Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, leon235 είπε

Δεν νομίζω οτι υπάρχει νόμος που μπορεί να αναγκαστεί κάποιος να δουλέψει (στον ιδιωτικό τομέα). Αν θέλει έρχεται, αν θέλει πάει Μαλδίβες.

Προφανώς δεν τον αναγκάζει να δουλέψει, αλλά δεν θα έρθει ο....κρεοπώλης να σου κάνει την διασύνδεση. Απλά τους αναγκάζει να αποκτήσουν και 1-2 γνώσεις παραπάνω από το μέχρι τώρα ανοίγω ένα κατάστημα και πουλάω ταμειακες και χαρτάκια 

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 minutes ago, Highlander said:

Για την πώληση δεν χρειάζεται να είσαι εξουσιοδοτημένος τεχνικός.

Θα πας δηλάδη εσύ να αγοράσεις ταμειακή απο κάποιον που θα σου πεί πάρε την και μετά δεν θα έχεις υποστήριξη;

(για να υπογράψει κάποιος το βιβλιαράκι της ταμειακής για την παράδοση  και να την βάλει σε λειτουργία πρέπει να έχει εξουσιοδότηση)

οκ γιατί όχι δικαιώμα σου

Επεξ/σία από sdikr
Δημοσ.

Καλησπέρα αν γνωρίζει κάποιος έχω πάροχο epsilon digital προς το παρόν το pos της Cardlink δεν συνδέεται. Στην σελίδα της ΑΑΔΕ έχω μήνυμα για υποβολή δήλωσης πρόθεσης αντικατάστασης ταμειακού συστήματος με all in one τι πρέπει να κάνω; Ευχαριστώ

Δημοσ.

Συνδέθηκε μόλις το δικό μου pax a80 με incotex 777. Διαδικασία 5 λεπτών. Μου είπε είμαι από τα πιο γρήγορα που σύνδεσε προφανώς επειδή το πος είναι καινούργιο. Η epay γενικά τους ταλαιπώρησε όλους μέχρι να αναβαθμίσει σωστά τα πος και με το vx520 εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα, είπε. 

  • Like 2
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, 1comment είπε

Συνδέθηκε μόλις το δικό μου pax a80 με incotex 777. Διαδικασία 5 λεπτών. Μου είπε είμαι από τα πιο γρήγορα που σύνδεσε προφανώς επειδή το πος είναι καινούργιο. Η epay γενικά τους ταλαιπώρησε όλους μέχρι να αναβαθμίσει σωστά τα πος και με το vx520 εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα, είπε. 

Άντε μπράβο να και ενα καλό νέο!

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, spapas83 είπε

Άντε μπράβο να και ενα καλό νέο!

Και ήδη πέρασα κάρτα. Όλα κομπλέ προς το παρόν.

3 ώρες πριν, Highlander είπε


Εμείς ως εξουσιοδοτημένοι τεχνικοί ΦΗΜ  έχουμε δικαίωμα να αρνηθούμε μια και δεν είναι στις υποχρεώσεις μας.
 

Για ποιό λόγο να αρνηθείτε πέρα του "δεν προλαβαίνω" εφόσον είναι διαδικασία κάποιων λεπτών και πληρώνεστε για αυτό; Το καταλαβαίνω για κάποιον που έχει δώσει χιλιάδες μηχανές να μην προλαβαίνει να πάει σε όλους (ειδικά αν δουλεύει μόνος του και πάλι όμως πρέπει να δώσει εναλλακτική στον πελάτη) αλλά εφόσον υπάρχει αμοιβή, θεωρώ κουταμάρα ξαφνικά ο τεχνικός να ρίχνει άκυρα για άλλο λόγο πλην του να μην προλαβαίνει.

  • Like 1
Δημοσ.
53 minutes ago, 1comment said:

Και ήδη πέρασα κάρτα. Όλα κομπλέ προς το παρόν.

Για ποιό λόγο να αρνηθείτε πέρα του "δεν προλαβαίνω" εφόσον είναι διαδικασία κάποιων λεπτών και πληρώνεστε για αυτό; Το καταλαβαίνω για κάποιον που έχει δώσει χιλιάδες μηχανές να μην προλαβαίνει να πάει σε όλους (ειδικά αν δουλεύει μόνος του και πάλι όμως πρέπει να δώσει εναλλακτική στον πελάτη) αλλά εφόσον υπάρχει αμοιβή, θεωρώ κουταμάρα ξαφνικά ο τεχνικός να ρίχνει άκυρα για άλλο λόγο πλην του να μην προλαβαίνει.

Σε παρακαλώ,  θα  μας πληρώσεις για την αναβάθμιση  αλλά μετά δεν έχεις υποστήριξη   😋

Δεν πάει έτσι,  πουλάς μια ταμειακή, παρέχεις και την υποστήριξη, αν δεν θες πάντα υπάρχουν συνάδελφοί έτοιμοι να αναλάβουν το πελατολόγιο σου, υπάρχει και διαδικασία σχετική.

Δημοσ.

καλησπερα σε ολους.  Συγνωμη ρε παιδια αν καποιος τεχνικος γνωριζει να μου απαντησει γιατι ο τεχνικος στην περιοχη μου δεν μιλιεται πια και ουτε ειναι διατεθιμενος να κλεισει ραντεβου για Απριλιo για να παρω παραταση εστω.

Εχω την AQ smart της diginet και το ingenico iWL220 gprs απο MELLON. Οντως δεν συνδεονται ακομα αυτα;;

ειμαι να σκασω ειμαι...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, sdikr είπε

Σε παρακαλώ,  θα  μας πληρώσεις για την αναβάθμιση  αλλά μετά δεν έχεις υποστήριξη   😋

Δεν πάει έτσι,  πουλάς μια ταμειακή, παρέχεις και την υποστήριξη, αν δεν θες πάντα υπάρχουν συνάδελφοί έτοιμοι να αναλάβουν το πελατολόγιο σου, υπάρχει και διαδικασία σχετική.

Πάντως σε κάποιες περιοχές δεν ασχολούνται όλοι οι τεχνικοί με όλες τις ταμειακές. Με τη δικιά μου π.χ. δεν ασχολείται κανένας άλλος. Ο επόμενος τεχνικός είναι 20 χλμ πιο μακριά.

8 λεπτά πριν, kalliosmanos είπε

γιατι ο τεχνικος στην περιοχη μου δεν μιλιεται πια και ουτε ειναι διατεθιμενος να κλεισει ραντεβου για Απριλιo για να παρω παραταση εστω.

Θα του πέσαν λίγα τα 30€ Χ εκατοντάδες ή χιλιάδες επιχειρήσεις-πελάτες και δεν τα θέλει!🤣

Επεξ/σία από 1comment
Δημοσ.
3 minutes ago, kalliosmanos said:

καλησπερα σε ολους.  Συγνωμη ρε παιδια αν καποιος τεχνικος γνωριζει να μου απαντησει γιατι ο τεχνικος στην περιοχη μου δεν μιλιεται πια και ουτε ειναι διατεθιμενος να κλεισει ραντεβου για Απριλιo για να παρω παραταση εστω.

Εχω την AQ smart της diginet και το ingenico iWL220 gprs απο MELLON. Οντως δεν συνδεονται ακομα αυτα;;

ειμαι να σκασω ειμαι...

Κι άλλες εταιρίες πχ Infopos δεν έχει στη λίστα συμβατότητας το VX520 και το iWL220... https://support.infopos.gr/eftpos/

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Mr_Terror είπε

Και βεβαια γινεται.Αγοραζεις την καινουργια ταμειακη και ρυθμίζεται το Pos να λειτουργει με την καινουργια.Η παλια ταμειακη ακυρωνεται και πρεπει να την κρατησεις τουλαχιστον δεκα χρονια την παλια και μετα την πετας.Ετσι μου ειχε πει ο λογιστης μου.

Καλησπέρα, η ταμειακή υπάρχει ήδη. Το δύσκολο είναι πώς θα ξεκουμπώσει απο το pos. Έχει κάνει κανένας την διαδικασία? Γνωστός με ταμειακές στην αρχή που γίνονταν ο πολύς χαμός, κούμπωσε άλλη ταμειακή με άλλο pos και ότι και να δοκίμασε δεν μπορούσε να το συνδέσει με την δικιά του ταμειακή. Και λέω μιας και έχω 2 ταμειακές αν χρειαστεί ν αλλάξω τι θα πρέπει να κάνω?

Δημοσ.
1 hour ago, kalliosmanos said:

καλησπερα σε ολους.  Συγνωμη ρε παιδια αν καποιος τεχνικος γνωριζει να μου απαντησει γιατι ο τεχνικος στην περιοχη μου δεν μιλιεται πια και ουτε ειναι διατεθιμενος να κλεισει ραντεβου για Απριλιo για να παρω παραταση εστω.

Εχω την AQ smart της diginet και το ingenico iWL220 gprs απο MELLON. Οντως δεν συνδεονται ακομα αυτα;;

ειμαι να σκασω ειμαι...

Γενικά αυτό που ξέρω είναι πως diginet Και mellon είναι love for ever,  

27 minutes ago, alexx said:

Καλησπέρα, η ταμειακή υπάρχει ήδη. Το δύσκολο είναι πώς θα ξεκουμπώσει απο το pos. Έχει κάνει κανένας την διαδικασία? Γνωστός με ταμειακές στην αρχή που γίνονταν ο πολύς χαμός, κούμπωσε άλλη ταμειακή με άλλο pos και ότι και να δοκίμασε δεν μπορούσε να το συνδέσει με την δικιά του ταμειακή. Και λέω μιας και έχω 2 ταμειακές αν χρειαστεί ν αλλάξω τι θα πρέπει να κάνω?

Απο την στιγμή που θα στείλει η ταμειακή το echo init Και ανταλλαγή κλειδιού τότε και το Pos γίνεται bind με την νέα ταμειακή,  εκτός φυσικά αν δεν συνεργάζονται

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, sdikr είπε

Θα πας δηλάδη εσύ να αγοράσεις ταμειακή απο κάποιον που θα σου πεί πάρε την και μετά δεν θα έχεις υποστήριξη;

(για να υπογράψει κάποιος το βιβλιαράκι της ταμειακής για την παράδοση  και να την βάλει σε λειτουργία πρέπει να έχει εξουσιοδότηση)

οκ γιατί όχι δικαιώμα σου

Οι νέες μηχανές δεν έχουν βιβλιάριο επισκευής και συντήρησης.
(Α.Α.Δ.Ε. Α.1173/30.12.2022)
Τους έχουν περισσέψει και γι' αυτό τα βάζουν στη συσκευασία.
Δεν χρειάζεται να υπογράψεις κάπου κάτι.
Ένα τιμολόγιο και τέλος.

3 ώρες πριν, 1comment είπε

Και ήδη πέρασα κάρτα. Όλα κομπλέ προς το παρόν.

Για ποιό λόγο να αρνηθείτε πέρα του "δεν προλαβαίνω" εφόσον είναι διαδικασία κάποιων λεπτών και πληρώνεστε για αυτό; Το καταλαβαίνω για κάποιον που έχει δώσει χιλιάδες μηχανές να μην προλαβαίνει να πάει σε όλους (ειδικά αν δουλεύει μόνος του και πάλι όμως πρέπει να δώσει εναλλακτική στον πελάτη) αλλά εφόσον υπάρχει αμοιβή, θεωρώ κουταμάρα ξαφνικά ο τεχνικός να ρίχνει άκυρα για άλλο λόγο πλην του να μην προλαβαίνει.

Μου αρέσει που μπαίνετε στην παγίδα που έχουν στήσει τόσο περίτεχνα.
Τα έχουμε πει ξανά.
Εφόσον είναι διαδικασία κάποιων λεπτών, μπορείς να το κάνεις και μόνος σου.
Και θα γλιτώσεις και τη χρέωση.
Δυστυχώς για εσάς δεν έχετε πρόσβαση στο κανάλι που έχουμε στο σωματείο και φυσικά δεν μου επιτρέπεται να το βγάλω προς τα έξω.
 

1 ώρα πριν, sdikr είπε

Γενικά αυτό που ξέρω είναι πως diginet Και mellon είναι love for ever,  

Απο την στιγμή που θα στείλει η ταμειακή το echo init Και ανταλλαγή κλειδιού τότε και το Pos γίνεται bind με την νέα ταμειακή,  εκτός φυσικά αν δεν συνεργάζονται

Υπάρχουν και οι περιπτώσεις που ανταλλάσσουν κλειδιά κανονικά αλλά κατά την αποστολή απόδειξης σκάει error.
Ονόματα δε λέμε, οικογένειες δεν θίγουμε.

Δημοσ.
2 hours ago, Highlander said:

Οι νέες μηχανές δεν έχουν βιβλιάριο επισκευής και συντήρησης.
(Α.Α.Δ.Ε. Α.1173/30.12.2022)
Τους έχουν περισσέψει και γι' αυτό τα βάζουν στη συσκευασία.
Δεν χρειάζεται να υπογράψεις κάπου κάτι.
Ένα τιμολόγιο και τέλος.

Μου αρέσει που μπαίνετε στην παγίδα που έχουν στήσει τόσο περίτεχνα.
Τα έχουμε πει ξανά.
Εφόσον είναι διαδικασία κάποιων λεπτών, μπορείς να το κάνεις και μόνος σου.
Και θα γλιτώσεις και τη χρέωση.
Δυστυχώς για εσάς δεν έχετε πρόσβαση στο κανάλι που έχουμε στο σωματείο και φυσικά δεν μου επιτρέπεται να το βγάλω προς τα έξω.
 

Υπάρχουν και οι περιπτώσεις που ανταλλάσσουν κλειδιά κανονικά αλλά κατά την αποστολή απόδειξης σκάει error.
Ονόματα δε λέμε, οικογένειες δεν θίγουμε.

Βρε το ξαναλέω, μπορείς να πάρεις ταμειακή χωρίς υποστήριξη, δικαίωμα σου 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 hours ago, sdikr said:

Γενικά αυτό που ξέρω είναι πως diginet Και mellon είναι love for ever,  

υποθετω οτι εννοεις οτι συνεργαζονται αλλα μετα απο λιγη ερευνα βρηκα αυτο και το αφηνω εδω μηπως βοηθηθει και καποιος αλλος.

 

13 hours ago, ekrepali said:

Κι άλλες εταιρίες πχ Infopos δεν έχει στη λίστα συμβατότητας το VX520 και το iWL220...

χαριν της απαντησης σου το εψαξα περαιτερω. σε ευχαριστω.

 

Screensh.png

Επεξ/σία από kalliosmanos
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...