Προς το περιεχόμενο

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΜΟΤΕΡ ΣΕ SEICENTO


Nekplay

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα παιδια!.Εχω ενα seicento εδω και κανενα χρονο αυτο με τα 55 αλογα 1.1 κυβικα και κατι εχω ακουσει οτι μπορει να παρει μοτερ απο punto 1.2 85hp ή απο panda.Αν καποιος ξερει απο αυτα θα ηθελα μια γνωμη.

ευχαριστω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ευκολότερος και πιο ανέξοδος δρόμος είναι να πουλήσεις αυτό που έχεις, να τσοντάρεις όσα χρειάζονται, και να πάρεις αυτό που σκέφτεσαι. Μία αλλαγή μοτέρ σχεδόν πάντα κοστίζει παραπάνω, ενώ έχει και αρκετά "ρίσκα", οπότε την επιλέγουμε όταν θέλουμε αρκετά "ιδιαίτερο" (π.χ. 2JZ swap).

:D

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Haldol είπε

Ο ευκολότερος και πιο ανέξοδος δρόμος είναι να πουλήσεις αυτό που έχεις, να τσοντάρεις όσα χρειάζονται, και να πάρεις αυτό που σκέφτεσαι. Μία αλλαγή μοτέρ σχεδόν πάντα κοστίζει παραπάνω, ενώ έχει και αρκετά "ρίσκα", οπότε την επιλέγουμε όταν θέλουμε αρκετά "ιδιαίτερο" (π.χ. 2JZ swap).

:D

Και η μετατροπή που σκέφτεται ο φίλος αρκετά "ιδιαίτερη" είναι για Ελλάδα, πριν αρκετά χρόνια κάποιο περιοδικό είχε παρουσιάσει ένα cinquecento με κινητήρα punto 75 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Nekplay είπε

Καλησπερα παιδια!.Εχω ενα seicento εδω και κανενα χρονο αυτο με τα 55 αλογα 1.1 κυβικα και κατι εχω ακουσει οτι μπορει να παρει μοτερ απο punto 1.2 85hp ή απο panda.Αν καποιος ξερει απο αυτα θα ηθελα μια γνωμη.

ευχαριστω.

Πόσο νομιμη είναι αυτή η μετατροπή;Είχε κυκλοφορήσει 600 με τέτοιο μοτέρ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Πόσο νομιμη είναι αυτή η μετατροπή;Είχε κυκλοφορήσει 600 με τέτοιο μοτέρ;

Μέχρι 25% επιπλέον ειναι νόμιμο.Τώρα αν αξίζει οικονομικά με το ανάλογο ρίσκο και αν μπαίνει το μοτέρ από το punto,είναι άλλο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, giannos13 said:

Να θυμίσω ότι είμαστε στο 2023...

Ενημερωτικά πάντως, τα δύο αυτά μοτέρ είναι ίδια. Τόση φασαρία για 150cc παραπάνω?

Η φασαρία είναι για τα 30 παραπάνω άλογα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα ειναι νομιμο γιατι θα γραφει αλλα το μοτερ και αλλο θα ειναι το αμαξι.

Εγω ηξερα για την μετατροπη του 900cc σε 1,1  σε cinquecento που εξωτερικα εχει λιγες διαφορες

Εγω θα ελεγα να το βελτιωσεις οπως ειπε ενας ποιο πανω αλλα δεν θα εβαζα τουρμπο σε αυτο το μοτερ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα το να πουλησω το seicento 2κ μετα θελω αλλα 2 και πολυ παραπανω για να παρω κατι στην αντιστοιχη δυναμη που θα εχει ενα seicento με 85 αλογα.Το τουρμπο ουτε εγω θα το προτινα γιατι εκει ειναι που μπλεκεις περισσοτερο με μετατροπες. Οσο για το ποσο νομιμος θα ειμαι...απλα αλλαζω στην αδεια τα κυβικα και στην ασφαλεια δεν υαπρχει θεμα

τωρα να βελτιωσω το 1.1 μοτερ και απο 55 αλογα να το φτασω το πολυ 60-65 δινοντας 800 ευρω δεν λεει...γιατι ενα μοτερ πουντο 1.2 85hp γυρω στα 500ευρω εχει το πολυ και περνεις 30 αλογα που σε αυτο το αμαξι κανουν πολυ μεγαλη διαφορα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Εγώ δεν βλέπω το Panda να φοράει 1.2 κινητήρα που να βγάζει 85 άλογα.


Seicento με κινητήρα 1.1 187Α1000 54hp
Panda με κινητήρα 1.25 188A4000 60hp (αυτός είναι πιο κοντινός με τον δικό σου)
Panda με κινητήρα 1.25 169A4000 69hp


2) Και να φοράει δηλαδή, δεν κάνει το μοτέρ από μόνο του την ιπποδύναμη...

Δεν γίνεται με 150cc παραπάνω να πάρεις τόσα άλογα (και από δύο μοτέρ που είναι σχεδόν ολόιδια)! Αλλάζει σίγουρα ο εγκέφαλος(άρα και καλωδίωση), ίσως και κάποια περιφερειακά (πολλαπλή εισαγωγή, εξαγωγή κτλ)

3) Μην ανοίξουμε το θέμα: τι τα θες τα επιπλέον άλογα σε αμάξι που είναι 5 λαμαρίνες! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, giannos13 είπε

1) Εγώ δεν βλέπω το Panda να φοράει 1.2 κινητήρα που να βγάζει 85 άλογα.


Seicento με κινητήρα 1.1 187Α1000 54hp
Panda με κινητήρα 1.25 188A4000 60hp (αυτός είναι πιο κοντινός με τον δικό σου)
Panda με κινητήρα 1.25 169A4000 69hp


2) Και να φοράει δηλαδή, δεν κάνει το μοτέρ από μόνο του την ιπποδύναμη...

Δεν γίνεται με 150cc παραπάνω να πάρεις τόσα άλογα (και από δύο μοτέρ που είναι σχεδόν ολόιδια)! Αλλάζει σίγουρα ο εγκέφαλος(άρα και καλωδίωση), ίσως και κάποια περιφερειακά (πολλαπλή εισαγωγή, εξαγωγή κτλ)

3) Μην ανοίξουμε το θέμα: τι τα θες τα επιπλέον άλογα σε αμάξι που είναι 5 λαμαρίνες! 

κοιτα απο punto 1.2 16v

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που σκέφτεσαι (προσωπική άποψη) είναι πεταμένα λεφτά. Πραγματικά δεν θα δεις την διαφορά των 30 hp γιατί δεν είναι αποκλειστικά θέμα μόνο κινητήρα όπως είπε και ο φίλος παραπάνω.

Κάτσε με αυτό που έχεις κράτα τα λεφτά που θα έδινες και μάζεψε κάτι ακόμα να αλλάξεις όλο το αμάξι όταν μπορείς.

Αλήθεια το μοτέρ έχει 500, να κατεβάσουν το δικό σου και να βάλουν το άλλο πόσο θα πάει (κανένα 300αρι υπολογίζω χοντρά και ίσως λέω λίγα). Το παλιό σου μοτέρ πόσο το αγοράζουν (αν έχεις >150.000χλμ λέω κανένα 50αρικο και αν). Το νέο πόσο χλμ θα έχει; 200k σίγουρα.

Ξαναλέω, προσωπική άποψη θα πετάξεις τα λεφτά σου, δεν θα δεις ουσιαστική διάφορα και μετά θα πετάξεις και το αμάξι γιατί θα σου κάνει θέματα και δεν θα ξέρεις τι φταίει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...