babisskg Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 https://donmccullin.com/ Παρακολουθώ με ενδιαφέρον το νήμα , αν μου επιτρέπεται να προσθέσω κάποιον από αυτούς που " Συμφωνώ " μαζί τους σε κάποια πράγματα άμεσα συνυφασμένα με το τελικό αποτέλεσμα δλδ την φωτογραφία αυτή καθεαυτή . Οτιδήποτε άλλο , ειδικά σε ότι αφορά τα τεχνικά , απλά δεν με αφορά . Κάποτε θα εξηγήσω το νόημα αυτής της φράσης . Ο συγκεκριμένος φωτογράφος , όπως και άλλοι , έχει να διδάξει πολλά γύρω από την προσέγγιση της φωτογραφίας σαν προσωπική έκφραση , εκτίμηση , αποτίμηση του κόσμου γύρω του . Το τελικό αποτέλεσμα , το οποίο με βρίσκει σύμφωνο σε πολλά , γύρω από την έκφραση κάτι που δεν συμβαίνει πάντα , είναι απόλυτα ταιριαστό με τόν τρόπο που βλέπει και αισθάνεται αυτό που τον περιβάλλει . Έχει μία μοναδικότητα που φαίνεται στο πόσο ταιριάζει η εικόνα που αποτυπώνει με τον λόγο του . Είναι φοβερά ενδιαφέρον να παρακολουθήσει κανείς την μετάβαση του από το αναλογικό μέσον στο ψηφιακό , ένα βήμα που δεν τον εμποδίζει στο ελάχιστο να συνεχίζει να εκφράζεται το ίδιο απρόσκοπτα . Αυτό από μόνο του δείχνει πως σίγουρα το μέσον βοηθάει , δεν είναι όμως και δεν πρόκειται να αποτελεσει το πρώτο ζητούμενο . Το έργο του , θυμίζει ( εντός εισαγωγικών ) το έργο του Daido Moriyama , όχι όσον αφορά το τελικό αποτέλεσμα , που είναι τελείως μα τελείως διαφορετικό , όσο για την προσέγγιση τους . Θα μπορούσε κανείς να παρακολουθεί με τις ώρες να μιλάνε , τους δύο τους , για την φωτογραφία . https://www.moriyamadaido.com/en/ Τον προσθέτω αναγκαστικά ........ σαν μοναδικό δείγμα γραφής , δεν συμφωνώ ( αρέσει ) με την δουλειά του , αν μου επιτρέπεται η έκφραση , αυτό φυσικά έχει να κάνει με την προσωπική εκτίμηση του καθενός ....... κάποτε πρέπει να μάθουμε να λέμε αλλά και να αντιλαμβανόμαστε τα πράγματα με το όνομα τους . Θα μπορούσα να κάθομαι με τις ώρες , μέρες , χρόνια ........ να τον ακούω να μιλάει για την φωτογραφία του , τον τρόπο του , την σκέψη του . 1
anestis1975 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 1 ώρα πριν, babisskg είπε https://donmccullin.com/ Παρακολουθώ με ενδιαφέρον το νήμα , αν μου επιτρέπεται να προσθέσω κάποιον από αυτούς που " Συμφωνώ " μαζί τους σε κάποια πράγματα άμεσα συνυφασμένα με το τελικό αποτέλεσμα δλδ την φωτογραφία αυτή καθεαυτή . Οτιδήποτε άλλο , ειδικά σε ότι αφορά τα τεχνικά , απλά δεν με αφορά . Κάποτε θα εξηγήσω το νόημα αυτής της φράσης . Ο συγκεκριμένος φωτογράφος , όπως και άλλοι , έχει να διδάξει πολλά γύρω από την προσέγγιση της φωτογραφίας σαν προσωπική έκφραση , εκτίμηση , αποτίμηση του κόσμου γύρω του . Το τελικό αποτέλεσμα , το οποίο με βρίσκει σύμφωνο σε πολλά , γύρω από την έκφραση κάτι που δεν συμβαίνει πάντα , είναι απόλυτα ταιριαστό με τόν τρόπο που βλέπει και αισθάνεται αυτό που τον περιβάλλει . Έχει μία μοναδικότητα που φαίνεται στο πόσο ταιριάζει η εικόνα που αποτυπώνει με τον λόγο του . Είναι φοβερά ενδιαφέρον να παρακολουθήσει κανείς την μετάβαση του από το αναλογικό μέσον στο ψηφιακό , ένα βήμα που δεν τον εμποδίζει στο ελάχιστο να συνεχίζει να εκφράζεται το ίδιο απρόσκοπτα . Αυτό από μόνο του δείχνει πως σίγουρα το μέσον βοηθάει , δεν είναι όμως και δεν πρόκειται να αποτελεσει το πρώτο ζητούμενο . Το έργο του , θυμίζει ( εντός εισαγωγικών ) το έργο του Daido Moriyama , όχι όσον αφορά το τελικό αποτέλεσμα , που είναι τελείως μα τελείως διαφορετικό , όσο για την προσέγγιση τους . Θα μπορούσε κανείς να παρακολουθεί με τις ώρες να μιλάνε , τους δύο τους , για την φωτογραφία . https://www.moriyamadaido.com/en/ Τον προσθέτω αναγκαστικά ........ σαν μοναδικό δείγμα γραφής , δεν συμφωνώ ( αρέσει ) με την δουλειά του , αν μου επιτρέπεται η έκφραση , αυτό φυσικά έχει να κάνει με την προσωπική εκτίμηση του καθενός ....... κάποτε πρέπει να μάθουμε να λέμε αλλά και να αντιλαμβανόμαστε τα πράγματα με το όνομα τους . Θα μπορούσα να κάθομαι με τις ώρες , μέρες , χρόνια ........ να τον ακούω να μιλάει για την φωτογραφία του , τον τρόπο του , την σκέψη του . Το νήμα δεν είναι δικό μου εγώ απλός το έφτιαξα αφού πρώτα μίλησα και με την @XrysaKakou.... ο καθένας μπορεί να προσθέσει η να πει την γνώμη του για κάποιον από τους παραπάνω φωτογράφους η να προσθέσει κάποιον άλλο. Ο συγκεκριμένος ήταν μεγάλος σαν φωτογράφος αλλά αυτό που τον κάνει ακόμη μεγαλύτερο ήταν ολα αυτά που έκανε για να αναγνωριστεί η φωτογραφία σαν τέχνη 1
babisskg Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, anestis1975 είπε Το νήμα δεν είναι δικό μου εγώ απλός το έφτιαξα αφού πρώτα μίλησα και με την @XrysaKakou.... ο καθένας μπορεί να προσθέσει η να πει την γνώμη του για κάποιον από τους παραπάνω φωτογράφους η να προσθέσει κάποιον άλλο. Ο συγκεκριμένος ήταν μεγάλος σαν φωτογράφος αλλά αυτό που τον κάνει ακόμη μεγαλύτερο ήταν ολα αυτά που έκανε για να αναγνωριστεί η φωτογραφία σαν τέχνη Σε ποιό σημείο είπα ότι είναι το νήμα κάποιου ......... αν έγραψα κάτι τέτοιο ( γεράματα γαρ ) οφείλω να το διορθωσω φυσικά ! 1
anestis1975 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 47 λεπτά πριν, babisskg είπε Σε ποιό σημείο είπα ότι είναι το νήμα κάποιου ......... αν έγραψα κάτι τέτοιο ( γεράματα γαρ ) οφείλω να το διορθωσω φυσικά ! Όχι δεν είπες ότι είναι κάποιου απλά έγραψες αν μου επιτρέπετε και λέω γιατί να μην επιτρέπετε φυσικά και μπορείς ... Ίσα ίσα αυτό το νήμα γι αυτό έγινε .... Η φωτογραφία δεν είναι απλά ένα κλικ υπάρχουν και άλλα . Για εμένα αυτά είναι τα σημαντικά 2
anestis1975 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Αυτος ειναι ο Κωνσταντίνος Μανος ενας Έλληνας φωτογράφος . Οι φωτογραφίες ειναι απο το έργο του Amerikan color και το Greek portfolio https://fotografes.gr/home-gallery-archive-2-2-2-5-2/ Εχει μια συνέντευξη και τις δουλείες του !!! http://storage.ning.com/topology/rest/1.0/file/get/2060803839?profile=original 3
thodorisarch Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2023 O Constantine Manos είναι Αμερικάνος με Ελληνικές ρίζες (γεννημένος και μεγαλωμένος στην Αμερική από Έλληνες μετανάστες), με σημαντική δουλειά στην έγχρωμη φωτογραφία. Ξεπετάχτηκε μέσα από τις φωτογραφίες της Ελλάδας που τράβηξε στις αρχές της δεκαετίας του '60, οι οποίες ήταν κάπως πρωτόγνωρες και ιδιαίτερες για το δυτικό κόσμο της εποχής, που είχε σαφή εικόνα για την Ελλάδα της αρχαιότητας αλλά δεν ήξερε και πολλά για την κατάσταση της Ελλάδας στη σύγχρονη εποχή. Η δουλειά αυτή τον βοήθησε να να γίνει μέλος στο πρακτορείο Magnum, ένα από τα πιο "καλλιτεχνικά" φωτογραφικά πρακτορεία. Οι εικόνες του A Greek Portfolio είναι ως επί το πλείστον λαογραφικές, με απλά, στατικά, καλοτακτοποιημένα κάδρα και χωρίς ιδιαίτερο δυναμισμό, εν αντιθέσει με τους σημαντικούς φωτογράφους που έκαναν κοινωνική, documentary και street φωτογραφία την εποχή εκείνη στην Αμερική (Gary Winogrand, Lee Friedlander, Diane Arbus, Bruce Davidson - με το εξαιρετικό Brooklyn Gang, δημοσιευμένο το 1959). Θα έλεγε κανείς ότι οι εικόνες του A Greek Portfolio είναι "τουριστικές", μια αποτύπωση σκηνών και καταστάσεων που φαντάζουν εξωτικές στα μάτια ενός δυτικοφερμένου μεσοαστού. Ξυπόλητα παιδιά, φουστανέλες, παπάδες, βοσκοί, ζώα, καφενεία, δουλειές του χωριού και φτώχεια, φτώχεια, πολλή φτώχεια. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν ασχολήθηκε με τη ζωή των αστικών κέντρων, επιλέγοντας να καταγράψει κυρίως στιγμιότυπα της επαρχίας. Κατ'επέκταση, η αξία του A Greek Portfolio στην εποχή του, αλλά και στο σήμερα, είναι περισσότερο λαογραφική παρά φωτογραφική. Είναι ένα ντοκουμέντο της εποχής και των τόπων όπου περιηγήθηκε, ένα νοσταλγικό παράθυρο στο παρελθόν. Αυτό δε σημαίνει ότι οι φωτογραφίες είναι κακές - τουναντίον, είναι καλοτραβηγμένες και παρουσιάζουν συνοχή όσον αφορά την οπτική (που είναι πάντα σημάδι ώριμης φωτογραφικής σκέψης). Σημαίνει όμως ότι το υλικό αυτό αναλώνεται στο προφανές του θέματος: ένα ντοκουμέντο, ένα σύνολο φωτογραφιών που θα τραβούσε οποιοσδήποτε καταρτισμένος φωτογράφος αφιέρωνε 3 χρόνια στον τόπο αυτό. Είναι δηλαδή ένα υλικό που δεν έδωσε μια νέα οπτική, δεν άνοιξε νέους δρόμους στην τέχνη της φωτογραφίας, δεν την εξέλιξε με κάποιο τρόπο, δε θεωρείται "ορόσημο". Γράφω όλα τα ανωτέρω όχι για να μειώσω τη δουλειά του Costa Manos, αλλά για να αναδείξω την πραγματικά αξιόλογη δουλειά του, αυτή που θεωρείται ορόσημο. Είναι η συλλογή που δημοσιεύτηκε 20+ χρόνια μετά το A Greek Portfolio, και συγκεκριμένα το 1995: το American Color. (to be continued...) 7 2
anestis1975 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, thodorisarch είπε O Constantine Manos είναι Αμερικάνος με Ελληνικές ρίζες (γεννημένος και μεγαλωμένος στην Αμερική από Έλληνες μετανάστες), με σημαντική δουλειά στην έγχρωμη φωτογραφία. Ξεπετάχτηκε μέσα από τις φωτογραφίες της Ελλάδας που τράβηξε στις αρχές της δεκαετίας του '60, οι οποίες ήταν κάπως πρωτόγνωρες και ιδιαίτερες για το δυτικό κόσμο της εποχής, που είχε σαφή εικόνα για την Ελλάδα της αρχαιότητας αλλά δεν ήξερε και πολλά για την κατάσταση της Ελλάδας στη σύγχρονη εποχή. Η δουλειά αυτή τον βοήθησε να να γίνει μέλος στο πρακτορείο Magnum, ένα από τα πιο "καλλιτεχνικά" φωτογραφικά πρακτορεία. Οι εικόνες του A Greek Portfolio είναι ως επί το πλείστον λαογραφικές, με απλά, στατικά, καλοτακτοποιημένα κάδρα και χωρίς ιδιαίτερο δυναμισμό, εν αντιθέσει με τους σημαντικούς φωτογράφους που έκαναν κοινωνική, documentary και street φωτογραφία την εποχή εκείνη στην Αμερική (Gary Winogrand, Lee Friedlander, Diane Arbus, Bruce Davidson - με το εξαιρετικό Brooklyn Gang, δημοσιευμένο το 1959). Θα έλεγε κανείς ότι οι εικόνες του A Greek Portfolio είναι "τουριστικές", μια αποτύπωση σκηνών και καταστάσεων που φαντάζουν εξωτικές στα μάτια ενός δυτικοφερμένου μεσοαστού. Ξυπόλητα παιδιά, φουστανέλες, παπάδες, βοσκοί, ζώα, καφενεία, δουλειές του χωριού και φτώχεια, φτώχεια, πολλή φτώχεια. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν ασχολήθηκε με τη ζωή των αστικών κέντρων, επιλέγοντας να καταγράψει κυρίως στιγμιότυπα της επαρχίας. Κατ'επέκταση, η αξία του A Greek Portfolio στην εποχή του, αλλά και στο σήμερα, είναι περισσότερο λαογραφική παρά φωτογραφική. Είναι ένα ντοκουμέντο της εποχής και των τόπων όπου περιηγήθηκε, ένα νοσταλγικό παράθυρο στο παρελθόν. Αυτό δε σημαίνει ότι οι φωτογραφίες είναι κακές - τουναντίον, είναι καλοτραβηγμένες και παρουσιάζουν συνοχή όσον αφορά την οπτική (που είναι πάντα σημάδι ώριμης φωτογραφικής σκέψης). Σημαίνει όμως ότι το υλικό αυτό αναλώνεται στο προφανές του θέματος: ένα ντοκουμέντο, ένα σύνολο φωτογραφιών που θα τραβούσε οποιοσδήποτε καταρτισμένος φωτογράφος αφιέρωνε 3 χρόνια στον τόπο αυτό. Είναι δηλαδή ένα υλικό που δεν έδωσε μια νέα οπτική, δεν άνοιξε νέους δρόμους στην τέχνη της φωτογραφίας, δεν την εξέλιξε με κάποιο τρόπο, δε θεωρείται "ορόσημο". Γράφω όλα τα ανωτέρω όχι για να μειώσω τη δουλειά του Costa Manos, αλλά για να αναδείξω την πραγματικά αξιόλογη δουλειά του, αυτή που θεωρείται ορόσημο. Είναι η συλλογή που δημοσιεύτηκε 20+ χρόνια μετά το A Greek Portfolio, και συγκεκριμένα το 1995: το American Color. (to be continued...) πολύ ωραίες οι παρατηρήσεις σου . .... θα περιμένουμε και συνέχεια !!! Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου 2023 από anestis1975 1
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Francesca Woodman April 3, 1958 – January 19, 1981 η αμερικανίδα φωτογράφος που έδωσε τέλος στην ζωή της στα 22 της χρόνια. Θα μπορούσε να είναι η Sylvia Plath της φωτογραφίας αφού οι φωτογραφίες της είναι βγαλμένες μέσα από το φως και το σκοτάδι με ποιητικό και άλλοτε σουρεαλιστικό τρόπο. Το έργο της αναγνωρίστηκε μετά θάνατον και οι φωτογραφίες της έγιναν άκρως συλλεκτικές. Αυτή η φωτογραφία πουλήθηκε για 16.000$ σε δημοπρασία στη Νέα Υόρκη τον Ιούλιο του 2020 It must be time for lunch now, New York 1979 1976 Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου 2023 από XrysaKakou
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Η Έλλη Σουγιουλτζόγλου – Σεραϊδάρη (23 Νοεμβρίου 1899 – 17 Αυγούστου 1998), γνωστή ως Nelly’s από την αγγλική υπογραφή της, υπήρξε μια πολύ τολμηρή φωτογράφος με διεθνή καριέρα που έφερε μεγάλη αναστάτωση στην συντηρητική τότε Ελλάδα. Τα γνωστά γυμνά της αφορούν δύο διαφορετικές φωτογραφίσεις, πρώτα της Mona Paeva, διάσημης χορεύτριας της Opera Comique, που έδινε εκείνο τον καιρό παραστάσεις στην Αθήνα (1928) και εν συνεχεία της Ουγγαρέζας χορεύτριας Nikolska ένα χρόνο αργότερα (1929). Φωτογράφησε επίσης πολύ σπουδαία πρόσωπα της εποχής. Αλέξανδρος Ιόλας στην Ακρόπολη 1925-30 Nelly’s Ο ποιητής Κωστής Παλαμάς. Αθήνα, 1936 Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2023 από XrysaKakou
anestis1975 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2023 9 ώρες πριν, XrysaKakou είπε Η Έλλη Σουγιουλτζόγλου – Σεραϊδάρη (23 Νοεμβρίου 1899 – 17 Αυγούστου 1998), γνωστή ως Nelly’s από την αγγλική υπογραφή της, υπήρξε μια πολύ τολμηρή φωτογράφος με διεθνή καριέρα που έφερε μεγάλη αναστάτωση στην συντηρητική τότε Ελλάδα. Τα γνωστά γυμνά της αφορούν δύο διαφορετικές φωτογραφίσεις, πρώτα της Mona Paeva, διάσημης χορεύτριας της Opera Comique, που έδινε εκείνο τον καιρό παραστάσεις στην Αθήνα (1928) και εν συνεχεία της Ουγγαρέζας χορεύτριας Nikolska ένα χρόνο αργότερα (1929). Φωτογράφησε επίσης πολύ σπουδαία πρόσωπα της εποχής. Αλέξανδρος Ιόλας στην Ακρόπολη 1925-30 Nelly’s Ο ποιητής Κωστής Παλαμάς. Αθήνα, 1936 Σήμερα διάβαζα ότι το μουσείο Μπενάκη θα κάνει έκθεση με τις φωτογραφίες της https://www.lifo.gr/now/entertainment/nellys-mia-nea-ekthesi-me-ergo-tis-koryfaias-fotografoy-sto-moyseio-mpenaki 3
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2023 21 ώρες πριν, anestis1975 είπε Σήμερα διάβαζα ότι το μουσείο Μπενάκη θα κάνει έκθεση με τις φωτογραφίες της https://www.lifo.gr/now/entertainment/nellys-mia-nea-ekthesi-me-ergo-tis-koryfaias-fotografoy-sto-moyseio-mpenaki Έχω προγραμματίσει να πάω φοβερή σύμπτωση ευχαριστούμε
anestis1975 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Αυτος ειναι ο Brassai ...... Το Brassaï είναι ψευδώνυμο του Gyula Halász που γεννήθηκε στις 9 Σεπτεμβρίου του 1899 στο Brassó της Τρανσυλβανίας και πέθανε στις 8 Ιουλίου του 1984 στην Νίκαια της Γαλλίας. O Brassai είναι ένας ακόμη φωτογράφος-μαθητής του André Kertész και ανήκει στον περίφημο κύκλο των Ούγγρων εμιγκρέδων καλλιτεχνών στο Παρίσι του μεσοπολέμου. Σπούδασε γλυπτική και ζωγραφική στην σχολή καλών τεχνών στην Βουδαπέστη. Το 1920 μετανάστευσε στο Βερολίνο όπου δούλεψε σαν δημοσιογράφος ενώ συνέχισε τις σπουδές του στο σπουδαιότερο πανεπιστήμιο τεχνών της Ευρώπης το τότε Berlin-Charlottenburg Academy of Fine Arts, σημερινό Universität der Künste Berlin. Σύντομα το 1924 εγκατέλειψε το Βερολίνο για το παγκόσμιο κέντρο της τέχνης εκείνη την εποχή, το Παρίσι. Στο Παρίσι γνώρισε και συναναστράφηκε με μερικούς από τους διασημότερους καλλιτέχνες αργότερα, αλλά τότε στα πρώτα τους βήματα. Παράλληλα με το καλλιτεχνικό του έργο ο Brassaï για λόγους βιοπορισμού ασχολήθηκε και στο Παρίσι με την δημοσιογραφία και ασχολήθηκε με την φωτογραφία για να βγάζει λίγα παραπάνω χρήματα με τα άρθρα του. Όμως τελικά η φωτογραφία ήταν αυτή που του χάρισε αναγνώριση και χρήματα. Τότε υιοθέτησε και το ψευδώνυμο Brassaï που σημαίνει αυτός που είναι από το Brassó, την γενέτειρα πόλη του. Ήδη από το 1933 εκδόθηκε το πρώτο του φωτογραφικό λεύκωμα με τίτλο “Paris de nuit”, δηλαδή το Παρίσι την νύχτα. Την ίδια χρονιά συμμετείχε από την ίδρυση του στο φωτογραφικό πρακτορείο Rapho του φίλου του Ούγγρου εμιγκρέ Charles Rado. Το πρακτορείο έκλεισε κατά την διάρκεια του 2ου παγκόσμιου πολέμου, αλλά όταν ξανάνοιξε αντιπροσώπευσε μερικούς από τους σπουδαιότερους φωτογράφους του 20ου αιώνα. Το έργο του Brassaï άρχισε να γίνεται γνωστό μετά από τις ατομικές εκθέσεις στο MoMA και σε άλλα μουσεία στην Αμερική ήδη από το 1948 ενώ τα αφιερώματα στο έργο του στις πρώτες φωτογραφικές συναντήσεις στην Arles την δεκαετία του 70′ εκτίναξαν την φήμη του και τον καθιέρωσαν ανάμεσα στους σπουδαίους φωτογράφους του 20ου αιώνα. Σαν φωτογράφος ο Brassaï είναι πρωτοπόρος καθώς είναι από τους πρώτους φωτογράφους που ασχολήθηκαν τόσο συστηματικά με την νυχτερινή φωτογραφία και με εξαιρετικά αποτελέσματα. Για αυτό το λόγο είναι κυρίως γνωστός για αυτή την πρώτη περίοδο του έργου του. Σπουδαίο είναι και το ζωγραφικό έργο του. Χαρακτηριστική είναι μια φράση του Πικάσο όταν είχε δει πίνακές του, “Brassai κάθεσαι πάνω σε ένα χρυσορυχείο και εσύ ασχολείσαι με το αλατωρυχείο, εννοώντας το ζωγραφικό του έργο που δεν είχε την προβολή που του άξιζε”. Επεξ/σία 21 Φεβρουαρίου 2023 από anestis1975 4 1
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Πρόσφατα τον ανακάλυψα και έχω πραγματικά ΞΕΤΡΕΛΑΘΕΙ!! Τyler Shields ; ο οποίος παραδίδει και μαθήματα φωτογραφίας! Μιλάμε για εξαιρετική δουλειά! https://www.tylershields.com/ Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου 2023 από XrysaKakou
konkarien Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2023 43 λεπτά πριν, XrysaKakou είπε Πρόσφατα τον ανακάλυψα και έχω πραγματικά ΞΕΤΡΕΛΑΘΕΙ!! Τyler Shields ; ο οποίος παραδίδει και μαθήματα φωτογραφίας! Μιλάμε για εξαιρετική δουλειά! https://www.tylershields.com/ Ενδιαφέρον!!!
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2023 Μόλις τώρα, konkarien είπε Ενδιαφέρον!!! Αν δει κάποιος το portfolio του θα ανακαλύψει ότι έχει μεγάλη γκάμα θεματολογίας και τεχνικής. Θα τον μελετήσω εκτενέστερα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα