Προς το περιεχόμενο

Ταξι - Απελευθερωση επαγγέλματος


panatha1369

Προτεινόμενες αναρτήσεις

24 λεπτά πριν, alexander098 είπε

Γιατι ανατολικα καλα ειναι; Το 5 και 6 που ηταν ολα αρθρωτα, οι εξυπνοι του οασθ πηγαν πηραν μικρα και ειναι απο τις 07:00 μεχρι και τις 21:00 γεματα; 11αρι που περναει 1 φορα την ωρα; Ο οασθ ειναι γενικα τραγικος. Οσο για τους ταξιτζηδες της Θεσσαλονικης, ο,τι χειροτερο εχουν δει τα ματια μου. Σταματανε πανω στις λεωφορειολωριδες για να παρουν καφεδες, πριν απο στασεις. Μονο ενοχλουν. Οδηγουν σαν κουρδοι, δεν αναβουν φλας ουτε ολη η τροχαια να τους παρακαλαει, οτι κοκκινο δουν το περνανε. Και σχετικα με αυτα που ζητανε, ας αρχισουν να κοβουν καμια αποδειξη, που παιρνουν 120 επιδοματα επειδη δηλωνουν 1000 εισοδημα και να αφησουν την γκρινια.

Τι επιδοματα παιρνουν ακριβως να τα αναφερω στη λογιστρια του θειου μου; Ουτε καν ΟΑΕΔ δικαιουνται 5+ χρονια εργασιας ειναι <=3 μηνες επιδομα ανεργιας οχι σαν τα υπολοιπα επαγγελματα π στην καραντινα κιολας πηγαν 1-2 χρονια οαεδ κ μαυρη εργασια στην ακρη.Εμενα με ενοχλουν ολοι οι οδηγοι βεβαια οχι μονο οι ταξιτζηδες ολοι σαν μαιμουδες με τιμονι οδηγειτε(εγω οχι ακομα βεβαια αν κ δεν θα ηθελα να οδηγησω στην θεσσαλονικη, μπορει αν μετατραπω κ εγω σε μαιμου). Περιπου 17κ τον χρονο μικτα βγαζει ο θειος μου δεν ξερω που τα ακουτε αυτα πραγματικα. Αλλα ξερω ολοι οι ταξιτζηδες στην θεσσαλονικη ειναι νεοπλουτοι εχουν 50 χιλιαδες ελιες στο χωριο κ δουλευουν για χομπι κ κλαιγονται για να βγαλουν παραπανω να πανε το βραδυ στα μπουζουκια. Ας παρουμε τωρα κ τα υπολοιπα επαγγελματα οδηγων διαλεξτε : οδηγοι ΚΤΕΛ / νταλικες ποιους να πεταξουμε στην καιαδα αυριο; Οι περισσοτεροι ειστε εκτος πραγματικοτητας μ φαινεται,  ο καθενας σχεδον βγαζει πραγματα μεσα απο τον κωλο του και τα αποκαλει δεδομενα. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 246
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οδηγοι ΚΤΕΛ / νταλικες ομως δεν πληρωνουν την αδεια 100k αλλα το οχημα..αυτο δεν καταλαβαινεις..μονο στα ταξι ειναι αυτο το φαινομενο..Αυτο λεω απο το πρωτο μυνημα εδω..Εαν ηταν ανοιχτο το επαγγελμα κανεις δεν θα ελεγε τιποτα..Για να παρεις αδεια Πχ για ενα φουρνο δινεις 100-300 ευρω..για να ανοιξει ομως ο φουρνος δινεις  200k σε εξοπλισμο..Και μαντεψε ο φουρνος ειναι ανοιχτο επαγγελμα..

και βλεπεις ολους τους συνδικαλιστες (τα κεφαλια) κλαινε γιατι εχουν εταιριες με 10-15 ταξι..Εαν ανοιξει το επαγγελμα υπολογισε ποσα λεφτα χανουν..

Επεξ/σία από panatha1369
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, nermain είπε

Τι επιδοματα παιρνουν ακριβως να τα αναφερω στη λογιστρια του θειου μου; Ουτε καν ΟΑΕΔ δικαιουνται 5+ χρονια εργασιας ειναι <=3 μηνες επιδομα ανεργιας οχι σαν τα υπολοιπα επαγγελματα π στην καραντινα κιολας πηγαν 1-2 χρονια οαεδ κ μαυρη εργασια στην ακρη.Εμενα με ενοχλουν ολοι οι οδηγοι βεβαια οχι μονο οι ταξιτζηδες ολοι σαν μαιμουδες με τιμονι οδηγειτε(εγω οχι ακομα βεβαια αν κ δεν θα ηθελα να οδηγησω στην θεσσαλονικη, μπορει αν μετατραπω κ εγω σε μαιμου). Περιπου 17κ τον χρονο μικτα βγαζει ο θειος μου δεν ξερω που τα ακουτε αυτα πραγματικα. Αλλα ξερω ολοι οι ταξιτζηδες στην θεσσαλονικη ειναι νεοπλουτοι εχουν 50 χιλιαδες ελιες στο χωριο κ δουλευουν για χομπι κ κλαιγονται για να βγαλουν παραπανω να πανε το βραδυ στα μπουζουκια. Ας παρουμε τωρα κ τα υπολοιπα επαγγελματα οδηγων διαλεξτε : οδηγοι ΚΤΕΛ / νταλικες ποιους να πεταξουμε στην καιαδα αυριο; Οι περισσοτεροι ειστε εκτος πραγματικοτητας μ φαινεται,  ο καθενας σχεδον βγαζει πραγματα μεσα απο τον κωλο του και τα αποκαλει δεδομενα. 

Δηλαδη μου λες οτι η πλεοψηφια των ταξιτζηδων δηλωνουν αληθη εισοδηματα; Επισης επιδομα δεν ειναι μονο του οαεδ. Οσο για τη  πραγματικοτητα, καταλαβαινουμε πολλα απο τα λεγομενα σου( τι κανει ο θειος σου, ο οποιος φαινεται εκπροσωπει καθε ελληνα ταξιτζη). Και να εκφραζεσαι πιο κοσμια, αλλιως μην γραφεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει υπερπροσφορά ταξί σε σχέση με την ζήτηση, τουλάχιστον στην Αθήνα. Αν ανοίξει ετοιμαστείτε να δείτε ακόμα περισσότερα να κυκλοφορούν. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"To ζήτημα των ταξί είναι τεράστιο & σάπιο απ όπου κι αν το πιάσεις" - Τάδε έφη: Ο κουμπάρος μου, ιδιοκτήτης & οδηγός ταξί στην Αθήνα.

Σε κουβέντες που έχουμε κάνει ανά τα χρόνια, μου έχει πει ότι ως τα τέλη '90 όσοι είχαν ταξί έβγαζαν πολύ χρήμα. Αυτό το θυμάμαι κι εγώ που σαν πιτσιρικάς είχα φίλο του οποίου ο πατέρας είχε ταξί. Αν πω ότι ζούσαν πλουσιοπάροχα είναι λίγο. Υπάρχουν πρώην ιδιοκτήτες ταξί, έξυπνοι & δουλευταράδες με μεγάλη ακίνητη περιουσία. Σήμερα η κατάσταση δεν έχει καμμία σχέση φυσικά με τότε. Το κόστος τους έχει ανεβεί αδιανόητα. Ο ίδιος εργάζεται για 12 ώρες καθημερινά τις 6 από τις 7 μέρες της εβδομάδας ενώ αν τύχει κάτι εκτακτο την Κυριακή δεν θα πει ποτέ όχι. Λέει πως στις μέρες μας καλό μεροκάματο μπορεί να βγει αλλά θέλει πάρα πολύ κυνήγι, όμως δεν σου κάθεται πάντα. Έχει υπάρξει μέρα που επέστρεψε με 20ε καθαρά & μέρα που επέστρεψε με 300ε για εκτός Αθηνών tour καλοκαιρινή περίοδο κλπ. Το να επιστρέψεις με 300ε όμως δεν γίνεται συχνά, το να επιστρέψεις με 30ε γίνεται 4-5 φορές τον μήνα. Βέβαια αν σκάσει και ζημιά, κάθε ώρα που κάθεται το αυτοκίνητο χάνεις επιπλέον λεφτά πέραν του κόστους επισκευής. Όπως λέει και ο ίδιος, αν ίσχυε το κλάμα όλων δεν θα υπήρχαν ταξί. Όπως δεν υπάρχουν πλέον και άλλα επαγγέλματα απ τα οποία δεν βγάζει κανείς λεφτά στις μέρες μας. Αυτοί όμως που έχουν την μεγαλύτερη δυσκολία είναι όσοι νοικιάζουν ταξί & άδεια... Αυτά τα αναφέρω διότι, σε κάθε επάγγελμα υπάρχουν δυσκολίες, έτσι και σ αυτό. Είναι γεγονός δε, πως δεν ειναι όλοι τεμπέληδες σαπιοκοιλιάδες να παίζουν τάβλι στις πιάτσες, κλαίγοντας για αναδουλειές επειδή ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να πάρουν κουρσα των 5ε.

Το θέμα της άδειας, το κοιτάτε λάθος όμως. Το σκεπτικό τους είναι ότι η άδεια είναι ένα asset, άσχετα αν αγοράζεται με λάθος τρόπο κλπ που ήδη αναφέρθηκε. Υποτίθεται με τους άγραφους νόμους, των συνδικαλιστών κλπ, πως δεν χάνει την αξία της (παλιά έτσι γινόταν) και πως μαζί με το ταξί είναι αποτελλούν ένα μηχάνημα "παραγωγής χρημάτων". Δεν κοιτάς σε πόσα χρόνια θα πάρεις τα λεφτά της άδειας πίσω. Απλώς έχεις μετατρέψει το κεφάλαιο σε άδεια ταξί. Σκοπός είναι η απόσβεση του οχήματος το οποίο πρέπει να αλλάζεις κάθε 10 χρόνια (και περίπου 1.000.000χλμ κρίνοντας απ τον κουμπάρο μου ο οποίος κάνει μέσο όρο 100.000χλμ το χρόνο). Σαν να αγοράζεις ενα διαμέρισμα για να έχεις ένα ενοικίο. Έχεις μετατρέψει τις 300.000ε σε ακίνητο το οποίο το χρόνο σου δίνει καθαρά (πχ) 5000ε. Έκανες δηλαδή το κεφάλαιό σου μια "μηχανή παραγωγής χρημάτων".

Ο κουμπάρος μου πούλησε το μοναδικό περουσιακό στοιχείο που είχε τότε και με όλα τα χρήματα αυτά αγόρασε την άδεια ενώ το 1ο του ταξί με δόσεις. Την άδεια την είχε αγοράσει 230.000ε  πριν 18 περίπου χρόνια και τώρα κάνει 100.000ε. Είναι λογικό, όποιος έχει βρεθεί σε αυτή τη θέση δίνοντας τέτοιο ποσό, να ενίσταται. Δεν τάσσομαι υπέρ η κατά αλλά μπορώ να αντιληφθώ και την αγωνία καθενός που είχε επενδύσει έτσι τα λεφτά του για να εργαστεί. Δεν είναι λίγο οι 230.000ε ή 100.000ε (για τις σημερινές άδειες) να γίνουν 0ε. Έχει μεγάλη ευθύνη το κράτος για την κατάσταση που το ίδιο είχε συνδημιουργήσει μαζί με τους συνδικάλες των ταξί.

Επεξ/σία από Hk2004gr
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, lightsout είπε

Υπάρχει υπερπροσφορά ταξί σε σχέση με την ζήτηση, τουλάχιστον στην Αθήνα. Αν ανοίξει ετοιμαστείτε να δείτε ακόμα περισσότερα να κυκλοφορούν. 

Αυτό πάλι δεν το καταλαβαίνω, αν όντως υπάρχει υπερπροσφορά όπως λες τότε κανένας δεν θα ήθελε να κάνει αυτό το επάγγελμα με τις τρέχουσες συνθήκες, πόσο μάλλον αν "άνοιγε". Στην πραγματικότητα όμως είναι πολλοί αυτοί που θέλουν να μπουν, για αυτό και οι άδειες ταξί αντί να έχουν μηδενική αξία πωλούνται στην μαύρη αγορά έως και 100.000€.

Υποθετικά βέβαια τα παραπάνω γιατί όπως είχα γράψει και πριν:

21 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Επίσης το να ανοίξει το συγκεκριμένο επάγγελμα δεν σημαίνει ότι θα δίδονται άδειες χωρίς κανένα απολύτως μέτρο, η παραοικονομία με τις άδειες θα σταματήσει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Hk2004gr είπε

"To ζήτημα των ταξί είναι τεράστιο & σάπιο απ όπου κι αν το πιάσεις" - Τάδε έφη: Ο κουμπάρος μου, ιδιοκτήτης & οδηγός ταξί στην Αθήνα.

Σε κουβέντες που έχουμε κάνει ανά τα χρόνια, μου έχει πει ότι ως τα τέλη '90 όσοι είχαν ταξί έβγαζαν πολύ χρήμα. Αυτό το θυμάμαι κι εγώ που σαν πιτσιρικάς είχα φίλο του οποίου ο πατέρας είχε ταξί. Αν πω ότι ζούσαν πλουσιοπάροχα είναι λίγο. Υπάρχουν πρώην ιδιοκτήτες ταξί, έξυπνοι & δουλευταράδες με μεγάλη ακίνητη περιουσία. Σήμερα η κατάσταση δεν έχει καμμία σχέση φυσικά με τότε. Το κόστος τους έχει ανεβεί αδιανόητα. Ο ίδιος εργάζεται για 12 ώρες καθημερινά τις 6 από τις 7 μέρες της εβδομάδας ενώ αν τύχει κάτι εκτακτο την Κυριακή δεν θα πει ποτέ όχι. Λέει πως στις μέρες μας καλό μεροκάματο μπορεί να βγει αλλά θέλει πάρα πολύ κυνήγι, όμως δεν σου κάθεται πάντα. Έχει υπάρξει μέρα που επέστρεψε με 20ε καθαρά & μέρα που επέστρεψε με 300ε για εκτός Αθηνών tour καλοκαιρινή περίοδο κλπ. Το να επιστρέψεις με 300ε όμως δεν γίνεται συχνά, το να επιστρέψεις με 30ε γίνεται 4-5 φορές τον μήνα. Βέβαια αν σκάσει και ζημιά, κάθε ώρα που κάθεται το αυτοκίνητο χάνεις επιπλέον λεφτά πέραν του κόστους επισκευής. Όπως λέει και ο ίδιος, αν ίσχυε το κλάμα όλων δεν θα υπήρχαν ταξί. Όπως δεν υπάρχουν πλέον και άλλα επαγγέλματα απ τα οποία δεν βγάζει κανείς λεφτά στις μέρες μας. Αυτοί όμως που έχουν την μεγαλύτερη δυσκολία είναι όσοι νοικιάζουν ταξί & άδεια... Αυτά τα αναφέρω διότι, σε κάθε επάγγελμα υπάρχουν δυσκολίες, έτσι και σ αυτό. Είναι γεγονός δε, πως δεν ειναι όλοι τεμπέληδες σαπιοκοιλιάδες να παίζουν τάβλι στις πιάτσες, κλαίγοντας για αναδουλειές επειδή ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να πάρουν κουρσα των 5ε.

Το θέμα της άδειας, το κοιτάτε λάθος όμως. Το σκεπτικό τους είναι ότι η άδεια είναι ένα asset, άσχετα αν αγοράζεται με λάθος τρόπο κλπ που ήδη αναφέρθηκε. Υποτίθεται με τους άγραφους νόμους, των συνδικαλιστών κλπ, πως δεν χάνει την αξία της (παλιά έτσι γινόταν) και πως μαζί με το ταξί είναι αποτελλούν ένα μηχάνημα "παραγωγής χρημάτων". Δεν κοιτάς σε πόσα χρόνια θα πάρεις τα λεφτά της άδειας πίσω. Απλώς έχεις μετατρέψει το κεφάλαιο σε άδεια ταξί. Σκοπός είναι η απόσβεση του οχήματος το οποίο πρέπει να αλλάζεις κάθε 10 χρόνια (και περίπου 1.000.000χλμ κρίνοντας απ τον κουμπάρο μου ο οποίος κάνει μέσο όρο 100.000χλμ το χρόνο). Σαν να αγοράζεις ενα διαμέρισμα για να έχεις ένα ενοικίο. Έχεις μετατρέψει τις 300.000ε σε ακίνητο το οποίο το χρόνο σου δίνει καθαρά (πχ) 5000ε. Έκανες δηλαδή το κεφάλαιό σου μια "μηχανή παραγωγής χρημάτων".

Ο κουμπάρος μου πούλησε το μοναδικό περουσιακό στοιχείο που είχε τότε και με όλα τα χρήματα αυτά αγόρασε την άδεια ενώ το 1ο του ταξί με δόσεις. Την άδεια την είχε αγοράσει 230.000ε  πριν 18 περίπου χρόνια και τώρα κάνει 100.000ε. Είναι λογικό, όποιος έχει βρεθεί σε αυτή τη θέση δίνοντας τέτοιο ποσό, να ενίσταται. Δεν τάσσομαι υπέρ η κατά αλλά μπορώ να αντιληφθώ και την αγωνία καθενός που είχε επενδύσει έτσι τα λεφτά του για να εργαστεί. Δεν είναι λίγο οι 230.000ε ή 100.000ε (για τις σημερινές άδειες) να γίνουν 0ε. Έχει μεγάλη ευθύνη το κράτος για την κατάσταση που το ίδιο είχε συνδημιουργήσει μαζί με τους συνδικάλες των ταξί.

το θεμα ειναι το αρχικο κεφαλαιο που εριξε το εχει μαζεψει πισω;;Λογικα οχι..Το ταξι πλεον ειναι φουσκα..απλα περιμενεις ποτε θα σκασει και ποσους θα παρει μαζι του..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, Hk2004gr είπε

"
Ο κουμπάρος μου πούλησε το μοναδικό περουσιακό στοιχείο που είχε τότε και με όλα τα χρήματα αυτά αγόρασε την άδεια ενώ το 1ο του ταξί με δόσεις. Την άδεια την είχε αγοράσει 230.000ε  πριν 18 περίπου χρόνια και τώρα κάνει 100.000ε. Είναι λογικό, όποιος έχει βρεθεί σε αυτή τη θέση δίνοντας τέτοιο ποσό, να ενίσταται. Δεν τάσσομαι υπέρ η κατά αλλά μπορώ να αντιληφθώ και την αγωνία καθενός που είχε επενδύσει έτσι τα λεφτά του για να εργαστεί. Δεν είναι λίγο οι 230.000ε ή 100.000ε (για τις σημερινές άδειες) να γίνουν 0ε. Έχει μεγάλη ευθύνη το κράτος για την κατάσταση που το ίδιο είχε συνδημιουργήσει μαζί με τους συνδικάλες των ταξί.

Σε ποια δουλειά έχεις εξασφάλιση ότι δεν θα χάσεις απο το κεφάλαιο που βάζεις;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, Hk2004gr είπε

Σαν να αγοράζεις ενα διαμέρισμα για να έχεις ένα ενοικίο. Έχεις μετατρέψει τις 300.000ε σε ακίνητο το οποίο το χρόνο σου δίνει καθαρά (πχ) 5000ε. Έκανες δηλαδή το κεφάλαιό σου μια "μηχανή παραγωγής χρημάτων".

Η διαφορά είναι στο ρίσκο που έχει η κάθε επένδυση. Η άδεια ταξί είχε και έχει πολύ καλύτερη απόδοση από ένα ακίνητο αντίστοιχης αξίας, υπάρχει όμως ο κίνδυνος να μηδενιστεί η αξία της, και αυτό ο κουμπάρος σου το ήξερε πολύ καλά όταν πήρε το ρίσκο.

20 λεπτά πριν, panatha1369 είπε

το θεμα ειναι το αρχικο κεφαλαιο που εριξε το εχει μαζεψει πισω;;Λογικα οχι..Το ταξι πλεον ειναι φουσκα..απλα περιμενεις ποτε θα σκασει και ποσους θα παρει μαζι του..

Βασικά πάντα ήταν φούσκα, δεν έγινε τώρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, alexander098 είπε

Δηλαδη μου λες οτι η πλεοψηφια των ταξιτζηδων δηλωνουν αληθη εισοδηματα; Επισης επιδομα δεν ειναι μονο του οαεδ. Οσο για τη  πραγματικοτητα, καταλαβαινουμε πολλα απο τα λεγομενα σου( τι κανει ο θειος σου, ο οποιος φαινεται εκπροσωπει καθε ελληνα ταξιτζη). Και να εκφραζεσαι πιο κοσμια, αλλιως μην γραφεις.

Γίνεται να μην δηλώσεις αληθινή εισοδήματα; Κυριολεκτικά πάνω από τα μισά της ημέρας είναι με κάρτα/εφαρμογή (όχι beat), δυνατότητα να βγάλει κάποιος από το μυαλό δρομολόγιο και να μην δώσει απόδειξη δεν υπάρχει γιατί με μια καταγγελία το πρόστιμο είναι πολύ μεγάλο και η δουλειά π θα χάσει για 1+ μήνα ακόμη πιο μεγάλη. Το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι μια συμφωνία με γνωστούς για δρομολόγια με χαμηλότερη τιμή. Τώρα όσοι έχουν ψεύτικο ταξίμετρο με κινητό κάνει ΜΠΑΜ καταγγελία κατευθείαν. Και ναι οι περισσότεροι στην Θεσσαλονίκη τουλάχιστον είναι σαν τον θείο μου περίπου. Μπορεί κάποτε να έβγαζαν υπεραρκετά με ένα 8ωρο την μέρα από την κρίση και μετά και ειδικά σήμερα δεν είναι έτσι τα πράγματα ξέρω στα @@ σας και καλά να πάθουν γιατί είναι το χειρότερο πράγμα στην κοινωνία μας οι ταξιτζήδες αλλά τουλάχιστον μην λέτε ότι να'ναι. Δεν υπάρχουν άλλα επιδόματα για ελεύθερο επαγγελματία, μόνο το επίδομα θέρμανσης βασικά το οποίο πάει με ακίνητη περιουσία, κάτι άλλο δεν υπάρχει αν υπάρχει διαφωτισέ με.

9 ώρες πριν, panatha1369 είπε

οδηγοι ΚΤΕΛ / νταλικες ομως δεν πληρωνουν την αδεια 100k αλλα το οχημα..αυτο δεν καταλαβαινεις..μονο στα ταξι ειναι αυτο το φαινομενο..Αυτο λεω απο το πρωτο μυνημα εδω..Εαν ηταν ανοιχτο το επαγγελμα κανεις δεν θα ελεγε τιποτα..Για να παρεις αδεια Πχ για ενα φουρνο δινεις 100-300 ευρω..για να ανοιξει ομως ο φουρνος δινεις  200k σε εξοπλισμο..Και μαντεψε ο φουρνος ειναι ανοιχτο επαγγελμα..

και βλεπεις ολους τους συνδικαλιστες (τα κεφαλια) κλαινε γιατι εχουν εταιριες με 10-15 ταξι..Εαν ανοιξει το επαγγελμα υπολογισε ποσα λεφτα χανουν..

Δεν είμαι 100% σίγουρος αλλά οι νταλίκες μάλλον θέλουν άδεια η τουλάχιστον τα φορτηγά ( η είχαν κάποτε). Μα και να ανοίγει από πάντα υπήρχαν παραπάνω ταξί, η οδηγία της Ε.Ε. είναι Χ ταξί ανά 1000 άτομα  υποθετικά με το άνοιγμα του επαγγέλματος θα πρέπει να παίρνουν την άδεια ταξί από όσους βγαίνουν στην σύνταξη η μας χαιρετανε και να μην αφήνουν τις μεταβιβάσεις γενικώς μέχρι να φτάσουν τον Χ αριθμό ανά 1000 κατοίκους. Αλλά εντάξει το να λες να κυκλοφορούν 2000 ταξί και 2000 Uber π ο καθένας κάνει το όχημα του Uber άποψη μου είναι τραγικό ( αν εννοείς άνοιγμα του επαγγέλματος κάτι τέτοιο) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, nermain είπε

Γίνεται να μην δηλώσεις αληθινή εισοδήματα; Κυριολεκτικά πάνω από τα μισά της ημέρας είναι με κάρτα/εφαρμογή (όχι beat), δυνατότητα να βγάλει κάποιος από το μυαλό δρομολόγιο και να μην δώσει απόδειξη δεν υπάρχει γιατί με μια καταγγελία το πρόστιμο είναι πολύ μεγάλο και η δουλειά π θα χάσει για 1+ μήνα ακόμη πιο μεγάλη. Το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι μια συμφωνία με γνωστούς για δρομολόγια με χαμηλότερη τιμή. Τώρα όσοι έχουν ψεύτικο ταξίμετρο με κινητό κάνει ΜΠΑΜ καταγγελία κατευθείαν. Και ναι οι περισσότεροι στην Θεσσαλονίκη τουλάχιστον είναι σαν τον θείο μου περίπου. Μπορεί κάποτε να έβγαζαν υπεραρκετά με ένα 8ωρο την μέρα από την κρίση και μετά και ειδικά σήμερα δεν είναι έτσι τα πράγματα ξέρω στα @@ σας και καλά να πάθουν γιατί είναι το χειρότερο πράγμα στην κοινωνία μας οι ταξιτζήδες αλλά τουλάχιστον μην λέτε ότι να'ναι. Δεν υπάρχουν άλλα επιδόματα για ελεύθερο επαγγελματία, μόνο το επίδομα θέρμανσης βασικά το οποίο πάει με ακίνητη περιουσία, κάτι άλλο δεν υπάρχει αν υπάρχει διαφωτισέ με.

Εχει αλλάξει το https://www.euro2day.gr/news/economy/article/565240/meiomenh-forologhsh-gia-toys-idiokthtes-taxi.html  ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, nermain είπε

Γίνεται να μην δηλώσεις αληθινή εισοδήματα; Κυριολεκτικά πάνω από τα μισά της ημέρας είναι με κάρτα/εφαρμογή (όχι beat), δυνατότητα να βγάλει κάποιος από το μυαλό δρομολόγιο και να μην δώσει απόδειξη δεν υπάρχει γιατί με μια καταγγελία το πρόστιμο είναι πολύ μεγάλο και η δουλειά π θα χάσει για 1+ μήνα ακόμη πιο μεγάλη. Το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι μια συμφωνία με γνωστούς για δρομολόγια με χαμηλότερη τιμή. Τώρα όσοι έχουν ψεύτικο ταξίμετρο με κινητό κάνει ΜΠΑΜ καταγγελία κατευθείαν. Και ναι οι περισσότεροι στην Θεσσαλονίκη τουλάχιστον είναι σαν τον θείο μου περίπου. Μπορεί κάποτε να έβγαζαν υπεραρκετά με ένα 8ωρο την μέρα από την κρίση και μετά και ειδικά σήμερα δεν είναι έτσι τα πράγματα ξέρω στα @@ σας και καλά να πάθουν γιατί είναι το χειρότερο πράγμα στην κοινωνία μας οι ταξιτζήδες αλλά τουλάχιστον μην λέτε ότι να'ναι. Δεν υπάρχουν άλλα επιδόματα για ελεύθερο επαγγελματία, μόνο το επίδομα θέρμανσης βασικά το οποίο πάει με ακίνητη περιουσία, κάτι άλλο δεν υπάρχει αν υπάρχει διαφωτισέ με.

Δεν είμαι 100% σίγουρος αλλά οι νταλίκες μάλλον θέλουν άδεια η τουλάχιστον τα φορτηγά ( η είχαν κάποτε). Μα και να ανοίγει από πάντα υπήρχαν παραπάνω ταξί, η οδηγία της Ε.Ε. είναι Χ ταξί ανά 1000 άτομα  υποθετικά με το άνοιγμα του επαγγέλματος θα πρέπει να παίρνουν την άδεια ταξί από όσους βγαίνουν στην σύνταξη η μας χαιρετανε και να μην αφήνουν τις μεταβιβάσεις γενικώς μέχρι να φτάσουν τον Χ αριθμό ανά 1000 κατοίκους. Αλλά εντάξει το να λες να κυκλοφορούν 2000 ταξί και 2000 Uber π ο καθένας κάνει το όχημα του Uber άποψη μου είναι τραγικό ( αν εννοείς άνοιγμα του επαγγέλματος κάτι τέτοιο) 

πρέπει να παίρνουν την άδεια ταξί από όσους βγαίνουν στην σύνταξη η μας χαιρετανε και να μην αφήνουν τις μεταβιβάσεις αυτο ειναι μεσα στο νομοσχεδιο της Ε Ε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, nermain είπε

Δεν υπάρχουν άλλα επιδόματα για ελεύθερο επαγγελματία, μόνο το επίδομα θέρμανσης βασικά το οποίο πάει με ακίνητη περιουσία, κάτι άλλο δεν υπάρχει αν υπάρχει διαφωτισέ με.

μπαινουν στο εξοικονομω με τη μεγαλυτερη επιδοτηση, περυσι για την αποσυρση ηλεκτρικων συσκευων εναντι επιταγη για αγορα καινουριων και εκει μπηκαν και ποσα ακομα που δεν θυμαμαι αλλα εχουμε ακουσει κατα καιρους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/2/2023 στις 8:41 ΜΜ, nermain είπε

Ναι καποιος που αγορασε αδεια το 2006-2007 τα εβγαλε νομιζεις;

Το ότι έκανε κάποιος μια επένδυση και δεν του βγήκε δε σημαίνει πως πρέπει να παραμείνει ένα "επάγγελμα" κλειστό μέχρι να πάρει πίσω τα χρήματα του.

Άλλος μπορεί την εποχή εκείνη να τα έβαλε στο χρηματιστήριο, να αγόρασε ακίνητα ή να άνοιξε μαγαζί που με την κρίση έκλεισε.

Δε γίνεται συνέχεια να μένουμε πίσω από όλους σαν χώρα για να μη στεναχωρήσουμε συγκεκριμένα γκρουπάκια.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...