Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιτελους να ξεβρωμίσει ο τόπος με τους γκαζοτενεκεδες!

Θα τους βοηθήσουν να πετύχουν τον στόχο και οι καθυστερημένες χωρες τύπου Ελλάδα που θα αναλάβουν να αγορασουν τα μεταχειρισμένα τους, μην τυχόν και πεινάσουν οι μεγιστάνες μας με τα διυλιστήρια και το πελατειακό μας κράτος που φουσκώνει φόρους στο πετρέλαιο για να κάνει ρουσφέτια! 🥰

Επεξ/σία από Evangelos Anagnostou
  • Like 1
  • Απαντ. 151
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ωραία το 2030-2034 θα πάμε όλοι να καβαντζώσουμε αυτοκίνητα να τα βάλουμε στην άκρη να έχουμε... greek style (corona κωλόχαρτο style).

  • Thanks 1
Δημοσ.

Πιο πιθανο σεναριο ειναι να μην εχουμε Ευρωπαϊκή Ένωση το 2035 παρα απαγόρευση της πώλησης νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων.

  • Like 7
  • Thanks 2
  • Confused 2
Δημοσ.

Το έχουμε ήδη αναφέρει σε ραδιοφωνική μας εκπομπή εδώ και εβδομάδες όποτε τώρα το θέμα είναι τι θα γίνει μέχρι τότε και τι θα μεσολαβήσει. Η Ευρώπη προχωρά αλλά  η Ελλάδα μένει πίσω 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε 🤣🤣🤣🤣

Μαζί θα δίνουν και φορητή γεννήτρια ή θα την κουβαλάμε με τρέιλερ???? 🤔🤔🤔

Επεξ/σία από IcemanGr71
  • Thanks 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, speedman_26 είπε

Πιο πιθανο σεναριο ειναι να μην εχουμε Ευρωπαϊκή Ένωση το 2035 παρα απαγόρευση της πώλησης νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων.

μακάρι , χλωμό όμως

3 λεπτά πριν, freegr είπε

Το έχουμε ήδη αναφέρει σε ραδιοφωνική μας εκπομπή εδώ και εβδομάδες όποτε τώρα το θέμα είναι τι θα γίνει μέχρι τότε και τι θα μεσολαβήσει. Η Ευρώπη προχωρά αλλά  η Ελλάδα μένει πίσω 

Για να ακολουθήσει η Ελλάδα χρειάζονται κάποιες προδιαγραφές , προς το παρών με σημερινά δεδομένα δεν υπάρχει ρεαλιστικό σενάριο εφαρμογής ηλεκτροκίνησης και προσωπικά το θεωρώ αδύνατο να εφαρμοστεί σε μόλις 12 χρόνια

Δημοσ.
1 ώρα πριν, cpc464 είπε

Και το EV που φορτίζει από ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από ορυκτά καύσιμα δεν είναι το ίδιο ρυπογόνο?,η μπαταρία του που είναι άκρως τοξική και με τεράστιο κόστος πού θα ανακυκλωθεί?,το ότι η παραγωγή λιθίου πρέπει να τριπλασιαστεί μέσα σε 12 χρόνια το έχουν σκεφτεί?,ελπίζω το 2035 να έχω πάει στο πατρικό στο χωριό και να έχω ένα ι.χ 1 ίππου να το κυκλοφορώ  με κόστος μερικές μπάλες σανό το μήνα και τελείως βιοδιασπώμενους  ρύπους.

Οι μπαταρίες μπορούν να ανακυκλωθούν σε ποσοστό πάνω του 95% (λογικά 99%). Σε λίγα χρόνια, οι μπαταρίες θα έχουν τη δυνατότητα να είναι κυκλική οικονομία (όπως το αλουμίνιο). Το ρεύμα, ακόμα κι αν παραγόταν όλο από ορυκτά καύσιμα (που δεν παράγεται, γιατί υπάρχουν οι ΑΠΕ στο μείγμα) θα ήταν λιγότερο ρυπογόνο γιατί η απόδοση παραγωγής ρεύματος στα εργοστάσια είναι πολύ μεγαλύτερη από την απόδοση που έχει ένα απλός κινητήρας αυτοκινήτου.

1 ώρα πριν, AtiX είπε

Το ίδιο θα κάνει και η Κίνα και αν δεν κάνω λάθος το χρονοδιάγραμμα της είναι πιο σφιχτό, μετά θα ακολουθήσει και η Αμερική…

Μην τους χαλάς το αφήγημα τώρα! Μόνο η ΕΕ είναι "κορόιδα".

1 ώρα πριν, fotaras76 είπε

Η εξόρυξη των μετάλλων για την παραγωγή μπαταριών γίνεται συνήθως σε χώρες με υψηλά ποσοστά διαφθοράς και προκύπτει, πέρα από το περιβαλλοντικό ζήτημα, και ζήτημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και εκμετάλλευσης. Αυτά όμως είναι ψιλά γράμματα για του "δημοκράτες" της ΕΕ.

Αυτό είναι το μόνο σοβαρό και σημαντικό ζήτημα που αξίζει συζήτηση και πρέπει όντως να υπάρξει σοβαρή μέριμνα. Λύσεις όπως οι μπαταρίες LFP είναι μια σχετική βελτίωση, αλλά πρέπει να υπάρξει σοβαρή περαιτέρω εξέλιξη των μπαταριών.

Όλα τα άλλα περί διάρκειας ζωής και ανακύκλωσης μπαταριών, παραγωγής ρεύματος κλπ είναι ανακρίβειες που αναπαράγονται χωρίς λόγο.

  • Like 11
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, liberostelios είπε

Έχουμε κάποιο link σε αυτές τις "έρευνες";

With this new set of assumptions, we can see that per 100 km traveled, our electric vehicle will now produce 6  x 3.2  – 23 x 0.317  = 19.2  – 7.291  = 11.90 kg less CO2 than a petrol-driven vehicle. It will have to travel 10153/11.90  x 100 = 85319 km to become greener than a petrol-driven vehicle. It should be noted that if I had taken a consumption of 28 kWh per 100 km travelled for the electric vehicle, as Gérald Wery observed during his tests with the Audi E-Tron, I would have obtained a value equal to 10153/ (6 x3.2 – 28 x 0.317) = 98343 km.

 

http://blogs.ulg.ac.be/damien-ernst/electric-697612-km-to-become-green-true-or-false/

 

Edit

One source of EV emissions is the creation of their large lithium-ion batteries. The use of minerals including lithium, cobalt, and nickel, which are crucial for modern EV batteries, requires using fossil fuels to mine those materials and heat them to high temperatures. As a result, building the 80 kWh lithium-ion battery found in a Tesla Model 3 creates between 2.5 and 16 metric tons of CO2 (exactly how much depends greatly on what energy source is used to do the heating).1 This intensive battery manufacturing means that building a new EV can produce around 80% more emissions than building a comparable gas-powered car.

https://climate.mit.edu/ask-mit/are-electric-vehicles-definitely-better-climate-gas-powered-cars

 

Ποτέ δεν είπα ότι σε βάθος χρόνου δεν θα είναι "καθαρότερα" τα EVs, αλλά για να φτιαχτούν χρειάζονται σίγουρα περισσότερη ενέργεια! Και αυτό αποδεικνύεται παραπάνω.

 

Edit 2

Αν κάποιος έχει χρόνο και διάθεση, μπορεί επίσης να δει το παρακάτω podcast που έγινε ΠΡΙΝ 1 ΧΡΟΝΟ και συζητούν για τα EVs. Εξηγούν από το πόσο δύσκολο είναι ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ να έχεις ένα EV, μέχρι το τι πάει στραβά με τα EVs γενικά. Από το 20:00 και μετά.

https://www.youtube.com/watch?v=_gLliK6k0hw

 

Και αυτό είναι το ίδιο podcast, μιλούν για το ίδιο θέμα, λίγες εβδομάδες πριν. Από το 47:00 και μετά

https://www.youtube.com/watch?v=-mx9Xy3gPmQ

Επεξ/σία από laxanoulis
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, insomniac01 είπε

Και σε Ρουμανία, Ρωσία, Πολωνία, Βουλγαρία, τι αυτοκίνητα θα έχουν; 

Την ψωροκωσταινα ξεχασες.

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Οι μπαταρίες μπορούν να ανακυκλωθούν σε ποσοστό πάνω του 95% (λογικά 99%). Σε λίγα χρόνια, οι μπαταρίες θα έχουν τη δυνατότητα να είναι κυκλική οικονομία (όπως το αλουμίνιο).

όταν "θα" τότε "θα" (ως προς το οικολογικό κομμάτι)

προς το παρών τρέχουν "πράσινα άλογα"

51 λεπτά πριν, Radiatedsoul είπε

υδρογονο

ακόμα πανάκριβο και εξαρτάται πολύ απο το φυσικό αέριο

βιομεθάνιο είναι η επόμενη ρεαλιστική βοήθεια στο οικολογικό κομμάτι. Δυστυχώς η Ελλάδα είναι η τελευταία και σε αυτό τον τομέα

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, angelob7 είπε

Για γέλια και για κλάματα. Ότι και να κάνουν, δεν αγοράζουμε ηλεκτρικά μπρίκια. 

Ναι κάτι είπες τώρα. Με τα χάλια ΜΜΜ που έχουμε, θέλουμε δεν θέλουμε όλοι θα ψάξουμε τρόπους αγοράς ΙΧ έστω και αν δεν έχουμε τα φράγκα, θα κόψουμε από αλλού, θα πάρουμε δάνειο να φεσωθουν τα παιδιά μας κτλ κτλ. Το αμάξι είναι εξαιρετικά απαραίτητο σε μια οικογένεια ειδικά στην Ελλάδα. Για την ΕΕ γενικά δεν θα πάρω θέση διότι δεν ξέρω πόσο αποτελεσματικά είναι τα ΜΜΜ και κατά πόσο ανάγκη η ενδιαφερον υπάρχει από τους πολίτες για την χρήση των ΜΜΜ, για το μπάχαλο της Ελλάδας η κατοχή ΙΧ είναι αναγκαία. 

Πρακτικά το μέτρο ξέρουν ότι θα ληφθεί παράταση αλλά δεν το λένε δημοσιως, το αποφάσισαν από τώρα με σκοπό να ολοκληρωθεί η εφαρμογή του το 2040 με 2050. Αν δεν αποφάσιζαν τίποτε τώρα και το άφηναν για το 2030 πχ θα εφαρμοζοταν το 2050 με 60. 

Το όλο θέμα που τους καιει είναι η προσαρμογή των βιομηχανιών σε εξ' ολοκλήρου παραγωγή ηλεκτρικών μέσω της μετάβασης των εργαλείων των συστημάτων και των αυτοματισμών παραγωγής και την απόσυρση των παλαιών όταν αυτά θα έχουν ολοκληρώσει τον κύκλο ζωής τους.Τους πολίτες τους έχουν χεσμενους θεωρώ γενικώς και ειδικώς. 

Τις απόψεις για το πως θα κινηθεί η Ευρώπη σε σχέση με ΗΠΑ και Κίνα τις ενστερνιζομαι μεν, αλλά δεν τις θεωρώ και ευαγγέλιο. Στην Κίνα υπάρχει τρομακτικό πρόβλημα ρύπανσης της ατμόσφαιρας που η αιθαλομιχλη που έχουμε στην Αθήνα από τα τζάκια και οι γκρίνιες που ακούγονται ωχρειουν μπροστά σε εκεινα. 

Οι ΗΠΑ δεν έχουν τέτοιο θέμα. Κανένας δεν εξασφαλίζει όμως ότι μελλοντικά δεν θα αναγκαστούν και αυτές οι χώρες να εφαρμόσουν μέτρα μείωσης της ρύπανσης.

Οπως και να χει, Κίνα και Ασία θα γνωρίσουν ανάπτυξη αυτόν τον αιώνα εις βάρος Ευρώπης και ΗΠΑ. Τον επόμενο η ανάπτυξη θα ανηκει στην Αφρική. 

Επεξ/σία από Basilhs23___

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...