Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 minutes ago, 1comment said:

Πήρα τον τεχνικό, του το είπα και φώναζε "ποιός μου το είπε και να κλείνω την ταμειακή το βράδυ για να παίρνει μόνη της τα update" κτλ. Δεν είναι και πολύ συνεννοήσιμος. Ειδικά όταν του είπα ότι το διάβασα σε ένα φορουμ, έγινε τούρκος... Τεσπα, τον ρώτησα αν έχει συνδέσει ίδιες ταμειακές με pax a80, μου είπε ναι κάποιες έχουν προβλήματα, κάποιες όχι. Κανόνισα να έρθει Τρίτη. Θα μπορούσα με κάποιο τρόπο να τον αναγκάσω να ξανακάνει αναβάθμιση λογισμικού; Πιστεύεις είναι απαραίτητο να γίνει;

Δεν πρέπει να περνάνε και πολύ όμορφα οι τεχνικοί των ταμειακών τελευταία. Είχαν συνηθίσει να έχουν ένα μαγαζάκι και να πουλάνε ταμειακές και χαρτάκια (αυτό ήταν η τεχνική υποστήριξη) & τώρα την έχουν ακούσει κανονικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

54 minutes ago, 1comment said:

 Θα μπορούσα με κάποιο τρόπο να τον αναγκάσω να ξανακάνει αναβάθμιση λογισμικού; Πιστεύεις είναι απαραίτητο να γίνει;

Nα τον αναγκάσεις να σου κάνει τζάμπα τη νέα αναβάθμιση, όχι δε μπορείς... δεν είναι δική του ευθύνη που η εταιρία της ταμειακής έβγαλε νέο firmware. Οι περισσότεροι βέβαια δε θα πάρουν λεφτά για να κρατήσουν καλή σχέση με το πελάτη.

Απαραίτητο ναι, κατά πάσα πιθανότητα.

Κι εμένα η ταμειακή infopos από τότε που αναβαθμίστηκε το firmware (ευτυχώς αυτόματα), δουλεύει ρολόι... ενώ με την αρχική αναβάθμιση του Νοεμβρίου είχε τα προβλήματα που είχα αναφέρει... έχανε την επικοινωνία με το pos κι έκλεινα με μετρητά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, darkmatinee said:

Δεν πρέπει να περνάνε και πολύ όμορφα οι τεχνικοί των ταμειακών τελευταία. Είχαν συνηθίσει να έχουν ένα μαγαζάκι και να πουλάνε ταμειακές και χαρτάκια (αυτό ήταν η τεχνική υποστήριξη) & τώρα την έχουν ακούσει κανονικά...

Υπάρχουν μαγαζιά που ασχολούνταν αποκλειστικά με πώληση / συντήρηση / αναβάθμιση ταμειακών μηχανών. Η διασύνδεση με το POS είναι εκτός του αντικειμένου τους και είτε προσλαμβάνουν τώρα υπάλληλο γι'αυτή τη δουλειά, είτε προσπαθούν μόνοι τους πέρα των δυνατοτήτων τους.

Υπάρχουν όμως και μαγαζιά που εκτός από πώληση / συντήρηση ταμειακών έχουν και ΚΑΔ προγραμματισμού υπολογιστικών συστημάτων, ΚΑΔ παροχής υπηρεσιών πληροφορικής κλπ.

Όπως καταλαβαίνεις, κανείς δε θέλει να χάσει πελατεία απ'τον ανταγωνισμό... με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

 

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα πάντως ο τεχνικός μου που αναβάθμισε την AQ Smart μου, όταν τον ρώτησα τι γίνεται αν βγει νέα αναβάθμιση και αν θα ξαναχρεωθώ, μου απάντησε πως θα τις παίρνει αυτόματα από τη πρώτη αναβάθμιση και μετά, και πως ένας λόγος που γίνεται όλο αυτό είναι και αυτός. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Nα τον αναγκάσεις να σου κάνει τζάμπα τη νέα αναβάθμιση, όχι δε μπορείς... δεν είναι δική του ευθύνη που η εταιρία της ταμειακής έβγαλε νέο firmware. Οι περισσότεροι βέβαια δε θα πάρουν λεφτά για να κρατήσουν καλή σχέση με το πελάτη.

Απαραίτητο ναι, κατά πάσα πιθανότητα.

Φυσικά και δεν θα ζητούσα νέα αναβάθμιση χωρίς να πληρώσω. Το ξέρεις ότι δεν έχω θέμα οικονομικό😛. Το θέμα είναι ότι δεν μου έδωσε επιλογή να του την πάω πάλι για αναβάθμιση. Μου το ξέκοψε. Τεσπα ας κάνει τη σύνδεση και ελπίζω να μην έχω προβλήματα. 

31 λεπτά πριν, DomToretto είπε

μου απάντησε πως θα τις παίρνει αυτόματα από τη πρώτη αναβάθμιση και μετά, και πως ένας λόγος που γίνεται όλο αυτό είναι και αυτός. 

Κι εμένα αυτό είπε ότι παίρνει τις αναβαθμίσεις αν την κλείνω το βράδυ. Αλλά ένας φίλος πιο πάνω έγραψε ότι δεν ισχύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, έχω το περίφημο vx520, και δεν μπορούμε να το συνδέσουμε με ταμειακή eltoro (rbs). Σκέφτομαι να πάω σε softPos της epay ή το pax A80. Ξέρετε αν τα softPos της epay έχουν θέματα;

 

Επίσης αν κάνω την αίτηση αύριο και το έχω εντός της άλλης εβδομάδας, κάνω άμεσα τη διασύνδεση ή πρέπει να περιμένω να έρθει mail από ααδε και να περιμένω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ee21 είπε

Καλησπέρα, έχω το περίφημο vx520, και δεν μπορούμε να το συνδέσουμε με ταμειακή eltoro (rbs). Σκέφτομαι να πάω σε softPos της epay ή το pax A80. Ξέρετε αν τα softPos της epay έχουν θέματα;

 

Επίσης αν κάνω την αίτηση αύριο και το έχω εντός της άλλης εβδομάδας, κάνω άμεσα τη διασύνδεση ή πρέπει να περιμένω να έρθει mail από ααδε και να περιμένω;

Εγώ έκανα αντικατάσταση του vx520 λόγω βλάβης (κλείδωσε μετά από προσπάθεια σύνδεσης με ααδε) και μου ήρθε το νέο pos 3 μέρες αφότου καταχωρήθηκε το αίτημα. Η ααδε να ξέρεις τώρα βλέπει το παλιό σου pos και θα αργήσει να δει το νέο. Οι πάροχοι έχουν προθεσμία ως τις 10 του επόμενου μήνα (καλό Απρίλιο) να δηλώσουν τις αλλαγές του προηγούμενου. Η ααδε θα συνεχίσει να σε "ενοχλεί" με αυτόματα μεηλ γιατί θα βλέπει το παλιό πος μη συνδεδεμένο. Στην περίπτωση μου μετά τις 10-3 φάνηκε το νέο πος ενώ για να γράψουν απενεργοποιημένο στο παλιό, χρειάστηκε 2-3 μεηλ. Το θέμα είναι αρχικά να βρεις την epay (καλύτερα τηλεφώνησε μετά τις 12 το βράδυ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/3/2024 στις 12:22 ΜΜ, cpelgreco είπε

Το πακετο για το POS (ingenico ct220) βγαινει απο το POS οπως παλια η το βγαζει αυτοματα η ταμειακη μηχανη? (ADMATE)

Γιατι σε εμενα πρεπει να το βγαλω απο το POS.

Δηλαδη αλλο το Ζ απο την ταμειακη και αλλο το πακετο απο το POS.

