Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχει ακουστει οτι μεχρι τελος του 23 θα πρεπει να ανοιξει το επαγγελμα του ταξι.Ευρωπαικη οδηγια..Γι αυτο η ΣΑΤΑ καθε 10 μερες κανει στασεις εργασιας..Οπως τη δευτερα..

https://satataxi.gr/index.php/latest-news/item/1178-anakoinwsh-ektakth-genikh-syneleysh-kai-stash-ergasias-apo

 Με το ανεβει το αφορολογητο που ζητανε Γ....ε ολους τους Ελ.επαγγελματιες..Ειμαι της αποψης να ανεβει το αφορολογητο αλλα να ειναι σαν τους μισθωτους..Στανταρ ποσο καθε μηνα στη τσεπη..

  • Απαντ. 246
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, panatha1369 είπε

Εχει ακουστει οτι μεχρι τελος του 23 θα πρεπει να ανοιξει το επαγγελμα του ταξι.Ευρωπαικη οδηγια..Γι αυτο η ΣΑΤΑ καθε 10 μερες κανει στασεις εργασιας..Οπως τη δευτερα..

https://satataxi.gr/index.php/latest-news/item/1178-anakoinwsh-ektakth-genikh-syneleysh-kai-stash-ergasias-apo

 Με το ανεβει το αφορολογητο που ζητανε Γ....ε ολους τους Ελ.επαγγελματιες..Ειμαι της αποψης να ανεβει το αφορολογητο αλλα να ειναι σαν τους μισθωτους..Στανταρ ποσο καθε μηνα στη τσεπη..

μονο 40 παρθενες δεν ζητανε, το ξεχασανε μαλλον :lol:

  • Like 1
Δημοσ.

Μονο που αυτα ειναι αιτηματα της ΣΑΤΑ..Οχι της ομοσπονδιας..Στην ουσια φαινετε οτι θελουν τη χρεωση σαν μισθωτος ( αφορολογητο) αλλα να πληρωνονται σαν Ελ.επαγγελμα..

Δημοσ.

Υπάρχουν ακόμα ταξί; Τη 1 στις 10 που ψάχνω (είτε για εμένα είτε για φίλο) πρέπει να κάνω εγώ προσευχή στις προαναφερόμενες 40 παρθένες για να βρώ...

  • Like 1
Δημοσ.

Ωραίες οι κοροϊδίες και η κριτική του καναπέ όταν κάτι δεν μας αγγίζει. Αλλά μην ξεχνάμε πόσα λεφτά έδωσαν πριν χρόνια κάποιοι για αγορά αδειών ταξί. Λογικό το βρίσκω μέχρι ένα σημείο βέβαια να ενοχλούνται και να αντιδρούν. 

Δεν μπόρεσε ποτέ βέβαια να έρθει μια λογική επίλυση του ζητήματος μέσω συνεννόησης των σωματείων των ταξί και του κράτους. Πχ σταδιακή απελευθέρωση και χαλάρωση μέτρων ώστε σιγά σιγά να μπαίνουν και νέοι αλλά να προλάβουν και οι παλαιοί που έδωσαν 100 ως 250k στις καλές εποχές να κάνουν και μια απόσβεση. 

Φαινόταν πως τα πράγματα πάνε προς απελευθέρωση αργά ή γρήγορα και έπρεπε να λάβουν τα μέτρα τους και να συνεργαστούν με το κράτος. 

Η απελευθέρωση καλώς να έρθει, αυτό το κατεστημένο με άδειες προς πώληση και την απαγόρευση εισόδου νέων οδηγών ήταν ένα προβληματικό σύστημα που αμφιβάλλω αν είχε κάποιο όφελος για κράτος και κοινωνία εκτός από τους ίδιους. 

Ο κλάδος φυτοζωει γενικά και πλέον είτε με τον παλαιό τρόπο εισήλθες στο επάγγελμα είτε με τον επερχόμενο νέο τρόπο, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 minutes ago, Basilhs23___ said:

Ωραίες οι κοροϊδίες και η κριτική του καναπέ όταν κάτι δεν μας αγγίζει. Αλλά μην ξεχνάμε πόσα λεφτά έδωσαν πριν χρόνια κάποιοι για αγορά αδειών ταξί. Λογικό το βρίσκω μέχρι ένα σημείο βέβαια να ενοχλούνται και να αντιδρούν. 

Δεν μπόρεσε ποτέ βέβαια να έρθει μια λογική επίλυση του ζητήματος μέσω συνεννόησης των σωματείων των ταξί και του κράτους. Πχ σταδιακή απελευθέρωση και χαλάρωση μέτρων ώστε σιγά σιγά να μπαίνουν και νέοι αλλά να προλάβουν και οι παλαιοί που έδωσαν 100 ως 250k στις καλές εποχές να κάνουν και μια απόσβεση. 

Φαινόταν πως τα πράγματα πάνε προς απελευθέρωση αργά ή γρήγορα και έπρεπε να λάβουν τα μέτρα τους και να συνεργαστούν με το κράτος. 

Η απελευθέρωση καλώς να έρθει, αυτό το κατεστημένο με άδειες προς πώληση και την απαγόρευση εισόδου νέων οδηγών ήταν ένα προβληματικό σύστημα που αμφιβάλλω αν είχε κάποιο όφελος για κράτος και κοινωνία εκτός από τους ίδιους. 

Ο κλάδος φυτοζωει γενικά και πλέον είτε με τον παλαιό τρόπο εισήλθες στο επάγγελμα είτε με τον επερχόμενο νέο τρόπο, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. 

Μεγάλο σχετικά ποσό είχαν δώσει αλλά μην ξεχνάμε πως τότε που τα έδωσαν ήξεραν πως θα τα βγάλουν τα λεφτά πολύ σύντομα. Έβγαινε παρα πολύ καλό μεροκάματο στα ταξί και ούτε αποδείξεις, τους φορολογούσαν με 9k αν θυμάμαι καλά τον χρόνο και αν δεν πλήρωναν τίποτα πλήρωναν ψίχουλα. Και δεν θα θυμηθω τις ωραιες εποχές με 2-3 πελάτες (γιατί έλα καλέ στον δρόμο μας ειναι), τις φιξ τιμές που έπρεπε να πλακωθείς με μερικούς γιατί σε έγδερναν. Κανένας δεν σου εγγυάται όταν κάνεις μια επένδυση πως θα αποσβέσεις το αρχικό κεφάλαιο που επένδυσες και θα συμφωνήσω πως ο κλάδος δεν είναι τόσο καλά όσο παλιά (το μεροκάματο που έβγαινε παλιά σίγουρα δεν βγαίνει αλλά δεν ξέρω ποσα βγάζουν αυτές τις ημέρες)

  • Like 12
  • Thanks 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Ωραίες οι κοροϊδίες και η κριτική του καναπέ όταν κάτι δεν μας αγγίζει. Αλλά μην ξεχνάμε πόσα λεφτά έδωσαν πριν χρόνια κάποιοι για αγορά αδειών ταξί. Λογικό το βρίσκω μέχρι ένα σημείο βέβαια να ενοχλούνται και να αντιδρούν. 

Δεν μπόρεσε ποτέ βέβαια να έρθει μια λογική επίλυση του ζητήματος μέσω συνεννόησης των σωματείων των ταξί και του κράτους. Πχ σταδιακή απελευθέρωση και χαλάρωση μέτρων ώστε σιγά σιγά να μπαίνουν και νέοι αλλά να προλάβουν και οι παλαιοί που έδωσαν 100 ως 250k στις καλές εποχές να κάνουν και μια απόσβεση. 

Φαινόταν πως τα πράγματα πάνε προς απελευθέρωση αργά ή γρήγορα και έπρεπε να λάβουν τα μέτρα τους και να συνεργαστούν με το κράτος. 

Η απελευθέρωση καλώς να έρθει, αυτό το κατεστημένο με άδειες προς πώληση και την απαγόρευση εισόδου νέων οδηγών ήταν ένα προβληματικό σύστημα που αμφιβάλλω αν είχε κάποιο όφελος για κράτος και κοινωνία εκτός από τους ίδιους. 

Ο κλάδος φυτοζωει γενικά και πλέον είτε με τον παλαιό τρόπο εισήλθες στο επάγγελμα είτε με τον επερχόμενο νέο τρόπο, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. 

Ξεχνάς όμως ότι η αρχική χορήγηση της άδειας από το κράτος στους δικαιούχους ήταν και είναι δωρεάν.

Η υπόθεση στρέβλωσε από την στιγμή που το κράτος  ενώ έδινε σε αυτούς που πληρούσαν κάποια κριτήρια την άδεια δωρεάν για να βιοπορίζονται   στην συνέχεια τους επέτρεπε να την μεταβιβάζουν αποκομίζοντας κάποια καθόλου ευκαταφρόνητα ποσά.

Και δεν μιλώ για μεταβίβαση στα παιδιά τους που εν μέρη θα μπορούσα να το δεχθώ.... αλλά να σου δίνει δωρεάν μια άδεια  χωρίς να  σε υποχρεώνει να την επιστρέψεις όταν για κάποιο λόγο  σταματάς να ασχολείσαι και να σου επιτρέπει να την μεταβιβάζεις ελεύθερα είναι σαν να σου χαρίζει ένα περουσιακό στοιχείο.

  • Like 12
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, teot είπε

Ξεχνάς όμως ότι η αρχική χορήγηση της άδειας από το κράτος στους δικαιούχους ήταν και είναι δωρεάν.

Η υπόθεση στρέβλωσε από την στιγμή που το κράτος  ενώ έδινε σε αυτούς που πληρούσαν κάποια κριτήρια την άδεια δωρεάν για να βιοπορίζονται   στην συνέχεια τους επέτρεπε να την μεταβιβάζουν αποκομίζοντας κάποια καθόλου ευκαταφρόνητα ποσά.

Και δεν μιλώ για μεταβίβαση στα παιδιά τους που εν μέρη θα μπορούσα να το δεχθώ.... αλλά να σου δίνει δωρεάν μια άδεια  χωρίς να  σε υποχρεώνει να την επιστρέψεις όταν για κάποιο λόγο  σταματάς να ασχολείσαι και να σου επιτρέπει να την μεταβιβάζεις ελεύθερα είναι σαν να σου χαρίζει ένα περουσιακό στοιχείο.

Δηλαδή υπήρχαν οδηγοί ταξί που λάμβαναν και λαμβάνουν δωρεάν την άδεια αν τηρούσαν κριτήρια που έθετε το κράτος; Αυτό ομολογώ πρώτη φορά το ακούω. Εκτός αν εννοείς κάτι δωρεάν άδειες επί χούντας που μετά έπαψαν να δίνονται οπότε από αυτά που γνώριζα η μόνη δυνατότητα ενασχόλησης με το επάγγελμα ήταν να αγοράσεις άδεια από όσους είχαν δωρεάν άδεια από την εποχή της χούντας.

Αυτά με την φοροδιαφυγή είναι γνωστά, οπως σε πολλούς κλάδους, στα ταξί μερικά κλικ παραπάνω. 

 

Δημοσ.
15 ώρες πριν, panatha1369 είπε

Εχει ακουστει οτι μεχρι τελος του 23 θα πρεπει να ανοιξει το επαγγελμα του ταξι.Ευρωπαικη οδηγια..Γι αυτο η ΣΑΤΑ καθε 10 μερες κανει στασεις εργασιας..Οπως τη δευτερα..

https://satataxi.gr/index.php/latest-news/item/1178-anakoinwsh-ektakth-genikh-syneleysh-kai-stash-ergasias-apo

 Με το ανεβει το αφορολογητο που ζητανε Γ....ε ολους τους Ελ.επαγγελματιες..Ειμαι της αποψης να ανεβει το αφορολογητο αλλα να ειναι σαν τους μισθωτους..Στανταρ ποσο καθε μηνα στη τσεπη..

Δεν τίθεται θέμα.

Τζάμπα ασχολείσαι.

Είναι κλειστό επάγγελμα και θα παραμείνει.

ΥΓ. Υποτίθεται ότι έχει απελευθερωθεί εδω και χρόνια και κάνουν κάτι εικονικες αιτήσεις στις νομαρχίες 

57 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Ωραίες οι κοροϊδίες και η κριτική του καναπέ όταν κάτι δεν μας αγγίζει. Αλλά μην ξεχνάμε πόσα λεφτά έδωσαν πριν χρόνια κάποιοι για αγορά αδειών ταξί. Λογικό το βρίσκω μέχρι ένα σημείο βέβαια να ενοχλούνται και να αντιδρούν. 

Δεν μπόρεσε ποτέ βέβαια να έρθει μια λογική επίλυση του ζητήματος μέσω συνεννόησης των σωματείων των ταξί και του κράτους. Πχ σταδιακή απελευθέρωση και χαλάρωση μέτρων ώστε σιγά σιγά να μπαίνουν και νέοι αλλά να προλάβουν και οι παλαιοί που έδωσαν 100 ως 250k στις καλές εποχές να κάνουν και μια απόσβεση. 

Φαινόταν πως τα πράγματα πάνε προς απελευθέρωση αργά ή γρήγορα και έπρεπε να λάβουν τα μέτρα τους και να συνεργαστούν με το κράτος. 

Η απελευθέρωση καλώς να έρθει, αυτό το κατεστημένο με άδειες προς πώληση και την απαγόρευση εισόδου νέων οδηγών ήταν ένα προβληματικό σύστημα που αμφιβάλλω αν είχε κάποιο όφελος για κράτος και κοινωνία εκτός από τους ίδιους. 

Ο κλάδος φυτοζωει γενικά και πλέον είτε με τον παλαιό τρόπο εισήλθες στο επάγγελμα είτε με τον επερχόμενο νέο τρόπο, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. 

Απόσβεση έχουν κάνει ΗΔΗ.

42 λεπτά πριν, VonLoutsos είπε

Μεγάλο σχετικά ποσό είχαν δώσει αλλά μην ξεχνάμε πως τότε που τα έδωσαν ήξεραν πως θα τα βγάλουν τα λεφτά πολύ σύντομα. Έβγαινε παρα πολύ καλό μεροκάματο στα ταξί και ούτε αποδείξεις, τους φορολογούσαν με 9k αν θυμάμαι καλά τον χρόνο και αν δεν πλήρωναν τίποτα πλήρωναν ψίχουλα. Και δεν θα θυμηθω τις ωραιες εποχές με 2-3 πελάτες (γιατί έλα καλέ στον δρόμο μας ειναι), τις φιξ τιμές που έπρεπε να πλακωθείς με μερικούς γιατί σε έγδερναν. Κανένας δεν σου εγγυάται όταν κάνεις μια επένδυση πως θα αποσβέσεις το αρχικό κεφάλαιο που επένδυσες και θα συμφωνήσω πως ο κλάδος δεν είναι τόσο καλά όσο παλιά (το μεροκάματο που έβγαινε παλιά σίγουρα δεν βγαίνει αλλά δεν ξέρω ποσα βγάζουν αυτές τις ημέρες)

150€ το 24ωρο καθαρά και λίγα λέω μέσο όρο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Basilhs23___ είπε

Δηλαδή υπήρχαν οδηγοί ταξί που λάμβαναν και λαμβάνουν δωρεάν την άδεια αν τηρούσαν κριτήρια που έθετε το κράτος; Αυτό ομολογώ πρώτη φορά το ακούω. Εκτός αν εννοείς κάτι δωρεάν άδειες επί χούντας που μετά έπαψαν να δίνονται οπότε από αυτά που γνώριζα η μόνη δυνατότητα ενασχόλησης με το επάγγελμα ήταν να αγοράσεις άδεια από όσους είχαν δωρεάν άδεια από την εποχή της χούντας.

Αυτά με την φοροδιαφυγή είναι γνωστά, οπως σε πολλούς κλάδους, στα ταξί μερικά κλικ παραπάνω. 

 

 Η άδεια πάντα δίνονταν και δίνεται δωρεάν... δεν έδινε μόνο η χούντα δωρεάν άδειες, δίνονταν και για  πολλά χρόνια μετά ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε περιοχής και σήμερα αν αποφασιστεί ότι κάποια περιοχή έχει ανάγκη από Χ αριθμό ταξί θα εκδώσει δωρεάν τις αντίστοιχες άδειες.

Το βασικό κριτήριο για να πάρεις άδεια ήταν να είσαι κατ επάγγελμα αυτοκινητιστής (οδηγός) , δεν θυμάμαι αν υπήρχε πρόβλεψη και για πολυτέκνους (νομίζω ότι υπήρχε αλλά δεν είμαι σίγουρος).

Διορθώνω ότι αυτό ίσχυε μέχρι 2010...11 (κάπου εκεί) ... αυτό έχει αλλάξει και οι όροι/προϋποθέσεις αλλά απαιτείται και εγγυητική 5000 ευρώ.

Επεξ/σία από teot
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Απόσβεση έχουν κάνει ΗΔΗ.

150€ το 24ωρο καθαρά και λίγα λέω μέσο όρο.

Παραθετω  σε διαφορετικα χρονικα διαστηματα τι μου εχουν πει ταριφες:

-Πριν 4 χρονια, μου κανει ενας ταξιτζης ''δεν εχει δουλεια.. αυτο μεταφραζεται στο 12ωρο 25-30ευρω τσεπη"

-Στις πιατσες συνεχεια κλαιγονται οτι δεν εχει δουλεια και καθονται εκει γιατι αν κανουν γυρες μπαινουν περισσοτερο μεσα.."

-Νεγρος ταριφας, μου κανει μια χαρα ειναι.. Οι Ελληνες ειναι ψευτες γιατι φοβουνται μην γινεις ταξιτζης και τους παρεις την δουλεια!!! Την ιδια στιγμη Ελληνας ταριφας, μου κανει δεν εχει δουλεια και μαλακιες σου λεει  γιατι ο αριθμος των ταξι ειναι συγκεκριμενος δηλαδη το αφηνει καποιος για να το παρεις εσυ!

-Προσφατα ταριφας, μου κανει μην τους πιστευεις οι Ελληνες ταξιτζηδες ειναι νεοπλουτοι και δινουν αυτοι την εικονα για να βγαζουν ακομα περισσοτερα με λιγοτερη δουλεια..!!! Ο τυπος εκεινη τη στιγμη βγαζει το κινητο και μου δειχνει ποσά απο διαδρομες που στο 4ωρο κοντευε τα 100ευρω!!!   Μου κανει μεσο ορο ειμαι στα 3000ευρω/μηνα αλλα δουλευω,κυνηγάω την δουλεια.. δεν σηκωνω κωλο απο το κάθισμα!

Τελος το μονο σιγουρο αν ρωτησεις ταριφες  (συντριπτικη πλειοψηφια) θα σου πουν τα πραγματα ειναι χαλια!!!

  • Like 7

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...