Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

14 λεπτά πριν, JustGud είπε

Με κάθε επιφύλαξη καθώς δεν είμαι ειδικός. Αν ανοίξεις το καπάκι του 520 από κάτω έχεις πρόσβαση στις θύρες. Αν έχει θύρα LAN, συνδέεις ένα καλώδιο δικτύου από εκεί στο router σου και ακολουθείς την διαδικασία αναβάθμισης/σύνδεσης του παρόχου.

Αν για κάποιο λόγο δεν έχει τέτοια θύρα είναι άλλη παραλλαγή του 520, θα πρέπει να μιλήσεις μαζί τους. Κάποιος είχε αναφέρει πως τους έπαιρνε μετά τα μεσάνυχτα για να βρει άνθρωπο να μιλήσει.

έχει θύρα που λεει eth απο κάτω θα το δοκιμάσω έτσι ευχαριστώ. ΜΤΣΤΚ ΓΜΣ ενα μήνυμα που μα ενώνει όλους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Έχω δώσει στατιστική ip στο τηλέφωνο μου στο συγκεκριμένο WiFi . Την θύρα που μας ζητείται δεν μπορώ να θυμηθώ γιατί την έβαλα 7900 τόσο στο τηλέφωνο όσο και στην ταμειακή. Παίζει να είναι λάθος; Η σύνδεση του ίντερνετ μου είναι οτενετ , νομίζω με αυτό δεν έχει να κάνει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Ee21 είπε

Αφήνω αυτό εδώ σε περίπτωση που βοηθήσει κάποιον:

Το "διάσημο" VX520 (epay) κατάφερε χθες να επικοινωνήσει με την ΑΑΔΕ. Το πρόβλημα που είχα στην δική μου περίπτωση ήταν ότι είχε μιλήσει με την ταμειακή μου και είχε ανταλλάξει κωδικό, αλλά στο στάδιο που έπαιρνε κωδικό από την ΑΑΔΕ σκάλωνε (έβγαζε Receive Failed).

  • Απενεργοποίησα την ΑΑΔΕ (με άφησε να το κάνω),
  • έκανα μια συναλλαγή με κάρτα (πατώντας το ποσό στο POS),
  • και στη συνέχεια ενεργοποίησα την ΑΑΔΕ ξανά και πάτησα ανανέωση master key.

Πήρε κανονικά και το δεύτερο κλειδί (το τσέκαρα και με το χαρτάκι που βγάζει η ταμειακή μου με τους 2 κωδικούς (mac) που τυπώνει).

Αυτό φάνηκε να δούλεψε στη δική μου περίπτωση και ελπίζω να δουλέψει και σε όποιον έχει κάποιο αντίστοιχο πρόβλημα.

Ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα του Ee21, κατάφερα και εγώ να συνδέσω το δικό μου VX520 (epay), που εμφάνιζε ακριβός το ίδιο πρόβλημα (Receive Failed στην ανανέωση master key).

POS: EPAY- Verifone VX520 (Version: 20241303)

Ταμειακή: RBS Elio WEB

Ευχαριστώ πολύ τον Ee21, να είσαι καλά, μας έσωσες!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Driver_3 είπε

Κανένας με αυτή την ταμειακή;

https://www.aade.gr/diasyndesipos

Βάζοντας εδώ το μοντέλο, εμφανίζει και τα πος mellon. Για πιο σίγουρα, κάλεσε την εταιρία της ταμειακής και ρώτα.

17 ώρες πριν, sdikr είπε

οσο και να σου φαίνεται παράξενο,    500.000+ μικρές επιχειρήσεις που κόβουν μαύρα δεν είναι αστείο

 

Η αλήθεια είναι όλοι έχουμε μπει στον πειρασμό (άλλοι το κάνουν για χρόνια) να μην χτυπήσουμε κάποιες κάρτες. Έχει λογική η διασύνδεση στο κομμάτι φοροδιαφυγή, ειδικά αν σκεφτείς πόσες επιχειρήσεις τύπου καφέ που γνωστοποιήθηκαν γιατί πέρασαν από έλεγχο δεν έκοβαν το 80% των καρτών. Και συνήθως τους τσίμπαγαν μετά από επιτόπιο έλεγχο γιατί το κράτος δεν έχει τρόπο να ελέγξει όλους τους τραπ. λογ/σμους για να βρει τις συναλλαγές σε κάθε επιχείρηση. Το θέμα είναι γιατί τόση βιασύνη να γίνει τώρα άμεσα ενώ οι πάροχοι δεν ήταν έτοιμοι.

1 ώρα πριν, abatar είπε

Καλησπέρα, φαίνεται πως το viva soft POS και η ICS micro II ταμειακή μου είναι συνδεδεμένα. Όμως όταν κάνω την διαδικασία στην ταμειακή το πόσο δεν εμφανίζεται στο κινητό . Ξέρετε γιατί, μήπως; Και παιδιά για να είμαι ξεκάθαρη , στον τεχνικό μου έχω πάει και δεν ξέρει τι να κάνει με τα  soft POS - δεν είναι ότι λυπάμαι να δώσω τα χρήματα. Είμαστε και σε νησιά κάποιοι : με ότι έχουμε κι ότι μας κόβει θα πορευτούμε .

Σορυ κιόλας που θα σου το πω. Εφόσον βλέπεις ότι τα softpos και η viva έχουν θέματα με τη διασύνδεση, είχες την επιλογή είτε να αλλάξεις το pos με άλλο ενσύρματο μοντέλο είτε να φύγεις από τη βιβα και να πας π.χ. εθνική που τα πος της 99% συνδέονται μια χαρά. Τώρα το άφησες 10 μέρες πριν λήξει η προθεσμία και δεν μπορείς να κάνεις διασύνδεση. Είναι δικό σου λάθος. Το ίδιο ισχύει για όλους όσους έμειναν με soft pos και αναρωτιούνται τι κάνουν, μιας και βλέπω πολλά μηνύματα. Δεν είστε υποχρεωμένοι να μείνετε στη βιβα. Υπάρχουν κι άλλοι πάροχοι με pos που αποδεδειγμένα συνδέονται.

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, 1comment είπε

https://www.aade.gr/diasyndesipos

Βάζοντας εδώ το μοντέλο, εμφανίζει και τα πος mellon. Για πιο σίγουρα, κάλεσε την εταιρία της ταμειακής και ρώτα.

Η αλήθεια είναι όλοι έχουμε μπει στον πειρασμό (άλλοι το κάνουν για χρόνια) να μην χτυπήσουμε κάποιες κάρτες. Έχει λογική η διασύνδεση στο κομμάτι φοροδιαφυγή, ειδικά αν σκεφτείς πόσες επιχειρήσεις τύπου καφέ που γνωστοποιήθηκαν γιατί πέρασαν από έλεγχο δεν έκοβαν το 80% των καρτών. Και συνήθως τους τσίμπαγαν μετά από επιτόπιο έλεγχο γιατί το κράτος δεν έχει τρόπο να ελέγξει όλους τους τραπ. λογ/σμους για να βρει τις συναλλαγές σε κάθε επιχείρηση. Το θέμα είναι γιατί τόση βιασύνη να γίνει τώρα άμεσα ενώ οι πάροχοι δεν ήταν έτοιμοι.

δώσε μας εσυ τα λεφτά για το καινούργιο pos επίσης για να κλείσεις ραντεβού στην τράπεζα κ να συνεννοηθείς θες πάνω απο 10-15 μέρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ,  η ICS micro ii είχε και δεύτερη αναβάθμιση που έπρεπε να περασθεί και επίσης να έχεις παραμετροποιήσει και μια δεύτερη επιλογή εκτός της κάρτας. Όσο για τη viva : 1) πόσα σου κρατάνε από την Εθνική σε κάθε συναλλαγή? Εμένα τίποτα 2) πόσα € σου επιστρέφουν στις συναλλαγές με κάρτα; Εμένα 1,7%  3) πόσα σου χρεώνουν για κάθε έμβασμα/πληρωμή από το εξωτερικό; Εμένα τίποτα.

Ειδικά δε για την τράπεζα που λες, θα πω πως δε θα ξεχάσω τον όρκο που έκανα να μην την χρησιμοποιήσω ποτέ ως επαγγελματίας, από όταν ήμουν φοιτήτρια και ο τρόπος που μας φέρονταν ήταν ελεεινός και τρισάθλιος. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, 1comment είπε

https://www.aade.gr/diasyndesipos

Βάζοντας εδώ το μοντέλο, εμφανίζει και τα πος mellon. Για πιο σίγουρα, κάλεσε την εταιρία της ταμειακής και ρώτα.

Ναι το εμφανίζει. Περιμένω τον τεχνικό ο οποίος συνέχεια με τρενάρει γιατί γίνεται χαμός αλλά πλησιάζει και το τέλος του μήνα. Του είπα να τα συνδέσω μόνος μου μπορώ να περάσω ip και τέτοια αλλά μου είπε όχι γιατί από ότι κατάλαβα πρέπει να κάνει και άλλη αναβάθμιση στην ταμειακή. Αγχωνόμαστε εμείς για πρόστιμα για τα οποία δεν έχουμε οι ίδιοι καμία ευθύνη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, 1comment said:

Η αλήθεια είναι όλοι έχουμε μπει στον πειρασμό (άλλοι το κάνουν για χρόνια) να μην χτυπήσουμε κάποιες κάρτες. Έχει λογική η διασύνδεση στο κομμάτι φοροδιαφυγή, ειδικά αν σκεφτείς πόσες επιχειρήσεις τύπου καφέ που γνωστοποιήθηκαν γιατί πέρασαν από έλεγχο δεν έκοβαν το 80% των καρτών. Και συνήθως τους τσίμπαγαν μετά από επιτόπιο έλεγχο γιατί το κράτος δεν έχει τρόπο να ελέγξει όλους τους τραπ. λογ/σμους για να βρει τις συναλλαγές σε κάθε επιχείρηση. Το θέμα είναι γιατί τόση βιασύνη να γίνει τώρα άμεσα ενώ οι πάροχοι δεν ήταν έτοιμοι.

Το όλο το σκηνικό έχει ξεκινήσει εδώ και δυο χρόνια, δεν ξεκίνησε τώρα το 2024, κλασικά όμως τα αφήνουμε για τελευταία στιγμή, όπως έγινε και με τα Mydata,  όπως είχε γίνει παλιότερα με τους φορολογικούς

1 hour ago, 1comment said:

Σορυ κιόλας που θα σου το πω. Εφόσον βλέπεις ότι τα softpos και η viva έχουν θέματα με τη διασύνδεση, είχες την επιλογή είτε να αλλάξεις το pos με άλλο ενσύρματο μοντέλο είτε να φύγεις από τη βιβα και να πας π.χ. εθνική που τα πος της 99% συνδέονται μια χαρά. Τώρα το άφησες 10 μέρες πριν λήξει η προθεσμία και δεν μπορείς να κάνεις διασύνδεση. Είναι δικό σου λάθος. Το ίδιο ισχύει για όλους όσους έμειναν με soft pos και αναρωτιούνται τι κάνουν, μιας και βλέπω πολλά μηνύματα. Δεν είστε υποχρεωμένοι να μείνετε στη βιβα. Υπάρχουν κι άλλοι πάροχοι με pos που αποδεδειγμένα συνδέονται.

Ειδικά της viva δουλεύει σχετικά καλά απο όσο διαβάζω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, kolossos είπε

Συμφωνώ απόλυτα. 

ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ για να ξερουμε και ποια συσκευη να αγορασουμε, ωστε με δικη μας επιλογη/ευθυννη να αντεξει στο χρονο, με βαση τις απαιτησεις.  

Τουλαχιστον να μας ελεγαν για παραδειγμα, παρε αυτο το POS και ας κοστιζει +50€ αλλα εχει μεγαλυτερη ROM πχ και μπορει να δεχθει μεγαλυτερη παραμετροποιηση, και δεν θα ξαναγοραζεις αλλο σε 1-2 χρονια .

Ομοια και στις ταμειακες. Το μονο που μου ειπαν εχω αυτη με 280 και αυτη με 450 που εχει ποιο γερα κουμπια και αντεχει. Προτιμησα την ακριβοτερη για να να μου αντεξει στο χρονοα, αλλα που να ξερω οτι σε 2 χρονια θα ζητουσαν ταμειακες με δυνατοτητες μινι κομπιουτερ. Πληρωνουμε για δουλειες του ποδαριου αλλων. 

 

 

φαντάσου πως είχα πάρει ασύρματο POS γιατί ήθελα να το έχω μαζί μου σε παραδόσεις (γιατί κάποιοι ζήταγαν POS να πληρώσουν) και πλέον θα το έχω αναγκαστικά στο κατάστημα γιατί δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω για την δουλειά που το πήρα. και το πλήρωσα ακριβότερα για να έχω αυτήν την δυνατότητα

12 λεπτά πριν, sdikr είπε

Το όλο το σκηνικό έχει ξεκινήσει εδώ και δυο χρόνια, δεν ξεκίνησε τώρα το 2024, κλασικά όμως τα αφήνουμε για τελευταία στιγμή, όπως έγινε και με τα Mydata,  όπως είχε γίνει παλιότερα με τους φορολογικούς

Ειδικά της viva δουλεύει σχετικά καλά απο όσο διαβάζω

εγώ αυτό που βλέπω είναι πως για κάποιον (άγνωστο προς το παρόν) λόγο υπάρχει μία ''πρεμούρα'' να περάσουν πολλά νομοσχέδια τώρα λες και έρχεται το τέλος του κόσμου. μιλάμε πως σε 4 μήνες έχουν περάσει τόσα λες και θα αλλάξει η κυβέρνηση και έχουμε εκλογές σύντομα...

1 ώρα πριν, 1comment είπε

Σορυ κιόλας που θα σου το πω. Εφόσον βλέπεις ότι τα softpos και η viva έχουν θέματα με τη διασύνδεση, είχες την επιλογή είτε να αλλάξεις το pos με άλλο ενσύρματο μοντέλο είτε να φύγεις από τη βιβα και να πας π.χ. εθνική που τα πος της 99% συνδέονται μια χαρά. Τώρα το άφησες 10 μέρες πριν λήξει η προθεσμία και δεν μπορείς να κάνεις διασύνδεση. Είναι δικό σου λάθος. Το ίδιο ισχύει για όλους όσους έμειναν με soft pos και αναρωτιούνται τι κάνουν, μιας και βλέπω πολλά μηνύματα. Δεν είστε υποχρεωμένοι να μείνετε στη βιβα. Υπάρχουν κι άλλοι πάροχοι με pos που αποδεδειγμένα συνδέονται.

το θέμα είναι το εξής. ο καθένας για τους λόγους του έχει κάποιες συνεργασίες. είτε λόγω γνωστών, είτε έχει πετύχει κάποια καλή συμφωνία. εφόσον ΟΛΟΙ λένε πως υπάρχει δυνατότητα διασύνδεσης, δεν είναι λογικό να χαλάσεις συνεργασία απλά για να ''παίξει΄΄ κάτι και να χάσεις χρήματα. έτσι και αλλιώς, δεν υπήρχε απολύτως καμία πρόβλεψη, δεν υπήρχε χρόνος αντίδρασης για να δούμε τι δουλεύει και τι όχι. τρέχουμε όλοι σαν τρελοί. ακόμη και τα ρουτεράκια δημιουργούν προβλήματα στις διασυνδέσεις. πολλοί έχουν παλιά ρούτερ που οι εταιρείες δεν τα έχουν αλλάξει και δημιουργούν προβλήματα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλησα επιτελουε με epia για το μηνυμα λαθους που εμφανιζει στην ταμειακη "sender is not the pos" και μου ειπαν οτι ειναι θεμα του pos.
Μα εχει κανει ενημερωση στις 15/3 του απαντω, και μου λεει σε πολλα pos που ειχαμε προβληματα μιλησανε με τους παροχους και τους εστειλαν στο μηχανημα αμεσα ενημερωση μεσω tid και συνδεθηκαν.
Οποτε περιμενω μπας και καταφερω και μιλησω με viva και βγαλω ακρη.
Απλα και εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι τοση βιασυνη σε ολα τα θεματα.
και αν οπως διαβασα και ειπε και ο υπουργος θα χασουμε τα λεφτα απο την ΕΕ, γιατι τοτε σαν κρατος δεν ειχες φροντισει να γινει πιο πριν το ολο θεμα και εθεσες προθεσμιες ενω κανεις δεν ηταν ετοιμος για τετοια πραγματα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, makrixeris είπε

δώσε μας εσυ τα λεφτά για το καινούργιο pos επίσης για να κλείσεις ραντεβού στην τράπεζα κ να συνεννοηθείς θες πάνω απο 10-15 μέρες

Στην εθνική τουλάχιστον αν έχεις λογαριασμό, γίνεται online η αίτηση για πος. Αν το είχες κάνει μέσα στο Φλεβάρη, δεν θα είχες πρόβλημα. Επίσης έτρεχαν voucher για αντικατάσταση πος, άρα θα μπορούσες χωρίς να αλλάξεις πάροχο να ζητήσεις νέο ενσύρματο πος που θα συνδεόταν κανονικά. Λύσεις υπήρχαν λοιπόν και χωρίς κόστος.

54 λεπτά πριν, Driver_3 είπε

Ναι το εμφανίζει. Περιμένω τον τεχνικό ο οποίος συνέχεια με τρενάρει γιατί γίνεται χαμός αλλά πλησιάζει και το τέλος του μήνα. Του είπα να τα συνδέσω μόνος μου μπορώ να περάσω ip και τέτοια αλλά μου είπε όχι γιατί από ότι κατάλαβα πρέπει να κάνει και άλλη αναβάθμιση στην ταμειακή. Αγχωνόμαστε εμείς για πρόστιμα για τα οποία δεν έχουμε οι ίδιοι καμία ευθύνη. 

Πίεσέ τον αν δεν προλαβαίνει αυτό το μήνα να μπει στην πλατφόρμα και να σου κλείσει ραντεβού τον Απρίλιο.

22 λεπτά πριν, james01gr είπε

το θέμα είναι το εξής. ο καθένας για τους λόγους του έχει κάποιες συνεργασίες. είτε λόγω γνωστών, είτε έχει πετύχει κάποια καλή συμφωνία. εφόσον ΟΛΟΙ λένε πως υπάρχει δυνατότητα διασύνδεσης, δεν είναι λογικό να χαλάσεις συνεργασία απλά για να ''παίξει΄΄ κάτι και να χάσεις χρήματα. έτσι και αλλιώς, δεν υπήρχε απολύτως καμία πρόβλεψη, δεν υπήρχε χρόνος αντίδρασης για να δούμε τι δουλεύει και τι όχι. τρέχουμε όλοι σαν τρελοί. ακόμη και τα ρουτεράκια δημιουργούν προβλήματα στις διασυνδέσεις. πολλοί έχουν παλιά ρούτερ που οι εταιρείες δεν τα έχουν αλλάξει και δημιουργούν προβλήματα...

Μπορεί να γίνει αντικατάσταση πος στην ίδια εταιρία. Όλες έχουν ενσύρματα που συνδέονται κανονικά. Έτρεχαν και voucher για αντικατάσταση πος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, makrixeris είπε

Καλημέρα. να σε ρωτήσω, έχω κ εγω το vx520 είναι συνδεδεμένο με καλώδιο τηλεφώνου δεν εχω κάποιο καλώδιο λαν και ούτε μου είχαν δώσει τι κάνω σε αυτή την περίπτωση γιατί ήρθε ο υπεύθυνος για την ταμειακή και μ έλεγε δεν είναι δουλειά μ να φτιάξω το pos κ κάτι τέτοια πρέπει να πάρεις στην epay μου λέει να στο συνδέσουν μέσω ίντερνετ κ κάτι τέτοια.

Καλησπέρα, δεν ξέρω αν το έφτιαξες αλλά αν όχι, άνοιξε το καπάκι απο πίσω και κάτω στη μέση, έχει την την θύρα lan. Βάλε το καλώδιο και μετά μπές στο μενού συστήματος βάλε 3165 και κάπου λέει επικοινωνία η κάτι τέτοιο. Μπές και άλλαξε απο dial-up σε eth. Επίσης άλλαξε και την ip με μηδενικά. Μετά θα μπορέσεις να κατεβάσεις τις αναβαθμίσεις. Η διαδικασία μπορεί να χρειαστεί να γίνει κανα 2-3 φορες.  Απο την epay μου είπαν ότι πρέπει να γίνει αίτημα για αλλαγή τρόπου σύνδεσης (το έκανε επι τόπου αυτός που μιλούσα) και θα έρχονταν μνμ στον πελάτη ότι έγινε η αλλαγή σε 3-4 μέρες. Το μνμ ακόμα έρχεται!!! Επίσης είπαν να βγαίνει απο την πρίζα το βράδυ μέχρι να λάβει το μνμ, για μην πάρει κάποια αναβάθμιση και γυρίσει πάλι σε dial-up.

Επεξ/σία από alexx
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Highlander είπε

Για να καταλάβεις το point, το πρόβλημα δεν είναι μόνο αν λειτουργεί απροβλημάτιστα.
Η ΑΑΔΕ λοιπόν σε σπρώχνει σε ένα προϊόν το οποίο σε μία 5ετία θα σου έχει στοιχίσει 1200,00€
Όσο για την υποστήριξη την πληρώνεις 50€+ΦΠΑ το έτος (στην παραπάνω τιμή).
https://primer.gr/checkout-2/?add-to-cart=6802&quantity1&product_id=6802&variation_id=6804
(με την έκπτωση που έχει τώρα)
Ενώ μια ταμειακή της προκοπής έστω με αναβαθμίσεις θα σου πάει 500,00€ (που δεν, αλλά λέμε τώρα)
Επιπλέον πρέπει να βάλεις τα κόστη φύλαξης data μετά την 5ετία ή όποια άλλη αύξηση τους έρθει ή την κανονική τιμή μόλις σταματήσει η προσφορά.
Όλα αυτά για το φθηνό πακέτο, δεν μιλάμε για κάτι παραπάνω.

 

Δεν υπάρχουν κόστη φύλαξης κατά την γνώση μου. Έχουμε αλλάξει ταμειακές ήδη δύο φορές και υπάρχουν πάλι αλλαγές στον ορίζοντα, αυτά τα κόστη τα έχεις υπολογίσει; Εμένα με όλα αυτά που συμβαίνουν μου κόστιζε η ταμειακή 500 ευρώ και παραπάνω τον χρόνο.

Τέλος, οι ταμειακές δεν την παλέβουν, είναι τεχνολογία του 1994 και αυτά που ζητάνε να κάνουν είναι αδιανόητα για αυτήν την τεχνολογία. Είμαστε περίπου 30 καταστήματα γύρω γύρω, ΟΛΟΙ έχουμε προβλήματα με τις ταμειακές πλέον. Ακόμα και οταν έρχεται ο τεχνικός, στάνταρ 1-2 φορές την ημέρα θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα.

Δεν βλέπω πως οι ταμειακές θα υπάρχουν μέσα στα επόμενα 2 χρόνια, εδώ θα είμαστε να το δούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα ! Ο τεχνικός μας καπούτ.Απο τον Σεπτέμβριο περίμενε και περίμενε δεν ε΄χουν βγεί οι αναβαθμίσεις και τώρα δεν σηκώνει τηλεφωνα και εχει βάλει μηνυμα οτι δεν υπάρχουν ραντεβού.

Έχουμε μια DPS SMART -S και ενα Verifone VX 520 (e pay). ( χάλια το ξέρω, τα διάβασα🫣)

Η αντιπροσωπεία της ταμειακής εχει κλείσει και την έχει αναλάβει η diginet που δεν απαντάει όλη μέρα στα τηλέφωνα. 

Ξέρει κανείς αν μπορούν να συνδεθούν αυτά τα δύο? Ενναλλακτικά μήπως ξέρετε με ποια ταμειακή μπορεί να συνδεθεί το ρημάδι  το verifone vx520 ?

Να πάω να παρω μια, να ησυχάσω μπας και γλυτώσω το εγκεφαλικό!

Ευχαριστώ παιδιά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, Fedup said:

Καλησπέρα ! Ο τεχνικός μας καπούτ.Απο τον Σεπτέμβριο περίμενε και περίμενε δεν ε΄χουν βγεί οι αναβαθμίσεις και τώρα δεν σηκώνει τηλεφωνα και εχει βάλει μηνυμα οτι δεν υπάρχουν ραντεβού.

Έχουμε μια DPS SMART -S και ενα Verifone VX 520 (e pay). ( χάλια το ξέρω, τα διάβασα🫣)

Η αντιπροσωπεία της ταμειακής εχει κλείσει και την έχει αναλάβει η diginet που δεν απαντάει όλη μέρα στα τηλέφωνα. 

Ξέρει κανείς αν μπορούν να συνδεθούν αυτά τα δύο? Ενναλλακτικά μήπως ξέρετε με ποια ταμειακή μπορεί να συνδεθεί το ρημάδι  το verifone vx520 ?

Να πάω να παρω μια, να ησυχάσω μπας και γλυτώσω το εγκεφαλικό!

Ευχαριστώ παιδιά!

smart-s όχι ακόμα περιμένεις αναβαθμιση,  σήμερα βγήκε για asso

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...