Έκανα κι εγω τη διασύνδεση τώρα 2 μέρες (SAM4S NR-320 NET + ICT 220) και ολα δουλεύουν σωστά, αλλά είχα και εγω την εντύπωση διαβάζοντας το thread τόσο καιρό οτι το πακέτο POS + Z θα έβγαινε μια και καλή απο τη ταμειακή αλλά κι εμένα ο τεχνικός μου είπε να στέλνω χωριστά πακέτο απο POS και το Ζ απο την ταμειακή όπως παλιά...

Επίσης ξέρει κανείς μήπως για την ταμειακή μου αν υπάρχει πλήκτρο για τιμολόγιο με πληρωμή (ξεκλείδωμα) POS? Το ανέφερα στο τεχνικό και με κοιτούσε σαν εξωγηινος και απλά με ενημέρωσε για τη γνωστή διαδικασία "απόδειξη -> ακυρωτικό -> τιμολόγιο κλπ".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, DomToretto είπε

Εμένα πάντως ο τεχνικός μου που αναβάθμισε την AQ Smart μου, όταν τον ρώτησα τι γίνεται αν βγει νέα αναβάθμιση και αν θα ξαναχρεωθώ, μου απάντησε πως θα τις παίρνει αυτόματα από τη πρώτη αναβάθμιση και μετά, και πως ένας λόγος που γίνεται όλο αυτό είναι και αυτός. 

καλησπέρα  φίλε, εχουμε την ιδια ταμειακη...γνωριζεις αν εχει πανω το 3.20 ή 3.22 Firmware?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, 1comment said:

Πήρα τον τεχνικό, του το είπα και φώναζε "ποιός μου το είπε και να κλείνω την ταμειακή το βράδυ για να παίρνει μόνη της τα update" κτλ. Δεν είναι και πολύ συνεννοήσιμος. Ειδικά όταν του είπα ότι το διάβασα σε ένα φορουμ, έγινε τούρκος... Τεσπα, τον ρώτησα αν έχει συνδέσει ίδιες ταμειακές με pax a80, μου είπε ναι κάποιες έχουν προβλήματα, κάποιες όχι. Κανόνισα να έρθει Τρίτη. Θα μπορούσα με κάποιο τρόπο να τον αναγκάσω να ξανακάνει αναβάθμιση λογισμικού; Πιστεύεις είναι απαραίτητο να γίνει;

Για να σου λέει ο κατασκευαστής πως είναι διαθέσιμο στις λήψεις  κάτι θα θέλει να πει

https://admatehellas.gr/videos-download-sw/tameiakes-mikhanes/incotex-777/ 

6/3/24

έχουν και συγκεκριμένες οδηγίες για τα pax και android γενικά  στο email

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, 1comment είπε

Εγώ έκανα αντικατάσταση του vx520 λόγω βλάβης (κλείδωσε μετά από προσπάθεια σύνδεσης με ααδε) και μου ήρθε το νέο pos 3 μέρες αφότου καταχωρήθηκε το αίτημα. Η ααδε να ξέρεις τώρα βλέπει το παλιό σου pos και θα αργήσει να δει το νέο. Οι πάροχοι έχουν προθεσμία ως τις 10 του επόμενου μήνα (καλό Απρίλιο) να δηλώσουν τις αλλαγές του προηγούμενου. Η ααδε θα συνεχίσει να σε "ενοχλεί" με αυτόματα μεηλ γιατί θα βλέπει το παλιό πος μη συνδεδεμένο. Στην περίπτωση μου μετά τις 10-3 φάνηκε το νέο πος ενώ για να γράψουν απενεργοποιημένο στο παλιό, χρειάστηκε 2-3 μεηλ. Το θέμα είναι αρχικά να βρεις την epay (καλύτερα τηλεφώνησε μετά τις 12 το βράδυ).

Καλά κρασιά. Άντε να πεις στην ΑΑΔΕ ότι δεν φταις εσύ που δεν συνδέεται η μπαγκατέλα το VX520 και βγαίνεις εκτός ημερομηνιών για να κάνεις την διασύνδεση.

Ελπίζω τουλάχιστον το pax A80 να κάνει δουλειά.

Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, sdikr είπε

Για να σου λέει ο κατασκευαστής πως είναι διαθέσιμο στις λήψεις  κάτι θα θέλει να πει

https://admatehellas.gr/videos-download-sw/tameiakes-mikhanes/incotex-777/ 

6/3/24

έχουν και συγκεκριμένες οδηγίες για τα pax και android γενικά  στο email

Εγώ τι κάνω που μου είπε έτσι; Να του στείλω το λινκ στο μεηλ του; Να περιμένω να κάνει τη σύνδεση κι αν έχω πρόβλημα, να το απαιτήσω;

33 λεπτά πριν, Ee21 είπε

Ελπίζω τουλάχιστον το pax A80 να κάνει δουλειά.

Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση

Αυτό μου έστειλαν. Για να δούμε. Ελπίζω κι εγώ. Θεωρώ ότι αν κάνεις τη σύνδεση ως τέλη Μαρτίου, ακόμα κι αν στο μητρώο δεν έχει φανεί το νέο πος, δεν θα έχεις θέμα. Ας πούμε ότι σε ενδεχόμενο πρόστιμο, θα στραφείς δικαστικά και σε κάθε περίπτωση θα αποδείξεις ότι έκανες διασύνδεση στο νέο πος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  

3 hours ago, 1comment said:

Κι εμένα αυτό είπε ότι παίρνει τις αναβαθμίσεις αν την κλείνω το βράδυ. Αλλά ένας φίλος πιο πάνω έγραψε ότι δεν ισχύει.

H κάθε εταιρία μπορεί να έχει γράψει το κώδικα αναβάθμισης με διαφορετικό τρόπο. Πχ εμένα έγινε αμέσως μετά το Ζ... που σημαίνει ότι κάθε φορά που κάνω Ζ, ελέγχει τον server της εταιρίας για διαθέσιμη αναβάθμιση. Το περίεργο είναι πως η αναβάθμιση υπήρχε διαθέσιμη στο site από τέλη Φεβρουαρίου, αλλά η αυτόματη διαδικασία έγινε τη περασμένη βδομάδα.

Άλλη ταμειακή μπορεί να ελέγχει τον server στις 4 το βράδυ, ώστε η αναβάθμιση να μη διακόπτει τη λειτουργία της επιχείρησης κατά τις εργάσιμες ώρες. Σ'αυτή τη περίπτωση αν την έχεις κλειστή, μπορεί να μην αναβαθμιστεί αν δεν υπάρχει κώδικας που να ελέγχει τον server μόλις τη ξαναβάλεις σε λειτουργία.

Κι άλλη εταιρία μπορεί για κάποιο λόγο να θέλει ξανά αναβάθμιση χειροκίνητα.

Θα σου πρότεινα να πάρεις την εταιρία τηλέφωνο, και να ζητήσεις να μιλήσεις με κάποιον τεχνικό αν υπάρχει διαθέσιμος για να σου πει σίγουρα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Θα σου πρότεινα να πάρεις την εταιρία τηλέφωνο, και να ζητήσεις να μιλήσεις με κάποιον τεχνικό αν υπάρχει διαθέσιμος για να σου πει σίγουρα.

 

Θα πάρω τηλ στο σαητ που μου στειλε ο sdikr. Δεν ξέρω αν είναι η εταιρία ή απλά ασχολούνται με λογισμικά. Απ΄την άλλη δεν θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση με τον τεχνικό γιατί είναι ο μόνος στην πόλη που ασχολείται με αυτή την ταμειακή. Δεν έχω επιλογή.

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...