gorge18 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Γεννήτριες βενζίνης και πετρελαίου θα πουλάνε; 2
Dinos1973 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Το 70% στην τιμή του λίτρου είναι φόρος, την τρύπα στον προϋπολογισμό ποιος θα την πληρώσει? Μήπως με αυξήσεις στο ρεύμα …. 7 3
NikosKallithea Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 2 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε Το 70% στην τιμή του λίτρου είναι φόρος, την τρύπα στον προϋπολογισμό ποιος θα την πληρώσει? Μήπως με αυξήσεις στο ρεύμα …. Αυτο πραγματικά είναι ενα σοβαρό ερώτημα, αλλα τα τσακαλια θα βρουν τροπους, πχ τελη με το χιλιόμετρο στο τέλος του χρόνου. 3
Eloy Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Kαλά το λέγαν... - αυτή η ήπειρος δεν έχει σωτηρία... 3 3
laxanoulis Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Το ότι έρευνες έχουν δείξει ότι τα EVs "εκπέμπουν" περισσότερους ρύπους από ένα συμβατικό αυτοκίνητο βενζίνης τουλάχιστον μέχρι τα πρώτα τους ~100k kms δεν μας λέει τίποτα, έτσι? Και μετά τα 100k kms, εν τω μεταξύ, δεν ρυπαίνουν λιγότερο, αλλά σχεδόν με τον ίδιο ρυθμό... Η λύση δεν είναι η ηλεκτροκίνηση. Είναι τα συνθετικά καύσιμα! Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου 2023 από laxanoulis 8 1 8
Eloy Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Να δούμε πως θα πάει και με την υπερψύξη του πλανήτη...
ethereum Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 με τα μηχανάκια , μοτοσυκλέτες , σκουτερ θα ισχύει το ίδιο ? 3
Dinos1973 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 6 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Αυτο πραγματικά είναι ενα σοβαρό ερώτημα, αλλα τα τσακαλια θα βρουν τροπους, πχ τελη με το χιλιόμετρο στο τέλος του χρόνου. 7δις είναι τα έσοδα το χρόνο μόνο από τους φόρους στα καύσιμα. 1
JcD Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Παράταση στην παράταση θα πάει 2050 το λιγότερο. Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου 2023 από JcD 2
liberostelios Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 7 λεπτά πριν, laxanoulis είπε Το ότι έρευνες έχουν δείξει ότι τα EVs "εκπέμπουν" περισσότερους ρύπους από ένα συμβατικό αυτοκίνητο βενζίνης τουλάχιστον μέχρι τα πρώτα τους ~100k kms δεν μας λέει τίποτα, έτσι? Και μετά τα 100k kms, εν τω μεταξύ, δεν ρυπαίνουν λιγότερο, αλλά σχεδόν με τον ίδιο ρυθμό... Η λύση δεν είναι η ηλεκτροκίνηση. Είναι τα συνθετικά καύσιμα! Έχουμε κάποιο link σε αυτές τις "έρευνες"; 11
denis02 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 6 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Αυτο πραγματικά είναι ενα σοβαρό ερώτημα, αλλα τα τσακαλια θα βρουν τροπους, πχ τελη με το χιλιόμετρο στο τέλος του χρόνου. Στη βορεια ευρωπη εβαλαν φορο στο βαρος των ηλεκτρικων βαρυτερο απο καποιο οριο μεγαλυτερο χαρατσι γιατι διαπιστωσαν οτι οι επιδοτησεις και τα μηδενικα τελη αφηναν μαυρη τρυπα στα εσοδα του προυπολογισμου τα σαινια....
mistiri0 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Όπως όταν θα καταργούσαν τα diesel λόγο του δήθεν diesel gate πριν από 4,5 χρόνια! Καλά θα πάει αυτό! 10 λεπτά πριν, laxanoulis είπε Το ότι έρευνες έχουν δείξει ότι τα EVs "εκπέμπουν" περισσότερους ρύπους από ένα συμβατικό αυτοκίνητο βενζίνης τουλάχιστον μέχρι τα πρώτα τους ~100k kms δεν μας λέει τίποτα, έτσι? Και μετά τα 100k kms, εν τω μεταξύ, δεν ρυπαίνουν λιγότερο, αλλά σχεδόν με τον ίδιο ρυθμό... Η λύση δεν είναι η ηλεκτροκίνηση. Είναι τα συνθετικά καύσιμα! Υδρογόνο και μόνο! Έτοιμη λύση, δοκιμασμένη και 3 ευρώ στα 100 km σε αμάξια της wolkswagen που πωλούνται σε χώρες που έχουν επιτρέψει σε βενζινάδικα να έχουν αντλίες υδρογόνου. Εδώ Ελλάδα θα πρέπει η οικογένεια Βαρδινογιάννη να το επιτρέψει για να πάμε παρακάτω πρώτα στην εκάστοτε κυβέρνηση. 4 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα