Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν 1 μήνα πήγαμε με την μητέρα μου στην τράπεζα για να βγάλει μια χρεωστική κάρτα. Της έδωσαν να υπογράψει κάποια χαρτιά.... Ο υπάλληλος επιχείρησε να της πουλήσει ασφαλιστήριο ακινήτου και θυρίδας αλλά έκανα παρέμβαση εγώ και του είπα δεν επιθυμουμε κάτι και αν θέλουμε θα απευθυνθούμε σε αυτούς μελλοντικά.

Σήμερα μας ήρθε ένα ειδοποιητηριο από ασφαλιστική εταιρεια και αναφέρει ότι δεν έχουν καταβληθεί ετήσια ασφάλιστρα απώλειας χρημάτων ύψους 35 ευρώ από 01/23 ως 01/24. 

Τις έδωσαν να υπογράψει κάποια χαρτιά που δεν τα διάβασε και μέσα σε αυτά εβαλαν και του ασφαλιστήριου..... 

Εχει δικαίωμα τώρα να ζητήσει την ακύρωση του ασφαλιστήριου; Ακόμα δεν μας έχει έρθει η χρεωστική κάρτα στο σπίτι, ούτε γνωρίζουμε τους όρους.

Δεν θα τους πούμε σαν αιτία ότι δεν μας ενημέρωσαν και έγινε κατι εν άγνοια γιατί δεν έχει νόημα και θα ρίξουν το μπαλάκι στην μητέρα μου, αυτό που θα πει είναι ότι δεν επιθυμεί να διατηρήσει αυτό το ασφαλιστήριο και την υπηρεσία. Ο λογαριασμός της τράπεζας δεν έχει καθόλου λεφτά μέσα, τον έχει μόνο για να πληρώνεται μια θυρίδα κάθε έτος. 

 

Επεξ/σία από Basilhs23___
Δημοσ.

Οταν μου το χαν κανει στην Α αυτό, παρολο π χα πει δε θελω κλπ, πηρα την αμεσως επομενη μερα τηλ στο νουμερο που βρηκα πάνω στο συμβολαιο και ζητησα ακύρωση. Ακυρώθηκε σε 2 ή 3 εργασιμες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...