Προς το περιεχόμενο

Ταξι - Απελευθερωση επαγγέλματος


panatha1369

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 ώρες πριν, karthan7 είπε

Ολοι γνωριζουμε οτι τα περισσοτερα τροχαια ατυχηματα τα προκαλουν οι ταξιτζιδες / φορτιγατζηδες / επαγγελματες οδηγοι #not Τα βλεπουμε και στα δελτια ειδησεων ολη την ωρα #not 

Πολυ σπανια να δω τροχαιο ατυχημα με ΙΧ στη τηλεοραση 🤣

Οι τροχαιες παραβασεις δεν αφορουν μονο (πιθανα) ατυχηματα, αλλα και αλλες παρανομιες.

Αν οδηγανε ολοι στην λεωφορειολωριδα, δεν πεθανε κανεις, αλλα ταλαιπωρουνται χιλιαδες αλλοι που ειναι μεσα στα λεωφορεια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 246
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, karthan7 είπε

Ολοι γνωριζουμε οτι τα περισσοτερα τροχαια ατυχηματα τα προκαλουν οι ταξιτζιδες / φορτιγατζηδες / επαγγελματες οδηγοι #not Τα βλεπουμε και στα δελτια ειδησεων ολη την ωρα #not 

Πολυ σπανια να δω τροχαιο ατυχημα με ΙΧ στη τηλεοραση 🤣

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν έχεις την πολυτέλεια να αράζεις σε μια πιάτσα, αντί να παλεύεις για περισσότερες κούρσες,  δε νομίζω να έχεις οικονομικό πρόβλημα....

Οταν πριν λίγα χρόνια έβαζες διπλές και τριπλές κούρσες στο όχημα, δε νομίζω να σε χάλαγε...

Οταν έκανες επιλογή κούρσας μέσω face control στο δρόμο (με σηκωμένη σημαία), δε νομίζω ότι σε ένοιαζε αν αυτός που σήκωνε το χέρι του σε είχε ανάγκη...

Οταν το εργαλείο της δουλειάς σου ήταν με στη βρώμα κι εσύ αγενέστατος, λέγοντας διαρκώς ιστορίες για το πόσες πελάτισσες στην πέφτουν κάθε μέρα, δε σε ένοιαζε αν γινόσουν κουραστικός

ΟΤΑΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΚΟΒΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ , ΚΙ ΟΤΑΝ ΣΤΗ ΖΗΤΑΝΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΥΤΡΑ, ΜΗΝ ΚΛΑΙΓΕΣΑΙ... ΠΑΛΙ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ... 

  • Like 10
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ppanos7 είπε

Οταν έχεις την πολυτέλεια να αράζεις σε μια πιάτσα, αντί να παλεύεις για περισσότερες κούρσες,  δε νομίζω να έχεις οικονομικό πρόβλημα....

Οταν πριν λίγα χρόνια έβαζες διπλές και τριπλές κούρσες στο όχημα, δε νομίζω να σε χάλαγε...

Οταν έκανες επιλογή κούρσας μέσω face control στο δρόμο (με σηκωμένη σημαία), δε νομίζω ότι σε ένοιαζε αν αυτός που σήκωνε το χέρι του σε είχε ανάγκη...

Οταν το εργαλείο της δουλειάς σου ήταν με στη βρώμα κι εσύ αγενέστατος, λέγοντας διαρκώς ιστορίες για το πόσες πελάτισσες στην πέφτουν κάθε μέρα, δε σε ένοιαζε αν γινόσουν κουραστικός

ΟΤΑΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΚΟΒΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ , ΚΙ ΟΤΑΝ ΣΤΗ ΖΗΤΑΝΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΥΤΡΑ, ΜΗΝ ΚΛΑΙΓΕΣΑΙ... ΠΑΛΙ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ... 

Μια χαρά το έθεσες.

Και για όσους ακόμα επιμένουν για ρατσισμό ή προκατάλειψη να ξέρουν ότι τόσο η συμπάθεια όσο και η αντιπάθεια δεν γεννιούνται εν μία νυκτί. Την έχουν "δουλέψει" οι αποδέκτες τους για χρόνια

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, haris_216 είπε

Μια χαρά το έθεσες.

Και για όσους ακόμα επιμένουν για ρατσισμό ή προκατάλειψη να ξέρουν ότι τόσο η συμπάθεια όσο και η αντιπάθεια δεν γεννιούνται εν μία νυκτί. Την έχουν "δουλέψει" οι αποδέκτες τους για χρόνια

Αν πω το ιδιο για τους ρομα θα μπω μεσα με τον αντιρατσιστικο νομο και θα φαω και 5000ε προστιμο. :lol:

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, teot είπε

Δοθηκαν με καποια παραβολα που πληρωσαν. Αυτη τη στιγμη  πιθανοτατα θα ειναι μετρημενοι στα δακτυλα αυτοι που εχουν νεες αδειες με "ενα παραβολο". Οι περισσοτερες ειτε πουληθηκαν ειτε μεταβιβαστηκαν στα παιδια τους απο τους αρχικους ιδιοκτητες.  

Οι αρχικές άδειες και των 20..30.000 ταξι που κυκλοφορούν στην Ελλάδα δόθηκαν δωρεάν, πληρώνοντας μόνο τα παράβολα

Καλος ή κακος απο τι στιγμη που εχει πληρωσει το παραβολο για να την αποκτησει του ανηκει.

Αφου ηταν/είναι κλειστό επάγγελμα και του την έδωσε το κράτος  δωρεάν δεν θα έπρεπε να του ανήκει, έπρεπε να έχει την χρήση για όσο χρόνο ασχολούνταν.

Αν εγω ειχα πληρωσει τα σχετικα παραβολα και ειχα μια αδεια ταξι θα την πουλαγα οταν ηταν να βγω σε συνταξη. Καποιος αλλος δεν ξερω , ισως να την επεστρεφε χαχαχαχα

Εσύ μπορεί να το επιθυμούσες αλλά το κράτος έπρεπε να βάζει τον φραγμό και να μην επιτρέπει την μεταβίβαση.

Πριν ~15 χρονια και μια συνοικιακη καφετερια να ηθελες να αγορασεις στην ουσια αγοραζες "αερα" και μια καφετερια που ειχε εξοπλισμο 20 χιλιαδες ευρω μπορει να σου ελεγαν 100-150 γιατι αγοραζες και τον "αερα". Εκεινα τα χρονια ηταν σχεδον τα παντα υπερτιμημενα.

Μην συγκρίνεις  την καφετέρια/φούρνο/παντοπωλείο  και κάθε εμπορικό κατάστημα που είναι επιλογή του επιχειρηματία αν θα πληρώσει αέρα για να αγοράσει  έτοιμη επιχείρηση η θα το φτιάξει  από την αρχή γλυτώνοντας τα λεφτά του αέρα  με το ταξί που είναι κλειστό επάγγελμα  και υποχρεωτικά πρέπει να πάρεις υπάρχουσα άδεια.

Γραφεις οτι δωθηκαν δωρεαν πληρωνοντας μονο τα παραβολα. 

Οποτε ΔΕΝ δωθηκαν δωρεαν.

 

Και στις δυο περιπτωσεις θα χρειαστει να πληρωσει καποιος για να κανει το επαγγελμα που θα επιλεξει.

11 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Συγκρίνεις εντελώς διαφορετικά πράγματα...

Πρώτα από όλα ο αέρας που ζητούσαν σε ελάχιστες (το τονίζω το ελάχιστες) περιπτώσεις πριν 15 χρόνια (και ακόμα πιο σπάνια σήμερα) δεν ήταν υπερεκτίμηση του εξοπλισμού όπως νομίζεις, ήταν στην ουσία για τη "φήμη" που είχε δημιουργήσει ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης όσο καιρό τη λειτουργούσε, και δεν ήταν απαραίτητο να συμπεριλαμβάνει και τον εξοπλισμό. Και μάλιστα αυτον τον αέρα το κράτος τον φορολογούσε, εφόσον έκλεινε μια επιχείρηση και στον ίδιο χώρο άνοιγε άλλη με το ίδιο αντικείμενο εντός 6 μηνών τότε έβγαινε υπεραξία λόγω "φήμης και πελατείας" που είχε αποκτήσει η παλιά επιχείρηση όσο λειτουργούσε.

Αντιθέτως τέτοιο πράγμα δεν υπάρχει για τα ταξί, δεν είναι δυνατόν να υπάρξει, οι 100k που ζητάνε είναι νταβατζιλίκι για κάτι που εξ αρχής δεν θα έπρεπε να είχαν το δικαίωμα να το μεταβιβάσουν (ουσιαστικά να το πουλήσουν).

Ισως να μην το εγραψα καλα στη ροη ισως να μην καταλαβες αυτο που εγραψα. Παντος με τη λεξη "αερα" εννοω αυτο που γραφεις και εσυ, τη φημη και το πελατολογιο.

 

Και στη μεταβιβαση αδειας ταξη η εφορια εισπρατει υπεραξια χωρις να την ενδιαφερει τι γραφει το τιμολογιο πωλησης του αυτοκινητου. Τα ποσα πληρωμης στην εφορια ειναι στανταρ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, karthan7 είπε

Γραφεις οτι δωθηκαν δωρεαν πληρωνοντας μονο τα παραβολα. 

Οποτε ΔΕΝ δωθηκαν δωρεαν.

Μην μπερδεύεσαι, άλλο πράγμα η αξία των παραβόλων που στην πραγματικότητα είναι η αμοιβή/αποζημίωση της διεύθυνσης μεταφορών για το κόστος των ελέγχων και της χαρτούρας, και άλλο πράγμα το αντίτιμο της ίδιας της άδειας, το κράτος δεν εισέπραξε ποτέ για καμία από τις 30.000 αρχικές άδειες που έχει δώσει πανελλαδικά. Τα παράβολα πληρώνονται κανονικά στην ή στις αρμόδιες υπηρεσίες κάθε φορά που είτε βγαίνει νέα άδεια είτε μεταβιβάζεται μία από τις υπάρχουσες. Οι αρχικές άδειες ταξί δωρεάν δόθηκαν, άσχετα αν δεν μπορείς ή δεν θες να το κατανοήσεις.

1 ώρα πριν, karthan7 είπε

Ισως να μην το εγραψα καλα στη ροη ισως να μην καταλαβες αυτο που εγραψα. Παντος με τη λεξη "αερα" εννοω αυτο που γραφεις και εσυ, τη φημη και το πελατολογιο.

Και εγώ σου απάντησα ότι φήμη και πελατεία μπορεί να υφίσταται μόνο σε καφετέρια, όχι σε ταξί.

42 λεπτά πριν, karthan7 είπε

Και στη μεταβιβαση αδειας ταξη η εφορια εισπρατει υπεραξια χωρις να την ενδιαφερει τι γραφει το τιμολογιο πωλησης του αυτοκινητου. Τα ποσα πληρωμης στην εφορια ειναι στανταρ.

Και εδώ μπερδεύεσαι, η υπεραξία που περιγράφεις αφορά την πώληση του οχήματος, όχι την μεταβίβαση της άδειας, και δεν είναι στάνταρ.

Το στάνταρ ποσό είναι ο φόρος μεταβίβασης της άδειας ΕΔΧ, κάπου 1.350€ για Αθήνα και κάτι λιγότερο για επαρχία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, karthan7 είπε

Γραφεις οτι δωθηκαν δωρεαν πληρωνοντας μονο τα παραβολα. 

Οποτε ΔΕΝ δωθηκαν δωρεαν.

 

Και στις δυο περιπτωσεις θα χρειαστει να πληρωσει καποιος για να κανει το επαγγελμα που θα επιλεξει.

Ισως να μην το εγραψα καλα στη ροη ισως να μην καταλαβες αυτο που εγραψα. Παντος με τη λεξη "αερα" εννοω αυτο που γραφεις και εσυ, τη φημη και το πελατολογιο.

 

Και στη μεταβιβαση αδειας ταξη η εφορια εισπρατει υπεραξια χωρις να την ενδιαφερει τι γραφει το τιμολογιο πωλησης του αυτοκινητου. Τα ποσα πληρωμης στην εφορια ειναι στανταρ.

 

Ταξιτζής είσαι?

Φήμη και πελατολόγιο δεν υπάρχει στα μονοπώλια!!!

Ναι, η εφορία εισπράττει υπεραξία 180€ !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε
Στις 15/2/2023 στις 5:21 ΜΜ, Basilhs23___ είπε

Μια απορία. Η μεταβίβαση / πώληση άδειας ταξί πως γίνεται; Πχ η άδεια δεν γράφει το όνομα του αρχικού της κατόχου επάνω; Σε τυχόν έλεγχο θα πρέπει να δείξει ο οδηγός την άδεια μαζί με το αποδεικτικό μεταβίβασης της άδειας; 

Ρωταει o Basilhs23 και απαντας απο κατω 

Στις 15/2/2023 στις 5:23 ΜΜ, Joshua21 είπε

Με συμβόλαιο και έκδοση νέας άδειας στη διεύθυνση μεταφορών.

Φυσικα η απαντηση σου ειναι λαθος για το λογο οτι η ερωτηση ειναι για μεταβιβαση / πωληση και εσυ απαντας οτι χρειαζεται συμβολαιο χωρις να αναφερεις με ποιες προυποθεσεις πρεπει να γινει συμβολαιο.

 

2 ώρες πριν, karthan7 είπε

Γραφεις οτι δωθηκαν δωρεαν πληρωνοντας μονο τα παραβολα. 

Οποτε ΔΕΝ δωθηκαν δωρεαν.

 

Και στις δυο περιπτωσεις θα χρειαστει να πληρωσει καποιος για να κανει το επαγγελμα που θα επιλεξει.

Ισως να μην το εγραψα καλα στη ροη ισως να μην καταλαβες αυτο που εγραψα. Παντος με τη λεξη "αερα" εννοω αυτο που γραφεις και εσυ, τη φημη και το πελατολογιο.

 

Και στη μεταβιβαση αδειας ταξη η εφορια εισπρατει υπεραξια χωρις να την ενδιαφερει τι γραφει το τιμολογιο πωλησης του αυτοκινητου. Τα ποσα πληρωμης στην εφορια ειναι στανταρ.

 

 

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Μην μπερδεύεσαι, άλλο πράγμα η αξία των παραβόλων που στην πραγματικότητα είναι η αμοιβή/αποζημίωση της διεύθυνσης μεταφορών για το κόστος των ελέγχων και της χαρτούρας, και άλλο πράγμα το αντίτιμο της ίδιας της άδειας, το κράτος δεν εισέπραξε ποτέ για καμία από τις 30.000 αρχικές άδειες που έχει δώσει πανελλαδικά. Τα παράβολα πληρώνονται κανονικά στην ή στις αρμόδιες υπηρεσίες κάθε φορά που είτε βγαίνει νέα άδεια είτε μεταβιβάζεται μία από τις υπάρχουσες. Οι αρχικές άδειες ταξί δωρεάν δόθηκαν, άσχετα αν δεν μπορείς ή δεν θες να το κατανοήσεις.

Και εγώ σου απάντησα ότι φήμη και πελατεία μπορεί να υφίσταται μόνο σε καφετέρια, όχι σε ταξί.

Και εδώ μπερδεύεσαι, η υπεραξία που περιγράφεις αφορά την πώληση του οχήματος, όχι την μεταβίβαση της άδειας, και δεν είναι στάνταρ.

Το στάνταρ ποσό είναι ο φόρος μεταβίβασης της άδειας ΕΔΧ, κάπου 1.350€ για Αθήνα και κάτι λιγότερο για επαρχία.

Μην μπερδεύεσαι, άλλο πράγμα η αξία των παραβόλων που στην πραγματικότητα είναι η αμοιβή/αποζημίωση της διεύθυνσης μεταφορών για το κόστος των ελέγχων και της χαρτούρας, και άλλο πράγμα το αντίτιμο της ίδιας της άδειας, το κράτος δεν εισέπραξε ποτέ για καμία από τις 30.000 αρχικές άδειες που έχει δώσει πανελλαδικά. Τα παράβολα πληρώνονται κανονικά στην ή στις αρμόδιες υπηρεσίες κάθε φορά που είτε βγαίνει νέα άδεια είτε μεταβιβάζεται μία από τις υπάρχουσες. Οι αρχικές άδειες ταξί δωρεάν δόθηκαν, άσχετα αν δεν μπορείς ή δεν θες να το κατανοήσεις.

Και εγώ σου απάντησα ότι φήμη και πελατεία μπορεί να υφίσταται μόνο σε καφετέρια, όχι σε ταξί.

Και εδώ μπερδεύεσαι, η υπεραξία που περιγράφεις αφορά την πώληση του οχήματος, όχι την μεταβίβαση της άδειας, και δεν είναι στάνταρ.

Το στάνταρ ποσό είναι ο φόρος μεταβίβασης της άδειας ΕΔΧ, κάπου 1.350€ για Αθήνα και κάτι λιγότερο για επαρχία.

Εσυ εχεις μπερδεψει τη διαδικασια σε ολα της τα βηματα.

Ξαναγραφω Και στη μεταβιβαση αδειας ταξη η εφορια εισπρατει υπεραξια χωρις να την ενδιαφερει τι γραφει το τιμολογιο πωλησης του αυτοκινητου. Τα ποσα πληρωμης στην εφορια ειναι στανταρ.

Γραφω, για να στο κανω σε κερματα οτι, κατα τη διαδικασια μεταβιβασης αδειας ταξι η εφορια εισπρατει υπεραξια χωρις να την ενδιαφερει μπλα-μπλα-μπλα .δηλαδη γραφω για το αμαξι και οχι για την αδεια. Εσυ καταλαβες λαθος.

"Φορος μεταβιβασης" ειναι λαθος αυτο που γραφεις, ειναι Φύλλο Υπεραξίας από Δ.Ο.Υ και το ποσο ειναι πραγματι καπου στα 1350 ευρω αλλα και εδω εχεις ελλειψη πληροφοριας για το λογο οτι το ποσο αυτο ειναι για ταξι που εχουν αλλαξει ιδιοκτητη μεσα στην εικοσαετια, αν μια αδεια ταξι εχει τον ιδιο ιδιοκτητη για πανω απο 20 χρονια το ποσο παει στα 3500 ευρω περιπου .

Ειναι αυτο που γραφει στο "6" και το γραφει ξεκαθαρα Φύλλο Υπεραξίας και οχι φορος μεταβιβασης που γραφεις λανθανσμενα

https://gdme.crete.gov.gr/services/adeies-kykloforias/metavivasi-edx-autokinitou/

 

Πουλαει ενας μια αδεια ταξι που εχει πελατεια ξενοδοχεια / γραφεια / τουριστικα γραφεια κλπ , αν παω να την αγορασω θα του πω οτι δεν θελω να μου δωσεις την πελατεια σου γιατι διαβασα στο ινσομνια απο τον Joshua21 οτι πελατεία μπορεί να υφίσταται μόνο σε καφετέρια, όχι σε ταξί.....

Επεξ/σία από karthan7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλη μια μπίζνα όπως οι άδειες προπο που επειδή στις εποχές των παχιων αγελάδων έβγαλαν δύο και τρεις μεζονέτες στους ιδιοκτήτες τους, οι Έλληνες σήμερα νομίζουν ότι ακόμα αποτελούν κότα με τα χρυσά αυγά. Κάποτε ναι, πλέον όχι. Επίσης επειδή φυσικά λόγω κρίσης η δουλειά έπεσε και σε αυτόν τον τομέα όπως και πολλούς ακόμα, για να βγάλεις σοβαρά λεφτά πρέπει να είσαι και τυχερός. Γνωστός μου ταξιτζής μου είπε ότι έχει αηδιάσει με τις κούρσες των 4 και 5 ευρώ γιατί παρότι έχουν μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους λόγω της ταρίφας, είναι hustle, δηλαδή πρέπει να λιώνεις ώρες ολόκληρες για να βγει κάποιο σημαντικό κερδος, και επισης χάνεις την σειρά σου και πιθανόν να πάρει κάποιος επόμενος συνάδελφος κάποια πιο αξιόλογη κούρσα με καλύτερα λεφτά και πιο εύκολα χιλιόμετρα,για παράδειγμα σε εθνικό οδό. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Ταξιτζής είσαι?

