" περισσότερους ρύπους από ένα συμβατικό αυτοκίνητο βενζίνης τουλάχιστον μέχρι τα πρώτα τους ~100k kms δεν μας λέει τίποτα, έτσι? Και μετά τα 100k kms, εν τω μεταξύ, δεν ρυπαίνουν λιγότερο, αλλά σχεδόν με τον ίδιο ρυθμό... 

Η λύση δεν είναι η ηλεκτροκίνηση. Είναι τα συνθετικά καύσιμα!

Επεξ/σία από laxanoulis
  • Like 8
  • Thanks 1
  • Confused 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Αυτο πραγματικά είναι ενα σοβαρό ερώτημα, αλλα τα τσακαλια θα βρουν τροπους, πχ τελη με το χιλιόμετρο στο τέλος του χρόνου.

 

 

 

7δις είναι τα έσοδα το χρόνο μόνο από τους φόρους στα καύσιμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, laxanoulis είπε

Το ότι έρευνες έχουν δείξει ότι τα EVs "εκπέμπουν" περισσότερους ρύπους από ένα συμβατικό αυτοκίνητο βενζίνης τουλάχιστον μέχρι τα πρώτα τους ~100k kms δεν μας λέει τίποτα, έτσι? Και μετά τα 100k kms, εν τω μεταξύ, δεν ρυπαίνουν λιγότερο, αλλά σχεδόν με τον ίδιο ρυθμό... 

Η λύση δεν είναι η ηλεκτροκίνηση. Είναι τα συνθετικά καύσιμα!

Έχουμε κάποιο link σε αυτές τις "έρευνες";

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Αυτο πραγματικά είναι ενα σοβαρό ερώτημα, αλλα τα τσακαλια θα βρουν τροπους, πχ τελη με το χιλιόμετρο στο τέλος του χρόνου.

 

 

 

Στη βορεια ευρωπη εβαλαν φορο στο βαρος των ηλεκτρικων βαρυτερο απο καποιο οριο μεγαλυτερο χαρατσι γιατι διαπιστωσαν οτι οι επιδοτησεις και τα μηδενικα τελη αφηναν μαυρη τρυπα στα εσοδα του προυπολογισμου τα σαινια....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως όταν θα καταργούσαν τα diesel λόγο του δήθεν diesel gate πριν από 4,5 χρόνια! Καλά θα πάει αυτό!

10 λεπτά πριν, laxanoulis είπε

Το ότι έρευνες έχουν δείξει ότι τα EVs "εκπέμπουν" περισσότερους ρύπους από ένα συμβατικό αυτοκίνητο βενζίνης τουλάχιστον μέχρι τα πρώτα τους ~100k kms δεν μας λέει τίποτα, έτσι? Και μετά τα 100k kms, εν τω μεταξύ, δεν ρυπαίνουν λιγότερο, αλλά σχεδόν με τον ίδιο ρυθμό... 

Η λύση δεν είναι η ηλεκτροκίνηση. Είναι τα συνθετικά καύσιμα!

Υδρογόνο και μόνο! Έτοιμη λύση, δοκιμασμένη και 3 ευρώ στα 100 km σε αμάξια της wolkswagen που πωλούνται σε χώρες που έχουν επιτρέψει σε βενζινάδικα να έχουν αντλίες υδρογόνου. Εδώ Ελλάδα θα πρέπει η οικογένεια Βαρδινογιάννη να το επιτρέψει για να πάμε παρακάτω πρώτα στην εκάστοτε κυβέρνηση. 

  • Like 4
  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...