Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, aris1964 είπε

200 ευρώ τον χρόνο ,ενώ μια ταμειακή κάνει 300 ευρώ για 6 με 7 χρόνια ,δεν το λες και συμφέρον

Εμένα μου ειπαν 320 ευρώ για την ταμειακή + 160 για την εγκατάσταση/διασύνδεση + 10 ευρώ τον μήνα. Έχω αλλάξει ήδη δύο ταμειακές με τις αλλαγές του κράτους και έρχονται και άλλες. Τουλάχιστον τώρα δεν ξανα αλλάζω και εμένα προσωπικά με ενδιαφέρει να κάνω την δουλειά μου. Ακόμα και να ηταν ποιο ακριβό πάλι θα το επέλεγα για να μην έχω προβλήματα, θα δώσω 50 ή 100 ευρώ παραπάνω (που στην προκειμένη δεν ισχύει) για να δουλεύω απρόσκοπτα. Απο εκεί και πέρα αναμφισβήτητα είναι επιλογή του καθενός με ποιον τρόπο θα επιλέξει να τρέξει την δουλειά του. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

5 ώρες πριν, leon235 είπε

Πληρώνω συνδρομή, γύρω στα 12 ευρώ τον μήνα + 50 το έτος για υποστήριξη αν θυμάμαι καλά. Εγώ το πήρα με voucher και είναι δωρεάν για έναν χρόνο (πληρώνεις μόνο ΦΠΑ). Όταν λες τι ζήτησαν, εννοείς απο χαρτιά κλπ; Γιατί δεν μου ζήτησαν τίποτα, η αναβάθμιση γίνεται απο το τερματικό, κατεβάζεις την εφαρμογή, πατάς αγορά και βάζεις κάρτα για να πληρώσεις. Στην πραγματικότητα δεν χρειάζεται καν να επικοινωνήσεις μαζί τους.

Ειπες ''Θα μου στείλουν ένα μήνυμα με κάποια πράγματα που θέλουν να τους πληροφορήσω (αν έχω στατική ip κ.α.) '' .Σε ρωταω γιατι αν καταφερω και τους πετυχω στο τηλεφωνο να τα εχω απο πριν τα στοιχεια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, manolo8 είπε

Ειπες ''Θα μου στείλουν ένα μήνυμα με κάποια πράγματα που θέλουν να τους πληροφορήσω (αν έχω στατική ip κ.α.) '' .Σε ρωταω γιατι αν καταφερω και τους πετυχω στο τηλεφωνο να τα εχω απο πριν τα στοιχεια...

Κάποιος άλλος πρέπει να το έγραψε αυτό που λες, εμένα δεν μου ζήτησαν τίποτα. Ούτε χαρτιά, ούτε ip, τίποτα. Μόνο να υπάρχει υπόλοιπο στην κάρτα μου για να γίνει η αγορά, μετά με καθοδήγησαν για το πως να αγοράσω/αναβαθμίσω, η όλη διαδικασία έγινε μέσα απο το τερματικό (κατεβάζεις την εφαρμογή στο τερματικό της epay, πατας αγορά, νομίζω μετά διαλέγεις το πακέτο που θέλεις και βάζεις κάρτα για να πληρώσεις). Η όλη διαδικασία πήρε περίπου 10 λεπτά. Μετά πρέπει ο λογιστής να δηλώσει στο taxisnet τον πάροχο/all in one, μου ήρθαν οδηγίες σε email, τις προώθησα στον λογιστή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλησα με epay και μου ειπαν οτι το VX520 εχει μαλλον βλαβη γιαυτο δεν  συνδεεται με την ταμειακη. Θα ερθει τεχνικος δικος τους μεσα στην εβδομαδα να το ελεγξει και αν οντως εχει βλαβη θα μου φερουν καινουριο POS. Το θεμα ειναι 30 συν ΦΠΑ επισκεψη τεχνικου  epay, 100 συν ΦΠΑ καινουριο POS ... Αντε να δω ποσα ακομα θα πληρωσω. Χωρις να ειμαι και σιγουρος αν θα γινει η διασυνδεση με την ταμειακη χωρις προβληματα... Ρε παιδια το νεο pos ειναι φυσιολογικο να το πληρωσω? Και αν ναι τι να επιλεξω? Μου ειπε στο τηλεφωνο οτι θα φερουν το Ingenico Desk 3200... Τελικα δεν ξερω αν θα συμφερει η ταμειακη ή ο παροχος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την στιγμή που πληρώνεις έξοδα συντήρησης όπως όλοι η αντικατάσταση σε βλάβη που δεν φταις εσύ λογικά πρέπει να είναι δωρεάν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, nikx είπε

Από την στιγμή που πληρώνεις έξοδα συντήρησης όπως όλοι η αντικατάσταση σε βλάβη που δεν φταις εσύ λογικά πρέπει να είναι δωρεάν.

Για καποιο λογο δεν πληρωνα εξοδα συντηρησης... Χωρις να το ξερω. Οποτε μαλλον θα πρεπει να το πληρωσω...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/3/2024 στις 11:12 ΠΜ, Mr_Terror είπε

Αν και έχει απαντηθεί το ξαναρωταω για επιβεβαίωση. Εμείς που έχουμε eshop με e-commerce pos δεν είναι υποχρεωτικό να γίνει διασύνδεση με την ταμειακή μηχανή.Η διασύνδεση ταμειακής μηχανής με pos αφορά αποκλειστικά τα φυσικά pos.Τα λέω σωστα;

Ενημερωνω τι απαντησε η cardlink.Οποτε η επομενη φαση ειναι καποια στιγμη και τα e-commerce pos να συνδεθουν.Τωρα πως θα το καταφερουν να γινει, και τι κοστος θα εχει αυτο ειμαι πολυ περιεργος.

 θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως στην παρούσα φάση γίνεται αναβάθμιση με σκοπό τη διασύνδεση με την ΑΑΔΕ για τα φυσικά POS με τις ταμειακές μηχανές/ταμειακά συστήματα.
Για τη διασύνδεση των e-commerce POS αναμένουμε
σχετικές προδιαγραφές και προθεσμίες από την ΑΑΔΕ.
 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας

 

Cardlink Customer Service

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε

Ενημερωνω τι απαντησε η cardlink.Οποτε η επομενη φαση ειναι καποια στιγμη και τα e-commerce pos να συνδεθουν.Τωρα πως θα το καταφερουν να γινει, και τι κοστος θα εχει αυτο ειμαι πολυ περιεργος.

 θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως στην παρούσα φάση γίνεται αναβάθμιση με σκοπό τη διασύνδεση με την ΑΑΔΕ για τα φυσικά POS με τις ταμειακές μηχανές/ταμειακά συστήματα.
Για τη διασύνδεση των e-commerce POS αναμένουμε
σχετικές προδιαγραφές και προθεσμίες από την ΑΑΔΕ.
 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας

 

Cardlink Customer Service

 

Οταν βλεπεις να λεει  '' Για τη διασύνδεση των e-commerce POS αναμένουμε...''' καταλαβαινεις.. Ετοιμαστειτε και για αλλες αλλαγες και εξοδα προφανως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 minutes ago, Mr_Terror said:

Ενημερωνω τι απαντησε η cardlink.Οποτε η επομενη φαση ειναι καποια στιγμη και τα e-commerce pos να συνδεθουν.Τωρα πως θα το καταφερουν να γινει, και τι κοστος θα εχει αυτο ειμαι πολυ περιεργος.

 θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως στην παρούσα φάση γίνεται αναβάθμιση με σκοπό τη διασύνδεση με την ΑΑΔΕ για τα φυσικά POS με τις ταμειακές μηχανές/ταμειακά συστήματα.
Για τη διασύνδεση των e-commerce POS αναμένουμε
σχετικές προδιαγραφές και προθεσμίες από την ΑΑΔΕ.
 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας

 

Cardlink Customer Service

 

Κράτα το mail... κάντο και εκτύπωση σε PDF. Γιατί η ΑΑΔΕ είναι ικανή να συνεχίσει να στέλνει mail για προσθεσμίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ σε Incotex 777 και VX520(epay) κατάφερα να δει η ταμειακή το TID του POS όμως μετά μου εμφανίζει Disconnected και φυσικά δε μπορώ να πάρω master key από το POS. Η ταμειακή έκανε 2 OTA updates μετά την εγκατάσταση του firmware από τον τεχνικό. Έχω δώσει static ip και σε ταμειακή και POS. Μπάχαλο!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, manolo8 said:

Μιλησα με epay και μου ειπαν οτι το VX520 εχει μαλλον βλαβη γιαυτο δεν  συνδεεται με την ταμειακη. Θα ερθει τεχνικος δικος τους μεσα στην εβδομαδα να το ελεγξει και αν οντως εχει βλαβη θα μου φερουν καινουριο POS.

  Κλασική περίπτωση...

On 30/12/2023 at 19:58, ekrepali said:

Υπάρχουν τεχνικοί που ξέρουν να κάνουν τη διασύνδεση, μην αγχώνεστε.

3.jpg.66da92ae41469fdabd5b0ba61f37c75b.jpg

Κοίτα να δεις... αν όντως έχει βλάβη θα πρέπει να το αντικαταστήσουν τζάμπα με άλλο pos και να μη χρεωθείς τη επίσκεψη τεχνικού. Τουλάχιστον στον @1comment έτσι έγινε με την Epay και του έδωσαν το Α80. Αν σου φέρουν Ingenico, κατά 99% δε θα έχεις πρόβλημα με τη διασύνδεση.

Aλλά αν οι τεχνικοί κρίνουν ότι δε φταίει το pos, ακόμα κι αν έχουν άδικο θα πληρώσεις 30 ευρώ επίσκεψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, verylife78 είπε

εγω παντως που τα εκανα διαγραφη απο την ααδε (δεν το αποδεχομαι δηλαδη) στον επομενο μηνα ηταν παλι εκει.
Οποτε μαλλον οπως λεει και ο φιλος @Finn η καλυτερη λυση θα ειναι να γινει διαγραφη απο μεσα απο το περιβαλλον της vivawallet

Ύστερα απο μεγαλη προσπάθεια να εξηγήσω στην vivawallet οτι δεν θελω να φαίνονται τα softpos στην Αδεε μου ειπαν να μην τα διαγράψω για να φαίνονται σαν ιστορικό αλλα να τα απενεργοποιήσω και οτι θα κανουν τις απαραίτητες ενέργειες  αυτοί ωστε να μην φαίνονται στην αδεε.. Αυτην την ενημέρωση εχουν απο την Αδεε οχι διαγραφή αλλα απενεργοποίηση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, ekrepali είπε

  Κλασική περίπτωση...

Κοίτα να δεις... αν όντως έχει βλάβη θα πρέπει να το αντικαταστήσουν τζάμπα με άλλο pos και να μη χρεωθείς τη επίσκεψη τεχνικού. Τουλάχιστον στον @1comment έτσι έγινε με την Epay και του έδωσαν το Α80. Αν σου φέρουν Ingenico, κατά 99% δε θα έχεις πρόβλημα με τη διασύνδεση.

Aλλά αν οι τεχνικοί κρίνουν ότι δε φταίει το pos, ακόμα κι αν έχουν άδικο θα πληρώσεις 30 ευρώ επίσκεψη.

Μου ειπε στο τηλεφωνο η epay οτι δεν μπορουν να ξερουν αν εχει βλαβη... Πρεπει να το δει ο τεχνικος... Το θεμα ειναι οτι μεχρι τωρα δεν πληρωνα εξοδα συντηρησης... οποτε .. μαλλον θα πληρωσω.. Μου ειπαν οτι το pos θα ειναι το ingenico desk 3200. Δεν ξερω αν μπορω να διαλεξω.. Εχεις ιδεα αν το ingenico συνεργαζεται με subtotal ταμειακη/?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, leon235 είπε

Εμένα μου ειπαν 320 ευρώ για την ταμειακή + 160 για την εγκατάσταση/διασύνδεση + 10 ευρώ τον μήνα. Έχω αλλάξει ήδη δύο ταμειακές με τις αλλαγές του κράτους και έρχονται και άλλες. Τουλάχιστον τώρα δεν ξανα αλλάζω και εμένα προσωπικά με ενδιαφέρει να κάνω την δουλειά μου. Ακόμα και να ηταν ποιο ακριβό πάλι θα το επέλεγα για να μην έχω προβλήματα, θα δώσω 50 ή 100 ευρώ παραπάνω (που στην προκειμένη δεν ισχύει) για να δουλεύω απρόσκοπτα. Απο εκεί και πέρα αναμφισβήτητα είναι επιλογή του καθενός με ποιον τρόπο θα επιλέξει να τρέξει την δουλειά του. 

Επειδή πουλάω ταμειακές καμμιά 35 χρόνια τα νούμερα που αναφέρεις δεν υπάρχουν.

Στα 160 ευρώ που αναφέρεις για εγκατάσταση και σύνδεση τρέχει εδώ και καιρό 112,50 ευρώ voucher,όσο αφορά το 10 ευρώ το μήνα είναι κόστος από την εταιρεία του pos και όχι από την ταμειακή . Με το all in one και τους παρόχους οι χρεώσεις σε λίγο θα είναι τρελές.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, aris1964 είπε

Επειδή πουλάω ταμειακές καμμιά 35 χρόνια τα νούμερα που αναφέρεις δεν υπάρχουν.

Στα 160 ευρώ που αναφέρεις για εγκατάσταση και σύνδεση τρέχει εδώ και καιρό 112,50 ευρώ voucher,όσο αφορά το 10 ευρώ το μήνα είναι κόστος από την εταιρεία του pos και όχι από την ταμειακή . Με το all in one και τους παρόχους οι χρεώσεις σε λίγο θα είναι τρελές.

 

Φιλαράκι, με όλο τον σεβασμό στο επάγγελμα σου, είμαι στην αγορά απο το '81. Οι ταμειακές δεν λειτουργούν με την διασύνδεση, έχουν όλο προβλήματα και οι τιμές είναι αυτές που ανέφερα. Επίσης με το voucher δεν πληρώνεις τίποτα για τον πρώτο χρόνο στο All in One.

Οι τιμές των παρόχων, γνωρίζεις πολύ καλά οτι θα πέσουν, δεν θα ανέβουν καθώς θα γίνει υποχρεωτική η ηλεκτρονική τιμολόγηση μέσω παρόχου σε όλη την αγορά, έχει υπογράψει δέσμευση η Ελλάδα για αυτό στην Ε.Ε. .

Σέβομαι την ανάγκη σου να πουλήσεις αλλά χρειάζεται ειλικρίνεια προς τον πελάτη. Καλώς ή κακώς η τεχνολογία των ταμειακών δεν μπορεί να σηκώσει τις ανάγκες που έχει θεσπίσει το κράτος, μας έβγαλαν καλά τόσα χρόνια αλλά ήρθε η ώρα τους να αποσυρθούν. Αντί να προσπαθείς να βγάλεις σκάρτες και ακριβές τις νέες λύσεις θα πρότεινα (με σεβασμό) να τις ελέγξεις και να τις εντάξεις στα είδη προς πώληση ώστε να μπορούμε και εμείς να αγοράσουμε απο εσένα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...