Προς το περιεχόμενο

Ταξι - Απελευθερωση επαγγέλματος


panatha1369

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Titos301 είπε

μπαινουν στο εξοικονομω με τη μεγαλυτερη επιδοτηση, περυσι για την αποσυρση ηλεκτρικων συσκευων εναντι επιταγη για αγορα καινουριων και εκει μπηκαν και ποσα ακομα που δεν θυμαμαι αλλα εχουμε ακουσει κατα καιρους

Ο θειος μ παντως δεν πηρε γιατι εκανα εγω τις αιτησεις για ολη την οικογενεια, μονο εγω πηρα τις επιταγες το καλοκαιρι π ξαναβγηκαν (φοιτητης, κατωτατος μισθος) κ σκεψου οι αιτησεις εγιναν την επομενη χρονια της καραντινας βαση του εκκαθαριστικου π.χ. τοτε π ειχαν μηδενικη δουλεια κ με επαιρνε μαζι να μοιραζουμε δεματα απο H&M κλπ. 

Επισης στο εξοικονομω π προσπαθησαν να κανουν οι γονεις μ ειδαν οτι βγαινει σχεδον το ιδιο αν οχι παραπανω, δεν εχουμε συναντησει καποιον π εχει κανει εξοικονομω κ οντως εξοικονομησε τπτ. Συγκεκριμενα ζητουσαν τα διπλα + μερικες χιλιαδες ευρω για την αιτηση ΑΝ εγκρινοταν κιολας με την εκπτωση π εδιναν τοτε εβγαινε κ παραπανω. Εκτος αν μας εκαναν παπατζιλικια. 

 

2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν εχω ιδεα, λογικα εχει αλλαξει η αναρτηση ειναι απο το 2010, βασικα σιγουρα εχει αλλαξει αφου πληρωνουν κ προκαταβολη για την επομενη χρονια εδω κ 10 χρονια σχεδον

 

1 ώρα πριν, panatha1369 είπε

πρέπει να παίρνουν την άδεια ταξί από όσους βγαίνουν στην σύνταξη η μας χαιρετανε και να μην αφήνουν τις μεταβιβάσεις αυτο ειναι μεσα στο νομοσχεδιο της Ε Ε

Εγω πιστευω οτι θα γινουν ολα αυτα αλλα θα αφησουν τις μεταβιβασεις γιατι τις εχουν πληρωσει τις αδειες η μπορει κ να τις αγορασει το κρατος πισω, η να δωσει εναυσμα για μετατροπη της αδειας σε κατι αλλο π.χ. αλλο τι πιστευω αλλο τι ζητανε αλλο τι πρεπει  αλλο τι θα γινει βεβαια. Σιγουρα γ εμενα τα ταξι ειναι παρα πολλα στη θεσσαλονικη 

Επεξ/σία από nermain
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 246
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, panatha1369 είπε

το θεμα ειναι το αρχικο κεφαλαιο που εριξε το εχει μαζεψει πισω;;Λογικα οχι..Το ταξι πλεον ειναι φουσκα..απλα περιμενεις ποτε θα σκασει και ποσους θα παρει μαζι του..

 Φυσικά και ΔΕΝ το έχει μαζέψει πίσω. Έχοντας πλέον οικογένεια, με 2 παιδιά & έχοντας αλλάξει το 1ο όχημα στη 10ετία με νέο καινούργιο (επίσης), ούτε για αστείο!!

5 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Σε ποια δουλειά έχεις εξασφάλιση ότι δεν θα χάσεις απο το κεφάλαιο που βάζεις;

Σωστό το ερώτημα σου αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση, οι άδειες ταξί ήταν πάντα, μια καλή επένδυση. Τις περισσότερες φορές δε, πουλούσες πιο ακριβά απ όσο αγόραζες.

5 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Η διαφορά είναι στο ρίσκο που έχει η κάθε επένδυση. Η άδεια ταξί είχε και έχει πολύ καλύτερη απόδοση από ένα ακίνητο αντίστοιχης αξίας, υπάρχει όμως ο κίνδυνος να μηδενιστεί η αξία της, και αυτό ο κουμπάρος σου το ήξερε πολύ καλά όταν πήρε το ρίσκο.

Βασικά πάντα ήταν φούσκα, δεν έγινε τώρα.

Πράγματι, αλλά αν έχεις γνωστό συνταξιούχο ταξιτζή, ρώτα τον επί πόσες δεκαετίες λεγόταν οτι θα απελευθερωθεί το επάγγελμα και οι άδειες θα έχαναν την αξία τους. Για δεκαετίες οι συνδικάλες τα σταματούσαν όλα. Όπως και να έχει, και σωστά το θέτεις, πήρε κι αυτός "ενα ρίσκο" όπως έπαιρναν για δεκαετίες πριν και άλλοι. Απλώς, αυτή η φουρνιά ήταν άτυχη διότι αγόρασαν στο πιο ακριβό και είδαν να πέφτουν οι άδειες πριν μερικά χρόνια στη βαθειά κρίση στα 60.000ε. Υπήρξαν και περιπτώσεις με το μικροσκόπιο, οικονομικά πνιγμένων, που είχαν πουλήσει με 40 & 45.000 ευρώ. Σκέψου αντίστοιχα και όσους είχαν αγοράσει με αυτές τις τιμές, παίρνοντας το ρίσκο ότι θα φτάσουν τα 20.000ε (που έλεγαν τότε) και σήμερα τις δίνουν 100-120.000ε.

Και ξαναλέω, δεν παίρνω το μέρος της μίας ή άλλης απόψεως. Απλά συμμερίζομαι την αγωνία, των σκληρά εργαζόμενων, τίμιων & νοικοκυραίων.

Επεξ/σία από Hk2004gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, nermain είπε

Ο θειος μ παντως δεν πηρε γιατι εκανα εγω τις αιτησεις για ολη την οικογενεια, μονο εγω πηρα τις επιταγες το καλοκαιρι π ξαναβγηκαν (φοιτητης, κατωτατος μισθος) κ σκεψου οι αιτησεις εγιναν την επομενη χρονια της καραντινας βαση του εκκαθαριστικου π.χ. τοτε π ειχαν μηδενικη δουλεια κ με επαιρνε μαζι να μοιραζουμε δεματα απο H&M κλπ. 

Επισης στο εξοικονομω π προσπαθησαν να κανουν οι γονεις μ ειδαν οτι βγαινει σχεδον το ιδιο αν οχι παραπανω, δεν εχουμε συναντησει καποιον π εχει κανει εξοικονομω κ οντως εξοικονομησε τπτ. Συγκεκριμενα ζητουσαν τα διπλα + μερικες χιλιαδες ευρω για την αιτηση ΑΝ εγκρινοταν κιολας με την εκπτωση π εδιναν τοτε εβγαινε κ παραπανω. Εκτος αν μας εκαναν παπατζιλικια. 

 

Δεν εχω ιδεα, λογικα εχει αλλαξει η αναρτηση ειναι απο το 2010, βασικα σιγουρα εχει αλλαξει αφου πληρωνουν κ προκαταβολη για την επομενη χρονια εδω κ 10 χρονια σχεδον

 

Εγω πιστευω οτι θα γινουν ολα αυτα αλλα θα αφησουν τις μεταβιβασεις γιατι τις εχουν πληρωσει τις αδειες η μπορει κ να τις αγορασει το κρατος πισω, η να δωσει εναυσμα για μετατροπη της αδειας σε κατι αλλο π.χ. αλλο τι πιστευω αλλο τι ζητανε αλλο τι πρεπει  αλλο τι θα γινει βεβαια. Σιγουρα γ εμενα τα ταξι ειναι παρα πολλα στη θεσσαλονικη 

Να αγοράσει το κράτος άδειες, δεν παίζει. Στην καλύτερη να σου πει ότι σου δίνω 5-10k για να μου επιστρέψεις την άδεια, και αυτό ακκμα είναι διαστημικό σεναριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έριξα μια ματιά στο (μεγαλούτσικο) κατεβατό των αιτημάτων.

Μια χαρά τα λένε τα παλικάρια (ταξιτζήδες). Όλοι τους χρωστάνε, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Θέλουν άμεσα όλες τις μειώσεις/επιδοτήσεις και αναβολή των όποιων υποχρεώσεων πχ  μετάθεση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2035. Με το που θα φτάσουν τα πρώτα ιπτάμενα ιχ :P Και αυτό για το όχημα που επικρατεί στην κίνηση και προφανώς συμβάλει τα μέγιστα σε μποτιλιάρισμα και ρύπους.

Όταν υπήρχαν οι πιάτσες και αποξιώνονταν δεν είπαν κουβέντα. Δεν τους ένοιαζε αφού αυτοί έπαιρναν τριπλή (και αφορολόγητη) κούρσα και ήταν συνέχεια στη γύρα. Τώρα που δεν θέλουν να γυρίζουν για να μην καίνε καύσιμο θέλουν ξανά χώρους για πιάτσες. Που βέβαια και αυτό θα το καταστρατηγήσουν αφού και όπου υπάρχουν πιάτσες ή τουλάχιστον εσοχές αυτοί τις υπερκαλύπτουν σε μήκος καταλαμβάνοντας λωρίδα του οδοστρώματος.

Αφορόλογητο σαν μισθωτοί, δώρο χριστουγέννων σαν μισθωτοί (γιατί...έτσι) αλλά σημαία (5€) κι ελάχιστη (10€) που θα γαμ...σει τους μισθωτούς.

Και συνεχίζουν να πιστεύουν, ή τουλάχιστον να πρεσβεύουν, ότι χρειάζονται ειδική αντιμετώπιση γιατί παράγουν "έργο" (όντως παράγουν έργο αλλά απλά...μεταφορικό έργο)

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Έριξα μια ματιά στο (μεγαλούτσικο) κατεβατό των αιτημάτων.

Μια χαρά τα λένε τα παλικάρια (ταξιτζήδες). Όλοι τους χρωστάνε, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Θέλουν άμεσα όλες τις μειώσεις/επιδοτήσεις και αναβολή των όποιων υποχρεώσεων πχ  μετάθεση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2035. Με το που θα φτάσουν τα πρώτα ιπτάμενα ιχ :P Και αυτό για το όχημα που επικρατεί στην κίνηση και προφανώς συμβάλει τα μέγιστα σε μποτιλιάρισμα και ρύπους.

Όταν υπήρχαν οι πιάτσες και αποξιώνονταν δεν είπαν κουβέντα. Δεν τους ένοιαζε αφού αυτοί έπαιρναν τριπλή (και αφορολόγητη) κούρσα και ήταν συνέχεια στη γύρα. Τώρα που δεν θέλουν να γυρίζουν για να μην καίνε καύσιμο θέλουν ξανά χώρους για πιάτσες. Που βέβαια και αυτό θα το καταστρατηγήσουν αφού και όπου υπάρχουν πιάτσες ή τουλάχιστον εσοχές αυτοί τις υπερκαλύπτουν σε μήκος καταλαμβάνοντας λωρίδα του οδοστρώματος.

Αφορόλογητο σαν μισθωτοί, δώρο χριστουγέννων σαν μισθωτοί (γιατί...έτσι) αλλά σημαία (5€) κι ελάχιστη (10€) που θα γαμ...σει τους μισθωτούς.

Και συνεχίζουν να πιστεύουν, ή τουλάχιστον να πρεσβεύουν, ότι χρειάζονται ειδική αντιμετώπιση γιατί παράγουν "έργο" (όντως παράγουν έργο αλλά απλά...μεταφορικό έργο)

Αυτο ελεγα απο την αρχη..θελουν τα καλα των μισθωτων και τα καλα του ελ.επαγγελματια..

και ολα αυτα μονο για τα ταξι..οι αλλοι ελ.επαγγελματιες να πανε να γα.....ν..

Επεξ/σία από panatha1369
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, panatha1369 είπε

Αυτο ελεγα απο την αρχη..θελουν τα καλα των μισθωτων και τα καλα του ελ.επαγγελματια..

Το ενδιαφέρον δεν είναι το τι θέλουν. Αλλά το ότι δεν "μασάνε" να βάζουν όλα τα "θέλω" τους στην ίδια λίστα. Θεωρώντας ότι δικαιούνται τα πάντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haris_216 είπε

Το ενδιαφέρον δεν είναι το τι θέλουν. Αλλά το ότι δεν "μασάνε" να βάζουν όλα τα "θέλω" τους στην ίδια λίστα. Θεωρώντας ότι δικαιούνται τα πάντα.

σου λεει θα τους πεταξω 25 αιτηματα και ενα να περασει κερδισμενοι ειμαστε, τετοιοι ειναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Το ενδιαφέρον δεν είναι το τι θέλουν. Αλλά το ότι δεν "μασάνε" να βάζουν όλα τα "θέλω" τους στην ίδια λίστα. Θεωρώντας ότι δικαιούνται τα πάντα.

και εγω θελω να δουλευω 6ωρο πενθημερο και να βγαζω 2k..Εδω αλλοι με χαρτια και δεν βγαζουν ουτε 1000ευρω..αλλα απο οτι βλεπω η φουσκα μαλλον θα σκασει φετος..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, panatha1369 είπε

και εγω θελω να δουλευω 6ωρο πενθημερο και να βγαζω 2k..Εδω αλλοι με χαρτια και δεν βγαζουν ουτε 1000ευρω..αλλα απο οτι βλεπω η φουσκα μαλλον θα σκασει φετος..

με γριφους μιλας γεροντα, τι εννοεις;☺️

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Titos301 είπε

με γριφους μιλας γεροντα, τι εννοεις;☺️

Οτι λογικα θα ανοιξει το επαγγελμα βασει οδηγια της Ε.Ε..Γιατι θα προτιμησει το κρατος να παρει το μαρουλι απο την ευρωπη παρα να κανει το χατηρη των συνδικαλιστων..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Basilhs23___ είπε

Να αγοράσει το κράτος άδειες, δεν παίζει. Στην καλύτερη να σου πει ότι σου δίνω 5-10k για να μου επιστρέψεις την άδεια, και αυτό ακκμα είναι διαστημικό σεναριο.

Νταξει ουτε οταν η χουντα απαλλοτριωσε το χωραφι με τις αμυγδαλιες του παππου για να κανει δρομο δεν εδωσε μονο το 1/10 :P Με καποιον τροπο θα μειωθουν παντως αν ειναι να εφαρμοστει η οδηγια. Θεσσαλονικη ειναι οριακα με τα ορια της ΕΕ η Αθηνα μαλλον εχει πολλα παραπανω βλεπω 14000 ταξι. Πρεπει να εχει περιπου 3000 λιγοτερα εκει μαλλον υπαρχει το μεγαλυτερο προβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, panatha1369 είπε

Οτι λογικα θα ανοιξει το επαγγελμα βασει οδηγια της Ε.Ε..Γιατι θα προτιμησει το κρατος να παρει το μαρουλι απο την ευρωπη παρα να κανει το χατηρη των συνδικαλιστων..

αχα, ε τοτε αφου και οι εκλογες ειναι πριν το καλοκαιρι φετος κατα το φθινοπωρο ειναι πολυ πιθανον αντε να δουμε

3 λεπτά πριν, nermain είπε

Νταξει ουτε οταν η χουντα απαλλοτριωσε το χωραφι με τις αμυγδαλιες του παππου για να κανει δρομο δεν εδωσε μονο το 1/10 :P Με καποιον τροπο θα μειωθουν παντως αν ειναι να εφαρμοστει η οδηγια. Θεσσαλονικη ειναι οριακα με τα ορια της ΕΕ η Αθηνα μαλλον εχει πολλα παραπανω βλεπω 14000 ταξι. Πρεπει να εχει περιπου 3000 λιγοτερα εκει μαλλον υπαρχει το μεγαλυτερο προβλημα.

αυτο ομως θα το καθαρισει η αγορα ετσι δεν ειναι; σε καπιταλισμο ειμαστε, ουτως η αλλιως δεν μπορει να μπει το κρατος εσεις οι 3000 ξεχαστε τις αδειες σας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, nermain είπε

Νταξει ουτε οταν η χουντα απαλλοτριωσε το χωραφι με τις αμυγδαλιες του παππου για να κανει δρομο δεν εδωσε μονο το 1/10 :P Με καποιον τροπο θα μειωθουν παντως αν ειναι να εφαρμοστει η οδηγια. Θεσσαλονικη ειναι οριακα με τα ορια της ΕΕ η Αθηνα μαλλον εχει πολλα παραπανω βλεπω 14000 ταξι. Πρεπει να εχει περιπου 3000 λιγοτερα εκει μαλλον υπαρχει το μεγαλυτερο προβλημα.

Η οδηγια λεει για 7000-8000 ταξι για αθηνα..σκεψου βερολινο με 15 μυρια πληθυσμο εχει 10000 ταξι..και ελλαδα εχει 14000 για 5.5μυρια πληθυσμο..

5 λεπτά πριν, nermain είπε

Νταξει ουτε οταν η χουντα απαλλοτριωσε το χωραφι με τις αμυγδαλιες του παππου για να κανει δρομο δεν εδωσε μονο το 1/10 :P Με καποιον τροπο θα μειωθουν παντως αν ειναι να εφαρμοστει η οδηγια. Θεσσαλονικη ειναι οριακα με τα ορια της ΕΕ η Αθηνα μαλλον εχει πολλα παραπανω βλεπω 14000 ταξι. Πρεπει να εχει περιπου 3000 λιγοτερα εκει μαλλον υπαρχει το μεγαλυτερο προβλημα.

λενε οτι οι αδειες απο οσους  βγουν στη συνταξη μετα θα βγουν για αγορα απο το κρατος γυρω στα 5-15k

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, panatha1369 είπε

Η οδηγια λεει για 7000-8000 ταξι για αθηνα..σκεψου βερολινο με 15 μυρια πληθυσμο εχει 10000 ταξι..και ελλαδα εχει 14000 για 5.5μυρια πληθυσμο..

λενε οτι οι αδειες απο οσους  βγουν στη συνταξη μετα θα βγουν για αγορα απο το κρατος γυρω στα 5-15k

ενδιαφερον δεν ηξερα οτι υπηρχε οδηγια, λινκ εχουμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...