Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους. 
 

Έκανα σύνδεση της ταμειακής μου με το POS, αλλά όπως συμβαίνει και με πολλούς άλλους όπως διάβασα, δεν υπάρχει επικοινωνία μεταξύ τους. Το POS και η ταμειακή δουλεύουν κανονικά από μόνα τους, αλλά συναλλαγές με κάρτα δεν μπορούν να γίνουν. Λειτούργησε στην αρχή μέχρι το τέλος της ημέρας, την επομένη τίποτα. Ήρθε ξανά ο τεχνικός, το «ρύθμισε» και δούλεψε πάλι μέχρι το τέλος της ημέρας. Χτες ήρθε και πλέον δεν μπόρεσε να το διορθώσει. Προχτές έκανε κάποιες ενημερώσεις, κατέβαζε κάποια πακέτα, αλλά χτες και σήμερα τίποτα. Απλά δε λειτουργεί (σαν να μη δέχεται την εντολή της ταμειακής).
 

Είχα Verifone, αλλά επειδή μου είπαν ότι θα έχει πρόβλημα, το άλλαξα σε pax A80. Ο πάροχος είναι η Πειραιώς. Μίλησα με τεχνικούς-τράπεζα-epay και ο ένας ρίχνει την ευθύνη στον άλλο για ποιο λόγο δε λειτουργεί τόσες μέρες μετά τη σύνδεση.

Μπορεί κανείς να με διαφωτίσει; Να περιμένω μήπως βγουν κι άλλα update αυτές τις μέρες; Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω.

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

συνάδελφοι σας παρακαλώ τα φώτα σας γιατί θα οδηγηθώ στην παράνοια, προσπαθώ να βοηθήσω ένα φίλο που έχει sam4s net320 με ict 220 epay.

το pos μιλάει κανονικά στο δίκτυο, περνάει όλα τα τεστ επικοινωνίας και από παραμέτρους δεν έχει άλλο update.

ενεργοποιώ σύνδεση με ααδε στο πος και αντίστοιχα πάω στην ταμειακή, ρυθμίζω pos local ip και πόρτα, μου βγάζει επιτυχής σύνδεση και εκείνη τη στιγμή τυπώνει η ταμειακή χαρτί με τα παρακάτω:

hello echo

tid: XXXXXXXXX

echo success

getMasterKey connecting

MasterKey receive fail

 

Ενώ λοιπόν τοπικά η μηχανή συνδέεται με το πος και ανοίγει connection, δηλαδή αμα χτυπήσω από τα ταμειακή στέλνει το ποσό στο pos, δεν ολοκληρώνεται το transaction γιατί σκάει το masterkey.

 

Υπάρχει λύση για αυτό το πρόβλημα με το masterkey που δεν μπορεί να το κατεβάσει; Το πρόβλημα δεν είναι δικτυακό σίγουρα.

 

Όταν πάω από το pos και πατάω ανανέωση Masterkey μου πετάει error : No ECR ID.

Μπορώ να κάνω κάτι εγώ για αυτό ή εξαρτώμαι από την epay?

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, FireHades είπε

Είχα Verifone, αλλά επειδή μου είπαν ότι θα έχει πρόβλημα, το άλλαξα σε pax A80.

Εμένα δουλεύει κανονικά το ίδιο με ταμειακή incotex. Ίσως η ταμειακή σου να μην ήταν "έτοιμη" να συνδεθεί με αυτό το πος. Κάνε μια ερώτηση στην εταιρία που εμπορεύεται την ταμειακή σου. Πάντως γενικά όλα τα προβλήματα είναι με πειραιώς ανεξαρτήτως πος.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, FireHades είπε

Είχα Verifone, αλλά επειδή μου είπαν ότι θα έχει πρόβλημα, το άλλαξα σε pax A80. Ο πάροχος είναι η Πειραιώς. Μίλησα με τεχνικούς-τράπεζα-epay και ο ένας ρίχνει την ευθύνη στον άλλο για ποιο λόγο δε λειτουργεί τόσες μέρες μετά τη σύνδεση.

Μπορεί κανείς να με διαφωτίσει; Να περιμένω μήπως βγουν κι άλλα update αυτές τις μέρες; Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω.

Δεν έχουν ούτε τα Verifone ούτε τα pax a80 πρόβλημα , το λογισμικό της epay είναι το πρόβλημα.Δοκίμασε να κλείσεις ταμειακή κ pos  κ κανε restart το ρουτερ , οταν συγχρονισει αναψε ταμειακή κ Pos πάλι.

 

9 ώρες πριν, vasilis_val είπε

τα 4g pos δεν συνδεονται προς το παρον γιατι χρειαζεται midleware το οποιο ειναι ακομα υπο δοκιμες

Έχω συνδέσει αρκετά και παίζουν καλύτερα απο όλα.Δεν έχω συνδέσει ακόμα της epay βέβαια γιατί είναι για τα πανηγύρια αλλά θα τα ξεκινήσω απο δευτέρα που έχει τα ραντεβού η εταιρεία.

47 λεπτά πριν, haris013 είπε

Υπάρχει λύση για αυτό το πρόβλημα με το masterkey που δεν μπορεί να το κατεβάσει; Το πρόβλημα δεν είναι δικτυακό σίγουρα.

Δες αν έχει την τελευταία έκδοση firmware η ταμειακή αλλά νμζ είχα δεί και άλλον συνφορουμίτη με sam4s σε προηγούμενες σελίδες να αναφέρει παρόμοια συμπεριφορά.

Επίσης σε κάποια pos της ingenico , ενω εβαζα ip-mask-gateway , για καποιον λογο δεν κρατουσε το gateway , εκανα επανεκκινηση , το ξαναβαζα χειροκινητα και επαιζε.

Επεξ/σία από Hollyman
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, haris013 είπε

 

Υπάρχει λύση για αυτό το πρόβλημα με το masterkey που δεν μπορεί να το κατεβάσει; Το πρόβλημα δεν είναι δικτυακό σίγουρα.

 

Όταν πάω από το pos και πατάω ανανέωση Masterkey μου πετάει error : No ECR ID.

Μπορώ να κάνω κάτι εγώ για αυτό ή εξαρτώμαι από την epay?

Καλησπέρα. Κλέισε την λειτουργία της ααδε και κάνε μια δυό συναλλαγές με την κάρτα για να δείς αν είναι οκ. Μετά κλείσε πακέτο και ξαναδοκίμασε. Σ εμένα κανα 2 pos έτσι παίξανε.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, gpapas640 είπε

Έχω αρχισει και ψάχνομαι για all in ine (ΦΗΜ και POS). Πήγα στον κατάλογο των εγκεκριμένων;πο την ΑΑΔΕ (υπάρχουν 6-7). Στα σάιτ των εταιριών δεν υπάρχουν σαφείς πληροφορίες. Οι περισσότεροι ζητούν τα στοιχεία σου για να επικοινωνήσουν μαζί σου. Το βασικό μου ερώτημα είναι: μαζί με το all in one μηχάνημα αναγκαστικά συνδεομαι σε πάροχο πληρωμών που συνεργάζεται η συγκεκριμένη εταιρία; Διότι θεωρητικά αυτό το οποίο διαφέρει είναι ότι η ταμειακή και το τερματικό του pos είναι ένα ενιαίο μηχάνημα.

Έχεις μιλήσει με primer;

5 ώρες πριν, 4saken είπε

https://gaitanis.com.gr/pos-terminal-payment/synolo-cash-machine/

 

Εγω τσιμπησα αυτο σημερα, θα γραψω εντυπωσεις οταν παραλαβω, η εταιρεια εχει πολλες καλες κριτικες, με διαβεβαιωσαν οτι λειτουργει κανονικα με NBG PAY.

Απο οτι ειδα αν κανεις παραγγελια τις τεταρτες εχεις εξτρα εκπτωση (~50 ευρω).

 

Απο το site που παραθέτεις:

image.png.517756cbac08bf662959b8d6f88dfb66.png

και δεν είναι αδειοδοτημένο (δεν βρίσκεται στην λίστα με τα All in One). Οκ, τα 10.000 ευρώ πρόστιμο θα τα πληρώσεις εσύ;

 

Αν παίζει, παίζει με softpos, όχι με POS και λέει και ψέμματα στην περιγραφή του. Οτι να ναι, μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτα!

  • Like 1
Δημοσ.
22 ώρες πριν, barxman είπε

χτες συνδέθηκα και εγω vx520 με ipchash ταμειακή , ο λογος της αποτυχίας τοσο καιρο , η epay ελεγε οτι ειχε κανει αναβάθμιση αλλα δεν ειχε γίνει ποτέ , παρα μονο οταν το κάναμε manual ελαβε 3 συνεχόμενες 

Τι εννοεις το κανατε manual? Σας έδωσε οδηγίες η epay?

Δημοσ.

Καλημέρα παιδιά. Θα ήθελα μια βοήθεια κι εγώ καθώς δεν βγαίνει άκρη. Υπάρχει το εξής πρόβλημα: πελάτης έχει την ταμειακή Daisy Perfect M και το pos της ingenico ict220 και epay. Ενώ η διασύνδεση έγινε κανονικά και λειτουργούσε κάποιες μέρες. Του βγάζει πλέον πως δεν μπορεί να γίνει στο pos καμία συναλλαγή και δεν κλείνει το πακέτο. Και φαίνεται να είναι θέμα της ταμειακής που υποθέτω πως δεν δίνει την πληροφορία στο pos για να κλείσει το πακέτο και να το στείλει.  Και προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη για να δηλωθεί βλάβη στο pos πρώτα στην σελίδα της ααδε (που δεν την βρίσκω αυτή την σελίδα πουθενά) και μετά να δώσουμε εντολή βλάβης στο pos για να σταματήσει η διασύνδεση μεταξύ τους και μπας καταφέρουμε να στείλουμε το πακέτο χωρίς το pos να βλέπει την ταμειακή. Γνωρίζεται λοιπόν αν υπάρχει αυτή η σελίδα για την δήλωση της βλάβης του pos; Έχουμε στείλει αρκετά μηνύματα στην ααδε και απάντηση ουσιαστική δεν έχουμε προς το παρόν, παρά μόνο ότι το ζήτημα μας εξετάζεται. Ελπίζω να έγινα κατανοητός για την περιγραφή του προβλήματος..

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 21/3/2024 στις 11:23 ΠΜ, abatar είπε

Καλησπέρα, φαίνεται πως το viva soft POS και η ICS micro II ταμειακή μου είναι συνδεδεμένα. Όμως όταν κάνω την διαδικασία στην ταμειακή το πόσο δεν εμφανίζεται στο κινητό . Ξέρετε γιατί, μήπως; Και παιδιά για να είμαι ξεκάθαρη , στον τεχνικό μου έχω πάει και δεν ξέρει τι να κάνει με τα  soft POS - δεν είναι ότι λυπάμαι να δώσω τα χρήματα. Είμαστε και σε νησιά κάποιοι : με ότι έχουμε κι ότι μας κόβει θα πορευτούμε .

 

 

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Είναι όλα έτοιμα και συνδεδεμένα και όταν στέλνω το ποσό από την ταμειακή στο POS δεν το εμφανίζει. Κάνει οτι φορτώνει το ποσό και μετά με πετάει πάλι στην αρχική οθόνη που λέει βάλτε το ποσό στην ταμειακή. Έβγαλες καμία άκρη?

Στις 26/3/2024 στις 8:38 ΠΜ, mclein² είπε

καλημερα σε ολους !

διασυνδεσα 3 POS με την ταμειακη μου (dtec100extra), ολα επιτυχως μιας κ ελαβα το μνμ της ΑΑΔΕ στα POS οτι ολα πηγαν καλα. (πηρα keys, αποδειξεις κλπ).

τα 2 παιζουν κανονικα, δεχονται πληρωμες κλπ. Το a920 pro της cardlink παρολο που το σεταρα μονο με wifi (εκλεισα εντελως το 3G) οταν δινω εντολη απο την ταμειακη για τη συναλλαγη, κανει εναν ηχο & αλλαζει η οθονη για 1 δευτερολεπτο ΑΛΛΑ ξαναγυριζει στο "παρακαλω ξεκινηστε τη συναλλαγη απο το ταμειακο συστημα".

αντιμετωπισε καποιος αντιστοιχο θεμα ; εγινε καπου λαθος στο σεταρισμα ; 

Καλησπέρα!

 

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με την ίδια ταμειακή και το Α920pro.

Μήπως έβγαλες κάποια άκρη?

Εκλειπαρώ για οποιαδήποτε βοήθεια :)

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, dimitrischalaris είπε

 Γνωρίζεται λοιπόν αν υπάρχει αυτή η σελίδα για την δήλωση της βλάβης του pos;

Σε ανάλογη περίπτωση (βλάβης πος), δεν βρήκα καμία τέτοια σελίδα στην ααδε. Το δήλωσα στον πάροχο και έστειλαν τεχνικό να το ελέγξει μετά από μία μέρα.

  • Like 1
Δημοσ.
33 minutes ago, Arkoudea_kalliopi said:

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με την ίδια ταμειακή και το Α920pro.

Μήπως έβγαλες κάποια άκρη?

Εκλειπαρώ για οποιαδήποτε βοήθεια :)

με βαση αυτα που ειπε η cardlink (προϊσταμενος) στα μειλ, ειτε φταιει το POS απο μεριας τους στο θεμα firmware - ειτε η ταμειακη επισης στο firmware. ευτυχως το καταστημα εχει αλλα 2 POS, οποτε αυτο το εχουμε διακοσμητικο.

εννοειται οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ στο θεμα 3G/4G...μιας κ δε βγαλανε συμπερασμα για το middleware...οποτε το 920 pro θα παραμενει στο καταστημα μεχρι νεοτερας...

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, mclein² είπε

με βαση αυτα που ειπε η cardlink (προϊσταμενος) στα μειλ, ειτε φταιει το POS απο μεριας τους στο θεμα firmware - ειτε η ταμειακη επισης στο firmware. ευτυχως το καταστημα εχει αλλα 2 POS, οποτε αυτο το εχουμε διακοσμητικο.

εννοειται οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ στο θεμα 3G/4G...μιας κ δε βγαλανε συμπερασμα για το middleware...οποτε το 920 pro θα παραμενει στο καταστημα μεχρι νεοτερας...

Τέλεια! Εγώ έχω 3 POS της cardlink και εμφανίζουν και τα 3 (Α 920, Α920 pro και Α80) το ίδιο πρόβλημα κάνει μπιπ πως τα έστειλε, δορτώνει η οθόνη για λίγο και μετά γυρνάει στην αρχική χωρίς να βγάλει ποσό... Ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης είναι τόσο απελπισμένος που λέει να πάρει καινούργια ταμειακή χωρίς να ξέρει αν φταέι η ταμειακή. 

Σε κάθε περίπτωση, το POS είναι συνδεδεμένο έστω για να γλυτώσει το πρόστιμο αλλά στην ουσία αν δεν το λύσουν θα δεχόμαστε πληρωμές μόνο με μετρητά.

 

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την ανταπόκριση και την βοήθεια.

  • Like 1
Δημοσ.

To κλεισαμε το ραντεβου για τον αλλον μηνα στις 15 ,φαινεται και μεσα στην ΑΑΔΕ.

Πηραμε μια παραταση 2 βδομαδων οκ ,οταν ερθει η ημερομηνια και αν δεν γινει η δουλεια τοτε γιατι περιμενουμε αναβαθμιση ταμειακης συμφωνα με τον τεχνικο ,τι γινεται;

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Έχω Aclas Tec50 ταμειακή με Verifone VX675 pos. Μπορεί να γίνει σύνδεση με τη ταμειακή; Να αγοράσω Pos, ταμειακή η και τα δύο; 

Δημοσ.
1 hour ago, dimitrischalaris said:

Καλημέρα παιδιά. Θα ήθελα μια βοήθεια κι εγώ καθώς δεν βγαίνει άκρη. Υπάρχει το εξής πρόβλημα: πελάτης έχει την ταμειακή Daisy Perfect M και το pos της ingenico ict220 και epay. Ενώ η διασύνδεση έγινε κανονικά και λειτουργούσε κάποιες μέρες. Του βγάζει πλέον πως δεν μπορεί να γίνει στο pos καμία συναλλαγή και δεν κλείνει το πακέτο. Και φαίνεται να είναι θέμα της ταμειακής που υποθέτω πως δεν δίνει την πληροφορία στο pos για να κλείσει το πακέτο και να το στείλει.  Και προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη για να δηλωθεί βλάβη στο pos πρώτα στην σελίδα της ααδε (που δεν την βρίσκω αυτή την σελίδα πουθενά) και μετά να δώσουμε εντολή βλάβης στο pos για να σταματήσει η διασύνδεση μεταξύ τους και μπας καταφέρουμε να στείλουμε το πακέτο χωρίς το pos να βλέπει την ταμειακή. Γνωρίζεται λοιπόν αν υπάρχει αυτή η σελίδα για την δήλωση της βλάβης του pos; Έχουμε στείλει αρκετά μηνύματα στην ααδε και απάντηση ουσιαστική δεν έχουμε προς το παρόν, παρά μόνο ότι το ζήτημα μας εξετάζεται. Ελπίζω να έγινα κατανοητός για την περιγραφή του προβλήματος..

Σωστο είναι το οτι δεν μπορεί να γίνει συναλλαγή, αλλά κλείσιμο πακέτου θα έπρεπε να το αφήνει να κάνει, τουλάχιστον σε ict220 nbg mellon το επιτρέπει

54 minutes ago, Arkoudea_kalliopi said:

Τέλεια! Εγώ έχω 3 POS της cardlink και εμφανίζουν και τα 3 (Α 920, Α920 pro και Α80) το ίδιο πρόβλημα κάνει μπιπ πως τα έστειλε, δορτώνει η οθόνη για λίγο και μετά γυρνάει στην αρχική χωρίς να βγάλει ποσό... Ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης είναι τόσο απελπισμένος που λέει να πάρει καινούργια ταμειακή χωρίς να ξέρει αν φταέι η ταμειακή. 

Σε κάθε περίπτωση, το POS είναι συνδεδεμένο έστω για να γλυτώσει το πρόστιμο αλλά στην ουσία αν δεν το λύσουν θα δεχόμαστε πληρωμές μόνο με μετρητά.

 

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την ανταπόκριση και την βοήθεια.

Και τα δυο φταίνε

Θα πρέπει να περιμένεις για ενημέρωση,   είναι κάτι που θα γίνει

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...