Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ειμαι τεχνικος ταμειακων μηχανων, εχουμε στο στο αφμ της εταιρειας μας κρεμασμενες 280 ταμειακες μηχανες. τα pos των τραπεζων ειναι αναβαθμιστα ολα. τις αναβαθμισεις τις κανουμε εμεις στα pos παιρνοντας τηλ τις εταιρειες με χρονους αναμονης αν πιασουμε γραμμη τουλαχιστον 40 λεπτα. τα 4g pos δεν συνδεονται προς το παρον γιατι χρειαζεται midleware το οποιο ειναι ακομα υπο δοκιμες. Εμεις ολους τους πελατες μας τους δηλωσαμε ραντεβου γιατι εχουμε περιπτωσεις οπου ενω τους συνδεσαμε και καναμε συναλλαγη με καρτα στην ααδε φαινονται ασυνδετοι. τα voucher δεν μας εχουν πληρωσει εδω και μηνες, και συνολικα οι εργατοωρες που εχουμε αφιερωσει στο να το μαζεψουμε χωρις να φταιμε δεν μπορουν να πληρωθουν απο κανεναν, ειδικα απο τους εμπορους που δεν φταινε καθολου. προσπαθουμε να κανουμε λιστες ραντεβου για να σωσουμε τις καταστασεις με αγχος να μην ξεχασουμε κανεναν και φαει προστιμο δεδομενου οτι και απο τους εμπορους ελαχιστοι εχουν φροντισει να ενδιαφερθουν. γενικα μιλαμε για ενα μπαχαλο.

 

μαι σημειωση οτι η ενημερωση που εχουμε ειναι οτι δεν θα δοθει παραταση, αλλα θα κλεινουμε ραντεβου απο μηνα σε μηνα μεχρι οι τραπεζες να διορθωσουν τα firmware.

καλη δυναμη σε ολους

και κατι ακομα χωρις να θελω να δικαιολογησω καταστασεις, οταν δηλωνουμε ενα ραντεβου αυτοματα ειμαστε υπευθυνοι για την διασυνδεση και σε περιπτωση που αυτο δεν ειναι εφικτο υπευθυνοι ειμαστε εμεις. για τα midleware που δεν γνωριζουμε τι θα γινει αν δεν βγουν μεχρι τις 30/4 και δεν δοθει παραταση εμεις θα τον πιουμε μαζι με τον πελατη γιατι δηλωσαμε την ημερομηνια αυτη.

 

και μια τελευται πληροφορια ειναι οτι ο λογος που ο συνδεσμος ταμειακαδων δεν εκανε απεργια και να αρνηθει αυτο το μπαχαλο ηταν γιατι αν δεν δεχοταν την υλοποιηση της διασυνδεσης τοτε θα το εδιναν σε εταιρειες με softpos και online ταμειακες μηχανες, και αρα την καταργηση των φυσικων ταμειακων οπως τις ξερουμε, αρα θα χαναμε το ψωμι μας.

Επεξ/σία από vasilis_val
  • Like 3
  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ερώτηση... αν έχεις πρόγραμμα για την τιμολόγηση και όχι ταμειακή μηχανή, π.χ κόβεις παραστατικά με το etimologio ή με το Epsilon... χρειάζεται να κάνεις κάποιου είδους διασύνδεση ή συνεχίζεις και λειτουργείς όπως και πριν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Babasu είπε

Ερώτηση... αν έχεις πρόγραμμα για την τιμολόγηση και όχι ταμειακή μηχανή, π.χ κόβεις παραστατικά με το etimologio ή με το Epsilon... χρειάζεται να κάνεις κάποιου είδους διασύνδεση ή συνεχίζεις και λειτουργείς όπως και πριν;

προς το παρον δεν υπαρχει οδηγια, αναμενεις να μας πουν, δουλευεις οπως πριν

Επεξ/σία από vasilis_val
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, vasilis_val said:

ειμαι τεχνικος ταμειακων μηχανων, εχουμε στο στο αφμ της εταιρειας μας κρεμασμενες 280 ταμειακες μηχανες. τα pos των τραπεζων ειναι αναβαθμιστα ολα. τις αναβαθμισεις τις κανουμε εμεις στα pos παιρνοντας τηλ τις εταιρειες με χρονους αναμονης αν πιασουμε γραμμη τουλαχιστον 40 λεπτα. τα 4g pos δεν συνδεονται προς το παρον γιατι χρειαζεται midleware το οποιο ειναι ακομα υπο δοκιμες. Εμεις ολους τους πελατες μας τους δηλωσαμε ραντεβου γιατι εχουμε περιπτωσεις οπου ενω τους συνδεσαμε και καναμε συναλλαγη με καρτα στην ααδε φαινονται ασυνδετοι. τα voucher δεν μας εχουν πληρωσει εδω και μηνες, και συνολικα οι εργατοωρες που εχουμε αφιερωσει στο να το μαζεψουμε χωρις να φταιμε δεν μπορουν να πληρωθουν απο κανεναν, ειδικα απο τους εμπορους που δεν φταινε καθολου. προσπαθουμε να κανουμε λιστες ραντεβου για να σωσουμε τις καταστασεις με αγχος να μην ξεχασουμε κανεναν και φαει προστιμο δεδομενου οτι και απο τους εμπορους ελαχιστοι εχουν φροντισει να ενδιαφερθουν. γενικα μιλαμε για ενα μπαχαλο.

 

μαι σημειωση οτι η ενημερωση που εχουμε ειναι οτι δεν θα δοθει παραταση, αλλα θα κλεινουμε ραντεβου απο μηνα σε μηνα μεχρι οι τραπεζες να διορθωσουν τα firmware.

καλη δυναμη σε ολους

και κατι ακομα χωρις να θελω να δικαιολογησω καταστασεις, οταν δηλωνουμε ενα ραντεβου αυτοματα ειμαστε υπευθυνοι για την διασυνδεση και σε περιπτωση που αυτο δεν ειναι εφικτο υπευθυνοι ειμαστε εμεις. για τα midleware που δεν γνωριζουμε τι θα γινει αν δεν βγουν μεχρι τις 30/4 και δεν δοθει παραταση εμεις θα τον πιουμε μαζι με τον πελατη γιατι δηλωσαμε την ημερομηνια αυτη.

 

και μια τελευται πληροφορια ειναι οτι ο λογος που ο συνδεσμος ταμειακαδων δεν εκανε απεργια και να αρνηθει αυτο το μπαχαλο ηταν γιατι αν δεν δεχοταν την υλοποιηση της διασυνδεσης τοτε θα το εδιναν σε εταιρειες με softpos και online ταμειακες μηχανες, και αρα την καταργηση των φυσικων ταμειακων οπως τις ξερουμε, αρα θα χαναμε το ψωμι μας.

Τη καταργηση των ταμειακων οπως τις ηξερες να την εχεις σιγουρη,παροχος και μεγαλοι παιχτες μονο στο παιχνιδι.Δυστυχως ο κλαδος σας οπως και αυτος των μικρο "κατασκευαστων" πχ καραφυλης,rbs κτλ παει για κλεισιμο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω αρχισει και ψάχνομαι για all in ine (ΦΗΜ και POS). Πήγα στον κατάλογο των εγκεκριμένων;πο την ΑΑΔΕ (υπάρχουν 6-7). Στα σάιτ των εταιριών δεν υπάρχουν σαφείς πληροφορίες. Οι περισσότεροι ζητούν τα στοιχεία σου για να επικοινωνήσουν μαζί σου. Το βασικό μου ερώτημα είναι: μαζί με το all in one μηχάνημα αναγκαστικά συνδεομαι σε πάροχο πληρωμών που συνεργάζεται η συγκεκριμένη εταιρία; Διότι θεωρητικά αυτό το οποίο διαφέρει είναι ότι η ταμειακή και το τερματικό του pos είναι ένα ενιαίο μηχάνημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, gpapas640 said:

Έχω αρχισει και ψάχνομαι για all in ine (ΦΗΜ και POS). Πήγα στον κατάλογο των εγκεκριμένων;πο την ΑΑΔΕ (υπάρχουν 6-7). Στα σάιτ των εταιριών δεν υπάρχουν σαφείς πληροφορίες. Οι περισσότεροι ζητούν τα στοιχεία σου για να επικοινωνήσουν μαζί σου. Το βασικό μου ερώτημα είναι: μαζί με το all in one μηχάνημα αναγκαστικά συνδεομαι σε πάροχο πληρωμών που συνεργάζεται η συγκεκριμένη εταιρία; Διότι θεωρητικά αυτό το οποίο διαφέρει είναι ότι η ταμειακή και το τερματικό του pos είναι ένα ενιαίο μηχάνημα.

https://gaitanis.com.gr/pos-terminal-payment/synolo-cash-machine/

 

Εγω τσιμπησα αυτο σημερα, θα γραψω εντυπωσεις οταν παραλαβω, η εταιρεια εχει πολλες καλες κριτικες, με διαβεβαιωσαν οτι λειτουργει κανονικα με NBG PAY.

Απο οτι ειδα αν κανεις παραγγελια τις τεταρτες εχεις εξτρα εκπτωση (~50 ευρω).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/3/2024 στις 2:40 ΜΜ, snik είπε

Ευτυχώς μετά από μεγάλη αναμονή και αρκετά τηλέφωνα ήρθε σήμερα ο τεχνικός μου για την sam4s nr-320net που έχω, αναγκαστικά πήρα νέο pos με την όλη ιστορία γιατί το pos της sumup που είχα δεν ήταν δυνατό να συνδεθεί με την ταμειακή.

Πήρα ένα Ciontek CS30PRO πριν 2 μήνες περίπου και ευτυχώς το σύνδεσε χωρίς κάποιο πρόβλημα οπότε αν και στο πάρα 5 έφυγε ένα βάρος από πάνω μου.

γεια,

ποιο ήταν το ασύμβατο sumup POS που είχες ;

ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους. 
 

Έκανα σύνδεση της ταμειακής μου με το POS, αλλά όπως συμβαίνει και με πολλούς άλλους όπως διάβασα, δεν υπάρχει επικοινωνία μεταξύ τους. Το POS και η ταμειακή δουλεύουν κανονικά από μόνα τους, αλλά συναλλαγές με κάρτα δεν μπορούν να γίνουν. Λειτούργησε στην αρχή μέχρι το τέλος της ημέρας, την επομένη τίποτα. Ήρθε ξανά ο τεχνικός, το «ρύθμισε» και δούλεψε πάλι μέχρι το τέλος της ημέρας. Χτες ήρθε και πλέον δεν μπόρεσε να το διορθώσει. Προχτές έκανε κάποιες ενημερώσεις, κατέβαζε κάποια πακέτα, αλλά χτες και σήμερα τίποτα. Απλά δε λειτουργεί (σαν να μη δέχεται την εντολή της ταμειακής).
 

Είχα Verifone, αλλά επειδή μου είπαν ότι θα έχει πρόβλημα, το άλλαξα σε pax A80. Ο πάροχος είναι η Πειραιώς. Μίλησα με τεχνικούς-τράπεζα-epay και ο ένας ρίχνει την ευθύνη στον άλλο για ποιο λόγο δε λειτουργεί τόσες μέρες μετά τη σύνδεση.

Μπορεί κανείς να με διαφωτίσει; Να περιμένω μήπως βγουν κι άλλα update αυτές τις μέρες; Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συνάδελφοι σας παρακαλώ τα φώτα σας γιατί θα οδηγηθώ στην παράνοια, προσπαθώ να βοηθήσω ένα φίλο που έχει sam4s net320 με ict 220 epay.

το pos μιλάει κανονικά στο δίκτυο, περνάει όλα τα τεστ επικοινωνίας και από παραμέτρους δεν έχει άλλο update.

ενεργοποιώ σύνδεση με ααδε στο πος και αντίστοιχα πάω στην ταμειακή, ρυθμίζω pos local ip και πόρτα, μου βγάζει επιτυχής σύνδεση και εκείνη τη στιγμή τυπώνει η ταμειακή χαρτί με τα παρακάτω:

hello echo

tid: XXXXXXXXX

echo success

getMasterKey connecting

MasterKey receive fail

 

Ενώ λοιπόν τοπικά η μηχανή συνδέεται με το πος και ανοίγει connection, δηλαδή αμα χτυπήσω από τα ταμειακή στέλνει το ποσό στο pos, δεν ολοκληρώνεται το transaction γιατί σκάει το masterkey.

 

Υπάρχει λύση για αυτό το πρόβλημα με το masterkey που δεν μπορεί να το κατεβάσει; Το πρόβλημα δεν είναι δικτυακό σίγουρα.

 

Όταν πάω από το pos και πατάω ανανέωση Masterkey μου πετάει error : No ECR ID.

Μπορώ να κάνω κάτι εγώ για αυτό ή εξαρτώμαι από την epay?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, FireHades είπε

Είχα Verifone, αλλά επειδή μου είπαν ότι θα έχει πρόβλημα, το άλλαξα σε pax A80.

Εμένα δουλεύει κανονικά το ίδιο με ταμειακή incotex. Ίσως η ταμειακή σου να μην ήταν "έτοιμη" να συνδεθεί με αυτό το πος. Κάνε μια ερώτηση στην εταιρία που εμπορεύεται την ταμειακή σου. Πάντως γενικά όλα τα προβλήματα είναι με πειραιώς ανεξαρτήτως πος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, FireHades είπε

Είχα Verifone, αλλά επειδή μου είπαν ότι θα έχει πρόβλημα, το άλλαξα σε pax A80. Ο πάροχος είναι η Πειραιώς. Μίλησα με τεχνικούς-τράπεζα-epay και ο ένας ρίχνει την ευθύνη στον άλλο για ποιο λόγο δε λειτουργεί τόσες μέρες μετά τη σύνδεση.

Μπορεί κανείς να με διαφωτίσει; Να περιμένω μήπως βγουν κι άλλα update αυτές τις μέρες; Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω.

Δεν έχουν ούτε τα Verifone ούτε τα pax a80 πρόβλημα , το λογισμικό της epay είναι το πρόβλημα.Δοκίμασε να κλείσεις ταμειακή κ pos  κ κανε restart το ρουτερ , οταν συγχρονισει αναψε ταμειακή κ Pos πάλι.

 

9 ώρες πριν, vasilis_val είπε

τα 4g pos δεν συνδεονται προς το παρον γιατι χρειαζεται midleware το οποιο ειναι ακομα υπο δοκιμες

Έχω συνδέσει αρκετά και παίζουν καλύτερα απο όλα.Δεν έχω συνδέσει ακόμα της epay βέβαια γιατί είναι για τα πανηγύρια αλλά θα τα ξεκινήσω απο δευτέρα που έχει τα ραντεβού η εταιρεία.

47 λεπτά πριν, haris013 είπε

Υπάρχει λύση για αυτό το πρόβλημα με το masterkey που δεν μπορεί να το κατεβάσει; Το πρόβλημα δεν είναι δικτυακό σίγουρα.

Δες αν έχει την τελευταία έκδοση firmware η ταμειακή αλλά νμζ είχα δεί και άλλον συνφορουμίτη με sam4s σε προηγούμενες σελίδες να αναφέρει παρόμοια συμπεριφορά.

Επίσης σε κάποια pos της ingenico , ενω εβαζα ip-mask-gateway , για καποιον λογο δεν κρατουσε το gateway , εκανα επανεκκινηση , το ξαναβαζα χειροκινητα και επαιζε.

Επεξ/σία από Hollyman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, haris013 είπε

 

Υπάρχει λύση για αυτό το πρόβλημα με το masterkey που δεν μπορεί να το κατεβάσει; Το πρόβλημα δεν είναι δικτυακό σίγουρα.

 

Όταν πάω από το pos και πατάω ανανέωση Masterkey μου πετάει error : No ECR ID.

Μπορώ να κάνω κάτι εγώ για αυτό ή εξαρτώμαι από την epay?

Καλησπέρα. Κλέισε την λειτουργία της ααδε και κάνε μια δυό συναλλαγές με την κάρτα για να δείς αν είναι οκ. Μετά κλείσε πακέτο και ξαναδοκίμασε. Σ εμένα κανα 2 pos έτσι παίξανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...