Προς το περιεχόμενο

Ταξι - Απελευθερωση επαγγέλματος


panatha1369

Προτεινόμενες αναρτήσεις

24 λεπτά πριν, panatha1369 είπε

Σε ευχαριστω! Με γρηγορη αναγνωση βλεπω οτι για την ωρα αποτελει συσταση προς τα κρατη μελη και δεν δημιουργει σε αυτα υποχρεωση να συμμορφωθουν μεχρι πχ καποια συγκεκριμενη ημερομηνια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 246
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, Soulis_Maritsas είπε

Σε ευχαριστω! Με γρηγορη αναγνωση βλεπω οτι για την ωρα αποτελει συσταση προς τα κρατη μελη και δεν δημιουργει σε αυτα υποχρεωση να συμμορφωθουν μεχρι πχ καποια συγκεκριμενη ημερομηνια. 

Μεχρι τελος 23 αρχες 24 ειναι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Μιλάμε για ιδιοκτήτη, όχι για εργαζόμενο.

Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες είναι ΚΑΙ εργαζόμενοι. Δουλεύουν τουλάχιστον μία από τις βάρδιες. 

Αυτοί που είναι εκτός και δεν θα συναντήσεις σε κούρσες είναι οι  multiple-ιδιοκτητες, αυτοί δηλαδή που έχουν πέραν του ενός ταξί 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο υπαρχουν σωματεία που η ισχύς τους έχει καταφέρει να αντικαταστήσουν το κράτος στον έλεγχο και οργάνωση ενός επαγγέλματος (βλέπε δικηγόρους, γιατρούς, ταξί, μεταφορείς) μην ελπίζετε σε αλλαγή. Όσα σωματεία έχουν δημιουργήσει (δήθεν αντικειμενικά) πειθαρχικά συμβούλια έχουν καταφέρει να είναι κράτος εν κράτει. Θα περνάει το δικό τους όσο και να χτυπιούνται οι υπόλοιποι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Ταξιτζής, δεν υπάρχει στο forum να τα πει χύμα και τσουβαλατα ?

Μπορει να υπαρχει αλλα να μην εμφανιζεται στη συζητηση για να μην ακουσει τα σκολιανα του 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, panatha1369 είπε

απο οσο θυμαμαι ναι..ειναι 30 σελιδες

Το διαβασα οσο μπορουσα, δεν το βρηκα. Τεσπα μπορει να μου ξεφυγε.

Παντως αν κατι τετοιο ισχυει, τοτε θα επρεπε οι κατοχοι αδειων να κανουν ουρα στους συμβολαιογραφους για να πουλησουν. Κατι που δεν συμβαινει. Αρα, η δεν υπαρχει κατι τετοιο στον οριζοντα η κοιμουνται ορθιοι.

Μαγικη σφαιρα δεν εχει κανεις, θα δουμε τι θα γινει στο τελος. Αν ανοιξει τελικα, οπως το βλεπω εγω η συσταση της ΕΕ μαλλον προωθει το να πανε οι αδειες σε πολυεθνικες/πλατφορμες. Να σπασουμε το ενα καρτελ δηλαδη για να φερουμε το αλλο.

Θα θυμαστε φανταζομαι δηλωσεις του προσφατου παρελθοντος:

- Να σπασει το μονοπωλιο του ΟΤΕ, ο ανταγωνισμος θα ριξει τις τιμες! Εσπασε τελικα. Καλα πηγε αυτο

- Να σπασει το μονοπωλιο της ΔΕΗ, ο ανταγωνισμος θα ριξει τις τιμες! Εσπασε τελικα. Καλα πηγε και αυτο

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μονοπωλιο πουθενα δεν ειναι καλο..

17 λεπτά πριν, Soulis_Maritsas είπε

Το διαβασα οσο μπορουσα, δεν το βρηκα. Τεσπα μπορει να μου ξεφυγε.

Παντως αν κατι τετοιο ισχυει, τοτε θα επρεπε οι κατοχοι αδειων να κανουν ουρα στους συμβολαιογραφους για να πουλησουν. Κατι που δεν συμβαινει. Αρα, η δεν υπαρχει κατι τετοιο στον οριζοντα η κοιμουνται ορθιοι.

Μαγικη σφαιρα δεν εχει κανεις, θα δουμε τι θα γινει στο τελος. Αν ανοιξει τελικα, οπως το βλεπω εγω η συσταση της ΕΕ μαλλον προωθει το να πανε οι αδειες σε πολυεθνικες/πλατφορμες. Να σπασουμε το ενα καρτελ δηλαδη για να φερουμε το αλλο.

Θα θυμαστε φανταζομαι δηλωσεις του προσφατου παρελθοντος:

- Να σπασει το μονοπωλιο του ΟΤΕ, ο ανταγωνισμος θα ριξει τις τιμες! Εσπασε τελικα. Καλα πηγε αυτο

- Να σπασει το μονοπωλιο της ΔΕΗ, ο ανταγωνισμος θα ριξει τις τιμες! Εσπασε τελικα. Καλα πηγε και αυτο

 

Εδω δεν ξερουν γιατι κανουν απεργια και στασεις εργασιας..λογικο μου φαινετε να μην ξερουν τιποτα..αλλα οταν γινει θα δεις τη κλαψα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Soulis_Maritsas είπε

Παντως περα απο τον χαβαλε, 

Ας πουμε οτι αυριο το πρωι ερχεται η απελευθερωση των ταξι.

Καποιοι συμπολιτες μας στην ουσια θα χασουν ενα περιουσιακο στοιχειο. Καποιοι το εχουν παρει για να δουλεψουν και μετα να το συνεχισουν τα παιδια τους ισως και καποιοι αλλοι ως επενδυση χωρις να δουλεουν οι ιδιοι.

Γενικοτερα ο μεσος Αθηναιος, περα απο την πολυποθητη εκδικηση απεναντι στην κιτρινη φυλη, τι οφελος εχει απο την απελευθερωση των ταξι?

 

Το αρθρο αυτο ειναι πανω απο 10 χρονια πισω, πως φτασαμε στο συμπερασμα οτι θα γινει απελευθερωση μεσα στο 2023?

 

Στο μυαλό τους ίσως  νομίζουν ότι θα γίνουν όλα Uber και επειδή θα είναι τα ταξί 15000 τα Uber 10000 τότε θα παίρνουν και τα δύο  τζάμπα λόγω ανταγωνισμού για να κάνουν το κομμάτι τους, να είναι πιο άνετοι να μην χρειάζεται να ιδρώνουν στα ΜΜΜ. Αλλά αυτό δεν πρόκειται να γίνει(Uber δλδ)

 

Αν μισείς τους ταξιτζήδες επειδή οδηγούν σαν Ορκ που είπε ένας άλλος τότε γιατί να θες να απελευθερωθεί και να υπάρχουν περισσότερα ταξί (συγγνώμη , ορκς ); Δεν βγάζει νόημα. Αυτό που παρατηρώ είναι ένα  τυφλό μίσος εδώ στα όρια του ρατσισμού θα έλεγε κάποιος.Κάποια πράγματα που ζητάνε είναι παράλογα λες και δεν υπάρχει άλλος κλάδος που ζητάει παράλογα πράγματα. Πόσα comments γκρινιάζουν για την αύξηση στις τιμές του ταξί λες και υπάρχει νόμος της αγοράς που λέει όταν αυξάνεται ο πληθωρισμός και τα κόστη μιας επιχείρησης  μόνο στο ταξί δεν μπορεί να γίνει αύξηση των τιμών μετά από 15 χρόνια κιόλας.

 

Ο άλλος συμφώνησε με το ότι πρέπει να τους καταστρέψουμε οικονομικά σαν κλάδο για να μειωθούν τα ταξί στην Αθήνα.(όχι ότι είναι σωστό αλλά λες και στην Ελλάδα υπάρχει μόνο  η Αθήνα) Δεν υπάρχει λόγος συνέχισης μια τέτοιας συζήτησης, γιατί θα πιάσουμε όλους τους κλάδους σιγά σιγά στο λαϊκό μας δικαστήριο και δεν θα μείνει τίποτα στο τέλος. 

 

 

 

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα αυτη τη στιγμη απο οτι λεει η ΣΑΤΑ υπαρχουν στην αθηνα γυρω στα 50000 οχηματα σε στυλ uber..

6 λεπτά πριν, nermain είπε

Στο μυαλό τους ίσως  νομίζουν ότι θα γίνουν όλα Uber και επειδή θα είναι τα ταξί 15000 τα Uber 10000 τότε θα παίρνουν και τα δύο  τζάμπα λόγω ανταγωνισμού για να κάνουν το κομμάτι τους, να είναι πιο άνετοι να μην χρειάζεται να ιδρώνουν στα ΜΜΜ. Αλλά αυτό δεν πρόκειται να γίνει(Uber δλδ)

 

Αν μισείς τους ταξιτζήδες επειδή οδηγούν σαν Ορκ που είπε ένας άλλος τότε γιατί να θες να απελευθερωθεί και να υπάρχουν περισσότερα ταξί (συγγνώμη , ορκς ); Δεν βγάζει νόημα. Αυτό που παρατηρώ είναι ένα  τυφλό μίσος εδώ στα όρια του ρατσισμού θα έλεγε κάποιος.Κάποια πράγματα που ζητάνε είναι παράλογα λες και δεν υπάρχει άλλος κλάδος που ζητάει παράλογα πράγματα. Πόσα comments γκρινιάζουν για την αύξηση στις τιμές του ταξί λες και υπάρχει νόμος της αγοράς που λέει όταν αυξάνεται ο πληθωρισμός και τα κόστη μιας επιχείρησης  μόνο στο ταξί δεν μπορεί να γίνει αύξηση των τιμών μετά από 15 χρόνια κιόλας.

 

Ο άλλος συμφώνησε με το ότι πρέπει να τους καταστρέψουμε οικονομικά σαν κλάδο για να μειωθούν τα ταξί στην Αθήνα.(όχι ότι είναι σωστό αλλά λες και στην Ελλάδα υπάρχει μόνο  η Αθήνα) Δεν υπάρχει λόγος συνέχισης μια τέτοιας συζήτησης, γιατί θα πιάσουμε όλους τους κλάδους σιγά σιγά στο λαϊκό μας δικαστήριο και δεν θα μείνει τίποτα στο τέλος. 

 

 

 

 

 

αυξηση τιμων εγινε το καλοκαιρι απο 3.20 σε 4 ευρω.. Ειναι λογικο μεσα σε 5 μηνες να παει 5??με την αυξηση του μισθου να ειναι μολις 10% ενω το ταξι πηρε εως τωρα 33% πανω και αν παει στα 5 ευρω μιλαμε για σχεδον 60% ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 hour ago, Soulis_Maritsas said:

Να σπασει το μονοπωλιο του ΟΤΕ, ο ανταγωνισμος θα ριξει τις τιμες! Εσπασε τελικα. Καλα πηγε αυτο

Και μια χαρά φτηνότερες τιμές έχουν οι εναλλακτικοί. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, panatha1369 είπε

Μα αυτη τη στιγμη απο οτι λεει η ΣΑΤΑ υπαρχουν στην αθηνα γυρω στα 50000 οχηματα σε στυλ uber..

αυξηση τιμων εγινε το καλοκαιρι απο 3.20 σε 4 ευρω.. Ειναι λογικο μεσα σε 5 μηνες να παει 5??με την αυξηση του μισθου να ειναι μολις 10% ενω το ταξι πηρε εως τωρα 33% πανω και αν παει στα 5 ευρω μιλαμε για σχεδον 60% ?

Δεν μπορω να καταλαβω σε καιει τοσο πολυ που 14 χρονια μετα προσαρμοστηκε μονο στο κοστος του πληθωρισμου(οχι στον διπλασιασμο του κοστους των καυσιμων) η αυξηση στην ελαχιστη και οχι οτι το αλευρι πλεον κανει 1 ευρω και τα μακαρονια 75 λεπτα απο τα 40 λεπτα π εκαναν. Επισης τα κοτοπουλα σε προσφορα 2.7-2.99 απο 1.99 η 1.65/κιλο. Υπαρχει κατι αλλο το οποιο δεν ανεβηκε 14 χρονια μετα και δεν το ξερω; Η το εξαμηνο π μας περασε ας πουμε; Αυτοι νιωθουν οτι με 5ε ελαχιστη καλυπτουν τον πληθωρισμο κ ενα μερος της αυξησης των καυσιμων κ κανουν αυτο το αιτημα. Αν εγκριθει κ ο κοσμος δεν τα προτιμα λογω της αυξησης με τους νομους της οικονομιας θα ζητησουν να μειωθουν κ παλι. 3 φορες εχουμε πει τα ιδια πραγματα. Δεν το συνεχιζω αλλο, καλο ξημερωμα φιλε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Soulis_Maritsas είπε

Παντως περα απο τον χαβαλε, 

Ας πουμε οτι αυριο το πρωι ερχεται η απελευθερωση των ταξι.

Καποιοι συμπολιτες μας στην ουσια θα χασουν ενα περιουσιακο στοιχειο. Καποιοι το εχουν παρει για να δουλεψουν και μετα να το συνεχισουν τα παιδια τους ισως και καποιοι αλλοι ως επενδυση χωρις να δουλεουν οι ιδιοι.

Γενικοτερα ο μεσος Αθηναιος, περα απο την πολυποθητη εκδικηση απεναντι στην κιτρινη φυλη, τι οφελος εχει απο την απελευθερωση των ταξι?

 

Το αρθρο αυτο ειναι πανω απο 10 χρονια πισω, πως φτασαμε στο συμπερασμα οτι θα γινει απελευθερωση μεσα στο 2023?

 

Εχει γίνει απελευθέρωση αλλά 'εικονικά' για να ξεγελάσουμε τούς Ευρωπαίους 

8 ώρες πριν, Soulis_Maritsas είπε

Το διαβασα οσο μπορουσα, δεν το βρηκα. Τεσπα μπορει να μου ξεφυγε.

Παντως αν κατι τετοιο ισχυει, τοτε θα επρεπε οι κατοχοι αδειων να κανουν ουρα στους συμβολαιογραφους για να πουλησουν. Κατι που δεν συμβαινει. Αρα, η δεν υπαρχει κατι τετοιο στον οριζοντα η κοιμουνται ορθιοι.

Μαγικη σφαιρα δεν εχει κανεις, θα δουμε τι θα γινει στο τελος. Αν ανοιξει τελικα, οπως το βλεπω εγω η συσταση της ΕΕ μαλλον προωθει το να πανε οι αδειες σε πολυεθνικες/πλατφορμες. Να σπασουμε το ενα καρτελ δηλαδη για να φερουμε το αλλο.

Θα θυμαστε φανταζομαι δηλωσεις του προσφατου παρελθοντος:

- Να σπασει το μονοπωλιο του ΟΤΕ, ο ανταγωνισμος θα ριξει τις τιμες! Εσπασε τελικα. Καλα πηγε αυτο

- Να σπασει το μονοπωλιο της ΔΕΗ, ο ανταγωνισμος θα ριξει τις τιμες! Εσπασε τελικα. Καλα πηγε και αυτο

 

Είσαι εκτός πραγματικότητας.

Πόσο πληρώνες τον ΟΤΕ όταν ήταν μονοπώλιο και πόσο τώρα?

Πόσο πληρώνες την περίφημη ολυμπιακη ? Είχες ταξιδέψει με 9.99€ όσο ήταν μονοπώλιο!!!!

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, nermain είπε

Δεν μπορω να καταλαβω σε καιει τοσο πολυ που 14 χρονια μετα προσαρμοστηκε μονο στο κοστος του πληθωρισμου(οχι στον διπλασιασμο του κοστους των καυσιμων) η αυξηση στην ελαχιστη και οχι οτι το αλευρι πλεον κανει 1 ευρω και τα μακαρονια 75 λεπτα απο τα 40 λεπτα π εκαναν. Επισης τα κοτοπουλα σε προσφορα 2.7-2.99 απο 1.99 η 1.65/κιλο. Υπαρχει κατι αλλο το οποιο δεν ανεβηκε 14 χρονια μετα και δεν το ξερω; Η το εξαμηνο π μας περασε ας πουμε; Αυτοι νιωθουν οτι με 5ε ελαχιστη καλυπτουν τον πληθωρισμο κ ενα μερος της αυξησης των καυσιμων κ κανουν αυτο το αιτημα. Αν εγκριθει κ ο κοσμος δεν τα προτιμα λογω της αυξησης με τους νομους της οικονομιας θα ζητησουν να μειωθουν κ παλι. 3 φορες εχουμε πει τα ιδια πραγματα. Δεν το συνεχιζω αλλο, καλο ξημερωμα φιλε. 

Δηλαδή εσύ από πού προτείνεις να αρχίσουμε, αφού δεν θες από τα ταξί; Από το κοτόπουλο; Το αλεύρι; Το γάλα; Γιατί όποιο και να μπει στο στόχαστρο πρώτο πάλι μπορεί κάποιος να πει το ίδιο επιχείρημα ("μα καλά το κοτόπουλο σας ένοιαξε που ακρίβυνε; Εδώ η φέτα έχει πάει στο θεό")

Κι επίσης υπάρχει κάτι σημαντικό στα άλλα που αναφέρεις. Η αύξηση δεν ορίζεται από την όποια κυβέρνηση και άρα θα μπορούσε η όποια μείωση στην κατανάλωση να ρίξει εκ νέου τις τιμές (λέμε τώρα :P) ή να οδηγήσει στις όποιες προσφορές. Κάτι που δεν συμβαίνει στα ταξί τα οποία έχουν κρατικό τιμοκατάλογο, για τον οποίο πιέζουν να ανέβει.

Και το ταξί που λες ότι "δεν θα προτιμά ο κόσμος" καταλαβαίνεις ότι αυτό δεν είναι option για όλους ε; Μπορεί εγώ να έχω να μπω χρόνια, με εξαίρεση πριν κάνα 3μηνο που έκανα ένα ψευτοχειρυργείο, πήγαινε όμως έξω από τον ευαγγελισμό (ή το όποιο νοσοκομείο) να δεις τις ουρές από ταξί που περιμένουν αυτούς που δεν έχουν δυνατότητα να "μην το προτιμήσουν".

Τώρα για τον "ρατσισμό" που λες παραπάνω (η οποία λέξη έχει γίνει πλέον καραμέλα για το ότι μπορεί να εκφραστεί κάποιος αρνητικά) μήπως εσύ μπορείς να εξηγήσεις πως μερικές χιλιάδες κόσμος έχει καταφέρει να είναι "απέναντι" σε εκατομμύρια; Δεν φαντάζομαι να είναι απλά κακία μας επειδή όλοι θέλαμε να έχουμε ταξί αλλά δεν μας φτάνουν τα φράγκα για την επένδυση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...