Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φιλαράκι καλημέρα,τις νέες λύσεις δεν τις έβγαλα ΠΟΥΘΕΝΑ  σκάρτες αλλά μόνο ακριβές,διότι είναι και θα γίνουν και περισσότερο,μιας και ήδη τις έχω εντάξει στα είδη προς πώληση ,γιατί τυγχάνει να ασχολουμε και με τον τομέα της πληροφορικής.

Οσο αφορά τις ταμειακές,που  έχω συνδέσει καμμία 100 μέχρι τώρα ,τα προβλήματα που έχουν είναι  λίγα  και οφείλονται  στην προχειρότητα του όλου έργου που γίνεται χωρίς καθόλου δοκιμαστική περίοδο αλλά με ασφυχτικές ημερομηνίες και απειλές εξοντωτικών προστίμων ,που  θα αναγκάσουν  τον κόσμο να καταφύγει στις all in one λύσεις που εκθειάζειςκαι οι οποίες για την ώρα είναι καθαρά μονοπωλιακές γιατί μιλάμε για 2-3 όλες και όλες μέχρι τώρα.

Το αποτέλεσμα όλων αυτών θα είναι το κλείσιμο όλων των μικρών επιχειρήσεων που καλά καλά δεν μπορούν να αγοράσουν μια ταμειακή όχι να επωμισθούν 200+ ευρώ τον χρόνο κόστος για all in one λύσεις 

Σεβαστή η άποψη σου,αλλά αυτά τα περί ειλικρίνειας προς τον πελάτη που αναφέρει καλό είναι να μην τα λες διότι ούτε με ξέρεις ούτε εάν είμαι ειλικρινής προς τον πελάτη ξέρεις 

Αυτα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

41 λεπτά πριν, aris1964 είπε

Φιλαράκι καλημέρα,τις νέες λύσεις δεν τις έβγαλα ΠΟΥΘΕΝΑ  σκάρτες αλλά μόνο ακριβές,διότι είναι και θα γίνουν και περισσότερο,μιας και ήδη τις έχω εντάξει στα είδη προς πώληση ,γιατί τυγχάνει να ασχολουμε και με τον τομέα της πληροφορικής.

Οσο αφορά τις ταμειακές,που  έχω συνδέσει καμμία 100 μέχρι τώρα ,τα προβλήματα που έχουν είναι  λίγα  και οφείλονται  στην προχειρότητα του όλου έργου που γίνεται χωρίς καθόλου δοκιμαστική περίοδο αλλά με ασφυχτικές ημερομηνίες και απειλές εξοντωτικών προστίμων ,που  θα αναγκάσουν  τον κόσμο να καταφύγει στις all in one λύσεις που εκθειάζειςκαι οι οποίες για την ώρα είναι καθαρά μονοπωλιακές γιατί μιλάμε για 2-3 όλες και όλες μέχρι τώρα.

Το αποτέλεσμα όλων αυτών θα είναι το κλείσιμο όλων των μικρών επιχειρήσεων που καλά καλά δεν μπορούν να αγοράσουν μια ταμειακή όχι να επωμισθούν 200+ ευρώ τον χρόνο κόστος για all in one λύσεις 

Σεβαστή η άποψη σου,αλλά αυτά τα περί ειλικρίνειας προς τον πελάτη που αναφέρει καλό είναι να μην τα λες διότι ούτε με ξέρεις ούτε εάν είμαι ειλικρινής προς τον πελάτη ξέρεις 

Αυτα.

 

Θα μπορούσες να μας αναφέρεις τις λύσεις All in One που έχεις εντάξει στα είδη προς πώληση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, leon235 είπε

Θα μπορούσες να μας αναφέρεις τις λύσεις All in One που έχεις εντάξει στα είδη προς πώληση;

Εάν δεν κάνω λάθος εσυ ήδη αγόρασες,από εκεί και πέρα δεν είμαι στο forum για να διαφημίζω την δουλειά μου νομίζω ότι δεν επιτρέπετε κιόλας.

Ότι άλλο με pm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εντάξει είναι ξεκάθαρο οτι όλη η ιστορία γίνεται για να πάει η κατάσταση προς τους παρόχους.Βολεύει τον κρατικό μηχανισμό αφου με λίγους παρόχους θα περνάνε νομοσχέδια και οι αλλαγές αυτές θα ενσωματώνονται αυτόματα χωρίς να καταλάβεις τι έγινε.....επίσης όντως πολοί μικροί επαγγελματίες χωρίς προσωπικό είναι σίγουρο οτι δεν θα αντέξουν τα έξοδα (μετα την τεκμαρτή φορολόγηση ειδικά) και θα οδηγηθούν στο λουκέτο,ήδη έχω υπόψιν κόσμο που έκλεισε και άλλους που το σκέφτονται.

Επεξ/σία από babisgr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι κάποιες υπάρχουσες ταμείακες μπορεί στο μέλλον να έχουν θέμα είναι κάτι που κανείς δεν μπορεί να το προβλέψει, 

Τα υπάρχοντα προβλήματα όμως είναι κυρίως γιατί οι παρόχοι Pos περιμένανε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή να βγάλουν τις λύσεις τους με αποτέλεσμα να υπάρχουν θέματα με την συνεργασία με ταμειακές που είχανε κάνει την αναβάθμιση εδώ και μήνες.

Μέχρι τέλη Φλεβάρη, υπήρχανε μόνο 2 all in one λύσεις που είχανε έγκριση τώρα έχει 7

Ο κάθε ενας τα βάζει κάτω και βλέπει τι τον βολεύει και συμφέρει και τι όχι

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, spapas83 είπε

Καλησπέρα παιδιά! Έχει καταφέρει κανείς να διασυνδέσει Incotex 777 με VX520 epay;

Σε ενα λινκ που είχε παραθέσει ένας φίλος σχετικά με νέα αναβάθμιση της incotex, έγραφε όχι verifone. Ότι δηλαδή δεν συνδέεται. Θα σου πρότεινα να μιλήσεις με epay, να αναφέρεις το πρόβλημα και αιτηθείς για επίσκεψη τεχνικού.

Spoiler

INCOTEX 133 WEB & INCOTEX 133 & INCOTEX 777
ΣΥΝΔΕΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
MELLON (ΟΧΙ GPRS)
E-PAY (OXI VERIFONE)
CARDLINK (OXI ΠΡΟΦΟΡΤΩΜΕΝΕΣ ΣΕ VERIFONE)
NEXI
VIVA (PROLIN S800 ΡΥΘΜΙΣΗ TIMEOUT 400)
VIVA Soft Pos
EDPS

 

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, 1comment είπε

Σε ενα λινκ που είχε παραθέσει ένας φίλος σχετικά με νέα αναβάθμιση της incotex, έγραφε όχι verifone. Ότι δηλαδή δεν συνδέεται. Θα σου πρότεινα να μιλήσεις με epay, να αναφέρεις το πρόβλημα και αιτηθείς για επίσκεψη τεχνικού.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

INCOTEX 133 WEB & INCOTEX 133 & INCOTEX 777
ΣΥΝΔΕΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
MELLON (ΟΧΙ GPRS)
E-PAY (OXI VERIFONE)
CARDLINK (OXI ΠΡΟΦΟΡΤΩΜΕΝΕΣ ΣΕ VERIFONE)
NEXI
VIVA (PROLIN S800 ΡΥΘΜΙΣΗ TIMEOUT 400)
VIVA Soft Pos
EDPS

 

Σε ευχαριστώ πολύ! Όποτε λογικά πάμε για άλλο pos γιατί το VX520 δεν… Θα ρωτήσω για αγορά Ingenico από ότι διαβάζω αυτά δουλεύουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, spapas83 είπε

Σε ευχαριστώ πολύ! Όποτε λογικά πάμε για άλλο pos γιατί το VX520 δεν… Θα ρωτήσω για αγορά Ingenico από ότι διαβάζω αυτά δουλεύουν.

Λογικά μέσα στην εβδομάδα θα έχουμε νέα για το vx 520… Λογικά θα συνδεθεί. Λίγο υπομονή αν δεν θες να μπεις σε έξοδα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ppmarkos είπε

Λογικά μέσα στην εβδομάδα θα έχουμε νέα για το vx 520… Λογικά θα συνδεθεί. Λίγο υπομονή αν δεν θες να μπεις σε έξοδα. 

Έχουμε φτάσει στο σημείο να λέμε ας πληρώσω για να μη γίνει καμία στραβή! Έχω κάνει αναβάθμιση στη μηχανή μέσα Φεβρουαρίου και από τότε παίρνω τον τεχνικό και κάθε φορά μου λέει άλλη δικαιολογία. Τους καταλαβαίνω και αυτούς αλλά άμα φάμε το πρόστιμο πάμε για λουκέτο. Θα πάρω αύριο το πρωί στην Admate που είναι ο αντιπρόσωπος να μου πούνε αν γίνεται να δουλέψει με το VX520. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, ekrepali είπε

Κοίτα να δεις... αν όντως έχει βλάβη θα πρέπει να το αντικαταστήσουν τζάμπα με άλλο pos και να μη χρεωθείς τη επίσκεψη τεχνικού. Τουλάχιστον στον @1comment έτσι έγινε με την Epay και του έδωσαν το Α80. Αν σου φέρουν Ingenico, κατά 99% δε θα έχεις πρόβλημα με τη διασύνδεση.

Aλλά αν οι τεχνικοί κρίνουν ότι δε φταίει το pos, ακόμα κι αν έχουν άδικο θα πληρώσεις 30 ευρώ επίσκεψη.

 

18 ώρες πριν, manolo8 είπε

Μου ειπε στο τηλεφωνο η epay οτι δεν μπορουν να ξερουν αν εχει βλαβη... Πρεπει να το δει ο τεχνικος... Το θεμα ειναι οτι μεχρι τωρα δεν πληρωνα εξοδα συντηρησης... οποτε .. μαλλον θα πληρωσω.. Μου ειπαν οτι το pos θα ειναι το ingenico desk 3200. Δεν ξερω αν μπορω να διαλεξω.. Εχεις ιδεα αν το ingenico συνεργαζεται με subtotal ταμειακη/?

Το δικο μας ειναι το 3200 και εχει θεματα με την sam4s. Ειτε θα παρει την καρτα του πελατη και θα βγαλει σφαλμα στην ταμειακη οπου θα βγει μονο φορολογικη αποδειξη, ειτε θα κανει reboot και θα βγει κανονικη αποδειξη με τα στοιχεια της καρτας, ή στις περιπτωσεις που θα μπει η καρτα (chip n pay), θα κανει πολυ ωρα να βγαλει και παλι σφαλμα ωστε στο τελος να βγαλει κανονικη αποδειξη. 

Θεωρω οτι ειναι το pos μιας και ποτε ετσι, ποτε αλλιως. Ελπιζω να μην πληρωσω επισκεψω τεχνικου και φταιει κατι αλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/3/2024 στις 2:22 ΜΜ, leon235 είπε

Το έχω εγώ, δουλεύει απροβλημάτιστα. Ταλαιπωρήθηκα λίγο για να πάρω το POS στα χέρια μου (pax), αλλά μετά όλα πήγαν ρολόι. Μείνετε μακριά απο ταμειακές, τελείωσαν. Έφαγα την ζωή μου για να διασυνδέσω την ταμειακή, το κατάφερα, μετά έχανε την ip, μετά δεν έβρισκα τον τεχνικό, μετά δεν ξαναδούλευε, ΜΑΚΡΙΑ! Έβαλα το συγκεκριμένο All in One και δεν χρειάστηκε να κάνω τίποτα, όλα δούλευαν απο την αρχή ρολόι, δεν είχα ποτέ πρόβλημα.

Ξερεις αν μπορει να κοβει τιμολογια οταν πληρωνεσαι με POS?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...