Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

38 λεπτά πριν, 1comment είπε

Πες ακριβώς τις ημερομηνίες που παρέλαβες το καινούργιο και έστειλες πίσω το παλιό. Αν όλα αυτά έγιναν Φεβρουάριο, τότε ως 10 Μαρτίου έπρεπε ο πάροχος να τα έχει δηλώσει. Αν έγιναν αυτό το μήνα, θα εμφανιστούν ως 10 Απριλίου ααδε. Τώρα η εικόνα που δείχνει είναι για Φλεβάρη. Το παλιό θα το βλέπεις και μετά, απλά θα γράφει ημερομ. απενεργοποίησης.

8 μαρτιου παρελαβα το καινουργιο.Στις 12 του μηνα ηρθε ο τεχνικος και εκανε την διασυνδεση, και το παλιο pos το πηρε η κουριερ 15 του μηνα και χθες το παρελαβε η cardlink.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε

8 μαρτιου παρελαβα το καινουργιο.Στις 12 του μηνα ηρθε ο τεχνικος και εκανε την διασυνδεση, και το παλιο pos το πηρε η κουριερ 15 του μηνα και χθες το παρελαβε η cardlink.

Άρα 10 Απριλίου θα δεις στο μητρώο τις αλλαγές. Καταλαβαίνω ποιο είναι το άγχος σου, ότι έχεις κάνει τη διασύνδεση και δεν φαίνεται πουθενά. Πήρες απόδειξη από τον τεχνικό ότι έκανες τη διασύνδεση; Εμένα μου δωσε απόδειξη που γράφει και την εργασία. Πρέπει να έχεις στα χέρια σου κάποιο αποδεικτικό σε περίπτωση προστίμου ώστε να το αμφισβητήσεις. Ξεκίνα με αυτό τουλάχιστον. Μετά κάνε κι ένα τηλ στην ααδε και ρώτα.

Επεξ/σία από 1comment
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Mr_Terror είπε

Έχει υπογράψει στο βιβλίο της ταμειακής ότι έκανε την αναβάθμιση και διασύνδεση pos

Θεωρώ ότι είσαι καλυμμένος αλλά στη θέση σου θα είχα το άγχος τι θα γίνει αν ενεργοποιηθούν τα πρόστιμα στο τέλος Μαρτίου. Μπορείς πάντως να αποδείξεις ότι έκανες διασύνδεση. Θα πρότεινα γενικά σε όλους να ζητάμε απόδειξη που να γράφει την εργασία γιατί στο μητρώο ααδε δεν υπάρχει ένδειξη ότι έγινε η διασύνδεση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To 30ρι που πήρε ο τεχνικός εννοείτε μαύρα.εχω τιμολόγιο που πλήρωσα για την αναβάθμιση της μηχανής,έχω την υπογραφή του τεχνικού στο βιβλίο της ταμειακής.Επισης ο τεχνικός μου είπε από την ώρα που έκανε το καινούργιο pos συναλλαγή, το βλέπει αυτό η ααδε ότι είναι με διασύνδεση.Μας έχει φάει το αγχος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, ekrepali said:

Για δώσε link... που το βρήκες αυτό;

https://drive.google.com/drive/folders/1CtYpP_HR_0PiFffz4BiUbhyaFWVMZWk2

κατω κατω που λεει  ECR-POS-ALL.xlsx

 

Επεξ/σία από kalliosmanos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, 1comment είπε

Θεωρώ ότι είσαι καλυμμένος αλλά στη θέση σου θα είχα το άγχος τι θα γίνει αν ενεργοποιηθούν τα πρόστιμα στο τέλος Μαρτίου. Μπορείς πάντως να αποδείξεις ότι έκανες διασύνδεση. Θα πρότεινα γενικά σε όλους να ζητάμε απόδειξη που να γράφει την εργασία γιατί στο μητρώο ααδε δεν υπάρχει ένδειξη ότι έγινε η διασύνδεση. 

Μετά από κάθε επιτυχημένη διασύνδεση ο τεχνικός περνάει ένα ελάχιστο ποσό στην κάρτα (π.χ. 0.01€) και εφόσον περάσει ενημερώνεται το eSend πως έχει γίνει η διασύνδεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, SabotazNic said:

Υπαρχει κατι παρομοιο για sam4s? 

θα σε γελασω αδελφε. δες απο την κεντρικη σελιδα απο την ταμειακης σου πχ diginet ειναι η δικη μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, sdikr είπε

Φυσικά,  μόνο που χάνει την πιστοποίηση για την πώληση και υποστήριξη ταμειακών συστημάτων

ήρθε ο τεχνικός εχθές να συνδέσει το POS. το μόνο που έκανε ήταν να βάλει την IP στην μηχανή, το POS το είχα έτοιμο εγώ. όχι πως ήταν κάτι δύσκολο αλλά λέμε τώτα.

μου έλεγε όμως ο άνθρωπος τι τραβάει. και με το κράτος αλλά και με τις τράπεζες. POS που δεν παίζουν (verifon), η τράπεζα λέει πως συνδέονται κανονικά ενώ δεν γίνεται και ρίχνουν την ευθύνη στους τεχνικούς. δεν τους έχουν πληρώσει τα voucher από τον ΙΙ κύκλο αλλά τους ζητάνε να πληρώσουν τον ΦΠΑ για τις αναβαθμίσεις. για ποσά που το ΚΡΑΤΟΣ δεν τους τα έχει πληρώσει. οπότε άστο. πάει Μαλδίβες ή εξυπηρετεί μόνο τους πελάτες του. τον παίρνουν τηλέφωνο το βράδυ, χίλιες δυο ιστορίες. και όλα αυτά γιατί το κράτος αντί να ρίξει κανά γερό πρόστιμο στις τράπεζες που ακόμη και στις 29/02 δεν είχαν έτοιμες ενημερώσεις, τα χώνει στους επαγγελματίες και στους τεχνικούς.

ΥΓ γιατί η ΑΑΔΕ διαφημίζει την all in one λύση της Πειραιώς, γνωρίζει κανένας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 15/03/2024 at 20:08, ekrepali said:

 

Καλησπέρα.

Είναι 100% θέμα firmware της ταμειακής ... το V1 R1 T45 με ημερομηνία έκδοσης 13/2/2024 λειτουργεί μια χαρά. 2 γνωστοί μου με Μirka είχαν το ίδιο πρόβλημα.

https://support.infopos.gr/firmware-ftm/

  Reveal hidden contents

3.jpg.1314b3c900c7a7640d50dd45193b72e3.jpg

 

Εγώ είχα ίδιο πρόβλημα με error 200 με την Arcadia... και στις 8/3 αναβαθμίστηκε μόνη της ένα βράδυ αφού έκοψα Ζ.

Κι άλλος συμφορουμήτης που παραθέτω είχε παρόμοιο πρόβλημα με την Carina. ⬇️ 

 

Ρώτα τον τεχνικό σου ή την infopos αν υπάρχει κάποια επιλογή στο menu, να ζητήσεις αναβάθμιση επι τόπου. Aλλιώς ή περιμένεις τον ανάδρομο ερμή να αναβαθμιστεί μόνη της κάποια μέρα όπως η δική μου, ή την πας στον τεχνικό να σου βάλει το καινούργιο firmware χειροκίνητα.

μίλησα με την εταιρεία της μηχανής και μέσα σε 5 λεπτά μου πραγματοποίησε αναβάθμιση εξ αποστάσεως, σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου!

Επεξ/σία από Kleon2018
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, james01gr said:

ήρθε ο τεχνικός εχθές να συνδέσει το POS. το μόνο που έκανε ήταν να βάλει την IP στην μηχανή, το POS το είχα έτοιμο εγώ. όχι πως ήταν κάτι δύσκολο αλλά λέμε τώτα.

μου έλεγε όμως ο άνθρωπος τι τραβάει. και με το κράτος αλλά και με τις τράπεζες. POS που δεν παίζουν (verifon), η τράπεζα λέει πως συνδέονται κανονικά ενώ δεν γίνεται και ρίχνουν την ευθύνη στους τεχνικούς. δεν τους έχουν πληρώσει τα voucher από τον ΙΙ κύκλο αλλά τους ζητάνε να πληρώσουν τον ΦΠΑ για τις αναβαθμίσεις. για ποσά που το ΚΡΑΤΟΣ δεν τους τα έχει πληρώσει. οπότε άστο. πάει Μαλδίβες ή εξυπηρετεί μόνο τους πελάτες του. τον παίρνουν τηλέφωνο το βράδυ, χίλιες δυο ιστορίες. και όλα αυτά γιατί το κράτος αντί να ρίξει κανά γερό πρόστιμο στις τράπεζες που ακόμη και στις 29/02 δεν είχαν έτοιμες ενημερώσεις, τα χώνει στους επαγγελματίες και στους τεχνικούς.

ΥΓ γιατί η ΑΑΔΕ διαφημίζει την all in one λύση της Πειραιώς, γνωρίζει κανένας;

Δεν λέω καλή η γκρίνια, ίσως και δικαιολογημένη σε κάποιες περιπτώσεις.

Αλλά το κράτος υποχρεώνει και τον τελικό πελάτη να κάνει την αναβάθμιση και σύνδεση, να έχει πλέον μεγαλύτερες απαιτήσεις υποστήριξης   που αυτά μεταφράζονται σε έσοδα για τον τεχνικό, σίγουρα καλύτερα απο το να πουλάει μόνο θερμικά ρολά.

Τα voucher μπορεί να μην τα δεχθεί, σίγουρα όμως και ο πελάτης μπορεί να επιλέξει να πάει σε κάποιον που τα δέχεται.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, sdikr είπε
33 λεπτά πριν, james01gr είπε

ΥΓ γιατί η ΑΑΔΕ διαφημίζει την all in one λύση της Πειραιώς, γνωρίζει κανένας;

 

Γιατί είναι η μόνη που λειτουργεί out of the box χωρίς προβλήματα. Αν καταφέρεις να βρεις τερματικό βέβαια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, kalliosmanos said:

https://drive.google.com/drive/folders/1CtYpP_HR_0PiFffz4BiUbhyaFWVMZWk2

κατω κατω που λεει  ECR-POS-ALL.xlsx

 

Να ενημερώσω πως η AQ Leader(fw 3.20) συνδέετε με το vx520 χωρίς προβλήματα. Τουλάχιστον σε μένα λειτουργούν σωστά μέχρι στιγμής.
Το λέω καθώς στο xls γράφει πως δεν έχει δοκιμαστεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, james01gr είπε

μου έλεγε όμως ο άνθρωπος τι τραβάει. και με το κράτος αλλά και με τις τράπεζες. POS που δεν παίζουν (verifon), η τράπεζα λέει πως συνδέονται κανονικά ενώ δεν γίνεται και ρίχνουν την ευθύνη στους τεχνικούς. δεν τους έχουν πληρώσει τα voucher από τον ΙΙ κύκλο αλλά τους ζητάνε να πληρώσουν τον ΦΠΑ για τις αναβαθμίσεις. για ποσά που το ΚΡΑΤΟΣ δεν τους τα έχει πληρώσει. οπότε άστο. πάει Μαλδίβες ή εξυπηρετεί μόνο τους πελάτες του. τον παίρνουν τηλέφωνο το βράδυ, χίλιες δυο ιστορίες.

Και εμένα πάνω κάτω τα ίδια μου έχουν πει. Ακόμη αναμένω τα διασύνδεση για verifone vx520, περίμεναν λέει νέα αναβάθμιση από την epay και ακόμη δεν έχει βγεί, με παρέπεμψε και στην Πειραιώς και στην epay να ζητήσω διευκρινήσεις και αν τις πάρω τότε μπορούμε να κάνουμε τη διασύνδεση με ευθύνη δική μου.

Ένα μπάχαλο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...