imr Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2023 Στις 17/2/2023 στις 10:26 ΠΜ, BrocasHelm είπε Στα περί ημερομισθίου ταξί, όπως ανέφερα σε νωρίτερο ποστ, δεν κάνεις απλά πέρα δώθε από πιάτσες, αλλά κοιτάς τον τουρισμό. Στην αγορά Αθήνας παίζει τουλάχιστον 150 ευρώ η μίσθωση ταξί για 6 ώρες tourάκι στην Αθήνα, 200 για μια εκδρομούλα 4-5 ώρες Σούνιο και πίσω απόγευμα, ένα 30άρι το one way Αθήνα - Λιμάνι Πειραιά (ή ανάποδα) και 50άρι το one way Αθήνα - Αεροδρόμιο (ή ανάποδα). Για μονοήμερες εκδρομές Δελφούς ή Αργολίδα πάμε στα 250 τουλάχιστον. Σε πολυήμερα tour αντίστοιχα ανά ημέρα (χωρίς διαμονή/φαγητό οδηγού στην τιμή). Όλα αυτά όχι τιμή πιάτσας/δρόμου, είναι για προκράτηση. Φυσικά μετά παίζει και το εξτραδάκι, ανάλογα της εθνικότητας του πελάτη. Αν έχεις καθαρό όχημα (με προτίμηση σε αστέρι, γιατί πουλάει αυτό δυστυχώς ειδικά σε Αμερικανούς), είσαι σωστός επαγγελματίας, μιλάς καλά Αγγλικά και έχεις όρεξη να δουλέψεις και να μην είσαι απλά ταρίφας (aka μουγκός στον δρόμο), είσαι ανάρπαστος τουλάχιστον 6 από τους 12 μήνες που είναι η τουριστική σεζόν. Επίσης αν το κάνεις σωστά, το εξτραδάκι που ανέφερα είναι σημαντικό και κάποιες φορές μπορεί να φτάνει την αμοιβή της υπηρεσίας (και φυσικά σε σπάνιες περιπτώσεις να είναι εξωφρενικά υψηλό, αλλά μιλάμε για 1-2 φορές τον χρόνο να σου κάτσει ο τρελά φραγκάτος πελάτης). Σε τουριστικούς προορισμούς τύπου Ηράκλειο/Χανιά, Ρόδο ή Κυκλάδες (χωρίς να ακουμπάω καν Μύκονο, Σαντορίνη, περιοχή Ελούντας και μερικά ακόμα μέρη όπου είναι ξεχωριστή οικονομία σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα) οι τιμές της αγοράς είναι πολύ παραπάνω (40+ ευρώ η ώρα τουλάχιστον, με την Μύκονο ίσως να φτάνει και τα 100). Το κομμάτι με τα 9θέσια ταξί που τους καίει να μετατραπούν όλα γίνεται ακριβώς για τον τουρισμό. Γιατί να έχεις μια E Class όταν μπορείς να έχεις ένα Vito/Viano και να μπορείς να μεταφέρεις άνετα οικογένεια ή παρέα 4-5-6 ατόμων; Παραπάνω άτομα, παραπάνω λεφτά, με ελάχιστα παραπάνω λειτουργικό κόστος. Ήδη στην Αθήνα υπάρχουν ΠΟΛΛΑ minivan ταξί αλλά είναι όλα μαύρα (κυρίως), απλά έχουν πινακίδα ταξί. Α, και κάτι τελευταίο, το ΦΠΑ είναι ακόμα 13% (είχε μειωθεί το 2020) και δεν θα αλλάξει, ειδικά σε χρονιά εκλογών. Αν πάει 24% ετοιμαστείτε για ένα χαλαρό +10% τουλάχιστον σε όλες τις τιμές. ΥΓ: Δεν έχω ταξί, αλλά είμαι στον τουρισμό και γνωρίζω τι παίζει ακριβώς. Αυτά τα μαύρα βιτο είναι κανονικά με άδεια ταξί? Τουριστικες επιχείρησης μπορούν να έχουν τέτοια βανακια για τουρς Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BrocasHelm Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2023 53 λεπτά πριν, imr είπε Αυτά τα μαύρα βιτο είναι κανονικά με άδεια ταξί? Τουριστικες επιχείρησης μπορούν να έχουν τέτοια βανακια για τουρς Αν έχει πινακίδα ταξί, είναι ταξί. Δεν υπάρχουν περιορισμοί όπως η ελάχιστη χρέωση των 82 ευρώ, δήλωση στην πλατφόρμα του υπουργείου μεταφορών, λίστες δηλώσεις και χαρτιά για είσοδο σε λιμάνια κλπ. Μόνος περιορισμός ότι πρέπει η αναχώρηση ή ο προορισμός να είναι στην έδρα. Αν είναι βαν τουριστικού γραφείου, έχει πινακίδες όπως όλα τα ΙΧΕ, πρέπει να έχει μπλε λωρίδα στο τζάμι, να γράφει ΜΗΤΕ κλπ. Υπάρχουν πολλά βαν τουριστικά, αλλά μεγάλος αριθμός είναι και τα ταξί. Γνωρίζω εταιρείες με δεκάδες βαν με πινακίδες ταξί, που το 95% των μεταφορών είναι για τουρίστες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2023 5 ώρες πριν, BrocasHelm είπε Αν έχει πινακίδα ταξί, είναι ταξί. Δεν υπάρχουν περιορισμοί όπως η ελάχιστη χρέωση των 82 ευρώ, δήλωση στην πλατφόρμα του υπουργείου μεταφορών, λίστες δηλώσεις και χαρτιά για είσοδο σε λιμάνια κλπ. Μόνος περιορισμός ότι πρέπει η αναχώρηση ή ο προορισμός να είναι στην έδρα. Αν είναι βαν τουριστικού γραφείου, έχει πινακίδες όπως όλα τα ΙΧΕ, πρέπει να έχει μπλε λωρίδα στο τζάμι, να γράφει ΜΗΤΕ κλπ. Υπάρχουν πολλά βαν τουριστικά, αλλά μεγάλος αριθμός είναι και τα ταξί. Γνωρίζω εταιρείες με δεκάδες βαν με πινακίδες ταξί, που το 95% των μεταφορών είναι για τουρίστες. Ποιο το όφελος να έχουν πινακίδες ταξί εφόσον δουλεύουν μόνο με τουρίστες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BrocasHelm Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2023 4 ώρες πριν, imr είπε Ποιο το όφελος να έχουν πινακίδες ταξί εφόσον δουλεύουν μόνο με τουρίστες? Στα έγραψα παραπάνω και έκανες παράθεση. Και η αισθητά λιγότερη γραφειοκρατία (πίστεψε με, πολύ σημαντικό ειδικά με τα λιμάνια για tours από κρουαζιέρα) και το όριο των 82 ευρώ. Το βαν τουριστικού γραφείου για ένα μεμονωμένο transfer Αθήνα Πειραιά θα πρέπει να το κοστολογήσει 82 ευρώ το λιγότερο. Εκτός αν είναι μέρος μεγαλύτερου τουριστικού πακέτου. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα αν πχ ζήσουμε πάλι το 2020 να βγει και στη πιάτσα, να βγει κανένα ψιλό στην ανάγκη. Αλλά με τουρισμό να υπάρχει κανονικά, δεν υπάρχει τέτοια ανάγκη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panatha1369 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 https://www.forin.gr/articles/article/68920/diabouleush-nomosxedio-gia-ton-eksugxronismo-twn-epibatikwn-kai-emporeumatikwn-metaforwn Η διαβούλευση θα ολοκληρωθεί την 28/2/2023. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mihawk88 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2023 Παιδιά εάν ένα ταξί έχει έδρα πχ Αθήνα, μπορεί να δουλέψει σε άλλη πόλη ή πάει αναγκαστικά με την έδρα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Soulis_Maritsas Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2023 2 hours ago, mihawk88 said: Παιδιά εάν ένα ταξί έχει έδρα πχ Αθήνα, μπορεί να δουλέψει σε άλλη πόλη ή πάει αναγκαστικά με την έδρα; Οχι δεν μπορει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα