alion Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε επίσημα σήμερα νόμο για την ουσιαστική απαγόρευση της πώλησης νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση από το 2035, με στόχο την επιτάχυνση της μετάβασης στα ηλεκτρικά οχήματα και την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής. Οι κανόνες-ορόσημο θα απαιτούν ότι μέχρι το 2035 οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να επιτύχουν 100% μείωση των εκπομπών CO2 από τα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται, γεγονός που θα καταστήσει αδύνατη την πώληση νέων οχημάτων που κινούνται με ορυκτά καύσιμα στο μπλοκ των 27 χωρών. Ο νόμος θα ορίζει επίσης μείωση των εκπομπών CO2 κατά 55% για τα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται από το 2030 σε σχέση με τα επίπεδα του 2021, πολύ υψηλότερη από τον υφιστάμενο στόχο του 37,5%. «Το λειτουργικό κόστος ενός ηλεκτρικού οχήματος είναι ήδη χαμηλότερο από το λειτουργικό κόστος ενός οχήματος με κινητήρα εσωτερικής καύσης», δήλωσε ο Jan Huitema, επικεφαλής διαπραγματευτής του κοινοβουλίου για τους κανόνες, προσθέτοντας ότι είναι ζωτικής σημασίας να κυκλοφορήσουν πιο προσιτά ηλεκτρικά οχήματα στους καταναλωτές. Οι χώρες της ΕΕ ήρθα σε συμφωνία με τους νομοθέτες τον περασμένο Οκτώβριο η τελική έγκριση αναμένεται τον Μάρτιο προτού αυτή τεθεί σε ισχύ. Τα νέα φορτηγά θα πρέπει να συμμορφωθούν με μείωση των εκπομπών CO2 κατά 100% έως το 2035 και κατά 50% έως το 2030, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2021. Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη έχουν ανακοινώσει επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση. Ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Thomas Schaefer. δήλωσε πέρυσι ότι από το 2033 η αυτοκινητοβιομηχανία θα παράγει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Παρόλα αυτά, ο νόμος της ΕΕ συνάντησε την αντίσταση ορισμένων βιομηχανιών και χωρών όταν προτάθηκε τον Ιούλιο του 2021. Ως αποτέλεσμα, η τελική συμφωνία περιλαμβάνει ορισμένες εξαιρέσεις, μεταξύ των οποίων ότι οι μικρές αυτοκινητοβιομηχανίες που παράγουν λιγότερα από 10.000 οχήματα ετησίως μπορούν να διαπραγματευτούν μικρότερους στόχους μέχρι το 2036. Ο νόμος για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των αυτοκινήτων αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης δέσμης αυστηρότερων πολιτικών της ΕΕ για το κλίμα, που αποσκοπούν στην επίτευξη των στόχων του μπλοκ για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου αυτή τη δεκαετία. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
DIL Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Και για το 2023 ειχε ειπωθεί κατι τετοιο για τα ντιζελ
Δημοφιλής ανάρτηση qwertyuiop2 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Ναι ναι, και φέτος ήταν να μην έχουμε λιγνίτη. Αλλά όταν η ιδεοληψία συγκρούεται με την πραγματικότητα, συνήθως κερδίζει η δεύτερη. 61 12 2
Νικος17 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Πολλά θα αλλάξουν μέχρι τότε, πολύ μακρινή πρόβλεψη... 😅😉 Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου 2023 από Νικος17 6 1
insomniac01 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Και σε Ρουμανία, Ρωσία, Πολωνία, Βουλγαρία, τι αυτοκίνητα θα έχουν; 2
Δημοφιλής ανάρτηση DestinyGR Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Ας φτιάξουν πρώτα τις απαραίτητες υποδομές οι οποίες συμπεριλαμβάνουν και τα απαραίτητα κέντρα για ανακύκλωση μπαταριών αυτοκινήτου και μετά συζητάμε για απαγορεύσεις. Επίσης με την παρούσα τεχνολογία ο εκάστοτε ιδιοκτήτης χρειάζεται να αλλάζει την μπαταρία ανά 7-12 έτη η οποία κοστίζει μερικές φορές όσο το μισό αυτοκίνητο. Ας κάνουν λοιπόν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιο ελκυστικά απ'όλες τις απόψεις (τιμή, κατανάλωση, service, υποδομές) και να μην προσπαθούν να σπρώξουν τον κόσμο με το ζόρι σε αυτην την κατεύθυνση. Τα γνωστά νταβατζιλίκια της ΕΕ, ολα για το θεαθηναι και απο ουσια τιποτα. 31 10 2 1
LLLEFTERIS Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Α καταλαβα το 2035 θα σταματησει ο κοσμος να αγοραζει καινουρια αυτοκινητα. 8 3
kover Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 8 λεπτά πριν, insomniac01 είπε Και σε Ρουμανία, Ρωσία, Πολωνία, Βουλγαρία, τι αυτοκίνητα θα έχουν; τα ίδια που θα έχουν και στην Ελλάδα 13 1
Titos301 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 απορω ποιος ..... εισαγει αυτα τα νομοσχεδια 4 1 1
NikosKallithea Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Μερχι το 35' ετσι και αλλιως θα εχουν σταματήσει να παράγονται αυτοκινητα με θερμικούς κινητήρες, αλλα απο το 35' και μεχρι να απαλλαγούμε απο τα ερείπια θα περάσουν αλλά 30 χρόνια. 11 2
focusopoulos2 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Αλλάζω δουλειά πάω να γίνω έμπορος αυτοκινήτων πιστεύω από το 2030 και μετά θα χestw στο τάλιρο 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα