kSiS Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 26 λεπτά πριν, 4saken είπε Τζιφος τελικα, ενω η διασυνδεση πετυχε συμφωνα με την ταμειακη και το pos κλειδωσε, εκοψα αποδειξη για πληρωμη με καρτα και σε κανενα σημειο δεν ξεκλειδωσε το POS.Πηρα την καρτα με το φορητο τελικα. πρεπει απο το μενου της ταμειακης να κανεις Αντιστοιχηση την Καρτα 1 στο eftpos1, εαν κ εφοσον εχουν γινει σωστα τα βηματα. 1
4saken Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 Just now, kSiS said: πρεπει απο το μενου της ταμειακης να κανεις Αντιστοιχηση την Καρτα 1 στο eftpos1, εαν κ εφοσον εχουν γινει σωστα τα βηματα. Εννοεις το κουμπι "καρτα" της ταμειακης?
kSiS Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 2 λεπτά πριν, 4saken είπε Εννοεις το κουμπι "καρτα" της ταμειακης? οχι. μεσα στον προγραμματισμο της ταμειακης , στο μενου etfpos, εχει "αντιστοιχηση". πατας μετρητα και γυρνας το καρτα 1 να παει σε eftpos. αυτα τα βηματα εκανα εγω εχθες στην δικη μου ταμειακη. μπορει να εχει αλλο μενου η δικη σου. 1
kSiS Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 2 λεπτά πριν, 4saken είπε Αρα ειναι κατι που πρεπει να κανουμε καθε φορα? Όχι. Κάνεις αντιστοίχηση την επιλογή κάρτα με το pos σου μέσα από τον προγραμματισμό. 7 λεπτά πριν, 4saken είπε Αρα ειναι κατι που πρεπει να κανουμε καθε φορα? 11:08 1 1
1comment Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 Τι ωραία που θα ήταν να έβγαζαν τέτοιο βιντεακι όλες οι κατασκευάστριες ταμειακών. Ούτε τεχνικό θα καλούσαμε, ούτε τόσα προβλήματα. Βέβαια τους τεχνικούς δεν θα τους συνέφερε καθόλου (χαμένα 30αρια).
Hollyman Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 23 ώρες πριν, vaggos400 είπε Είναι κάποιος που έχει συνδέσει το 2500 move με 4g?? Έχω συνδέσει της mellon με infopos mirka και παιζει απροβληματιστα εδώ κ 10 μέρες περίπου. 1 ώρα πριν, 1comment είπε Αυτά είναι κινέζικα για το μέσο όρο επαγγελματιών. Εγώ καταλαβαίνω ότι αν τυχόν αλλάξουμε ρουτερ, καλούμε τεχνικό να ξανακάνει τη διαδικασία σε ταμειακή και πος και σκάμε πάλι 30αρι για κάτι που μέχρι χθες δεν χρειαζόταν. Εάν αλλάξεις ρούτερ και όχι πάροχο , δεν θα χρειαστεί να φωνάξεις κανέναν , θα παίξει κατευθείαν.Ισως χρειαστεί να κλείσεις κ να ανοίξεις την ταμειακή κανα 2 φορές για να πάρει IP. Σε περίπτωση αλλαγής παρόχου , έχει δωθεί εντολή από αρχές φεβρουαρίου στους παρόχους να παίζουν όλοι στο ίδιο range (1.1).Στην πράξη το έχω δει όπου έχει περαστεί οπτική ίνα. Σε περίπτωση που δεν αλλάξεις πάροχο αλλά πάς σε οπτική ίνα και αλλάξει το range πχ απο 192.168.1.254 nova(wind) σε 192.168.1.1 οπτικής nova(wind) , τότε είτε στο ρυθμίζουν εκείνη την ώρα οι τεχνικοί αλλά σε περίπτωση πτώσης τάσης για πολύ ώρα μπορεί να χάσει τις ρυθμίσεις είτε φωνάζεις τον τεχνικό της ταμειακής να αλλάξει τις ρυθμίσεις του pos. Επεξ/σία 31 Μαρτίου 2024 από Hollyman
sdikr Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 17 minutes ago, Hollyman said: Έχω συνδέσει της mellon με infopos mirka και παιζει απροβληματιστα εδώ κ 10 μέρες περίπου. Εάν αλλάξεις ρούτερ και όχι πάροχο , δεν θα χρειαστεί να φωνάξεις κανέναν , θα παίξει κατευθείαν.Ισως χρειαστεί να κλείσεις κ να ανοίξεις την ταμειακή κανα 2 φορές για να πάρει IP. Σε περίπτωση αλλαγής παρόχου , έχει δωθεί εντολή από αρχές φεβρουαρίου στους παρόχους να παίζουν όλοι στο ίδιο range (1.1).Στην πράξη το έχω δει όπου έχει περαστεί οπτική ίνα. Δύσκολο το βλέπω αυτό, μόνο η vodafone έχει ανεβάσει επίσημα οδηγίες για 3 τουλάχιστον subnet Τα ίδια θα δει κανείς και στην Nova και στην cosmote χωρίς να βάζω καν τους μικρούς
Hollyman Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 7 λεπτά πριν, sdikr είπε Δύσκολο το βλέπω αυτό, μόνο η vodafone έχει ανεβάσει επίσημα οδηγίες για 3 τουλάχιστον subnet Τα ίδια θα δει κανείς και στην Nova και στην cosmote χωρίς να βάζω καν τους μικρούς Αυτές τις μπαρούφες βγάλαν όλοι πριν αρχίσει το μπάχαλο. Το σκεπτικό διασύνδεσης ταμειακής-pos είναι ακριβώς το ίδιο με του υπολογιστή-εκτυπωτή δικτύου. Παράδειγμα έχεις στον χώρο σου εναν υπολογιστή και έναν εκτυπωτή (συνδεδεμένο στο δίκτυο σου). Το τι Ip θα πάρει ο υπολογιστής σου χέστηκες άρα τον αφήνεiς DHCP.Πας στον εκτυπωτή και σετάρεις μια STATIC IP για να ζητάει πάντα ΑΥΤΗΝ την συγκεκριμένη IP απο το ρουτερ ώστε να υπάρχει παντα η αμφίδρομη σχέση υπολογιστη-εκτυπωτη μέσω του δικτύου σου. Ας πούμε ότι ξεκίνησες με ΟΤΕ κ έχεις δώσει στον εκτυπωτη τις παραμέτρους Ip 192.168.1.241 Mask 255.255.255.0 Gateway 192.168.1.1 DNS1 192.168.1.1 για τον οποιοδήποτε λόγο αλλάζεις πάροχο σε nova που παίζει ας πούμε στην 192.168.1.254 το μόνο που πρέπει να κάνεις ειναι να πας στον εκτυπωτή σου κ να αλλαξεις gateway & dns απο 192.168.1.1 σε 192.168.1.254. Στο παράδειγμα αντίστοιχως η ταμειακή ειναι ο υπολογιστής και το Pos ο εκτυπωτης. Έχω διασυνδέσει περίπου το 60%-65% του πελατολογίου της εταιρείας που εργάζομαι και δεν έβαλα ουτε 1 φορα στατική ip σε ρουτερ.Βλέπω τι ρυθμίσεις παίρνει η ταμειακή και θέτω μια αντίστοιχη πολύ ψηλά στο pos. Εαν η επιχείρηση τώρα έχει , κάμερες - παραγγελιοληψία κτλ τότε θα πρέπει να ελενξει ο τεχνικός ποιές IP είναι δεσμευμένες και ποιό είναι το range για DHCP στο ρουτερ ώστε να μήν θέσει στο pos IP η οποία είναι δεσμευμένη σε άλλη συσκευή ή να μήν μπορεί μελλοντικά να πέσει πάνω σε κάποια άλλη (wifi πελατών πχ).Αυτά θα γίνονται στην εστίαση και όχι σε μια επιχείρηση που ο μόνος λόγος ύπαρξης ιντερνετ (στην πλειοψηφία )μέχρι τώρα ήταν για να στέλνει Ζ η ταμειακή κ να πληρώνει ο κόσμος στο Pos . 1
sdikr Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 20 minutes ago, Hollyman said: Αυτές τις μπαρούφες βγάλαν όλοι πριν αρχίσει το μπάχαλο. Το σκεπτικό διασύνδεσης ταμειακής-pos είναι ακριβώς το ίδιο με του υπολογιστή-εκτυπωτή δικτύου. Παράδειγμα έχεις στον χώρο σου εναν υπολογιστή και έναν εκτυπωτή (συνδεδεμένο στο δίκτυο σου). Το τι Ip θα πάρει ο υπολογιστής σου χέστηκες άρα τον αφήνεiς DHCP.Πας στον εκτυπωτή και σετάρεις μια STATIC IP για να ζητάει πάντα ΑΥΤΗΝ την συγκεκριμένη IP απο το ρουτερ ώστε να υπάρχει παντα η αμφίδρομη σχέση υπολογιστη-εκτυπωτη μέσω του δικτύου σου. Ας πούμε ότι ξεκίνησες με ΟΤΕ κ έχεις δώσει στον εκτυπωτη τις παραμέτρους Ip 192.168.1.241 Mask 255.255.255.0 Gateway 192.168.1.1 DNS1 192.168.1.1 για τον οποιοδήποτε λόγο αλλάζεις πάροχο σε nova που παίζει ας πούμε στην 192.168.1.254 το μόνο που πρέπει να κάνεις ειναι να πας στον εκτυπωτή σου κ να αλλαξεις gateway & dns απο 192.168.1.1 σε 192.168.1.254. Στο παράδειγμα αντίστοιχως η ταμειακή ειναι ο υπολογιστής και το Pos ο εκτυπωτης. Έχω διασυνδέσει περίπου το 60%-65% του πελατολογίου της εταιρείας που εργάζομαι και δεν έβαλα ουτε 1 φορα στατική ip σε ρουτερ.Βλέπω τι ρυθμίσεις παίρνει η ταμειακή και θέτω μια αντίστοιχη πολύ ψηλά στο pos. Εαν η επιχείρηση τώρα έχει , κάμερες - παραγγελιοληψία κτλ τότε θα πρέπει να ελενξει ο τεχνικός ποιές IP είναι δεσμευμένες και ποιό είναι το range για DHCP στο ρουτερ ώστε να μήν θέσει στο pos IP η οποία είναι δεσμευμένη σε άλλη συσκευή ή να μήν μπορεί μελλοντικά να πέσει πάνω σε κάποια άλλη (wifi πελατών πχ).Αυτά θα γίνονται στην εστίαση και όχι σε μια επιχείρηση που ο μόνος λόγος ύπαρξης ιντερνετ (στην πλειοψηφία )μέχρι τώρα ήταν για να στέλνει Ζ η ταμειακή κ να πληρώνει ο κόσμος στο Pos . Είπες πως βγήκε οδηγία να κάνουν όλοι 192.168.1.1 κάτι που δεν ισχύει
NikosKallithea Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 16 λεπτά πριν, sdikr είπε Είπες πως βγήκε οδηγία να κάνουν όλοι 192.168.1.1 κάτι που δεν ισχύει Δεν ειπε μόνο αυτο είπε και αλλα.
Hollyman Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 33 λεπτά πριν, sdikr είπε Είπες πως βγήκε οδηγία να κάνουν όλοι 192.168.1.1 κάτι που δεν ισχύει καμία οδηγία δεν βγήκε προς τα έξω , σε συνάντηση με τον υφυπουργο και τους τεχνικους τεθηκε ως πρόβλημα oi διαφορετικές IP ανα διαφορετικό πάροχο κ ο ίδιος είπε ότι θα το διευθετήσει με τους παρόχους.Αυτές οι οδηγίες που παρέθεσες και υπάρχουν ακομα είναι προ συναντησης.Επισης σε πελάτισα με nova που επαιζε στην 1.254 , περασε οπτική ίνα κ έπαιζε πλεον στην 1.1 , αλλαξα τα αντιστοιχα στοιχεια στο pos και παιζει κανονικα. Τα προβλήματα είναι πάρα πολλά κ ήταν κ γνωστά απο πρίν τα περισσότερα.Το άγχος και την αγωνία που τραβάνε οι επιχειρηματίες και οι τεχνικοί είναι απίστευτο και απλά τους επιβάλεται.Όλο αυτό το εγχείρημα θα πάρει τουλάχιστον 6μηνο με Χρόνο για να στρώσει , οπότε υπομονή κ δύναμη σε όλους μας. Επεξ/σία 31 Μαρτίου 2024 από Hollyman
vaggos400 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 1 hour ago, Hollyman said: Έχω συνδέσει της mellon με infopos mirka και παιζει απροβληματιστα εδώ κ 10 μέρες περίπου. Στην ταμειακή σου στην ρυθμίσεις εκτός από IP και port μπορείς να βάλεις και τα υπόλοιπα που λέει στις οδηγίες?
Hollyman Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, vaggos400 είπε Στην ταμειακή σου στην ρυθμίσεις εκτός από IP και port μπορείς να βάλεις και τα υπόλοιπα που λέει στις οδηγίες? Εκει στην ενεργοποιηση εχει κ ενεργο μεσω middleware , εφόσον το επιλέξεις σου ζητάει acquirer id (id αντιστοιχης τραπεζας πχ για εθνικη ειναι 011) , terminal id (που αναγράφεται συνηθως στο pos απο κάτω) κ μολις ενεργοποιήσεις και την ααδε στο Pos , σου ζητάει να πατήσεις το πράσινο για να δεχθεί απο την ταμειακή.Πατάς το πράσινο στο POS κ στην ταμειακη ελεγχο επικοινωνιας , γινεται η συνδεση , κανεις κ αντιστοιχιση πληρωμων για τις καρτες , κανεις κ μια συναλλαγη κ εισαι ετοιμος.Απλά πρεπει να συνηθίσει ο επιχειρηματίας πλέον να πατάει το κουμπι στο POS κ μετα να στέλνει την εντολή απο την ταμειακη. Είναι αναλόγως την ταμειακή , μπορεί κάποιες να μην έχουν την συγκεκριμένη επιλογή και να την βαλουν σε επομενο firmware ή να το έχουν διαφορετικά στο μενού τους. Επεξ/σία 31 Μαρτίου 2024 από Hollyman
sdikr Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 51 minutes ago, Hollyman said: καμία οδηγία δεν βγήκε προς τα έξω , σε συνάντηση με τον υφυπουργο και τους τεχνικους τεθηκε ως πρόβλημα oi διαφορετικές IP ανα διαφορετικό πάροχο κ ο ίδιος είπε ότι θα το διευθετήσει με τους παρόχους.Αυτές οι οδηγίες που παρέθεσες και υπάρχουν ακομα είναι προ συναντησης.Επισης σε πελάτισα με nova που επαιζε στην 1.254 , περασε οπτική ίνα κ έπαιζε πλεον στην 1.1 , αλλαξα τα αντιστοιχα στοιχεια στο pos και παιζει κανονικα. Τα προβλήματα είναι πάρα πολλά κ ήταν κ γνωστά απο πρίν τα περισσότερα.Το άγχος και την αγωνία που τραβάνε οι επιχειρηματίες και οι τεχνικοί είναι απίστευτο και απλά τους επιβάλεται.Όλο αυτό το εγχείρημα θα πάρει τουλάχιστον 6μηνο με Χρόνο για να στρώσει , οπότε υπομονή κ δύναμη σε όλους μας. Ο λόγος που βγάλανε οδηγίες το πως θα το ρυθμίσει κάποιος είναι αυτός, είναι πολλές φορές που πάροχοι αλλάζουν εξοπλισμό και αλλάζουν τα ip ranges δεν είναι κάτι νέο, ούτε θα αλλάξουν το σύστημα τους για να καλύψουν τις επαγγελματικές (Home) συνδέσεις Αν κάποιος ενδιαφέρεται για το δίκτυο του ή για τον πελάτη του του λέει βάλε ενα Ethernet router που θα μπαίνει απο wan στο router του όποιου παρόχου βάλεις και όλα θα δουλεύουν πάντα Αλλιώς του λέει αν αλλάξεις αυτά είναι τα νούμερα που θα πρέπει να δηλώσεις, αν δεν μπορείς ευχαρίστως θα το κάνω εγώ με το αζημίωτο 55 minutes ago, NikosKallithea said: Δεν ειπε μόνο αυτο είπε και αλλα. Είπε συγκεκριμένα πράγματα που δεν ισχύουν, δεν νομίζω οτι χρειάζεται δικηγόρο, εσυ τι έχεις να πεις πάνω στο θέμα; έχεις συνδέσει κάποια μηχανή; Επεξ/σία 31 Μαρτίου 2024 από sdikr
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα