Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι ωραία που θα ήταν να έβγαζαν τέτοιο βιντεακι όλες οι κατασκευάστριες ταμειακών. Ούτε τεχνικό θα καλούσαμε, ούτε τόσα προβλήματα. Βέβαια τους τεχνικούς δεν θα τους συνέφερε καθόλου (χαμένα 30αρια).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, vaggos400 είπε

Είναι κάποιος που έχει συνδέσει το 2500 move με 4g?? 

Έχω συνδέσει της mellon με infopos mirka και παιζει απροβληματιστα εδώ κ 10 μέρες περίπου.

1 ώρα πριν, 1comment είπε

Αυτά είναι κινέζικα για το μέσο όρο επαγγελματιών. Εγώ καταλαβαίνω ότι αν τυχόν αλλάξουμε ρουτερ, καλούμε τεχνικό να ξανακάνει τη διαδικασία σε ταμειακή και πος και σκάμε πάλι 30αρι για κάτι που μέχρι χθες δεν χρειαζόταν.

Εάν αλλάξεις ρούτερ και όχι πάροχο , δεν θα χρειαστεί να φωνάξεις κανέναν , θα παίξει κατευθείαν.Ισως χρειαστεί να κλείσεις κ να ανοίξεις την ταμειακή κανα 2 φορές για να πάρει IP.
Σε περίπτωση αλλαγής παρόχου , έχει δωθεί εντολή από αρχές φεβρουαρίου στους παρόχους να παίζουν όλοι στο ίδιο range (1.1).Στην πράξη το έχω δει όπου έχει περαστεί οπτική ίνα.

Σε περίπτωση που δεν αλλάξεις πάροχο αλλά πάς σε οπτική ίνα και αλλάξει το range πχ απο 192.168.1.254 nova(wind) σε 192.168.1.1 οπτικής nova(wind) , τότε είτε στο ρυθμίζουν εκείνη την ώρα οι τεχνικοί αλλά σε περίπτωση πτώσης τάσης για πολύ ώρα μπορεί να χάσει  τις ρυθμίσεις είτε φωνάζεις τον τεχνικό της ταμειακής να αλλάξει τις ρυθμίσεις του pos.

Επεξ/σία από Hollyman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 minutes ago, Hollyman said:

Έχω συνδέσει της mellon με infopos mirka και παιζει απροβληματιστα εδώ κ 10 μέρες περίπου.

Εάν αλλάξεις ρούτερ και όχι πάροχο , δεν θα χρειαστεί να φωνάξεις κανέναν , θα παίξει κατευθείαν.Ισως χρειαστεί να κλείσεις κ να ανοίξεις την ταμειακή κανα 2 φορές για να πάρει IP.
Σε περίπτωση αλλαγής παρόχου , έχει δωθεί εντολή από αρχές φεβρουαρίου στους παρόχους να παίζουν όλοι στο ίδιο range (1.1).Στην πράξη το έχω δει όπου έχει περαστεί οπτική ίνα.

Δύσκολο το βλέπω αυτό, μόνο η vodafone έχει ανεβάσει επίσημα οδηγίες για 3 τουλάχιστον subnet

Τα ίδια θα δει κανείς και στην Nova  και στην cosmote  χωρίς να βάζω καν τους μικρούς

 

 

 

Screenshot_2.png

Screenshot_3.png

Screenshot_4.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, sdikr είπε

Δύσκολο το βλέπω αυτό, μόνο η vodafone έχει ανεβάσει επίσημα οδηγίες για 3 τουλάχιστον subnet

Τα ίδια θα δει κανείς και στην Nova  και στην cosmote  χωρίς να βάζω καν τους μικρούς

 

 

 

Screenshot_2.png

Screenshot_3.png

Screenshot_4.png

Αυτές τις μπαρούφες βγάλαν όλοι πριν αρχίσει το μπάχαλο.
Το σκεπτικό διασύνδεσης ταμειακής-pos είναι ακριβώς το ίδιο με του υπολογιστή-εκτυπωτή δικτύου.

Παράδειγμα
έχεις στον χώρο σου εναν υπολογιστή και έναν εκτυπωτή (συνδεδεμένο στο δίκτυο σου).
Το τι Ip θα πάρει ο υπολογιστής σου χέστηκες άρα τον αφήνεiς DHCP.Πας στον εκτυπωτή και σετάρεις μια STATIC IP για να ζητάει πάντα ΑΥΤΗΝ την συγκεκριμένη IP απο το ρουτερ ώστε να υπάρχει παντα η αμφίδρομη σχέση υπολογιστη-εκτυπωτη μέσω του δικτύου σου.
Ας πούμε ότι ξεκίνησες με ΟΤΕ κ έχεις δώσει στον εκτυπωτη τις παραμέτρους
Ip 192.168.1.241
Mask 255.255.255.0
Gateway 192.168.1.1
DNS1 192.168.1.1
για τον οποιοδήποτε λόγο αλλάζεις πάροχο σε nova που παίζει ας πούμε στην 192.168.1.254
το μόνο που πρέπει να κάνεις ειναι να πας στον εκτυπωτή σου κ να αλλαξεις gateway & dns απο 192.168.1.1 σε 192.168.1.254.

Στο παράδειγμα αντίστοιχως η ταμειακή ειναι ο υπολογιστής και το Pos ο εκτυπωτης.
Έχω διασυνδέσει περίπου το 60%-65% του πελατολογίου της εταιρείας που εργάζομαι και δεν έβαλα ουτε 1 φορα στατική ip σε ρουτερ.Βλέπω τι ρυθμίσεις παίρνει η ταμειακή και θέτω μια αντίστοιχη πολύ ψηλά στο pos.
Εαν η επιχείρηση τώρα έχει , κάμερες - παραγγελιοληψία κτλ τότε θα πρέπει να ελενξει ο τεχνικός ποιές IP είναι δεσμευμένες και ποιό είναι το range για DHCP στο ρουτερ ώστε να μήν θέσει στο pos IP η οποία είναι δεσμευμένη σε άλλη συσκευή ή να μήν μπορεί μελλοντικά να πέσει πάνω σε κάποια άλλη (wifi πελατών πχ).Αυτά θα γίνονται στην εστίαση και όχι σε μια επιχείρηση που ο μόνος λόγος ύπαρξης ιντερνετ (στην πλειοψηφία )μέχρι τώρα ήταν για να στέλνει Ζ η ταμειακή κ να πληρώνει ο κόσμος στο Pos .

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, Hollyman said:

Αυτές τις μπαρούφες βγάλαν όλοι πριν αρχίσει το μπάχαλο.
Το σκεπτικό διασύνδεσης ταμειακής-pos είναι ακριβώς το ίδιο με του υπολογιστή-εκτυπωτή δικτύου.

Παράδειγμα
έχεις στον χώρο σου εναν υπολογιστή και έναν εκτυπωτή (συνδεδεμένο στο δίκτυο σου).
Το τι Ip θα πάρει ο υπολογιστής σου χέστηκες άρα τον αφήνεiς DHCP.Πας στον εκτυπωτή και σετάρεις μια STATIC IP για να ζητάει πάντα ΑΥΤΗΝ την συγκεκριμένη IP απο το ρουτερ ώστε να υπάρχει παντα η αμφίδρομη σχέση υπολογιστη-εκτυπωτη μέσω του δικτύου σου.
Ας πούμε ότι ξεκίνησες με ΟΤΕ κ έχεις δώσει στον εκτυπωτη τις παραμέτρους
Ip 192.168.1.241
Mask 255.255.255.0
Gateway 192.168.1.1
DNS1 192.168.1.1
για τον οποιοδήποτε λόγο αλλάζεις πάροχο σε nova που παίζει ας πούμε στην 192.168.1.254
το μόνο που πρέπει να κάνεις ειναι να πας στον εκτυπωτή σου κ να αλλαξεις gateway & dns απο 192.168.1.1 σε 192.168.1.254.

Στο παράδειγμα αντίστοιχως η ταμειακή ειναι ο υπολογιστής και το Pos ο εκτυπωτης.
Έχω διασυνδέσει περίπου το 60%-65% του πελατολογίου της εταιρείας που εργάζομαι και δεν έβαλα ουτε 1 φορα στατική ip σε ρουτερ.Βλέπω τι ρυθμίσεις παίρνει η ταμειακή και θέτω μια αντίστοιχη πολύ ψηλά στο pos.
Εαν η επιχείρηση τώρα έχει , κάμερες - παραγγελιοληψία κτλ τότε θα πρέπει να ελενξει ο τεχνικός ποιές IP είναι δεσμευμένες και ποιό είναι το range για DHCP στο ρουτερ ώστε να μήν θέσει στο pos IP η οποία είναι δεσμευμένη σε άλλη συσκευή ή να μήν μπορεί μελλοντικά να πέσει πάνω σε κάποια άλλη (wifi πελατών πχ).Αυτά θα γίνονται στην εστίαση και όχι σε μια επιχείρηση που ο μόνος λόγος ύπαρξης ιντερνετ (στην πλειοψηφία )μέχρι τώρα ήταν για να στέλνει Ζ η ταμειακή κ να πληρώνει ο κόσμος στο Pos .

Είπες πως βγήκε οδηγία να κάνουν όλοι 192.168.1.1  κάτι που δεν ισχύει

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, sdikr είπε

Είπες πως βγήκε οδηγία να κάνουν όλοι 192.168.1.1  κάτι που δεν ισχύει

 

καμία οδηγία δεν βγήκε προς τα έξω , σε συνάντηση με τον υφυπουργο και τους τεχνικους τεθηκε ως πρόβλημα oi διαφορετικές IP ανα διαφορετικό πάροχο κ ο ίδιος είπε ότι θα το διευθετήσει με τους παρόχους.Αυτές οι οδηγίες που παρέθεσες και υπάρχουν ακομα είναι προ συναντησης.Επισης σε πελάτισα με nova που επαιζε στην 1.254 , περασε οπτική ίνα κ έπαιζε πλεον στην 1.1 , αλλαξα τα αντιστοιχα στοιχεια στο pos και παιζει κανονικα.

Τα προβλήματα είναι πάρα πολλά κ ήταν κ γνωστά απο πρίν τα περισσότερα.Το άγχος και την αγωνία που τραβάνε οι επιχειρηματίες και οι τεχνικοί είναι απίστευτο και απλά τους επιβάλεται.Όλο αυτό το εγχείρημα θα πάρει τουλάχιστον 6μηνο με Χρόνο για να στρώσει , οπότε υπομονή κ δύναμη σε όλους μας.

Επεξ/σία από Hollyman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Hollyman said:

Έχω συνδέσει της mellon με infopos mirka και παιζει απροβληματιστα εδώ κ 10 μέρες περίπου.

Στην ταμειακή σου στην ρυθμίσεις εκτός από IP και port μπορείς να βάλεις και τα υπόλοιπα που λέει στις οδηγίες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, vaggos400 είπε

Στην ταμειακή σου στην ρυθμίσεις εκτός από IP και port μπορείς να βάλεις και τα υπόλοιπα που λέει στις οδηγίες?

Εκει στην ενεργοποιηση εχει κ ενεργο μεσω middleware , εφόσον το επιλέξεις σου ζητάει acquirer id (id αντιστοιχης τραπεζας πχ για εθνικη ειναι 011) , terminal id (που αναγράφεται συνηθως στο pos απο κάτω) κ μολις ενεργοποιήσεις και την ααδε στο Pos , σου ζητάει να πατήσεις το πράσινο για να δεχθεί απο την ταμειακή.Πατάς το πράσινο στο POS κ στην ταμειακη ελεγχο επικοινωνιας , γινεται η συνδεση , κανεις κ αντιστοιχιση πληρωμων για τις καρτες , κανεις κ μια συναλλαγη κ εισαι ετοιμος.Απλά πρεπει να συνηθίσει ο επιχειρηματίας πλέον να πατάει το κουμπι στο POS κ μετα να στέλνει την εντολή απο την ταμειακη.

Είναι αναλόγως την ταμειακή , μπορεί κάποιες να μην έχουν την συγκεκριμένη επιλογή και να την βαλουν σε επομενο firmware ή να το έχουν διαφορετικά στο μενού τους.

Επεξ/σία από Hollyman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 minutes ago, Hollyman said:

καμία οδηγία δεν βγήκε προς τα έξω , σε συνάντηση με τον υφυπουργο και τους τεχνικους τεθηκε ως πρόβλημα oi διαφορετικές IP ανα διαφορετικό πάροχο κ ο ίδιος είπε ότι θα το διευθετήσει με τους παρόχους.Αυτές οι οδηγίες που παρέθεσες και υπάρχουν ακομα είναι προ συναντησης.Επισης σε πελάτισα με nova που επαιζε στην 1.254 , περασε οπτική ίνα κ έπαιζε πλεον στην 1.1 , αλλαξα τα αντιστοιχα στοιχεια στο pos και παιζει κανονικα.

Τα προβλήματα είναι πάρα πολλά κ ήταν κ γνωστά απο πρίν τα περισσότερα.Το άγχος και την αγωνία που τραβάνε οι επιχειρηματίες και οι τεχνικοί είναι απίστευτο και απλά τους επιβάλεται.Όλο αυτό το εγχείρημα θα πάρει τουλάχιστον 6μηνο με Χρόνο για να στρώσει , οπότε υπομονή κ δύναμη σε όλους μας.

 

Ο λόγος που βγάλανε οδηγίες το πως θα το ρυθμίσει κάποιος είναι αυτός,   είναι πολλές φορές που πάροχοι αλλάζουν εξοπλισμό και αλλάζουν τα ip ranges  δεν είναι κάτι νέο, ούτε θα αλλάξουν το σύστημα τους για να καλύψουν τις επαγγελματικές (Home) συνδέσεις

 

Αν κάποιος ενδιαφέρεται για το δίκτυο του ή για τον πελάτη του του λέει βάλε ενα Ethernet router που θα μπαίνει απο wan στο router του όποιου παρόχου  βάλεις και όλα θα δουλεύουν πάντα

Αλλιώς του λέει αν αλλάξεις αυτά είναι τα νούμερα που θα πρέπει να δηλώσεις, αν δεν μπορείς ευχαρίστως θα το κάνω εγώ με το αζημίωτο

 

55 minutes ago, NikosKallithea said:

Δεν ειπε μόνο αυτο είπε και αλλα.

Είπε συγκεκριμένα πράγματα που δεν ισχύουν, δεν νομίζω οτι χρειάζεται δικηγόρο, εσυ τι έχεις να πεις πάνω στο θέμα; έχεις συνδέσει κάποια μηχανή;

Επεξ/σία από sdikr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, sdikr είπε

Το συνεχίζεις βλέπω!

Ο λόγος που βγάλανε οδηγίες το πως θα το ρυθμίσει κάποιος είναι αυτός,   είναι πολλές φορές που πάροχοι αλλάζουν εξοπλισμό και αλλάζουν τα ip ranges  δεν είναι κάτι νέο, ούτε θα αλλάξουν το σύστημα τους για να καλύψουν τις επαγγελματικές (Home) συνδέσεις