Φήμη και πελατολόγιο δεν υπάρχει στα μονοπώλια!!!

Ναι, η εφορία εισπράττει υπεραξία 180€ !!

Εχω επαγγελματικες επαφες με αρκετους κλαδους που εχουν να κανουν και με οδηγους.

Επελεξε οτι θες, λογιστης, ασφαλιστης, αστυνομικος, οδηγος λεωφορειου, ταξιτζης, Δ.Μεταφορων κλπ-κλπ

 

Για τη υπεραξια απαντησα σε προηγουμενο ποστ.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, karthan7 είπε

Εσυ εχεις μπερδεψει τη διαδικασια σε ολα της τα βηματα.

Ξαναγραφω Και στη μεταβιβαση αδειας ταξη η εφορια εισπρατει υπεραξια χωρις να την ενδιαφερει τι γραφει το τιμολογιο πωλησης του αυτοκινητου. Τα ποσα πληρωμης στην εφορια ειναι στανταρ.

Γραφω, για να στο κανω σε κερματα οτι, κατα τη διαδικασια μεταβιβασης αδειας ταξι η εφορια εισπρατει υπεραξια χωρις να την ενδιαφερει μπλα-μπλα-μπλα .δηλαδη γραφω για το αμαξι και οχι για την αδεια. Εσυ καταλαβες λαθος.

Αυτά που έχω κοκκινήσει δεν ισχύουν, η υπεραξία αφορά αποκλειστικά και μόνο την πώληση του οχήματος, δεν έχει απαραίτητα σχέση με την μεταβίβαση της άδειας όπως το παρουσιάζεις. Αν ο ιδιοκτήτης του ταξί πουλήσει το όχημα για να πάρει άλλο τότε θα πληρωθεί υπεραξία, αν πουλήσει την άδεια σκέτη τότε ΔΕΝ θα πληρωθεί υπεραξία.

2 ώρες πριν, karthan7 είπε

"Φορος μεταβιβασης" ειναι λαθος αυτο που γραφεις, ειναι Φύλλο Υπεραξίας από Δ.Ο.Υ και το ποσο ειναι πραγματι καπου στα 1350 ευρω αλλα και εδω εχεις ελλειψη πληροφοριας για το λογο οτι το ποσο αυτο ειναι για ταξι που εχουν αλλαξει ιδιοκτητη μεσα στην εικοσαετια, αν μια αδεια ταξι εχει τον ιδιο ιδιοκτητη για πανω απο 20 χρονια το ποσο παει στα 3500 ευρω περιπου .

Ειναι αυτο που γραφει στο "6" και το γραφει ξεκαθαρα Φύλλο Υπεραξίας και οχι φορος μεταβιβασης που γραφεις λανθανσμενα

https://gdme.crete.gov.gr/services/adeies-kykloforias/metavivasi-edx-autokinitou/

Αν και δεν διευκρινίζει τι ακριβώς αφορά η υπεραξία, είναι προφανές πως εννοεί φύλλο υπεραξίας για το όχημα, και όχι για την άδεια όπως νομίζεις. Πάντως σημασία έχει μόνο το πως ακριβώς το περιγράφει η επίμαχη νομοθεσία, η οποία τυγχάνει να το αναφέρει ως φόρο μεταβίβασης. Δες την επίμαχη παράγραφο:

"Α. Σε κάθε μεταβίβαση αυτοκινήτου δημόσιας χρήσης με την άδεια κυκλοφορίας του από επαχθή αιτία, περιλαμβανομένης και της ανταλλαγής του, πριν από τη μεταβίβαση αυτή, καταβάλλεται εφάπαξ πάγιο ποσό φόρου για τη μεταβίβαση της άδειας κυκλοφορίας, ως εξής:"

Επίσης δεν έχω καμία έλλειψη πληροφορίας, γνωρίζω πως το ποσό πάει στα 3.050€ αν ο Δήμος έχει πάνω από 100k κατοίκους και δεν έχει γίνει μεταβίβαση τα τελευταία 26 χρόνια (και όχι 20 όπως έγραψε). Σκοπός μου δεν ήταν να αναλύσω λεπτομερώς το κόστος σε κάθε πιθανή περίπτωση (πότε έγινε τελευταία φορά μεταβίβαση και πόσο πληθυσμό έχει η έδρα της άδειας), σκοπός μου ήταν να σου εξηγήσω τη διαφορά του φόρου μεταβίβασης της άδειας με την υπεραξία του οχήματος (αλλά τελικά τζάμπα ο κόπος), για αυτό και αναφέρθηκα στην πιο συνηθισμένη, δλδ έδρα Αθήνα και να έχει γίνει μια μεταβίβαση από το 1997 και μετά.

2 ώρες πριν, karthan7 είπε

Πουλαει ενας μια αδεια ταξι που εχει πελατεια ξενοδοχεια / γραφεια / τουριστικα γραφεια κλπ , αν παω να την αγορασω θα του πω οτι δεν θελω να μου δωσεις την πελατεια σου γιατι διαβασα στο ινσομνια απο τον Joshua21 οτι πελατεία μπορεί να υφίσταται μόνο σε καφετέρια, όχι σε ταξί.....

Αυτό που έχει σημασία στη συζήτηση που κάνουμε είναι ότι την πελατεία την έχει αυτός που δουλεύει το συγκεκριμένο ταξί και όχι η άδεια του ταξί. Η πελατεία του (ξενοδοχεία/γραφεία) αυτόν καλεί, δεν πάει στην πιάτσα για να επιλέξει το ταξί με πινακίδα πχ ΤΑΕ-1500. Μια χαρά μπορεί να πουλήσει σε σένα την άδεια ή και το όχημα, και την πελατεία να την πουλήσει/δώσει αλλού.

Αντιθέτως ο ιδιοκτήτης μιας καφετέριας αν πουλήσει την επιχείρηση του η φήμη και πελατεία μένει εκεί, δεν μπορεί να την πουλήσει/δώσει αλλού.

Όχι πως περιμένω να καταλάβεις τη διαφορά, τα γράφω για τους υπόλοιπους που διαβάζουν το θέμα.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φοροδιαφυγή, POS ούτε για δείγμα, απαίτηση η επένδυση της άδειας να μην χάσει ποτέ την αξία της λες και είναι σπέσιαλ αυτοί σε σχέση με τους υπολοίπους που επενδύουν σε επιχειρήσεις και πέφτουν έξω, αξια βέβαια για κάτι που το κράτος έδωσε τζάμπα αλλά επειδή είναι κλειστό το επάγγελμα είναι σκέτο νταβατζιλίκι. Κανένα έλεος για το σχεδόν παρασιτικό αυτό κλάδο με ίδια επίπεδα παραβατικότητας με τον κλάδο της εστίασης

Επεξ/σία από Hacker?pcs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, karthan7 είπε

Εχω επαγγελματικες επαφες με αρκετους κλαδους που εχουν να κανουν και με οδηγους.

Επελεξε οτι θες, λογιστης, ασφαλιστης, αστυνομικος, οδηγος λεωφορειου, ταξιτζης, Δ.Μεταφορων κλπ-κλπ

 

Για τη υπεραξια απαντησα σε προηγουμενο ποστ.

 

Δεν μας είπες τι εισόδημα δηλώνει ένας ταξιτζής!!!

ΥΓ . Και 50€ να βγάζει την ημέρα που είπε κάποιος εδώ είναι 17.000€ τον χρόνο. 

Υπάρχει συμφουριτης που να 'πιστεύει' ότι υπάρχει έστω 1 ταξιτζής στην Ελλάδα που να δηλώνει 17.000€ ?

Επεξ/σία από GREGORYMO
Συμπληρώμα
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, PetrosSketo είπε

Έγραψα το παρακάτω:

Σήμερα, Παρασκευή 18/11/2022 και ώρα 14:40 επιβιβάστηκα στο ΤΑΞΙ με αριθμό κυκλοφορίας ........, ΑΦΜ .........και Επωνυμία ........... από την πιάτσα Ταξί στο Μοναστηράκι (έξω από το κατάστημα μουστάκας) με προορισμό το Στούντιο Καραμάνος στο Ίλιον όπου και εργάζομαι ως Δ/ντης Παραγωγής και είναι το γραφείο μου.
Κατά την επιβίβαση μου, ο οδηγός με φωνητική εντολή στου χάρτες της Google, είπε Φυλής και πάτησε έναρξη (χαρακτηριστικά ανέφερε: "Έναρξη") και ξεκινήσαμε. Κάτι δεν πήγαινε καλά καθώς συνεχώς η φωνητική πλοήγηση ήθελε να μας πάει μέσα προς το κέντρο της πόλης, προς Λ. Αχαρνών. Κάποια στιγμή του λέω μήπως έχει πάρει εντολή να μας πάει στην οδό Φυλής και όχι στην Λ. Φυλής; Ω, του θαύματος, αυτό ήταν. Τέλος πάντων, κλείνει το GPS και αποφασίζει να πάει από στενά για να φτάσουμε. Μετά από μισή ώρα περίπου, τον ενημερώνω ότι θα σταματήσω λίγο πριν από τον αρχικό προορισμό ώστε να παραλάβω το αυτοκίνητο μου από το συνεργείο, φτάσαμε.
 
Κατά τον τερματισμό της κούρσας, ρώτησα τον οδηγό κ. ........ τι οφείλω και ότι θα χρειαστώ απόδειξη. Σαν να συμβαίνει κάτι απόλυτα φυσιολογικό και με θράσος ο οδηγός μου ανέφερε το ποσό των 25€. Του λέω αρχικά είναι πολλά τα χρήματα και ρώτησα πόσα κατέγραψε το ταξίμετρο. Ανέφερε ότι δεν δουλεύει και είναι χαλασμένο. Μετά από αρκετή ένταση από πλευράς μου μου αναφέρει ότι θα μου κόψει 5€. Λέω απόδειξη, απαντάει "Δεν μπορώ είναι χαλασμένο". Ανοίγει το ντουλάπι του αμαξιού κα μου βγάζει δυο αποδείξεις. Η μία είναι με ημερομηνία έκδοσης 16/11 20:09 και ποσό 69,21€ και η δεύτερη 18/11 06:38 15,40€. Τις πήρα, του πέταξα 10,15,20€ (δεν θυμάμαι ακριβώς) και απομακρύνθηκα από το όχημα του καθώς έπρεπε να επιστρέψω πολύ άμεσα στον χώρο εργασίας μου και η ψυχική μου ηρεμία δεν ήταν σε πολύ χαμηλό επίπεδο την συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Εν τέλει, οι αποδείξεις ήταν το Ζ του οχήματος για τις παραπάνω ημερομηνίες.
 
Η διαδρομή σύμφωνα με τους χάρτες είναι από 8.9km μέσα από την πόλη και φτάνει έως και 11.6km περιφερειακά της πόλης. Το χρονολόγιο μου στους χάρτες της Google αναφέρει 9,5km,52λ.14:40-15:31.  
 
Επισυνάπτω όλα τα στοιχεία που έχω στα χέρια μου.
 
Μετά από 3 ή 4 χρόνια πήρα ταξί από πιάτσα και η εμπειρία μου ήταν η παραπάνω.  Από εδώ και πέρα, μόνο από εφαρμογή και μέχρι να σβήσει κάθε ιδιώτης οδηγός ταξί στην Ελλάδα.
 
Τα απέστειλα με cc σε σωμάτια, στον συνήγορο του καταναλωτή, στο υπουργείο μεταφορών, στην ΑΑΔΕ και δεν θυμάμαι που άλλου.
 
Είχα επισυνάψει την παρακάτω και τα Ζ.
 
image.jpeg.12fa14c6270ab323e65a71a1ea3d03de.jpeg

ΗΡΩΑΣ!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...