Mr_Terror Δημοσ. 20 Μαρτίου Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 38 λεπτά πριν, 1comment είπε Πες ακριβώς τις ημερομηνίες που παρέλαβες το καινούργιο και έστειλες πίσω το παλιό. Αν όλα αυτά έγιναν Φεβρουάριο, τότε ως 10 Μαρτίου έπρεπε ο πάροχος να τα έχει δηλώσει. Αν έγιναν αυτό το μήνα, θα εμφανιστούν ως 10 Απριλίου ααδε. Τώρα η εικόνα που δείχνει είναι για Φλεβάρη. Το παλιό θα το βλέπεις και μετά, απλά θα γράφει ημερομ. απενεργοποίησης. 8 μαρτιου παρελαβα το καινουργιο.Στις 12 του μηνα ηρθε ο τεχνικος και εκανε την διασυνδεση, και το παλιο pos το πηρε η κουριερ 15 του μηνα και χθες το παρελαβε η cardlink. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1comment Δημοσ. 20 Μαρτίου Share Δημοσ. 20 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε 8 μαρτιου παρελαβα το καινουργιο.Στις 12 του μηνα ηρθε ο τεχνικος και εκανε την διασυνδεση, και το παλιο pos το πηρε η κουριερ 15 του μηνα και χθες το παρελαβε η cardlink. Άρα 10 Απριλίου θα δεις στο μητρώο τις αλλαγές. Καταλαβαίνω ποιο είναι το άγχος σου, ότι έχεις κάνει τη διασύνδεση και δεν φαίνεται πουθενά. Πήρες απόδειξη από τον τεχνικό ότι έκανες τη διασύνδεση; Εμένα μου δωσε απόδειξη που γράφει και την εργασία. Πρέπει να έχεις στα χέρια σου κάποιο αποδεικτικό σε περίπτωση προστίμου ώστε να το αμφισβητήσεις. Ξεκίνα με αυτό τουλάχιστον. Μετά κάνε κι ένα τηλ στην ααδε και ρώτα. Επεξ/σία 20 Μαρτίου από 1comment 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mr_Terror Δημοσ. 20 Μαρτίου Share Δημοσ. 20 Μαρτίου Έχει υπογράψει στο βιβλίο της ταμειακής ότι έκανε την αναβάθμιση και διασύνδεση pos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1comment Δημοσ. 20 Μαρτίου Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 1 λεπτό πριν, Mr_Terror είπε Έχει υπογράψει στο βιβλίο της ταμειακής ότι έκανε την αναβάθμιση και διασύνδεση pos Θεωρώ ότι είσαι καλυμμένος αλλά στη θέση σου θα είχα το άγχος τι θα γίνει αν ενεργοποιηθούν τα πρόστιμα στο τέλος Μαρτίου. Μπορείς πάντως να αποδείξεις ότι έκανες διασύνδεση. Θα πρότεινα γενικά σε όλους να ζητάμε απόδειξη που να γράφει την εργασία γιατί στο μητρώο ααδε δεν υπάρχει ένδειξη ότι έγινε η διασύνδεση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mr_Terror Δημοσ. 20 Μαρτίου Share Δημοσ. 20 Μαρτίου To 30ρι που πήρε ο τεχνικός εννοείτε μαύρα.εχω τιμολόγιο που πλήρωσα για την αναβάθμιση της μηχανής,έχω την υπογραφή του τεχνικού στο βιβλίο της ταμειακής.Επισης ο τεχνικός μου είπε από την ώρα που έκανε το καινούργιο pos συναλλαγή, το βλέπει αυτό η ααδε ότι είναι με διασύνδεση.Μας έχει φάει το αγχος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kalliosmanos Δημοσ. 20 Μαρτίου Share Δημοσ. 20 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 2 hours ago, ekrepali said: Για δώσε link... που το βρήκες αυτό; https://drive.google.com/drive/folders/1CtYpP_HR_0PiFffz4BiUbhyaFWVMZWk2 κατω κατω που λεει ECR-POS-ALL.xlsx Επεξ/σία 20 Μαρτίου από kalliosmanos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Highlander Δημοσ. 20 Μαρτίου Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 1 ώρα πριν, 1comment είπε Θεωρώ ότι είσαι καλυμμένος αλλά στη θέση σου θα είχα το άγχος τι θα γίνει αν ενεργοποιηθούν τα πρόστιμα στο τέλος Μαρτίου. Μπορείς πάντως να αποδείξεις ότι έκανες διασύνδεση. Θα πρότεινα γενικά σε όλους να ζητάμε απόδειξη που να γράφει την εργασία γιατί στο μητρώο ααδε δεν υπάρχει ένδειξη ότι έγινε η διασύνδεση. Μετά από κάθε επιτυχημένη διασύνδεση ο τεχνικός περνάει ένα ελάχιστο ποσό στην κάρτα (π.χ. 0.01€) και εφόσον περάσει ενημερώνεται το eSend πως έχει γίνει η διασύνδεση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 20 Μαρτίου Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 1 ώρα πριν, kalliosmanos είπε https://drive.google.com/drive/folders/1CtYpP_HR_0PiFffz4BiUbhyaFWVMZWk2 κατω κατω που λεει ECR-POS-ALL.xlsx Υπαρχει κατι παρομοιο για sam4s? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kalliosmanos Δημοσ. 20 Μαρτίου Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 1 minute ago, SabotazNic said: Υπαρχει κατι παρομοιο για sam4s? θα σε γελασω αδελφε. δες απο την κεντρικη σελιδα απο την ταμειακης σου πχ diginet ειναι η δικη μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
james01gr Δημοσ. 20 Μαρτίου Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 21 ώρες πριν, sdikr είπε Φυσικά, μόνο που χάνει την πιστοποίηση για την πώληση και υποστήριξη ταμειακών συστημάτων ήρθε ο τεχνικός εχθές να συνδέσει το POS. το μόνο που έκανε ήταν να βάλει την IP στην μηχανή, το POS το είχα έτοιμο εγώ. όχι πως ήταν κάτι δύσκολο αλλά λέμε τώτα. μου έλεγε όμως ο άνθρωπος τι τραβάει. και με το κράτος αλλά και με τις τράπεζες. POS που δεν παίζουν (verifon), η τράπεζα λέει πως συνδέονται κανονικά ενώ δεν γίνεται και ρίχνουν την ευθύνη στους τεχνικούς. δεν τους έχουν πληρώσει τα voucher από τον ΙΙ κύκλο αλλά τους ζητάνε να πληρώσουν τον ΦΠΑ για τις αναβαθμίσεις. για ποσά που το ΚΡΑΤΟΣ δεν τους τα έχει πληρώσει. οπότε άστο. πάει Μαλδίβες ή εξυπηρετεί μόνο τους πελάτες του. τον παίρνουν τηλέφωνο το βράδυ, χίλιες δυο ιστορίες. και όλα αυτά γιατί το κράτος αντί να ρίξει κανά γερό πρόστιμο στις τράπεζες που ακόμη και στις 29/02 δεν είχαν έτοιμες ενημερώσεις, τα χώνει στους επαγγελματίες και στους τεχνικούς. ΥΓ γιατί η ΑΑΔΕ διαφημίζει την all in one λύση της Πειραιώς, γνωρίζει κανένας; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kleon2018 Δημοσ. 20 Μαρτίου Share Δημοσ. 20 Μαρτίου (επεξεργασμένο) On 15/03/2024 at 20:08, ekrepali said: Καλησπέρα. Είναι 100% θέμα firmware της ταμειακής ... το V1 R1 T45 με ημερομηνία έκδοσης 13/2/2024 λειτουργεί μια χαρά. 2 γνωστοί μου με Μirka είχαν το ίδιο πρόβλημα. https://support.infopos.gr/firmware-ftm/ Reveal hidden contents Εγώ είχα ίδιο πρόβλημα με error 200 με την Arcadia... και στις 8/3 αναβαθμίστηκε μόνη της ένα βράδυ αφού έκοψα Ζ. Κι άλλος συμφορουμήτης που παραθέτω είχε παρόμοιο πρόβλημα με την Carina. ⬇️ Ρώτα τον τεχνικό σου ή την infopos αν υπάρχει κάποια επιλογή στο menu, να ζητήσεις αναβάθμιση επι τόπου. Aλλιώς ή περιμένεις τον ανάδρομο ερμή να αναβαθμιστεί μόνη της κάποια μέρα όπως η δική μου, ή την πας στον τεχνικό να σου βάλει το καινούργιο firmware χειροκίνητα. μίλησα με την εταιρεία της μηχανής και μέσα σε 5 λεπτά μου πραγματοποίησε αναβάθμιση εξ αποστάσεως, σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου! Επεξ/σία 20 Μαρτίου από Kleon2018 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sdikr Δημοσ. 20 Μαρτίου Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 10 minutes ago, james01gr said: ήρθε ο τεχνικός εχθές να συνδέσει το POS. το μόνο που έκανε ήταν να βάλει την IP στην μηχανή, το POS το είχα έτοιμο εγώ. όχι πως ήταν κάτι δύσκολο αλλά λέμε τώτα. μου έλεγε όμως ο άνθρωπος τι τραβάει. και με το κράτος αλλά και με τις τράπεζες. POS που δεν παίζουν (verifon), η τράπεζα λέει πως συνδέονται κανονικά ενώ δεν γίνεται και ρίχνουν την ευθύνη στους τεχνικούς. δεν τους έχουν πληρώσει τα voucher από τον ΙΙ κύκλο αλλά τους ζητάνε να πληρώσουν τον ΦΠΑ για τις αναβαθμίσεις. για ποσά που το ΚΡΑΤΟΣ δεν τους τα έχει πληρώσει. οπότε άστο. πάει Μαλδίβες ή εξυπηρετεί μόνο τους πελάτες του. τον παίρνουν τηλέφωνο το βράδυ, χίλιες δυο ιστορίες. και όλα αυτά γιατί το κράτος αντί να ρίξει κανά γερό πρόστιμο στις τράπεζες που ακόμη και στις 29/02 δεν είχαν έτοιμες ενημερώσεις, τα χώνει στους επαγγελματίες και στους τεχνικούς. ΥΓ γιατί η ΑΑΔΕ διαφημίζει την all in one λύση της Πειραιώς, γνωρίζει κανένας; Δεν λέω καλή η γκρίνια, ίσως και δικαιολογημένη σε κάποιες περιπτώσεις. Αλλά το κράτος υποχρεώνει και τον τελικό πελάτη να κάνει την αναβάθμιση και σύνδεση, να έχει πλέον μεγαλύτερες απαιτήσεις υποστήριξης που αυτά μεταφράζονται σε έσοδα για τον τεχνικό, σίγουρα καλύτερα απο το να πουλάει μόνο θερμικά ρολά. Τα voucher μπορεί να μην τα δεχθεί, σίγουρα όμως και ο πελάτης μπορεί να επιλέξει να πάει σε κάποιον που τα δέχεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leon235 Δημοσ. 20 Μαρτίου Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 15 λεπτά πριν, sdikr είπε 33 λεπτά πριν, james01gr είπε ΥΓ γιατί η ΑΑΔΕ διαφημίζει την all in one λύση της Πειραιώς, γνωρίζει κανένας; Γιατί είναι η μόνη που λειτουργεί out of the box χωρίς προβλήματα. Αν καταφέρεις να βρεις τερματικό βέβαια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JustGud Δημοσ. 20 Μαρτίου Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 3 hours ago, kalliosmanos said: https://drive.google.com/drive/folders/1CtYpP_HR_0PiFffz4BiUbhyaFWVMZWk2 κατω κατω που λεει ECR-POS-ALL.xlsx Να ενημερώσω πως η AQ Leader(fw 3.20) συνδέετε με το vx520 χωρίς προβλήματα. Τουλάχιστον σε μένα λειτουργούν σωστά μέχρι στιγμής. Το λέω καθώς στο xls γράφει πως δεν έχει δοκιμαστεί. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DomToretto Δημοσ. 20 Μαρτίου Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 47 λεπτά πριν, james01gr είπε μου έλεγε όμως ο άνθρωπος τι τραβάει. και με το κράτος αλλά και με τις τράπεζες. POS που δεν παίζουν (verifon), η τράπεζα λέει πως συνδέονται κανονικά ενώ δεν γίνεται και ρίχνουν την ευθύνη στους τεχνικούς. δεν τους έχουν πληρώσει τα voucher από τον ΙΙ κύκλο αλλά τους ζητάνε να πληρώσουν τον ΦΠΑ για τις αναβαθμίσεις. για ποσά που το ΚΡΑΤΟΣ δεν τους τα έχει πληρώσει. οπότε άστο. πάει Μαλδίβες ή εξυπηρετεί μόνο τους πελάτες του. τον παίρνουν τηλέφωνο το βράδυ, χίλιες δυο ιστορίες. Και εμένα πάνω κάτω τα ίδια μου έχουν πει. Ακόμη αναμένω τα διασύνδεση για verifone vx520, περίμεναν λέει νέα αναβάθμιση από την epay και ακόμη δεν έχει βγεί, με παρέπεμψε και στην Πειραιώς και στην epay να ζητήσω διευκρινήσεις και αν τις πάρω τότε μπορούμε να κάνουμε τη διασύνδεση με ευθύνη δική μου. Ένα μπάχαλο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα