Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το πρώτο τρίμηνο της Disney με τον διευθύνοντα σύμβουλο Bob Iger να επιστρέφει στα ηνία πάλι της εταιρείας, δεν φαίνεται και τόσο καλό.

Η Disney ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του πρώτου οικονομικού τριμήνου του 2023, αναφέροντας συνολικά 161,8 εκατομμύρια συνδρομητές του Disney+, μια μείωση 2,4 εκατομμυρίων συνδρομητών από τα 164,2 εκατομμύρια το προηγούμενο τρίμηνο. Αυτή είναι η πρώτη απώλεια συνδρομητών της video streaming υπηρεσίας από την έναρξη λειτουργίας της το 2019.

Η πτώση των συνδρομητών του Disney+ οφείλεται κυρίως στη μείωση των συνδρομητών του Disney+ Hotstar. Η διεθνής υπηρεσία streaming, που είναι διαθέσιμη στην Ινδία και σε τμήματα της Νοτιοανατολικής Ασίας, σημείωσε μείωση 3,8 εκατομμυρίων συνδρομητών το προηγούμενο τρίμηνο. Στα θετικά στοιχεία είναι ότι το Disney+ κέρδισε 200.000 εγχώριους συνδρομητές στις ΗΠΑ και τον Καναδά.

Τα αποτελέσματα θέτουν υπό αμφισβήτηση τον στόχο της υπηρεσίας για το 2024. Το Disney+ επιθυμεί να φτάσει τα 215 με 245 εκατομμύρια συνδρομητές μέχρι το 2024, γεγονός που θα μπορούσε να δει τον βασιλιά του streaming Netflix, με περισσότερους από 230 εκατομμύρια παγκόσμιους συνδρομητές, να χάνει το στέμμα του. Ωστόσο, φαίνεται ότι το Netflix δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα μέχρι στιγμής.

Παράλληλα, ο Iger, ανακοίνωσε τα σχέδια της εταιρείας για περικοπή 7.000 θέσεων εργασίας, ένας αριθμός που αντιστοιχεί στο 3% του εργατικού δυναμικού της Disney. Η κίνηση αποτελεί μέρος μιας ευρείας αναδιάρθρωσης που αναμένεται να εξοικονομήσει 5,5 δισ. δολάρια τα επόμενα χρόνια, βάζοντας την υπηρεσία του Disney Plus στο δρόμο της κερδοφορίας.

Η απώλεια συνδρομητών έρχεται στον απόηχο της αύξησης της τιμής του συνδρομητικού πακέτου του Disney+ στα 11 δολάρια το μήνα, παράλληλα με τη νέα βαθμίδα με διαφημίσεις, που κοστίζει 7,99 δολάρια. Για το λόγο αυτό, οι αναλυτές ανέμεναν στην πραγματικότητα μεγαλύτερη απώλεια 3 εκατομμυρίων συνδρομητών, οπότε τα σημερινά νέα δεν είναι εντελώς άσχημα από αυτή την άποψη.

Οι άλλες υπηρεσίες streaming της Disney, το Hulu και το ESPN+, είχαν ένα αξιοπρεπές τρίμηνο, κερδίζοντας 800.000 συνδρομητές και 600.000 συνδρομητές αντίστοιχα. Το Hulu έχει πλέον 48 εκατομμύρια συνδρομητές και το ESPN+ 24,9 εκατομμύρια.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

οταν βαζεις αυτη την πλατφορμα και περιμενεις πλουσιο υλικο και βλεπεις ποσο φτωχο ειναι τοτε φευγεις γρηγορα

α και για να μαθουμε για την κακη συμπεριφορα μας ας διωξουμε μερικες χιλιαδες κοσσμο ....

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

όταν δε βγαίνουν τα νούμερα, βγαίνουν οι εργαζόμενοι από την πόρτα (απλά τα πράγματα..)

loop numbers GIF

 

Επεξ/σία από gadgetseek
  • Like 3
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δεν μου προκαλεί εντύπωση, δείχνει ότι πολλά παιδιά δεν θέλουν να βλέπουν μόνο disney ταινίες και σειρές, και πολλοί ενήλικες (σαν κι εμένα) δεν θέλουν να βλέπουν μόνο star wars και marvel ταινίες και σειρές.. Πραγματικά είχα σαστίσει με το πόσο φτωχό ήταν το περιεχόμενο πριν λίγο καιρό που το είχα δοκιμάσει για ένα μήνα (και μάλιστα επι πληρωμή ο μήνας, όχι σαν Netflix που σου τον δίνει δώρο)...

Επεξ/σία από mants118
  • Like 9
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, ChatGTP είπε

Μα είτε προσφορές έκαναν, είτε πακέτο το δίνουν... περιμένουν μετά να επιστρέψουν όλοι με full price?

Άσε που από περιεχόμενο.... το πολύ το μάρβελ και το σταργουορς το βαριέται κι ο παπάς.

Πιστεύω πως είναι καθαρά θέμα περιεχομένου. Εγώ μια δυο φορές να το άνοιξα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Tetrabitos είπε

Ειδικά το She Halk, δεν βλέπεται ούτε από blue hair, vegan και liberals.

Άπατο...

Το She Hulk πλάκα είχε γιατί ήταν παρωδία.

Τα multiverse και λοιπά  να λες, που τάχα μου περνιούνται για έξυπνα και βαθυστόχαστα ενώ τα σενάρια έχουν τρύπες σαν εκείνες στην Σιβηρία.

  • Like 7
Δημοσ.

Τα πιτσιρίκια προτιμούν να βλέπουν youtube streamers και influencers παρά ταινίες και σειρές της ντιζνει.

Οι ενήλικες θα δουν 1-2 σειρές star wars.

Τελος, αυτά. Δεν βγαίνουν τα κουκιά.

Οι στριμινγκ υπηρεσίες κλείνουν τον κύκλο τους, δεν είναι βιώσιμες στην παρούσα κορφή.

  • Like 8
Δημοσ.

Υπάρχει φθίνουσα πορεία σε όλες τις πλατφόρμες streaming. Ένα δυνατό brand χωρίς περιεχόμενο και με αυξημένη συνδρομή θα χάνει πελάτες είναι αναπόφευκτο.!! Μήπως ήρθε η ώρα να μειωθούν- συγχωνευθούν οι πλατφόρμες αν θέλουν να επιβιώσουν; Οι συνδρομητές θέλουν ποικιλία και ποιότητα τι δεν καταλαβαίνουν οπότε λίγοι θα τα καταφέρουν μόνοι τους.!!!

  • Like 8

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...