Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, 4saken είπε

Τζιφος τελικα, ενω η διασυνδεση πετυχε συμφωνα με την ταμειακη και το pos κλειδωσε, εκοψα αποδειξη για πληρωμη με καρτα και σε κανενα σημειο δεν ξεκλειδωσε το POS.Πηρα την καρτα με το φορητο τελικα.

πρεπει απο το μενου της ταμειακης να κανεις Αντιστοιχηση την Καρτα 1  στο eftpos1, εαν κ εφοσον εχουν γινει σωστα τα βηματα.

  • Like 1
  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Just now, kSiS said:

πρεπει απο το μενου της ταμειακης να κανεις Αντιστοιχηση την Καρτα 1  στο eftpos1, εαν κ εφοσον εχουν γινει σωστα τα βηματα.

Εννοεις το κουμπι "καρτα" της ταμειακης?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 4saken είπε

Εννοεις το κουμπι "καρτα" της ταμειακης?

οχι. μεσα στον προγραμματισμο της ταμειακης , στο μενου etfpos, εχει "αντιστοιχηση". πατας μετρητα και γυρνας το καρτα 1 να παει σε eftpos. αυτα τα βηματα εκανα εγω εχθες στην δικη μου ταμειακη. μπορει να εχει αλλο μενου η δικη σου.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 4saken είπε

Αρα ειναι κατι που πρεπει να κανουμε καθε φορα?

Όχι. Κάνεις αντιστοίχηση την επιλογή κάρτα με το pos σου μέσα από τον προγραμματισμό.

7 λεπτά πριν, 4saken είπε

Αρα ειναι κατι που πρεπει να κανουμε καθε φορα?

11:08

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Τι ωραία που θα ήταν να έβγαζαν τέτοιο βιντεακι όλες οι κατασκευάστριες ταμειακών. Ούτε τεχνικό θα καλούσαμε, ούτε τόσα προβλήματα. Βέβαια τους τεχνικούς δεν θα τους συνέφερε καθόλου (χαμένα 30αρια).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, vaggos400 είπε

Είναι κάποιος που έχει συνδέσει το 2500 move με 4g?? 

Έχω συνδέσει της mellon με infopos mirka και παιζει απροβληματιστα εδώ κ 10 μέρες περίπου.

1 ώρα πριν, 1comment είπε

Αυτά είναι κινέζικα για το μέσο όρο επαγγελματιών. Εγώ καταλαβαίνω ότι αν τυχόν αλλάξουμε ρουτερ, καλούμε τεχνικό να ξανακάνει τη διαδικασία σε ταμειακή και πος και σκάμε πάλι 30αρι για κάτι που μέχρι χθες δεν χρειαζόταν.

Εάν αλλάξεις ρούτερ και όχι πάροχο , δεν θα χρειαστεί να φωνάξεις κανέναν , θα παίξει κατευθείαν.Ισως χρειαστεί να κλείσεις κ να ανοίξεις την ταμειακή κανα 2 φορές για να πάρει IP.
Σε περίπτωση αλλαγής παρόχου , έχει δωθεί εντολή από αρχές φεβρουαρίου στους παρόχους να παίζουν όλοι στο ίδιο range (1.1).Στην πράξη το έχω δει όπου έχει περαστεί οπτική ίνα.

Σε περίπτωση που δεν αλλάξεις πάροχο αλλά πάς σε οπτική ίνα και αλλάξει το range πχ απο 192.168.1.254 nova(wind) σε 192.168.1.1 οπτικής nova(wind) , τότε είτε στο ρυθμίζουν εκείνη την ώρα οι τεχνικοί αλλά σε περίπτωση πτώσης τάσης για πολύ ώρα μπορεί να χάσει  τις ρυθμίσεις είτε φωνάζεις τον τεχνικό της ταμειακής να αλλάξει τις ρυθμίσεις του pos.

Επεξ/σία από Hollyman
Δημοσ.
17 minutes ago, Hollyman said:

Έχω συνδέσει της mellon με infopos mirka και παιζει απροβληματιστα εδώ κ 10 μέρες περίπου.

Εάν αλλάξεις ρούτερ και όχι πάροχο , δεν θα χρειαστεί να φωνάξεις κανέναν , θα παίξει κατευθείαν.Ισως χρειαστεί να κλείσεις κ να ανοίξεις την ταμειακή κανα 2 φορές για να πάρει IP.
Σε περίπτωση αλλαγής παρόχου , έχει δωθεί εντολή από αρχές φεβρουαρίου στους παρόχους να παίζουν όλοι στο ίδιο range (1.1).Στην πράξη το έχω δει όπου έχει περαστεί οπτική ίνα.

Δύσκολο το βλέπω αυτό, μόνο η vodafone έχει ανεβάσει επίσημα οδηγίες για 3 τουλάχιστον subnet

Τα ίδια θα δει κανείς και στην Nova  και στην cosmote  χωρίς να βάζω καν τους μικρούς

 

 

 

Screenshot_2.png

Screenshot_3.png

Screenshot_4.png

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, sdikr είπε

Δύσκολο το βλέπω αυτό, μόνο η vodafone έχει ανεβάσει επίσημα οδηγίες για 3 τουλάχιστον subnet

Τα ίδια θα δει κανείς και στην Nova  και στην cosmote  χωρίς να βάζω καν τους μικρούς

 

 

 

Screenshot_2.png

Screenshot_3.png

Screenshot_4.png

Αυτές τις μπαρούφες βγάλαν όλοι πριν αρχίσει το μπάχαλο.
Το σκεπτικό διασύνδεσης ταμειακής-pos είναι ακριβώς το ίδιο με του υπολογιστή-εκτυπωτή δικτύου.

Παράδειγμα
έχεις στον χώρο σου εναν υπολογιστή και έναν εκτυπωτή (συνδεδεμένο στο δίκτυο σου).
Το τι Ip θα πάρει ο υπολογιστής σου χέστηκες άρα τον αφήνεiς DHCP.Πας στον εκτυπωτή και σετάρεις μια STATIC IP για να ζητάει πάντα ΑΥΤΗΝ την συγκεκριμένη IP απο το ρουτερ ώστε να υπάρχει παντα η αμφίδρομη σχέση υπολογιστη-εκτυπωτη μέσω του δικτύου σου.
Ας πούμε ότι ξεκίνησες με ΟΤΕ κ έχεις δώσει στον εκτυπωτη τις παραμέτρους
Ip 192.168.1.241
Mask 255.255.255.0
Gateway 192.168.1.1
DNS1 192.168.1.1
για τον οποιοδήποτε λόγο αλλάζεις πάροχο σε nova που παίζει ας πούμε στην 192.168.1.254
το μόνο που πρέπει να κάνεις ειναι να πας στον εκτυπωτή σου κ να αλλαξεις gateway & dns απο 192.168.1.1 σε 192.168.1.254.

Στο παράδειγμα αντίστοιχως η ταμειακή ειναι ο υπολογιστής και το Pos ο εκτυπωτης.
Έχω διασυνδέσει περίπου το 60%-65% του πελατολογίου της εταιρείας που εργάζομαι και δεν έβαλα ουτε 1 φορα στατική ip σε ρουτερ.Βλέπω τι ρυθμίσεις παίρνει η ταμειακή και θέτω μια αντίστοιχη πολύ ψηλά στο pos.
Εαν η επιχείρηση τώρα έχει , κάμερες - παραγγελιοληψία κτλ τότε θα πρέπει να ελενξει ο τεχνικός ποιές IP είναι δεσμευμένες και ποιό είναι το range για DHCP στο ρουτερ ώστε να μήν θέσει στο pos IP η οποία είναι δεσμευμένη σε άλλη συσκευή ή να μήν μπορεί μελλοντικά να πέσει πάνω σε κάποια άλλη (wifi πελατών πχ).Αυτά θα γίνονται στην εστίαση και όχι σε μια επιχείρηση που ο μόνος λόγος ύπαρξης ιντερνετ (στην πλειοψηφία )μέχρι τώρα ήταν για να στέλνει Ζ η ταμειακή κ να πληρώνει ο κόσμος στο Pos .

  • Thanks 1
Δημοσ.
20 minutes ago, Hollyman said:

Αυτές τις μπαρούφες βγάλαν όλοι πριν αρχίσει το μπάχαλο.
Το σκεπτικό διασύνδεσης ταμειακής-pos είναι ακριβώς το ίδιο με του υπολογιστή-εκτυπωτή δικτύου.

Παράδειγμα
έχεις στον χώρο σου εναν υπολογιστή και έναν εκτυπωτή (συνδεδεμένο στο δίκτυο σου).
Το τι Ip θα πάρει ο υπολογιστής σου χέστηκες άρα τον αφήνεiς DHCP.Πας στον εκτυπωτή και σετάρεις μια STATIC IP για να ζητάει πάντα ΑΥΤΗΝ την συγκεκριμένη IP απο το ρουτερ ώστε να υπάρχει παντα η αμφίδρομη σχέση υπολογιστη-εκτυπωτη μέσω του δικτύου σου.
Ας πούμε ότι ξεκίνησες με ΟΤΕ κ έχεις δώσει στον εκτυπωτη τις παραμέτρους
Ip 192.168.1.241
Mask 255.255.255.0
Gateway 192.168.1.1
DNS1 192.168.1.1
για τον οποιοδήποτε λόγο αλλάζεις πάροχο σε nova που παίζει ας πούμε στην 192.168.1.254
το μόνο που πρέπει να κάνεις ειναι να πας στον εκτυπωτή σου κ να αλλαξεις gateway & dns απο 192.168.1.1 σε 192.168.1.254.

Στο παράδειγμα αντίστοιχως η ταμειακή ειναι ο υπολογιστής και το Pos ο εκτυπωτης.
Έχω διασυνδέσει περίπου το 60%-65% του πελατολογίου της εταιρείας που εργάζομαι και δεν έβαλα ουτε 1 φορα στατική ip σε ρουτερ.Βλέπω τι ρυθμίσεις παίρνει η ταμειακή και θέτω μια αντίστοιχη πολύ ψηλά στο pos.
Εαν η επιχείρηση τώρα έχει , κάμερες - παραγγελιοληψία κτλ τότε θα πρέπει να ελενξει ο τεχνικός ποιές IP είναι δεσμευμένες και ποιό είναι το range για DHCP στο ρουτερ ώστε να μήν θέσει στο pos IP η οποία είναι δεσμευμένη σε άλλη συσκευή ή να μήν μπορεί μελλοντικά να πέσει πάνω σε κάποια άλλη (wifi πελατών πχ).Αυτά θα γίνονται στην εστίαση και όχι σε μια επιχείρηση που ο μόνος λόγος ύπαρξης ιντερνετ (στην πλειοψηφία )μέχρι τώρα ήταν για να στέλνει Ζ η ταμειακή κ να πληρώνει ο κόσμος στο Pos .

Είπες πως βγήκε οδηγία να κάνουν όλοι 192.168.1.1  κάτι που δεν ισχύει

 

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, sdikr είπε

Είπες πως βγήκε οδηγία να κάνουν όλοι 192.168.1.1  κάτι που δεν ισχύει

Δεν ειπε μόνο αυτο είπε και αλλα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, sdikr είπε

Είπες πως βγήκε οδηγία να κάνουν όλοι 192.168.1.1  κάτι που δεν ισχύει

 

καμία οδηγία δεν βγήκε προς τα έξω , σε συνάντηση με τον υφυπουργο και τους τεχνικους τεθηκε ως πρόβλημα oi διαφορετικές IP ανα διαφορετικό πάροχο κ ο ίδιος είπε ότι θα το διευθετήσει με τους παρόχους.Αυτές οι οδηγίες που παρέθεσες και υπάρχουν ακομα είναι προ συναντησης.Επισης σε πελάτισα με nova που επαιζε στην 1.254 , περασε οπτική ίνα κ έπαιζε πλεον στην 1.1 , αλλαξα τα αντιστοιχα στοιχεια στο pos και παιζει κανονικα.

Τα προβλήματα είναι πάρα πολλά κ ήταν κ γνωστά απο πρίν τα περισσότερα.Το άγχος και την αγωνία που τραβάνε οι επιχειρηματίες και οι τεχνικοί είναι απίστευτο και απλά τους επιβάλεται.Όλο αυτό το εγχείρημα θα πάρει τουλάχιστον 6μηνο με Χρόνο για να στρώσει , οπότε υπομονή κ δύναμη σε όλους μας.

Επεξ/σία από Hollyman
Δημοσ.
1 hour ago, Hollyman said:

Έχω συνδέσει της mellon με infopos mirka και παιζει απροβληματιστα εδώ κ 10 μέρες περίπου.

Στην ταμειακή σου στην ρυθμίσεις εκτός από IP και port μπορείς να βάλεις και τα υπόλοιπα που λέει στις οδηγίες?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, vaggos400 είπε

Στην ταμειακή σου στην ρυθμίσεις εκτός από IP και port μπορείς να βάλεις και τα υπόλοιπα που λέει στις οδηγίες?

Εκει στην ενεργοποιηση εχει κ ενεργο μεσω middleware , εφόσον το επιλέξεις σου ζητάει acquirer id (id αντιστοιχης τραπεζας πχ για εθνικη ειναι 011) , terminal id (που αναγράφεται συνηθως στο pos απο κάτω) κ μολις ενεργοποιήσεις και την ααδε στο Pos , σου ζητάει να πατήσεις το πράσινο για να δεχθεί απο την ταμειακή.Πατάς το πράσινο στο POS κ στην ταμειακη ελεγχο επικοινωνιας , γινεται η συνδεση , κανεις κ αντιστοιχιση πληρωμων για τις καρτες , κανεις κ μια συναλλαγη κ εισαι ετοιμος.Απλά πρεπει να συνηθίσει ο επιχειρηματίας πλέον να πατάει το κουμπι στο POS κ μετα να στέλνει την εντολή απο την ταμειακη.

Είναι αναλόγως την ταμειακή , μπορεί κάποιες να μην έχουν την συγκεκριμένη επιλογή και να την βαλουν σε επομενο firmware ή να το έχουν διαφορετικά στο μενού τους.

Επεξ/σία από Hollyman
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 minutes ago, Hollyman said:

καμία οδηγία δεν βγήκε προς τα έξω , σε συνάντηση με τον υφυπουργο και τους τεχνικους τεθηκε ως πρόβλημα oi διαφορετικές IP ανα διαφορετικό πάροχο κ ο ίδιος είπε ότι θα το διευθετήσει με τους παρόχους.Αυτές οι οδηγίες που παρέθεσες και υπάρχουν ακομα είναι προ συναντησης.Επισης σε πελάτισα με nova που επαιζε στην 1.254 , περασε οπτική ίνα κ έπαιζε πλεον στην 1.1 , αλλαξα τα αντιστοιχα στοιχεια στο pos και παιζει κανονικα.

Τα προβλήματα είναι πάρα πολλά κ ήταν κ γνωστά απο πρίν τα περισσότερα.Το άγχος και την αγωνία που τραβάνε οι επιχειρηματίες και οι τεχνικοί είναι απίστευτο και απλά τους επιβάλεται.Όλο αυτό το εγχείρημα θα πάρει τουλάχιστον 6μηνο με Χρόνο για να στρώσει , οπότε υπομονή κ δύναμη σε όλους μας.

 

Ο λόγος που βγάλανε οδηγίες το πως θα το ρυθμίσει κάποιος είναι αυτός,   είναι πολλές φορές που πάροχοι αλλάζουν εξοπλισμό και αλλάζουν τα ip ranges  δεν είναι κάτι νέο, ούτε θα αλλάξουν το σύστημα τους για να καλύψουν τις επαγγελματικές (Home) συνδέσεις

 

Αν κάποιος ενδιαφέρεται για το δίκτυο του ή για τον πελάτη του του λέει βάλε ενα Ethernet router που θα μπαίνει απο wan στο router του όποιου παρόχου  βάλεις και όλα θα δουλεύουν πάντα

Αλλιώς του λέει αν αλλάξεις αυτά είναι τα νούμερα που θα πρέπει να δηλώσεις, αν δεν μπορείς ευχαρίστως θα το κάνω εγώ με το αζημίωτο

 

55 minutes ago, NikosKallithea said:

Δεν ειπε μόνο αυτο είπε και αλλα.

Είπε συγκεκριμένα πράγματα που δεν ισχύουν, δεν νομίζω οτι χρειάζεται δικηγόρο, εσυ τι έχεις να πεις πάνω στο θέμα; έχεις συνδέσει κάποια μηχανή;

Επεξ/σία από sdikr

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...