Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, sdikr είπε

 

 

Ναι

ο τεχνικός μου, μου ανέφερε πως έχουν συμφωνήσει πολλοί τεχνικοί να μην δέχονται voucher. δεν έχουν πληρωθεί τα προηγούμενα και το κράτος τους ζητάει να αποδώσουν τον ΦΠΑ από τα voucher. τα οποία δεν τους τα έχει πληρώσει. και για αυτόν τον λόγο δεν δέχονται τα voucher.

σχετικά με την διασύνδεση, εάν δεν υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο, τότε πρέπει με δική του μέριμνα ο επιχειρηματίας  εντός μίας ημέρας να τα διαβιβάσει στην ΑΑΔΕ. μιλάμε για απίστευτο μπάχαλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

18 minutes ago, james01gr said:

ο τεχνικός μου, μου ανέφερε πως έχουν συμφωνήσει πολλοί τεχνικοί να μην δέχονται voucher. δεν έχουν πληρωθεί τα προηγούμενα και το κράτος τους ζητάει να αποδώσουν τον ΦΠΑ από τα voucher. τα οποία δεν τους τα έχει πληρώσει. και για αυτόν τον λόγο δεν δέχονται τα voucher.

σχετικά με την διασύνδεση, εάν δεν υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο, τότε πρέπει με δική του μέριμνα ο επιχειρηματίας  εντός μίας ημέρας να τα διαβιβάσει στην ΑΑΔΕ. μιλάμε για απίστευτο μπάχαλο.

Διαφέρει λίγο απο αυτό που λένε πως το κράτος τους είπε να μην δέχονται τα voucher

 

Μπάχαλο γιατί; αυτό ισχύει τόσο καιρό για τα Mydata και τα προγράμματα έχουν τους απαραίτητους μηχανισμούς

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/3/2024 στις 5:15 ΜΜ, SabotazNic είπε

Για όσους έχουν sam4s: από ότι φαίνεται η αναβάθμιση που έγινε από τον τεχνικό μας τον Φεβρουάριο, ήταν παλιά έκδοση μεν, αλλά μάλλον με τις αλλαγές για την διασύνδεση. ΟΜΩΣ, σήμερα εκτύπωσε τις πληροφορίες software και σύγκρινε το md5 sum το οποίο τελικά ήταν παλιό. Τελικά είχε νεότερη έκδοση. 

Τωρα εκτυπώνει σωστά ολόκληρη την απόδειξη. Πήρε 2-3 φορές την διαδικασία του update για να το κατεβάσει όντως 

Καλημερα! εχω την sam4s nr-320 net. γνωριζεις μηπως αν οι αναβαθμισεις γινονται αυτόματα ή πρεπει να φωναξω τον τεχνικο να τις κανει;

ειχαμε κανει την πρωτη αναβαθμιση τοτε, αλλα δεν εχει ερθει ακομα ο τεχνικος να μας συνδεσει το pos. ξερουμε αν δουλευει η ταμειακή απροσκοπτα με το s800 της viva;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, james01gr είπε

ο τεχνικός μου, μου ανέφερε πως έχουν συμφωνήσει πολλοί τεχνικοί να μην δέχονται voucher. δεν έχουν πληρωθεί τα προηγούμενα και το κράτος τους ζητάει να αποδώσουν τον ΦΠΑ από τα voucher. τα οποία δεν τους τα έχει πληρώσει. και για αυτόν τον λόγο δεν δέχονται τα voucher.

σχετικά με την διασύνδεση, εάν δεν υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο, τότε πρέπει με δική του μέριμνα ο επιχειρηματίας  εντός μίας ημέρας να τα διαβιβάσει στην ΑΑΔΕ. μιλάμε για απίστευτο μπάχαλο.

Το ΦΠΑ το πληρώνει ο πελάτης (ιδιοκτήτης της ταμειακής) και το εισπράττει ο τεχνικός. Το κράτος τους ζητάει να αποδώσουν το ΦΠΑ το οποίο το έχουν εισπράξει

Το voucher δεν συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαλημέρα σε όλους 

από προχτεσινή επικοινωνία με το γραφείο στο κατάστημα που αγόρασα την ταμειακή μου είπαν ότι δεν θα περάσουν τα ραντεβού γιατί το "συνδικατο" ? των τεχνικών έχει πει να μην περάσουν τα ραντεβού γιατί αν γίνει κάτι την πληρώνουν αυτοί ... και έτσι παραμένει το ραντεβού για 5 Απριλίου όπως με είχαν ... 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε site τεχνικού για κλείσιμο ραντεβού έβαλαν δήλωση να συμφωνήσεις ότι αν κλείσεις ραντεβού και δεν γίνει η διασύνδεση την προκαθορισμένη ημερομηνία ουδεμία ευθύνη φέρουμε .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν στο μητρωο POS δηλωσω οτι προτίθεμαι να αντικαταστήσω το Ταμειακό μου Σύστημα με σύστημα στο οποίο το Ταμειακό Σύστημα και το Μέσο Πληρωμών ενσωματώνονται σε μία συσκευή (all in one) κερδιζω ενα μηνα και η διορια παει για 30 Απριλη σωστα?Αν δεν προχωρησω στην αντικατασταση και απλα κανω διασυνδεση τελη Απριλη υπαρχει καποια συνεπεια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεύτερη μέρα της διασύνδεσης και τα δυο πρωινά το ίδιο πρόβλημα. Με το που πατάω για να σταλεί στο Pos βγάζει μήνυμα time ended και δεν το στέλνει.

Πρώτη μέρα reboot το μοντεμ και την ταμειακή και δούλεψε. Δεύτερη μέρα reboot το μοντεμ και δεν δούλεψε μέχρι που έκανα και την ταμειακή.

Καλή Τρίτη τώρα να δοκιμάσω μόνο την ταμειακή reboot να δούμε που είναι το πρόβλημα.

Μέσα στη μέρα όλα είναι άψογα.

Ταμειακή DCR easyJ και PAX A80

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, james01gr είπε

ο τεχνικός μου, μου ανέφερε πως έχουν συμφωνήσει πολλοί τεχνικοί να μην δέχονται voucher.

Την καλύτερη δουλειά την έκανε ο δικός μου. Από το καλοκαίρι μου είπε ότι δεν θα ασχοληθεί με voucher. Οπότε και να θελα, δεν είχα επιλογή!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sdikr είπε

Διαφέρει λίγο απο αυτό που λένε πως το κράτος τους είπε να μην δέχονται τα voucher

 

Μπάχαλο γιατί; αυτό ισχύει τόσο καιρό για τα Mydata και τα προγράμματα έχουν τους απαραίτητους μηχανισμούς

μπάχαλο γιατί εάν έχει κάποιος πάροχος τηλεφωνίας βλάβη και είναι Σάββατο ας πούμε (ή κάνει κάποιες ημέρες να διορθώσει την βλάβη), θα πρέπει να τρέχεις Κυριακή να στείλεις τα δεδομένα για να μην φας πρόστιμο. ή εάν έχεις τριήμερο μπροστά σου. και με ποιον τρόπο να στείλεις τα δεδομένα ειδικά που τώρα οι ταμειακές είναι κλειδωμένες;

όπως μπάχαλο είναι πως εάν θέλει κάποιος με τιμολόγιο να πληρώσει με κάρτα, θα πρέπει να του κόψεις απόδειξη κανονικά για ενεργοποιηθεί το POS και μετά να ακυρώσεις την απόδειξη αυτή. μιλάμε για μεγαλείο σκέψης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 minutes ago, james01gr said:

μπάχαλο γιατί εάν έχει κάποιος πάροχος τηλεφωνίας βλάβη και είναι Σάββατο ας πούμε (ή κάνει κάποιες ημέρες να διορθώσει την βλάβη), θα πρέπει να τρέχεις Κυριακή να στείλεις τα δεδομένα για να μην φας πρόστιμο. ή εάν έχεις τριήμερο μπροστά σου. και με ποιον τρόπο να στείλεις τα δεδομένα ειδικά που τώρα οι ταμειακές είναι κλειδωμένες;

Παίρνεις την ταμειακή σπίτι ή σε κάποιον γνωστό, τη συνδέεις στο internet και κόβεις Ζ εντός 24 ωρών απ'το 1ο παραστατικό. Αρκεί φυσικά να έχεις δυναμική ip στη ταμειακή.

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, james01gr είπε

μπάχαλο γιατί εάν έχει κάποιος πάροχος τηλεφωνίας βλάβη και είναι Σάββατο ας πούμε (ή κάνει κάποιες ημέρες να διορθώσει την βλάβη), θα πρέπει να τρέχεις Κυριακή να στείλεις τα δεδομένα για να μην φας πρόστιμο. ή εάν έχεις τριήμερο μπροστά σου. και με ποιον τρόπο να στείλεις τα δεδομένα ειδικά που τώρα οι ταμειακές είναι κλειδωμένες;

όπως μπάχαλο είναι πως εάν θέλει κάποιος με τιμολόγιο να πληρώσει με κάρτα, θα πρέπει να του κόψεις απόδειξη κανονικά για ενεργοποιηθεί το POS και μετά να ακυρώσεις την απόδειξη αυτή. μιλάμε για μεγαλείο σκέψης.

Εμένα η ταμειακή μου για τιμολόγιο, δίνει τη δυνατότητα να ενεργοποιήσεις το pos για να περάσει η κάρτα (χωρίς έκδοση απόδειξης). Λογικά και στις άλλες έτσι θα είναι. 

Επεξ/σία από spapas83
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 minutes ago, james01gr said:

μπάχαλο γιατί εάν έχει κάποιος πάροχος τηλεφωνίας βλάβη και είναι Σάββατο ας πούμε (ή κάνει κάποιες ημέρες να διορθώσει την βλάβη), θα πρέπει να τρέχεις Κυριακή να στείλεις τα δεδομένα για να μην φας πρόστιμο. ή εάν έχεις τριήμερο μπροστά σου. και με ποιον τρόπο να στείλεις τα δεδομένα ειδικά που τώρα οι ταμειακές είναι κλειδωμένες;

όπως μπάχαλο είναι πως εάν θέλει κάποιος με τιμολόγιο να πληρώσει με κάρτα, θα πρέπει να του κόψεις απόδειξη κανονικά για ενεργοποιηθεί το POS και μετά να ακυρώσεις την απόδειξη αυτή. μιλάμε για μεγαλείο σκέψης.

Δεν έχετε ακούσει μάλλον για backup συνδέσεις

Για τιμολόγια (και επιστροφές, ακυρώσεις  κλπ)  το ΦΕΚ που έχει βγεί και περιγράφει το πως θα δουλεύει το σύστημα τα προβλέπει, αλλά απο ότι φαίνεται δεν το έχουν εφαρμόσει όλοι οι κατασκευαστές ταμειακών και Pos

Επεξ/σία από sdikr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, kallair είπε

Καλημερα! εχω την sam4s nr-320 net. γνωριζεις μηπως αν οι αναβαθμισεις γινονται αυτόματα ή πρεπει να φωναξω τον τεχνικο να τις κανει;

ειχαμε κανει την πρωτη αναβαθμιση τοτε, αλλα δεν εχει ερθει ακομα ο τεχνικος να μας συνδεσει το pos. ξερουμε αν δουλευει η ταμειακή απροσκοπτα με το s800 της viva;

Δεν γνωρίζω, και ξανά ήρθε ο τεχνικός να την κάνει. Όπως είπα, αν βγάλεις εκτύπωση παραμέτρων φαίνεται η ημερομηνία του firmware. Αν λέει Ιούνιος 23 είναι παλιό, αλλά ίσως να περιλαμβάνει τις τελευταίες αλλαγές για την διασύνδεση. Ωστόσο, υπάρχει νεότερη έκδοση με ημερομηνία Φεβρουαρίου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω μερικά πρακτικά ζητήματα;

1. Πηγαίνουμε έξω για φαγητό 10 άτομα, ο λογαριασμός βγαίνει π.χ. 100€. Πως θα δώσει ο καθένας από 10€ με την κάρτα του αφού το ποσό θα το παίρνει αυτόματα από την απόδειξη;

2. Ένας φίλος θέλει πάντα να πληρώνει τα δικά του με κάρτα. Έστω ότι ο λογαριασμός είναι 20€. Για να μην ταλαιπωρώ το κατάστημα του δίνω π.χ. 10€ που είναι τα δικά μου για να πληρώσει 20€ με την κάρτα του. Αυτός ΠΑΝΤΑ πηγαίνει στο ταμείο και λέει 10€ με κάρτα και 10€ μετρητά. Πως θα λειτουργήσει αυτό το σύστημα αργότερα;

3. Καμιά φορά μας κέρναγε το κατάστημα ένα γύρο ότι πίναμε. Πλέον ακόμα και για αυτά κόβουν απόδειξη. Αν κεράσει το κατάστημα κάτι, πως θα το κάνει με κάρτα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...