Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Στο Αθηναϊκό ΤΡΑΜ πάντως, στους παλιούς συρμούς, οι οθόνες του συστήματος infotainment τρέχουν Windows 2000.

Είχε κολλήσει μία στο loading screen αλλά έπρεπε να κατέβω και δεν πρόλαβα να τραβήξω φωτό. :D

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Vodkaman είπε

Μόνο εγώ το βλέπω ως πιο ασφαλές, λόγω έλλειψης ιών;

One point to Gryfindor αλλά μαζί με τους ιούς λείπουν και οι γνώσεις συντήρησης και τα ανταλλακτικά....

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα πάντα είναι συνάρτηση του πόσα χρήματα έχεις να διαθέσεις για εκσυγρονισμό εξοπλισμού. Δεν είναι τσάμπα και το φαινόμενο χρήσης πανάρχαιου εξοπλισμού από φορείς υπερχρεωμένους, όπως η υπηρεσία μεταφορών του Σαν Φρανσίσκο (το χρέος του Σαν Φρανσίσκο τον Ιούνη του 2022 ήταν 2.63 δις δολάρια) είναι συνηθισμένο. No money, no honey.

Επεξ/σία από spectaculator
  • Sad 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Nimrod7 είπε

Εγώ μια χαρά τις βρίσκω τις συγκοινωνίες του SF.

Τα ευχαριστήρια μηνύματα στις εξόδους ειδικά είναι σε άλλο επίπεδο... FR03UMZFE0XGWHW.webp.ef030cff068c00f0dc84b76cac127c7a.webp

my pleasure

Δημοσ.

Το κρίσιμο σε κρίσιμες υποδομές (...) είναι να μένουν σε λειτουργία. Το να χρησιμοποιεί λοιπόν το μετρό του Σαν Φρανσίσκο κάποιο παλαιό λειτουργικό-λογισμικό  και με χρήση δισκετών εδώ και κοντά 50 χρόνια έχει και άλλη ανάγνωση. Πως επί 50 χρόνια αποδίδει σταθερά και με ελάχιστα προβλήματα. Το ίδιο και στο πιο παράξενο παράδειγμα με τις δισκέτες 8 ιντσών στο πυρηνικό οπλοστάσιο των ΗΠΑ. Εκεί και αν η απαίτηση είναι για 0, ΜΗΔΕΝ λάθος. Αυτό λοιπόν προσφέρουν οι παλαιότερες τεχνολογίες. Που είναι και ασφαλείς από ιούς, που απαιτούν εξειδικευμένο προσωπικό (όλες οι σχετικές υπηρεσίες εκπαιδεύουν οι ίδιες τους τεχνικούς τους σε τέτοια συστήματα), που είναι και στανταρισμένες και δοκιμασμένες.

Ναι η νέα τεχνολογία-λογισμικό σίγουρα θα προσφέρει κάτι παραπάνω ή πολύ παραπάνω. Αν το χρειάζεσαι όμως. Αν όχι, τότε είναι ένα κόστος σημαντικό που συνηθως σημαίνει και μεγάλες και πανάκριβες αλλαγές σε υλικό, εκτεταμένες δοκιμές, αρχική αστάθεια μέχρι να ελεγχθούν και να στανταριστούν τα πάντα. Για αυτό και είναι απρόθυμοι οι μεγάλοι οργανισμοί να κάνουν αλλαγές. Η IBM παραμένει μια από τις κορυφαίες επιχειρήσεις στον πλανήτη σε τραπεζικό λογισμικό/hardware (είναι άπό τις λίγους τομείς που έχει εστιάσει μετά την απόσυρση της από τη λιανική) γιατί προσφέρει όχι μόνο απίστευτη σταθερότητα στο πακέτο της αλλά και γιατί φροντίζει να είναι συμβατό με τις προηγούμενες εκδόσεις και αναλαμβάνει την μετάβαση των βάσεων δεδομένων και των ρουτινών στην επόμενη γενιά.  Οπότε πράγματι για ειδικές απαιτήσεις και συνθήκες "αν δουλεύει δεν το χαλάς". Εμείς που είμαστε ερασιτέχνες μπορεί να ανεχόμαστε και blue screen και ασυμβατότητες και παραξενιές κλπ, την ίδια στιγμή όμως φρικάρουμε αν το ΑΤΜ δεν δουλεύει, αν το σύστημα κλεισίματος εισιτηρίων για ένα ταξίδι έχει "πέσει", αν τα φανάρια στο δρόμο απορρυθμιστούν.

  • Like 8
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι γνώστες και ξερουν πολύ καλά τι κάνουν. Kάθε οδηγός έχει κι από ένα high-end PalmOS pda.
   Τυχαίο? Δεν νομίζω!!!111!!!11!

 

 

image.jpeg.461713633616747d1343e1cf2b4ca758.jpeg

Επεξ/σία από gameleon
Δημοσ.

λογικά αυτές θα ειναι και dd σαν αυτες που χρησιμοποιεί ο commodore 64 που εχω... λέτε να εχουν να μου στειλουν τίποτα new old stock να...γουσταρω; :P

 

Δημοσ.

commercial επανεγράψιμες δισκέτες με χωρητικότητα μια 100gb  - 1 TB και λογικό κόστος για μένα θα έιχαν τρελή επιτυχία.

 

και ας ήταν sequential γραφή τελείως μόνο για μεταφορά δεδομένων άντε κάνα video playback.

Υπάρχουν μόνο για ανάγκες επιχειρίσεων με υψηλά κόστη και καθόλου διασπορά στον everyday user

  • Like 1
  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...