Με την λογική σου θα πας κ θα βάλεις σε ενα μαγαζί που πουλάει ρούχα στατική ip στο ρουτερ για το Pos και θα φτιάξεις και το range του DHCP , όταν το μαγαζί έχει 5 υπαλληλους , μια ταμειακή , ενα pos κ μια κάμερα wifi.Εκτός του οτι χανεις χρόνο που μπορεί εσυ να μπορείς να το διαθέσεις , ειναι σα να περιμένεις να μπουν στο κατάστημα 300 πελάτες οι οποιοι θα συνδεθουν στο WIFI όλοι.
Οι ρυθμίσεις είναι για καταστήματα εστίασης , για μινι μαρκετ , σουπερ μαρκετ και γενικα για επιχειρήσεις που επιβαρύνεται καθημερινά το δίκτυο τους.Επιχειρήσεις η οποίες έχουν ήδη λυμένο το συγκεκριμένο θεμα (router microtic ktl).Μια επιχείρηση που δεσμευει 10-20 ip την ημέρα είναι χάσιμο χρόνου να μπει κάποιος σε αυτήν την διαδικασία.Εσυ αν θελεις μπες κ καντο , στο 5λεπτο που θα φας εγω που δεν θα το κανω θα εχω συνδεσει αλλο 1 pos κ θα εχω διωξει κ το αγχος του επιχειρηματια οτι δεν θα φαει το 10χιλιαρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 minutes ago, Hollyman said:

Με την λογική σου θα πας κ θα βάλεις σε ενα μαγαζί που πουλάει ρούχα στατική ip στο ρουτερ για το Pos και θα φτιάξεις και το range του DHCP , όταν το μαγαζί έχει 5 υπαλληλους , μια ταμειακή , ενα pos κ μια κάμερα wifi.Εκτός του οτι χανεις χρόνο που μπορεί εσυ να μπορείς να το διαθέσεις , ειναι σα να περιμένεις να μπουν στο κατάστημα 300 πελάτες οι οποιοι θα συνδεθουν στο WIFI όλοι.
Οι ρυθμίσεις είναι για καταστήματα εστίασης , για μινι μαρκετ , σουπερ μαρκετ και γενικα για επιχειρήσεις που επιβαρύνεται καθημερινά το δίκτυο τους.Επιχειρήσεις η οποίες έχουν ήδη λυμένο το συγκεκριμένο θεμα (router microtic ktl).Μια επιχείρηση που δεσμευει 10-20 ip την ημέρα είναι χάσιμο χρόνου να μπει κάποιος σε αυτήν την διαδικασία.Εσυ αν θελεις μπες κ καντο , στο 5λεπτο που θα φας εγω που δεν θα το κανω θα εχω συνδεσει αλλο 1 pos κ θα εχω διωξει κ το αγχος του επιχειρηματια οτι δεν θα φαει το 10χιλιαρο.

Με την λογική σας είναι που θα έχουμε τα προβλήματα όμως,  γιατί πλέον το να δίνεις δωρεάν wifi είναι το φυσιολογικό

Θα ψάχνει ο καημένος ο πελάτης γιατί δεν στέλνει την αίτηση στο pos, γιατί δεν είναι να μπούνε 252 πελάτες σε μια μέρα,  αλλά σχεδόν όλα τα router έχουν 2 ημέρες ή και παραπάνω dhcp lease.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sdikr είπε

Με την λογική σας είναι που θα έχουμε τα προβλήματα όμως,  γιατί πλέον το να δίνεις δωρεάν wifi είναι το φυσιολογικό

Θα ψάχνει ο καημένος ο πελάτης γιατί δεν στέλνει την αίτηση στο pos, γιατί δεν είναι να μπούνε 252 πελάτες σε μια μέρα,  αλλά σχεδόν όλα τα router έχουν 2 ημέρες ή και παραπάνω dhcp lease.

Άρα καλε μ ανθρωπε δεν μιλάς ουτε για μαγαζι με ρούχα ούτε για φαρμακείο , μιλάς για εστίαση οποτε ερχεσαι στα λογια μ κ σταματαει εδω.Στα μαγαζια της εστιασης εγω τα εχω ηδη σεταρισμενα ολα αυτα απο πριν οπως και ολοι οι συναδελφοι μ , γιατι υπηρχαν ηδη αυτα τα προβληματα αν καποιος δεν τα εκανε , δεν περιμεναμε να ερθει η διασυνδεση των pos το 2024.Επίσης  εφοσον ειναι στατικα μια συσκευη συνδεδεμενη δεν πεφτει τπτ αλλο πανω σε αυτην την ip , ειναι σα να μην υπαρχει αυτην η ip πλεον στο δικτυο για να την μοιρασει το ρουτερ.Ο μονος τρόπος για να γινει conflict ειναι να αποσυνδεσεις το Pos , να κανεις reset το ρουτερ , να συνδεθουν 253 ατομα στο wifi με την μια κ μετα να ξανασυνδεσεις την συσκευη του pos ή να πας κ να δωσεις την ιδια στατικη ip πανω σε αλλη συσκευη.

Επεξ/σία από Hollyman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Hollyman said:

Εκει στην ενεργοποιηση εχει κ ενεργο μεσω middleware , εφόσον το επιλέξεις σου ζητάει acquirer id (id αντιστοιχης τραπεζας πχ για εθνικη ειναι 011) , terminal id (που αναγράφεται συνηθως στο pos απο κάτω) κ μολις ενεργοποιήσεις και την ααδε στο Pos , σου ζητάει να πατήσεις το πράσινο για να δεχθεί απο την ταμειακή.Πατάς το πράσινο στο POS κ στην ταμειακη ελεγχο επικοινωνιας , γινεται η συνδεση , κανεις κ αντιστοιχιση πληρωμων για τις καρτες , κανεις κ μια συναλλαγη κ εισαι ετοιμος.Απλά πρεπει να συνηθίσει ο επιχειρηματίας πλέον να πατάει το κουμπι στο POS κ μετα να στέλνει την εντολή απο την ταμειακη.

Είναι αναλόγως την ταμειακή , μπορεί κάποιες να μην έχουν την συγκεκριμένη επιλογή και να την βαλουν σε επομενο firmware ή να το έχουν διαφορετικά στο μενού τους.

Νομίζω ακόμα η μηχανή μου δεν έχει το middleware

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Hollyman said:

Άρα καλε μ ανθρωπε δεν μιλάς ουτε για μαγαζι με ρούχα ούτε για φαρμακείο , μιλάς για εστίαση οποτε ερχεσαι στα λογια μ κ σταματαει εδω.Στα μαγαζια της εστιασης εγω τα εχω ηδη σεταρισμενα ολα αυτα απο πριν οπως και ολοι οι συναδελφοι μ , γιατι υπηρχαν ηδη αυτα τα προβληματα αν καποιος δεν τα εκανε , δεν περιμεναμε να ερθει η διασυνδεση των pos το 2024.Επίσης  εφοσον ειναι στατικα μια συσκευη συνδεδεμενη δεν πεφτει τπτ αλλο πανω σε αυτην την ip , ειναι σα να μην υπαρχει αυτην η ip πλεον στο δικτυο για να την μοιρασει το ρουτερ.Ο μονος τρόπος για να γινει conflict ειναι να αποσυνδεσεις το Pos , να κανεις reset το ρουτερ , να συνδεθουν 253 ατομα στο wifi με την μια κ μετα να ξανασυνδεσεις την συσκευη του pos ή να πας κ να δωσεις την ιδια στατικη ip πανω σε αλλη συσκευη.

Επειδή έχω δεί πολλά,  dhcp server σε ρούτερ που να μην ψάχνουν αν υπάρχει η ip σε κάποια συσκευή εκείνη την στιγμή και να την δίνουν,  μπαίνεις στο ρουτερ και αλλάζεις το range,  λιγότερο απο 1 λεπτό

Με το bind ακόμα πιάνεις περιπτώσεις που για κάποιο λόγο το pos κάνει reset μετά απο κάποια ενημέρωση, άλλο 1 λεπτό αυτό.

Μπορείς πάντα να τα αφήσεις έτσι και να μην γίνει ποτέ η στραβή.

Προσωπικά και το δίνω στατικ και αλλάζω το range του dhcp και βάζω και ενα bind

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...